Fórum >> Típusok >> 159

Smith2021-09-09 13:36:40 // 124578
Tudom, hogy ez már a táv-sámánság kategória, de akinek van 1-2 perce, meghallgatná ezeket? :)

Ilyen a normál hang, olyan amilyen, nem szép de elviselem :D

https://www.youtube.com/watch?v=6CYnLjt4Q9o

Azonban, nagyon sokszor nem így szól a zenekar, hanem elkezd kerepelni nagyon csúnyán! :(

Garázs, hidegen, beülök, indítok:

https://www.youtube.com/watch?v=Pv1JIWp9mS0

Ez pedig egyszer hazaérkezés után garázsba beálláskor:

https://www.youtube.com/watch?v=5biphsnc-oE

Nem függ össze azzal, hogy hideg vagy meleg a motor, nem függ össze azzal sem, hogy mennyit áll vagy mennyit megy. Néha abbahagyja de nagyrészt azért csinálja, sokszor van úgy hogy 1-2 km kerepel, aztán utána egész nap semmi. Persze van amikor napokig semmi, ezért is idegesít nagyon, mert ha megbeszélek egy időpontot Csörivel, lehet hogy odaviszem és nem fogja csinálni.

Köszi előre is annak, aki hajlandó meghallgatni :)
_Ata_2021-08-25 19:43:41 // 124577
Szia! Holnap tudok csinálni :)
b00772021-08-25 13:02:21 // 124576
Sziasztok,

akinek gyári ti küszöb van az autóján megtenné, hogy csinál róla pár képet, elsősorban az illeszkedésekről, sárvédőíveknél, ajtóknál, alváznál stb... Vettem egy utángyártottat és szeretném összehasonlítani ezeket.

Előre is köszönöm!
Andree1452021-08-24 19:50:30 // 124575
Sziasztok!
Tudnátok segíteni egy problémámban? Hosszú idő után végre újra egy Alfa lett a tulajdonomban, egy 159-es 1,9-es dízel. Az első úton kiszakadt a váltó bowden a váltónál a tengelyt mozgató karból. Gondoltam sebaj, veszek egy váltóbowdent, letekerem a faudi fejet róla, a váltókarból kipiszkáljuk a benntörött "apás" részt és haladunk is tovább. A meglepetés akkor ért, amikor kezembe vettem az új váltóbowdent: a bowdenben van a lyuk és a bütyök van a váltón. Tudja valaki, hogy mit keressek bontva/újan? Létezik a letört bütyök külön, vagy csak egyben lehet kapni a tengelyt mozgató karral? Mi a neve egyáltalán ennek az alkatrésznek? Köszönöm előre is a segítséget!
ATE TR2021-08-17 18:49:51 // 124574
Tegnap elhoztam kompresszor csere után és ma mentem volna vele élvezni az életet. De nem sikerült, mert elment a szervó, szóval nagy nehezen visszafordultam. Itthon ez fogadott. Tök jó. Érdekes, hogy az aksim fel lett fújva, mielőtt a kompresszor hibát "megállapíttottuk". Jó kedvem van. Ja nem.
ATE TR2021-08-17 18:18:08 // 124573
Ezt én is szeretném tudni. Megette a szijjakat
alfa155gyuri2021-08-17 18:11:25 // 124572
Szia!Mi történt?
ATE TR2021-08-17 18:05:04 // 124571
Aaaaah nem hiszem el gyerekek. Tegnap hoztam el. Kimászott a kígyó.

Lörke2021-08-17 15:30:25 // 124570
Sziasztok!
Cserélt már valaki Ti-ben stabilizátor szilentet? Bölcsőt újítok fel, gondoltam kicserélem a stab. szilentet is. Amúgy jó szoros, nem lötyög. A bilincs egybe van szegecselve, peremezve, azt úgy kellene szétköszörülni. Ez még oké lenne, de sehol nem találok hozzá szilentet. 24 mm-es a stabilizátor, de csak 21-es szilentet találtam. Powerflex poliuretánon kívül nem találtam sehol.
Tud valamelyikőtök utángyártott 24-es szilentet?
Köszi.
Giuntini2021-08-16 21:28:19 // 124569
Igen, neki Eibach volt.
tirex2021-08-10 16:24:55 // 124568
Köszi
tirex2021-08-10 13:17:24 // 124567
Igen, tudtam hogy valaki írta hogy van neki kiszerelt eladó, de nem emlékeztem ki. Ráírok majd hogy mik voltak a tapasztalatok. Köszi.
forrasr2021-08-10 12:52:42 // 124566
https://photos.google.com/share/AF1QipMRwEdT5h-F4N_t-ctvGOEX6fXdq3sZaCf_5j5I6K8mFnubeUfNJO2OLk7AUXGJcg?pli=1&key=YThUTlczYWJDdHNSYWtha21xazduNXVnNEh0RTR3
forrasr2021-08-10 12:50:52 // 124565
szerintem Shadinnak volt a tbi-ben powerflexes poliuretán állítható, és talán ez a blog készült mikor kikerültek: https://www.alfaamore.hu/tagok/Shadin/autok/13947/blog/34462
tirex2021-08-10 12:31:56 // 124564
Üdv. Használt már valaki állítható első,felső lengőkar szilentet? Vagy bármit amivel a kerékdőlést tudnám állítani?
Roll19832021-08-08 15:17:13 // 124563
Anno még a 156-oshoz használtam Torque Pro-val, de MES-sel sose próbáltam.
Roll19832021-08-08 15:16:33 // 124562
Sziasztok! Ezzel a fajta bluetooth kütyüvel lehet Multi Ecu Scannel csatlakozni? Amikor tesztet futtatok jónak tűnik, de csak nem csatlakozik, amikor kinulláznám az olajcsereperiódust. Köszi!

