Liquid2021-11-09 11:57:52 // 124755
A jégkárt meg kell nézni, lehet hogy nem vészes, a képekről nem látom. A Q4-et nálunk is elverte egyszer a jég, közelről látszott a tetőn és a gépháztetőn, de annyira nem hogy megcsináltassam.
Liquid2021-11-09 11:54:03 // 124754
A sima tolatóradar csak csipog, be lehet kapcsolni a kijelzőt a computerben, de nem mutat semmit.
Giuntini2021-11-09 10:52:25 // 124753
Sajnos a 159-eseken is vannak rozsdagócok! Hátsó futómű, a bal hátsó küszöbvég. Ezek azért szerencsére jól javíthatóak, a küszöb rozsdásodása meg egyértelműen a kavicsfelverődések miatt van. Megsérül a galvanizált védelem, es ott megindul a rozsda. Szerencsére ezek kis területű gondok, nincs olyan mértékű rozsdásodás, mint a 156-mál is kilyukadó taposófal.
A legfiatalabb is már 10 éves autó, és ezek a dízelek keményen hajtva is voltak. Az első hat évben nagyrészt alsóhangon bennük volt 150-200 ezer km. Ezért nem is tudom megérteni a fészbúkos álmodozókat és mindent el akarok hinni embereket!
Az is látható, hogy a 159-es 2,4 dízelek kint elfogytak. Az olasz Auto Scout-on összesen 6 db automata 2,4 SW van. Viszont láttam egy érdeklődésre alkalmas példányt, fehér, 130 ezer km-el, 8500 €-ért. 4000€ alatt nincs is épkézláb példány. Az egymilliós autókat nem is tudom, hogy honnan kukázzák össze!
A legfiatalabb is már 10 éves autó, és ezek a dízelek keményen hajtva is voltak. Az első hat évben nagyrészt alsóhangon bennük volt 150-200 ezer km. Ezért nem is tudom megérteni a fészbúkos álmodozókat és mindent el akarok hinni embereket!
Az is látható, hogy a 159-es 2,4 dízelek kint elfogytak. Az olasz Auto Scout-on összesen 6 db automata 2,4 SW van. Viszont láttam egy érdeklődésre alkalmas példányt, fehér, 130 ezer km-el, 8500 €-ért. 4000€ alatt nincs is épkézláb példány. Az egymilliós autókat nem is tudom, hogy honnan kukázzák össze!
Greene2021-11-09 10:17:37 // 124752
Ezt láttam pár hete személyesen is a Derék utcában (épp arra sétáltam) egy garázs elött állt. Nagyon szép állapotban volt kívül-belül. A jégkár látszik, de annyira szerintem nem vészes.
petbalog2021-11-09 09:54:48 // 124751
Láttam ezt a hirdetést, de jót még nem hallottam erről a motorról, meg nem is igazán szeretnék benzinest most. Már a 2.4-eseket is elkezdtem nézegetni, pedig azért arról sem sok jót hallani. A jégverés necces téma, nekem is rengeteg ismerősöm autója így járt és 600-1,5 millió közt mindenféle ajánlatokat kaptak a javításra, 6-12 hónap várólistával, nem szívesen állnék be a sorba.
A legjobban az emődi 1.9 JTD Ti-t bánom, 2,45-ért volt hirdetve 111 ezer km-rel, lekövethető magyarországi autó, de mikor indultam volna érte, akkor hívott a srác, hogy elvitték.
A legjobban az emődi 1.9 JTD Ti-t bánom, 2,45-ért volt hirdetve 111 ezer km-rel, lekövethető magyarországi autó, de mikor indultam volna érte, akkor hívott a srác, hogy elvitték.
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-09 09:47:15 // 124750
Ezen valószínűleg nem lesz rozsda.
Ennyiért ilyen kevés kilométert venni, szerintem meggondolandó. Itt Debrecenben sok ezer autót vert el a jég, így járt ez is, szerintem az a pár (javítható) horpadás nem összevethető a kis futásteljesítmény értékével. Magamnak biztosan megnézném.
