Fórum >> Típusok >> Giulia

carver2022-12-11 22:19:34 // 27932
oda vissza nekem még egy autpályán sem sikerült ugyanazt mérni és ez szerintem nem a tempomat miatt van. Domborzat, uralkodó szélirány, napsugárzás stb. Többször próbáltam M1,M7, M7 az egyik irány stabilan magasabb a másiknál.
Piritu - 1.000.0002022-12-11 22:18:26 // 27931
Hazafelé egy csíkra (a legkisebb követési távolságra) állítottam, így már sokkal élhetőbb lett.
A szomszéd sávban menőket is sikerült megoldani úgy hogy próbálok a sáv bal oldalán menni. Ellenben ha ő vezet, akkor a pont a sáv közepén megy :-D
RomeoOne2022-12-11 21:25:08 // 27930
Az enyémmel nincsenek ilyen bajok. Sosem keverte még össze a különböző sávokban lévő autókat. Azt hittem kanyarban majd zavarban jön, hogy ha egy balos íven a külsőben lévő pont előttem van, de ez sem okoz neki problémát.
Az igaz, hogy néha túl hamar lassít be, de én azt vettem észre, hogy a sebességkülönbségre érzékeny. Ha jóval lassabb az elöl lévő autó, akkor nagyon hamar beavatkozik, nem foglalkozik azzal, hogy simán kikerülhető.
Piritu - 1.000.0002022-12-11 20:20:05 // 27929
Próbáltam lemenni vele a pályáról, de amikor elkezdett íves lenni a lehajtó visszaadta.
Jó játék :-)
SD2022-12-11 20:13:51 // 27928
Nem a leginteligensebb, de használható:) Először én is mindenhol bekapcsolgattam, még körfogarmakba is azzal mentem:D De aztán most már csak tiszt a forgalmi szituációban, arra való:) Ha besorolás vagy káosz van akkor át kell venni:)
Piritu - 1.000.0002022-12-11 19:56:46 // 27927
Amúgy félelmetes hogy a Q4 a hólatyakos pályán mekkorát lép :-)

Reggel kicsit le volt fagyva az se volt akadály :-)
Piritu - 1.000.0002022-12-11 19:54:53 // 27926
Ez nem tanul, ez sz@r.
A szomszéd sávban menőre nem szabadna lassítania.
A lekövetésnek nem abból kellene állnia hogy befékez majd rágyorsít.

...ellenben a sávtartó nagyon szépen elkormányoz az útépítésnél lévő szűkített (2,1m) sávban. Csak az útépítés végénél lévő visszaterelésnél adja vissza a kormányzást mert összekeveredik a sárga és fehér vonalak közt (ami szerintem természetes).
SD2022-12-11 18:47:53 // 27925

Q4 hótálca installálva:D

Körforgalomban powerslide 1-es szint abszolválva;)))

A gyerekek könyörögtek hogy autózzunk még;D
SD2022-12-11 18:43:33 // 27924
Megszokod:D ő is tanul, te is:D
Forgalom és helyzetfüggő mikor segít:)
Amikor nyugodtabban beállsz egy sávba akkor kiváló, gyorsítani tudsz azt nem írhatja felül, fékkel meg a gombbal meg tudod deaktiválni.
Amúgy 8,5 az ilyen épp sebeséghatér teteje plusz pár gyorsítás kb;)
Piritu - 1.000.0002022-12-11 17:41:12 // 27923
No megjöttünk, az autópályázást és a nagyvárosi mászkálást 8,2-vel (comp szerint 8,4-el) zártuk.

Aki a távolságtartós tempomat programját írta még nem sokat mehetett tempomattal. Odaúton bő fél literrel magasabb átlagot produkált a felesleges lassításaival és gyorsításaival. A másik meg hogy autópályán nem sok különbség van a 4 követési fokozat közt, nagyon nehéz olyan korán kielőzni hogy ne fékezzen be.
Autópályán sokszor a szélső sávban éppen előzött autót - főleg ha közel megy a szaggatotthoz - is "leköveti" és belassít a tempójára. A legjobb a városban volt amikor az út szélén álló autóra besatuzott mert meg akart állni mögötte, holott éppen kikerültem, nem is voltam mögötte.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-11 14:05:56 // 27922
Nagyon köszönöm! :-)
SD2022-12-11 06:50:28 // 27921