Liquid2021-08-06 17:50:43 // 124561
Engem is megviccelt ma a Tibor, indításkor dobott egy P0106-ot, egy hete a garázsban állt. VDC, ASR, Hill holder off, üzemanyag szintjelző villog és nullán. Újraindídva marad. MES-sel töröltem, utána boldogság öröm kövérség, minden ok, utaztunk 100km-t. Mi a tök lehetett ez?
beeep1462021-08-06 14:33:34 // 124560
Sziasztok.
SOS segítségre lenne szükségem. M3-as autópályán Pest felé tartok/tartottam.
A kisbagi pihenő előtti pár km-es dugó után kiálltam a pihenőbe és pár perc után sajnos már nem tudom beindítani az autót.
Kulcs bedug, de gomb nyomásra már nem is teker.. Fék fel van kemenyedve.
Tudtok esetleg környéken lévő szerelőt akit tudok hívni és segíteni is fog így péntek délután? Köszönöm.
kisityu2021-08-05 21:39:30 // 124559
Hali.
A 2.0-nál nem szegecselve vannak a lapátok hanem rá vannak húzva a tengelyre. Nem tud széthullani.
liusz2021-08-05 19:03:22 // 124558
240 ezernél megnézettem, kitakarították, nem volt semmi látható/érezhető baj a lapátoknál. Nem találtam akkor infót arról, hogy ezek széthullanának, így ment vissza. Egyúttal kapott egr fedelet is. 2010 áprilisi az autó, két vagy három éve volt minez, eddig még jó, majd 30 ezret ment azóta. Jobb nem lett, de engem is izgatott a dolog mi lehet ott a helyzet. Mintha alapjáraton keményebben járt volna az akció után, ennyi történt.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-05 14:35:04 // 124557
amúgy a második olyan 130e itthon magnetti ...emlékeim szerint a hő/EGR miatt lyukadnak ki a 2.0 szívósorok nem is annyira lapát bajuk van, de lehet rosszul emléxem
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-05 13:43:59 // 124556
az egyik egy "üres" szívósor a másokon benne a MAP szenzor meg a motor :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-03 16:10:37 // 124554
Magnetti a gyári ott nincs különbség
Smith2021-08-03 15:36:57 // 124553
A kérdés teljesen jogos, bennem is felmerült, de az biztos, hogy most olyan mint előtte volt. Vagy valamit még szarul raktak össze :)

Azért olcsóbb amiért az EGR fedél is olcsóbb volt, ha Opeltől rendelted nekem.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-03 14:17:15 // 124552
ha nem volt tunyaság turbófelújítás előtt akkor mi köze van bárminek is utána? :)
szívósor pucolás elég nagy meló 1 napos kb... miért olcsóbb opelhez, mindegyikhez ugyan az kell...
Smith2021-08-03 13:22:29 // 124551
Írtam, hogy volt az a kis tunyaság az autóban (nagyon lusta volt), turbó felújítás után.

Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.

Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(

Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.

Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás

Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó

Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.

A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
Smith2021-08-03 13:22:27 // 124550
Írtam, hogy volt az a kis tunyaság az autóban (nagyon lusta volt), turbó felújítás után.

Beszéltem a turbóssal, természetesen megnézi, de nyilván ahhoz megint kellene venni, de az elmondottak alapján erősen kételkedik benne, hogy turbóval lenne baj.