A Giulietta újabb konstrukció és ez érződik is sok apró részletén.
Ennyiért ilyen kevés kilométert venni, szerintem meggondolandó. Itt Debrecenben sok ezer autót vert el a jég, így járt ez is, szerintem az a pár (javítható) horpadás nem összevethető a kis futásteljesítmény értékével. Magamnak biztosan megnézném.
A Giulietta újabb konstrukció és ez érződik is sok apró részletén.
petbalog2021-11-09 09:17:15 // 124749
Megnéztünk az elmúlt 3 napban 7 autót, leginkább azt mondanám, hogy siralmas a kínálat, általában a rozsdával van a legtöbb bajom, teljesen rozsdamenteset nem is láttam, pedig volt 2011-es olaszországi autó is közöttük, de tényleg mindnek van vagy rozsdás alkatrésze, vagy lóg valami a belsejében, vagy úszik az olajsárban a motortér. Nehezebb szülés lesz ez, mint gondoltam.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_reale-17631917
Jelenleg még ez tűnik a legjobbnak ár/érték arányban, rozsda ezen van a legkevesebb, bár egy foltot már láttam a balos küszöbön, illetve bal elöl a bölcső hegesztése körül is látok, de a másik 6 autó rosszabb volt. Ennek viszont se a színe, se a szárnya nem tetszik, belga autó volt egyébként, nem működik a külső hőméséklet jeladója, de legalább helyben van. Néztünk kombit is személyesen, így már ez is tetszik páromnak, szóval lehet azokat is elkezdjük nézegetni.
Mennyire féljek ilyen kezdődő rozsdafoltoktól az alján? A tolatóradarnak egyik változatban sincs kijelzője a műszeregységben, csak csipog? Azt hittem olyan lesz, mint a Giulietta, de ez a fenti ezüst nem mutatta a csíkokat.
Gondoltam, hogy feljebb megyek árban, de nem feltétlen gondolom, hogy megérheti tulajdonképpen ugyanezért a modellért akár kétszeres árat is kifizetni, mert annyiból fenntartom 4-5 évig...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_reale-17631917
Jelenleg még ez tűnik a legjobbnak ár/érték arányban, rozsda ezen van a legkevesebb, bár egy foltot már láttam a balos küszöbön, illetve bal elöl a bölcső hegesztése körül is látok, de a másik 6 autó rosszabb volt. Ennek viszont se a színe, se a szárnya nem tetszik, belga autó volt egyébként, nem működik a külső hőméséklet jeladója, de legalább helyben van. Néztünk kombit is személyesen, így már ez is tetszik páromnak, szóval lehet azokat is elkezdjük nézegetni.
Mennyire féljek ilyen kezdődő rozsdafoltoktól az alján? A tolatóradarnak egyik változatban sincs kijelzője a műszeregységben, csak csipog? Azt hittem olyan lesz, mint a Giulietta, de ez a fenti ezüst nem mutatta a csíkokat.
Gondoltam, hogy feljebb megyek árban, de nem feltétlen gondolom, hogy megérheti tulajdonképpen ugyanezért a modellért akár kétszeres árat is kifizetni, mert annyiból fenntartom 4-5 évig...
Coolby2021-11-08 19:52:17 // 124748
Sziasztok. 2.4jtdm-em Zsámbékon pihen. Egyelőre kikerült 5 porlasztó és el lett küldve rendbe rakni, aztán jön a többi.
Közben én készülök pár esztétikai és egyéb felújításra, amiben segítséget kérnék.
1. Bőrülés
Alapvetően szép állapotban van, ápolgattam azért. Ami nagyon zavar, hogy ülés szélén a kis szegőszál szakadt el és szabadult ki alóla kis műanyag huzal. Ez javítható? Tudtok embert rá?
2. Nagy navi csere
Szeretnék egy nem túl drága, de jól működő fejegységet. Navi, bluetooth kihangositó, bluetooth zene elvárással, kormány vezérléssel. Android autos kínai cuccokat néztem (Belsee pl), de hátha esetleg van valami tuti tipp.
3. Fényszóró burkolat mattulas
Csúnyán mattult már mind. Egy fényszórósnál anno kérdeztem, de ő nem vállalta, mert kis felület, nem fér hozzá, ki nem szedi... csinaltattatok ti már meg? Érdemes vagy cserélni kell inkább?
Köszi mindenkinek
Közben én készülök pár esztétikai és egyéb felújításra, amiben segítséget kérnék.
1. Bőrülés
Alapvetően szép állapotban van, ápolgattam azért. Ami nagyon zavar, hogy ülés szélén a kis szegőszál szakadt el és szabadult ki alóla kis műanyag huzal. Ez javítható? Tudtok embert rá?
2. Nagy navi csere
Szeretnék egy nem túl drága, de jól működő fejegységet. Navi, bluetooth kihangositó, bluetooth zene elvárással, kormány vezérléssel. Android autos kínai cuccokat néztem (Belsee pl), de hátha esetleg van valami tuti tipp.
3. Fényszóró burkolat mattulas
Csúnyán mattult már mind. Egy fényszórósnál anno kérdeztem, de ő nem vállalta, mert kis felület, nem fér hozzá, ki nem szedi... csinaltattatok ti már meg? Érdemes vagy cserélni kell inkább?
Köszi mindenkinek
Smith2021-11-08 16:27:53 // 124747
vagyis, az 55W-os izzó jobban terheli mint a 35W-os, tehát aggodalomra semmi ok :) Még kisebb is lesz a terhelés, mint a gyárival. A P = U x I itt és érvényes, kevsebb áram folyik ha 35W a teljesítmény :)
Piritu - 1.000.0002021-11-07 21:48:19 // 124746
ja vagy úgy, akkor semmi gáz :-)
ZoliNix2021-11-07 21:31:09 // 124745
Köszi a megerősítést!
Liquid2021-11-07 21:27:39 // 124744
Tudtommal a computer nem felügyeli a fényszórót, se a tompítottat se a refit.
ZoliNix2021-11-07 20:45:01 // 124743
Piritu - 1.000.0002021-11-07 19:49:10 // 124742
"55 helyett 35w" - szerintem ebből baj lesz. Egy 55 Wattos helyett ha csak 35-öset teszel egy kissé túl lesz terhelve...
ZoliNix2021-11-07 19:05:28 // 124741
Sziasztok Srácok! Utólagos xenon trafót kell cserélnem. Jól tudom hogy nem figyeli a fényszórót, és emiatt nem kell foglalkozni a canbusszal? 55 helyett 35w. (Olasz autó volt, ugyanolyat nem találok)
leopop32021-11-06 19:28:32 // 124740
Ne is mond ez pedig patika volt :/
És az ára is teljesen jó volt. Viszont öcsém utólag nagyobb autót akart :/
Én magamnak megvettem volna :DD
És az ára is teljesen jó volt. Viszont öcsém utólag nagyobb autót akart :/
Én magamnak megvettem volna :DD
Liquid2021-11-06 15:33:18 // 124739
húú a 100HP, évekig keresgéltem csak úgy szórakozásból, de egy sem jött szembe ami ne lett volna irreálisan drága vagy nagyon régi, vagy szakadt. Pedig nagyon vágytam rá :)
leopop32021-11-05 23:53:07 // 124738
Tényleg ne említsétek a pandát mert öcsémnek majdnem vettünk egyet a Sport 100 HP-t 😁
Valószínűleg én használtam volna többet :DD
Végül olyat vett amit meg ő használ csak :D
Valószínűleg én használtam volna többet :DD
Végül olyat vett amit meg ő használ csak :D
petbalog2021-11-05 09:16:16 // 124737
Köszi srácok a hozzászólásokat! Igazából a gyári rádió az csak azért lenne jó, hogy meglegyen az "ez még nincs szétbarmolva" érzés, de valószínűleg magamnak én is lecserélném majd valami carplayes érintős fejegységre. Annak örülök, ha az 1.9 8v-re az egyszerűség és megbízhatóság jellemző, mert egyre inkább arra hajlok és ha csippelve tartósan tudja a 16v számait, akkor nekem elég lesz. A világos belső jogos, annál inkább csak bőrös jöhetne szóba nekem is.
Ez a Corsa is háromhengeres, de nagyon nem fiatos kisautós érzés menni vele, inkább olyan, amit nem kívánsz magadnak. :))
Ez a Corsa is háromhengeres, de nagyon nem fiatos kisautós érzés menni vele, inkább olyan, amit nem kívánsz magadnak. :))
Piritu - 1.000.0002021-11-04 20:44:05 // 124736
Ne is említsd a Pandát, minden nap azon spekulálok hogy hová lehetne elmenni vele :-)
Király kinyomni a szemét :-DD
Király kinyomni a szemét :-DD
Liquid2021-11-04 20:35:38 // 124735
így van :) A Pandát Pilisvörösvárról hoztuk haza, Márti jött vele mögöttem 150-nel :)
Liquid2021-11-04 20:34:51 // 124734
na ezt át kellett volna olvasnom :)
" már max. nem hiszem rendben lesz" -> "nem hiszem, hogy rendben lesz"
" már max. nem hiszem rendben lesz" -> "nem hiszem, hogy rendben lesz"
Piritu - 1.000.0002021-11-04 20:34:08 // 124733
"ezres Corsájával jó menet lesz innen Győrig elmenni" nem olyan vészes, mi anno 99-ben a háromhengeres 54 lovassal négyen mentünk 1000 km-re az Európa Parkba :-)
Liquid2021-11-04 20:33:44 // 124732
A piros ha valóban első tulajos, akkor sokkal szimpatikusabb mint a többi. A világos belsőt szerintem gondold át. Bőrösben még jó lehet, de a szövet 10+ évesen már max. nem hiszem rendben lesz, és igen csúnyán tud "öregedni". Ettől függetlenül lehet szerencséd vele. Nálam kizáró ok, a sötétet is nehéz néha tisztán tartani :) Mindegyiken lehet segíteni csippel ahogy Gyuri írta, de persze nem mindegy honnan kell javítani. Annyi hogy a 2.0 újabb konstrukció. Az 1.9 8V pedig jó értelemben egyszerű és nagyon keveset eszik.
Liquid2021-11-04 20:27:02 // 124731
Gyári rádiót adok neked egy csokiért :) Sok mindenre nem jó, MP3 CD-t tud asszem.
petbalog2021-11-04 16:25:06 // 124730
A kiállását tekintve teljesen igazad van, ha az extrákat nem nézem, akkor megfelelne a kritériumoknak, de az a baj, hogy extra-mániás vagyok. :)) Elrakom talonba ezt is, bár az asszony ezres Corsájával jó menet lesz innen Győrig elmenni. :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-04 15:10:50 // 124729
Én azt a pirosat megnézném, nekem szimpi. A gyári rádiót ne sajnáld :-) Mitől jobb a gyári rádiós? Bele tudod tenni, ha akarod, csak minek. Egy ma kapható átlag fejegység többet tud, de még lehet jobban is szól.
Persze ezt is élőben kéne látni, de így képekről nincs rommá kopva a kormánya, nem karcosak a műanyagok, normális felnin, normális gumi, olyan ép használható darabnak tűnik az egész.
Egyébként megfigyeltem, hogy legtöbbször a fapad verziók maradnak meg mindenből épen, egészségesen. :-)
A 2.0 mellett szól, hogy jobban bírja a várost. Hugomék nemrég adták el, a motorral nem volt gond. A futóműre, kuplungra, egr-re, tömítésekre, erre arra, egy milla csúszott rá elég gyorsan.
Persze ezt is élőben kéne látni, de így képekről nincs rommá kopva a kormánya, nem karcosak a műanyagok, normális felnin, normális gumi, olyan ép használható darabnak tűnik az egész.
Egyébként megfigyeltem, hogy legtöbbször a fapad verziók maradnak meg mindenből épen, egészségesen. :-)
A 2.0 mellett szól, hogy jobban bírja a várost. Hugomék nemrég adták el, a motorral nem volt gond. A futóműre, kuplungra, egr-re, tömítésekre, erre arra, egy milla csúszott rá elég gyorsan.
petbalog2021-11-04 12:29:50 // 124728
Az SNA rendszámú szürkét le is kértem, valóban ennyi lehet a km, de már 54 ezer km-nél mindene le volt lakva belül és körbetörve minden eleme kívül, azt így kiejtem. Igazából az SHG rendszámú fekete 8v is frissen lett behozva az országba valószínűleg, de az ára, megjelenése és telefon utáni benyomás alapján még az a legszimpatikusabb, egy srác árulja, akik főleg Alfákat szokott. Én is úgy gondolnám, hogy a 2.0 lehetne jobb, de egy kétes előéletű autóban nem biztos, hogy jobban járnék azzal, mint egy kicsit egyszerűbb, öregecskébb gyengébbel. Bár a faceliftes súlya is mindenképpen előny lenne.
Gyuri, néztem a pirosat, de elég fapadnak tűnik és fáj a gyári rádió hiánya némileg, a barnát pedig múlt szombaton elvitték, csak nem vette még le a kereskedő. Már el is felejtettem milyen jól ment a Giulietta, szóval az erővel meg fogok barátkozni, remélem, hogy azért ennyire nem lesz rossz a helyzet fenntartási költség szempontjából ahhoz képest. :D
Gyuri, néztem a pirosat, de elég fapadnak tűnik és fáj a gyári rádió hiánya némileg, a barnát pedig múlt szombaton elvitték, csak nem vette még le a kereskedő. Már el is felejtettem milyen jól ment a Giulietta, szóval az erővel meg fogok barátkozni, remélem, hogy azért ennyire nem lesz rossz a helyzet fenntartási költség szempontjából ahhoz képest. :D
Piritu - 1.000.0002021-11-04 12:11:06 // 124727
A 2.0-t ajánlanám, a gyerekbetegségekre (DPF, egr) más meglodás van, problémamentesebb. Gond csak az egr-hűtő fedelének repedése miatt lehet, mert akkor elfolyik a hűtővíz. Én 80ezrenkét kicseréltem és nyugodtam aludtam.
A dpf már a leömlőben van, sokkal közelebb mint az 1,9/2,4-nél volt. Hamarabb átmelegszik, könyebben regenerál.
A 2.0 már az újabb odellekben van aminek a kasznija is könnyebb.
A linkek közül az SNA rendszám tavalyi behozatalt sugall, nehezen hihető a futásteljesítmény....
A dpf már a leömlőben van, sokkal közelebb mint az 1,9/2,4-nél volt. Hamarabb átmelegszik, könyebben regenerál.
A 2.0 már az újabb odellekben van aminek a kasznija is könnyebb.
A linkek közül az SNA rendszám tavalyi behozatalt sugall, nehezen hihető a futásteljesítmény....
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-04 12:10:02 // 124726
Ezt a kettőt feltenném a listára:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_ti_ujszeru_allapot_148e_km_1_tulaj_klimas_start-_stop-17633113
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_reale_egyedi_szin_bezs_bor_mindossze_110000_km_nagyon_szep-17467939
A 8v is chipelhető, szóval ha kevés is a 120 ló, lehet azon segíteni.
A rozsdára figyelnék elsősorban. Ha lehet olasz eredetű legyen, és ne osztrák. Az első kerekek mögött a küszöb vége, a futómű bölcső, és úgy általában a motortérben is szétnézve ne legyen sok a rozsdapötty és szétrohadt csavar.
A futómű legyen egyben, szép összeg javítani. A 2.0-t sokan jobb motornak tartják, bár erősen turbólyukas (chip segít ezen is). Tartós, nyúzható, csak kuplungozni ne kelljen, mert cakkpakk kettőstömegűvel, mindennel karcolja a fél misit.
A Giuliettához képest horror árakkal és sokmindenben visszalépéssel fogsz találkozni, cserében a megjelenésért.
A motorerőt a 2.4-ben próbáltad :-) A kis 1.4 Multiairhez ne viszonyítsd majd egyiket sem, és akkor nagy csalódás nem ér.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_ti_ujszeru_allapot_148e_km_1_tulaj_klimas_start-_stop-17633113
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_reale_egyedi_szin_bezs_bor_mindossze_110000_km_nagyon_szep-17467939
A 8v is chipelhető, szóval ha kevés is a 120 ló, lehet azon segíteni.
A rozsdára figyelnék elsősorban. Ha lehet olasz eredetű legyen, és ne osztrák. Az első kerekek mögött a küszöb vége, a futómű bölcső, és úgy általában a motortérben is szétnézve ne legyen sok a rozsdapötty és szétrohadt csavar.
A futómű legyen egyben, szép összeg javítani. A 2.0-t sokan jobb motornak tartják, bár erősen turbólyukas (chip segít ezen is). Tartós, nyúzható, csak kuplungozni ne kelljen, mert cakkpakk kettőstömegűvel, mindennel karcolja a fél misit.
A Giuliettához képest horror árakkal és sokmindenben visszalépéssel fogsz találkozni, cserében a megjelenésért.
A motorerőt a 2.4-ben próbáltad :-) A kis 1.4 Multiairhez ne viszonyítsd majd egyiket sem, és akkor nagy csalódás nem ér.
petbalog2021-11-04 11:38:43 // 124725
Sziasztok!
Szűk két év off autózás után szeretnék visszatérni a márkához egy 159 szedán személyében. Mindenképp dízelt szeretnék, 1.9 és 2.0 is szóba jöhet. Melyek a lényeges különbségek a kettő között? Igazából vegyesen városra és hétvégi autópályázásokra lenne használva, nem tudom melyik mennyire tolerálja, az ár/érték arányt szeretnénk kimaxolni és a fenntarthatóságot, tehát akár egy 8v 120 lovas is szóbajöhet, ha megéri azt venni és ha nem túlzottan lomha. :) Van esetleg olyan, amire kifejezetten oda kell figyelni vásárlásnál? Ti melyik motort ajánlanátok?
Illetve, ha valakinek van is eladó, 2 millió környékéig, lehetőleg max 200 ezer km-rel (egyszer majd eladni is szeretnénk jó sok km múlva), az jelezze kérem. :) Tempomat, hátsó radar minimum elvárás, de szívesen vennék ülésfűtést, xenont, a jobbik gyári hifit is akár, világos belső abszolut előny. HaHun ezeket néztem ki egyelőre:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_eco_progression-17590848
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_progression_vezetett_szervizkonyv-17454513
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_akcio_ket_ev_muszaki_jo_allapot-17489306
Előre is köszi a segítségeteket!
Szűk két év off autózás után szeretnék visszatérni a márkához egy 159 szedán személyében. Mindenképp dízelt szeretnék, 1.9 és 2.0 is szóba jöhet. Melyek a lényeges különbségek a kettő között? Igazából vegyesen városra és hétvégi autópályázásokra lenne használva, nem tudom melyik mennyire tolerálja, az ár/érték arányt szeretnénk kimaxolni és a fenntarthatóságot, tehát akár egy 8v 120 lovas is szóbajöhet, ha megéri azt venni és ha nem túlzottan lomha. :) Van esetleg olyan, amire kifejezetten oda kell figyelni vásárlásnál? Ti melyik motort ajánlanátok?
Illetve, ha valakinek van is eladó, 2 millió környékéig, lehetőleg max 200 ezer km-rel (egyszer majd eladni is szeretnénk jó sok km múlva), az jelezze kérem. :) Tempomat, hátsó radar minimum elvárás, de szívesen vennék ülésfűtést, xenont, a jobbik gyári hifit is akár, világos belső abszolut előny. HaHun ezeket néztem ki egyelőre:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_eco_progression-17590848
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_progression_vezetett_szervizkonyv-17454513
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_akcio_ket_ev_muszaki_jo_allapot-17489306
Előre is köszi a segítségeteket!
leopop32021-11-04 00:07:48 // 124724
Sanyi is azt szeretne ;)
Roll19832021-11-03 23:42:43 // 124723
Nálam is hasonló a helyzet, annyival egészíteném ki, hogy jóáras, benzines Stelvio. :)
Liquid2021-11-02 20:42:00 // 124722
jól meg kell nézni
Tomi Stark2021-11-02 20:40:13 // 124721
Úgy gondolom, hogy erősen ajánlanám is a barátomnak a vételt. Persze nincs hibátlan autó, nem is azt keressük, de egy 159-est eléggé le lehet lakni, ha elmarad a karbantartás.
Liquid2021-11-02 19:45:52 // 124720
ha jönne szembe egy jóáras Stelvio, akkor az enyém eladó lenne :)
Coolby2021-11-02 17:40:13 // 124719
Köszi az infót. Holnap megyek egy zsámbéki alfa szervízbe, akik tapasztaltak. Átnézik autót és átbeszéljük, hogy ők mit és hogy csinálnak, hogy szoktak és utána döntök. Mindenesetre utánanézek és rákérdezek náluk is ezekre a forrásokra.
Te is hajtod még akkor a 159-et ezek szerint :)
Te is hajtod még akkor a 159-et ezek szerint :)
Tomi Stark2021-11-02 17:08:59 // 124718
Sziasztok!
Egy barátom számára keresek 159-es Tbi-t. Ez lesz az első Alfája, gondoltam ide írok, hátha valaki gondolkodik az eladáson.
Egy barátom számára keresek 159-es Tbi-t. Ez lesz az első Alfája, gondoltam ide írok, hátha valaki gondolkodik az eladáson.
leopop32021-11-01 14:05:26 // 124717
2.2 nél ugyanolyan a gázpedál reakció sajnos
droberto2021-10-31 21:35:39 // 124716
Szia Coolby!
Én turbóból gyári ReManufaktúrált Garetett vettem a Garett importőrétől, a Magyar Turbo Kft-től. Itt volt a legolcsóbb. 150k körül volt 4 éve.
Injektorból szintén a gyárinak megfelelő új Bosch-t vettem, a legelismertebb injektoros cégtől, a Benedeczki műhelytől. 55k volt darabja szintén négy éve. Benedeczki úrral sokat kozultáltam erről, nagyon sokat segített a döntésben.
Szerelő. Nehéz dió....
Én turbóból gyári ReManufaktúrált Garetett vettem a Garett importőrétől, a Magyar Turbo Kft-től. Itt volt a legolcsóbb. 150k körül volt 4 éve.
Injektorból szintén a gyárinak megfelelő új Bosch-t vettem, a legelismertebb injektoros cégtől, a Benedeczki műhelytől. 55k volt darabja szintén négy éve. Benedeczki úrral sokat kozultáltam erről, nagyon sokat segített a döntésben.
Szerelő. Nehéz dió....
antonov2021-10-23 20:44:36 // 124715
Utána meg túlkompenzál és az elvárt érték fölött tölt jóval amikor már nem is lenne rá szükség, akár 2 barral is. Az érték ilyenkor 2990 mBar, feltételezem eddig tud mérni a szenzor.
antonov2021-10-23 20:41:44 // 124714
Nekem is soknak tűnt.
Liquid2021-10-23 19:19:23 // 124713
Egy kis Mankyzás mindenkinek kell :)
Sajnos nem találtam mentett adatokat, pedig biztos hogy volt, mikor tuningoltunk, meg a Tomi programját próbálgattam.
Sajnos nem találtam mentett adatokat, pedig biztos hogy volt, mikor tuningoltunk, meg a Tomi programját próbálgattam.
Piritu - 1.000.0002021-10-23 18:59:08 // 124712
"gyagya gázpedálreakció miatt. (ez 2.0 "betegség")" - tegyétek rá a Giulietta 2.0 pedálgörbéjét! Nem is értem hogy miért ennyire más a kettő.
Smith2021-10-23 18:34:38 // 124711
nekem 2.0 de nálam is alacsonyabb mindig, mint az elvárt, lineáris a skála
de egyelőre nem találta meg senki, hogy miért, szívósor takarítást ajánlgatták, de Csöri azt mondta, sose volt elkokszolódva amit ő leszedett, szóval nem tudom :(
Még arra gondoltam, elmegyek Mankyhoz megíratni, hátha el lehet "csalni" az eltérést valahogy :) Mankyzni amúgy is szeretnék a gyagya gázpedálreakció miatt. (ez 2.0 "betegség")
de egyelőre nem találta meg senki, hogy miért, szívósor takarítást ajánlgatták, de Csöri azt mondta, sose volt elkokszolódva amit ő leszedett, szóval nem tudom :(
Még arra gondoltam, elmegyek Mankyhoz megíratni, hátha el lehet "csalni" az eltérést valahogy :) Mankyzni amúgy is szeretnék a gyagya gázpedálreakció miatt. (ez 2.0 "betegség")
Giuntini2021-10-23 17:07:51 // 124710
Eltérés valamilyen mértékben lehet, de 0,5 bar már sok!
antonov2021-10-23 11:31:01 // 124709
Sziasztok!
Az elvárt és a mért turbónyomásnak mennyire kell megegyeznie? Mennyi eltérés tekinthető még normálisnak? Nekem indulásnál illetve padlózásnál még a felfutó szakaszban 0.5 bar eltérés van minden esetben, tehát a mért nyomás a kevesebb.
Köszi, üdv: Gábor
Az elvárt és a mért turbónyomásnak mennyire kell megegyeznie? Mennyi eltérés tekinthető még normálisnak? Nekem indulásnál illetve padlózásnál még a felfutó szakaszban 0.5 bar eltérés van minden esetben, tehát a mért nyomás a kevesebb.
Köszi, üdv: Gábor
Piritu - 1.000.0002021-10-23 08:20:56 // 124708
"Alkatrész forrást ... tudtok?" - pl az előtted szólót tudom ajánlani :-)
Coolby2021-10-23 07:50:01 // 124707
Emlékszem én is Rád. Szerintem még néztem is 59esed anno megvenni.
Miért? Már hf-esnek kellene lennie? :) motorhoz még soha nem volt hozzányúlva. Eredetik injektorok, turbo, váltó sem volt bontva. Lendkerék volt még 2013ban cserélve, tőcsavar gondja volt anno, nincs dpf 2013 óta. Generátor volt felújítva, meg persze futómű, de ennyi. Kormánymű darál egy ideje, de szerelő várta, hogy biztos be fog szarni jobban, de 3 éve csak annyira szar, hogy nem lett cserélve.
Jó szerelő létezik még 59-hez, ti nekiállnátok belelapátolni még egy jelentős pénzt? Alkatrész forrást injektorra, turbora tudtok?
Miért? Már hf-esnek kellene lennie? :) motorhoz még soha nem volt hozzányúlva. Eredetik injektorok, turbo, váltó sem volt bontva. Lendkerék volt még 2013ban cserélve, tőcsavar gondja volt anno, nincs dpf 2013 óta. Generátor volt felújítva, meg persze futómű, de ennyi. Kormánymű darál egy ideje, de szerelő várta, hogy biztos be fog szarni jobban, de 3 éve csak annyira szar, hogy nem lett cserélve.
Jó szerelő létezik még 59-hez, ti nekiállnátok belelapátolni még egy jelentős pénzt? Alkatrész forrást injektorra, turbora tudtok?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-22 18:45:19 // 124706
Még emlékszem rád régről itt az 59 topicban, jó régóta hajtod és nem hfes, hogy csináltad? 😁