NAGYJÁBÓL:)
vmisi12022-12-10 23:32:09 // 27920
Hali, az enyémet kipróbálhatja, XI. kerület vagy hétköznap Dunaharasztiban.
Liquid2022-12-10 22:17:24 // 27919
én nem aggódtam érte városban se csak éreztem, hogy nagyon nem optimális, de ha automata lett volna valószínűleg simán elnyomja ezt az érzést
Giuntini2022-12-10 21:00:51 // 27918
Azt vedd figyelembe, hogy egy új és garanciális autóról beszélsz. A 159 abból a szempontból különleges, hogy behatárolt a használhatósága....
Az aggódásról... Olaszországban egyetlen másodpercre sem aggódtam! Minden porcikáján érezhető volt, hogy ez az autó erre született.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 20:25:35 // 27917
Emil, a Giulia tudja azt a csodát, hogy beülök, és elfelejtem az árát. Nem jut eszembe egy pillanatra sem hogy félteni kéne, vagy hogy bármi alkatrésze épp amortizálódik.
Ez nagyon 159 specialitás, hidd el nekem. Pont így éreztem Zen esetén és lényegében a végére alig használtam. Az egyszerűbb szerkezetben persze kevesebb romlandó alkatrész van, de ott az 1.4 Multiair. Attól sincs rajtam az elromlás para úgy, mint a 2.4 miatt volt. Pedig napi nyúzást kap. Halkan mondom, a konstrukciós bajok mellett az amore topic tehet erről főleg szerintem 😄
Zen pedig azért lett Zen, pontosan a nyugalom miatt amit árasztott.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 20:11:23 // 27916
Hol láttál ilyet? Részemről pont mindegy milyen autót akarsz. Az egyetlen amit nem fogadok el, az érvelésed. De nem baj, nem megy át, hagyjuk... kár erre több betű.
leopop32022-12-10 19:58:51 // 27915
Igen jól fogalmazta meg főleg a lényeget: “Csak a többieknek kell ezt elfogadni, ami néha nehezen megy” 😁😜
Giuntini2022-12-10 19:22:03 // 27914
Engedjétek meg, hogy beleszóljak ebbe a dízel kontra benzin és automata kontra kéziváltó vitába mint 159 és MiTo tulaj.
A 159 2,4 automatánál nehéz jobb hosszútávra való utazóautót találni. A hangja fenomenális, az a mérhetetlen nyugalom amit áraszt magából az párját ritkitja. Nincs olyan benzines ellenfél amely egy 800 km hosszú utat egyhuzamban ilyen fölényesen teljesítené. Nincs fáradás, az automata tökéletes partner. Ugyanakkor ott van a városi használat, a motor karaktere nem teszi igazán partnerré a városban, hiába árasztja magából a nyugalmat. Érezni lehet minden egyes városi kilométernél a költségek, a meghibásodás lehetőségének drasztikus emelkedését.
Nem jobb a városban egy egyszerű szerkezet, könnyű kuplungú manuális váltóval? Fürgébb, olcsóbb, és legfőképpen megbízhatóbb, emellett egy drágán javítható autót sokkal jobban lehet félteni.
Egy új Giuliát iszonyúan lehet félteni, egy 280 lovas benzines használata egy budapesti dugós forgalomban szerény véleményem szerint egyszerűen ugyanolyan pazarlás, mint egy 5 hengeres automata dízel, amelyikkel körülményes a jasználat, pláne ha hozzávesszk a sűrűbb regenerálási igényt.
Nem akarom magam példaként állítani, de egy egyszerű szívó benzinessel el lehet felejteni az aggodalmaskodást, hogy mi játszódik le a motor illetve az automata váltó belsejében.
Persze ez valóban úgy éri meg, ha sokat használja a kisautót az ember a városban, nagy dízelt meg megéri tartani a gyakori hosszabb utak miatt.
Én javaslom mindenkinek, aki nagyvárosban él, vegyen egy egyszerű motorizáltságú kis benzinest, és sokkal nyugodtabban éli meg a nagyvárosi stresszes közlekedést. Nekem nem számít hogy nincs benne ülésfűtés és egyebek ha a motor három km-en belül bemelegszik, míg a 2,4-nek tíz km is kell a hidegben.
Jó hogy az Alfának volt egy ilyen egyszerű típusa mint a 77 lovas 1,4 szívó. Egyszerűbbé teszi az életet az egyszerűségével.
Viccesen mondva egy Alfánál csak egy jobb dolog van; a két Alfa😊
SD2022-12-10 18:55:24 // 27912
Egyépként én kifejezetten utáltam a dízeleket, de aztán volt egy és ráadásul automatás és nagyon élhető gépek.. nem váltogat, csak tol:)

A benzines megcsinálja hogy megy ja nem vissza na most:D

De én akkor is benzin párti vagyok, de egye fene Stelvio-ból lehet dízelt vennék:)
Liquid2022-12-10 18:21:29 // 27911
Én képtelen vagyok / lennék a nromális közlekedésre :) A tempomatot is max. pályán tudom elképzelni, min. 150-es értékkel :D
Liquid2022-12-10 18:20:11 // 27910
Gondolom mert még mindig menő a kéziváltó hátsókerék combo :) Persze pályanapozás ilyesmi esetén biztos jobb tud lenni a manuális, de végülis a váltófülek pont megadják ezt a lehetőséget, ami úgyis csak igen ritkán kell, viszont a mindennapokban nagyon jó társ az automata.
zgi5212022-12-10 18:08:39 // 27909
papiron a dizel 0-60 kozott jobb!
csak szolok 😀
SD2022-12-10 18:06:05 // 27908
Hmm mennyire számít a kvázi hideg, mert tempomattal Velencére 55-ös átlag jött ki a régi hetesen, 7,5 körül fogyasztott.. Normal-ban Neutralban:D Nemtudom miben:D

És ha picit normálisabban közlekedek ugrik fel 8,5-9-re:P

Most elrontottam vagy mi? Hogy voltak ilyen 6,5 meg hasonlók vagy azt csak pályán 90-110 körül?

Amúgy meg egy subarus ismerősömet idézném:
Mennyit eszik?
Amennyir akar:D
Az összeset:P
SD2022-12-10 18:01:20 // 27907
Jóvanna csak nem hagyhattam ki, 7-et az enyim is gyorsul:D :D :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 18:00:21 // 27906
Tesóm kézi váltó, rwd elképzeléssel indult, szerintem így egy manuál Giulia és egy kézis 136lovas BMW után kezdi feladni. Úgyhogy jelenleg az rwd az egyetlen fix paraméter 😄
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 17:57:29 // 27905
Hát persze ..😂
Megy az ha kell, elvileg 7-et gyorsul kb. szóval lassúnak nem kéne lennie.
Mondjuk a manuális az volt, de kisebb is a nyomatéka papíron is.
Zselé2022-12-10 17:46:59 // 27904
:DDD
SD2022-12-10 16:28:22 // 27903
Berakod A-ba a benzinest és ott a dízel:D
Liquid2022-12-10 15:44:36 // 27902
Nem cserélném le az automatát, eszembe se jutna manuálisat venni.
G-MANN🍀2022-12-10 15:11:25 // 27901
Bár az enyém benzines, de sztm a dízel automata jó, manuális anno nálam is kiesett. Pályázni jó lehet, de 1-2-3 város nekem nagyon nem jött be.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 14:45:20 // 27900
Dízeles kérdés. Esetleg valaki tud segíteni akár Budapest környékén is hogy tesóm kipróbálhasson egy dízel automatát? Csak pár benyomás erejéig, hogy lásson olyat közelről.
Eddig az enyémet vezette és egy kézi váltós dízelt. Az utóbbi verzió ki is esett , de nem a dízelsége miatt. Én vezettem automatát is, szerintem ég és föld az automata javára, de erről neki kéne valahogy meggyőződnie. És itthon nem nagyon tud, mert nincs olyan autó a kínálatban amihez komoly szándékkal oda tudnánk menni. Köszi ha valaki tud segíteni!
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 14:08:31 // 27899
Igen, jól fogalmazta Piritu, a lényeg benne van, nem kell indokolnod. 😂
Ha csak annyit írsz, hogy neked nem tetszik, pont elég. Elkerültél volna egy gyenge lábakon álló általánosítást. Ennyit írtam én is, semmi többet.😉
leopop32022-12-10 09:08:49 // 27898
Teljesen igazad van és jól megfogalmaztad köszi Piritu! 😁😉🍀
leopop32022-12-10 09:07:08 // 27897
Értelek de tényleg nincs a családban a másik két dízelt is szeretjük csak magamnak nem olyat vennék igazából ennyi csak 😁
SD2022-12-10 07:12:21 // 27896
Na a nagy szuper Bridgestone tapadás király gumival, úgy végigcsúsztam tegnap a zebrán mint a xar:P mentem vagy 30-al a rakparton, mindig figyelek ha mellettem megálla sor, de most olyan hirtelen állt meg a mikrobusz akitől nem ismláttam a gyalogost, hogy tényleg csak satu, de lószart sem ért… jó.. közel nem volt előttem a gyaogos, épp csak elindult a mikrobusz előtt, de ha tudtam volna megálltam volna…

Az az érzésem hogy akkor ment el a tapaás amikor a felfestésre érkeztem addig úgy tűnt hogy meg is állok…

Miért nrm csinálják érdesre a zebrákat?? Hány gyalogos törte már így ábát…

Lehet nem a fényesre kopott felfestésen vizes kosztakonnyal tesztelték a gumit?

Azért bosszantó, még ha védhetetlen is volt…
SD2022-12-10 07:05:26 // 27895
Elvileg ha elbambulsz szól:)
De azért csak figyelj;)
SD2022-12-10 06:58:48 // 27894
Hát szerintem nincs, pedig tudná is :D
Peti16V2022-12-09 20:59:05 // 27893
Srácok: létezik olyan beállítás, amikor mindig látom a váltó aktuális fokozatát, úgy, mint mikor manuális módban van? Az oké, hogy amikor belenyúlok akkor kiírja egy rövid ideig, de jobban tetszene, ha folyamatosan látnád. Túrtam már a menüt, de nem találtam ilyen lehetőséget.
Piritu - 1.000.0002022-12-09 20:16:36 // 27892
Más.
Holnap indulunk egy kb 900 km-es túrára Júliával. Kíváncsi vagyok az autópályás viselkedésére. Tuti nagy haszna lesz az "önvezetésnek" bár továbbra is kérdés hogy mennyire "altatja el az embert...
Piritu - 1.000.0002022-12-09 20:13:55 // 27891
Nem kell indokolnod, mindenkinek lehetnek becsípődései. Neked pl. ez.
Csak a többieknek kell ezt elfogadni, ami néha nehezen megy :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-09 19:03:17 // 27890
Hát kb. Ha a 2.4 öthenger és az 1.4 multiair között csak hangélmény alapján kéne döntenem, nagyon izzadnék :-)
Ha a Giulia öt- vagy hathengeres dízelt kapott volna, akkor szintén lett volna egy jó plusz dilemmám.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-09 18:59:59 // 27889
Nincs itt háború, de gyengének tartom az érveidet :-)
Sőt védeni sem védem a dízelt, de így mindenestől elutasítani butaság. A "nem tetszik a hangja" fogalom mögött általános ellenszenvet vélek felfedezni, de csak azért, mert ha visszatekerjük picit az időt, pont így álltam hozzá.
SD2022-12-09 17:16:19 // 27888
Maga a Benzines vs. Dízel szerintem akkor álja meg a helyét ha megmondod melyik motor..
JTS kicsit GM még a 3.2 V6 is.. igen alfás de nem a régi.
a 16V TS, vag 8V esetleg egy Boxer?

A dízelből egy 2.4 vagy egy JTD Puntó?:)
Esetleg egy 3.0 Ducato?

Az 3, 5, 6 henger a kiegyensúlyozatlanabb tömegek miatt eleve érdekesebb hangú.
a 4hengeres vagy nagyon precíz vagy pörgős, vagy traktor.. melyik a jó kinek?, mire?
leopop32022-12-09 17:11:50 // 27887
Nem akartam benzin vs. dízel háborút indítani. Azért is írtam mert ennek ellenére van dízel a családban nem is egy hanem kettő. Nem akartam vita indító lenni csak válaszoltam arra aki kérdezte tőlem hogy miért nem válaszok azt :)
leopop32022-12-09 17:09:56 // 27886
Igen tudom :)
Jaja arra emlékszem azt mondtad. Benzinesnek mindig szebb hangja lesz.
Persze tudom nem is azt mondtam hogy rossz illetve nem is akartam azt mondani hiszen van 2 dízel is a családban. ( ocsemnek illetve faternak is)
Jaja nekünk is ilyen a felhasználásunk asszonnyal így ezért benzines a Brera illetve a Giulia is ezért lesz az.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-09 14:08:51 // 27885
Nézd, emlegeted a haverod keményen tuningolt autóját...az szerintem nekem se kéne XD Itt többeknek volt 2.4, akinek kicsit is műszaki füle van és normális állapotú autója volt, annak bizony tetszik az 5 henger duruzsolása. Egy tuninggal is pont el lehet rontani és egy erős de zakatoló traktort csinálni belőle (pláne ha kéziváltós), szóval hagyjuk a szénné húzott haver autót, minden csak nem viszonyítási pont. Vezettem más 2.4-et, amit gyárinak és jó állapotúnak mondtak. Az ég és föld kifejezés nagyon enyhe arra amit az az autó az enyémhez képest nyújtott. Az enyém csak annyira járt finoman, hogy sosem értettem akik dízel rezonanciáról beszéltek az öthengeresnél. Szóval egy tapasztalatból általánosítani csak azért, mert valamilyen elv alapján elutasítod a dízelt, igen fölösleges.
SD2022-12-09 13:57:25 // 27884
Kaphatott volna hybrid-et is, de szerintem az Alfa árazása nem bírja el ezeket. Ki venne QV árban dízelt?
RomeoOne2022-12-09 13:54:22 // 27883
Anno még Vályis is ezt prognosztizálta, kár, hogy semmi nem lett belőle. Kíváncsi vagyok, hogy lett volna-e ilyen, ha nincs a dízel boszorkányüldözés
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.