Visszavittem a szervizbe, ahol azt mondták, mielőtt levennék megint a turbót, hadd foglalkozzanak vele kicsit, hadd nézzék át újra amit csak lehet. Felőlem, homeoffice-hoz úgyse kell autó... :(

Szóval 4 nap múlva hívtak, hogy szerintük okés lett, de előtte nem mentek az autóval, ezért menjek kipróbálni. Mentem, és most jó lett, legalábbis olyan mint turbócsere előtt volt.

Volt egy repedés szívó oldalon
Pillangószelep tisztítás (ez vajon melyik és hol lehet)
EGR tisztítás
MAP szenzor tisztítás

Előtte:
Turbó felújítás
Wastegate szelep
Turbo nyomás szabályzó

Mérés és fürgeség alapján is oké lett, amennyire előtte az volt, mostani mérés szerint azért még lehet benne tartalék, mert az elvárt turbónyomás még mindig elmarad a kívánttól. Egy szívósor pucolás szerintem meghozná a még hiányzó lovalakat, és akkor ezen felbuzdulva meglátogatnám Mankyt egy minimális optimalizációra, főleg gázpedál reakció ügyében.

A szívósor takarítással kapcsolatban, érdemes még ott valamit csinálni?
Lapátokat kiakasztani?
Láttam, hogy Insigniához is talán ugyanez a szívósor való? De sokkal olcsóbb, érdemes azt venni?
Nehéz levenni? Van valami komoly buktató?
leopop32021-08-03 11:45:39 // 124549
*Annak
leopop32021-08-03 11:45:09 // 124548
Annie ellenére sem még ha fizetnének sem kellene :DD
leopop32021-08-03 11:43:46 // 124547
Ezzel én is így vagyok nem véletlen teljesen gyári beltere van az enyémnek. Ahogy a kepen is láttad. De mivel a saját autója így nyílván azt csinál vele amit akar. Nekem sem tetszik de lenézni sem szeretném másét.
forrasr2021-08-03 10:58:06 // 124546
Igen tisztában vagyok vele, hogy a tiéd bigblokkos 2,2jts nem jtd, csak csípi a szemem az ilyen homasitás komponens egy ilyen szép autóban, de persze ez csak a szubjektív véleményem, legyen vele/benne öröme, ez legalább belül van és nem esztétikai környezetszennyezés :D
Kazes☻2021-08-02 18:09:28 // 124545
Hagyjuk a hanyatló nyugat ópiumának! ;)
:D
Liquid2021-08-02 17:52:06 // 124544
szerintem is hagyjuk meg a béjemvéseknek
Piritu - 1.000.0002021-08-02 17:35:55 // 124543
Szerintem meg ez az angyalszem nagyon nem való Alfára.
leopop32021-08-02 13:05:57 // 124542
Ott elég szépen ment
leopop32021-08-02 12:49:06 // 124540
Igen szerintem is jobban állt az Angel-eyes a 159/Brerának mint a bömösnek :D
RomeoOne2021-08-02 12:40:57 // 124539
Hopp, ez nemide
RomeoOne2021-08-02 12:40:36 // 124538
A Giulia Q árát megemelték 950 ezerrel? Nem látok új árlistát, de a konfigurátorban már az előzőhez képest egy ennyivel magasabb alapár szerepel. Ami fura, mert pont a konfigurátor szokta késve követni az aktuális árakat...
RomeoOne2021-08-02 11:49:41 // 124537
Mondjuk, sztem elég jól néz ki. Kicsit BMW-től csórt ötlet, de hát az Angel-eye is az volt, aztán sokkal jobban állt a 159/Brerának, mnit a bömbiknek :DDD
leopop32021-08-02 11:44:22 // 124536
Azt küldted a múltkor ugye?
Liquid2021-08-02 11:43:45 // 124535
Shadin tudna mesélni, hogy mit mutat a Manky-féle 2.0 :)
Jól ment az övé, versenyeztünk is párszor :)
leopop32021-08-02 11:14:13 // 124534
Ez az enyém 😉
leopop32021-08-02 11:11:52 // 124533
*autóm
leopop32021-08-02 11:11:12 // 124532
Hiába vagy ilyen cinikus ahogy említettem nem az én autó hanem egy barátomé:)))))
forrasr2021-08-02 10:43:31 // 124531
A világító váltógomb is aktív komponens a teljesítmény növelésében? vagy az csak optika? :)
leopop32021-08-02 10:20:07 // 124530
*nagyon
leopop32021-08-02 10:17:42 // 124529
Igen én is erre gondoltam, hogy szerintem azért nem érte meg mert a csúcsteljesítmény nem növekedett lényegesen.
Manky féle remap szerintem ezért éri meg jobban.
Illetve ismerem igen a 2.0 karakterét nagyom jó barátom Brerájában ez van és ő is ezért íratta meg mankyval 200 ló lett 450 nm nyomatékkal.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak