Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2023-02-23 15:58:43 // 29362
Nem tom, szerintem az enyémben nincs ilyen, de nem is tudok olyanról aki megtalálta volna ezt a mikrofont az autójában.
RomeoOne2023-02-23 13:53:18 // 29361
Sok plusz hangszigetelést beletettek, az üvegek is vastagabbak lettek, szintén a hangszigetelés miatt. Azt hiszem nagyobbrészt ez adja az újabb Giulia-k többlet súlyát (+50 kg? Ki tudja, a gyári adatok nem nagyon szoktak köszönő viszonyban lenni azzal, amit akkor látsz, ha tényleg mérlegre állítod a kocsit)
G-MANN🍀2023-02-23 13:00:28 // 29360
új Giulián tényleg találtam a csomagtartóban kb 10 mm vastag szivacsos anyagot a kárpit alatt, a régiben nem volt ilyen
Liquid2023-02-23 12:36:12 // 29358
aztán legyen ám a lökösben LCD, meg playstation a csomagtartróban :)
SD2023-02-23 12:28:38 // 29357
Kisebb pimp my ride szekcióval készülök majd publikálom ha jutottam valamire:D:D:D
SD2023-02-23 12:27:12 // 29356
Hajó ON:)
SD2023-02-23 12:26:44 // 29355
Ez nem azért van hogy kicsit rádolgozzon azokra a frekvenciákra mikor zenlét halgatsz?:)
Csak nem hang generátor már?:D
Nem keeee:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-23 10:00:28 // 29354
Állítólag ha van, akkor az ePER hozza a listában. A fórumokból nem derült ki, hogy mitől függ, hogy van e. Van aki szerinte a Stelviokban van, van aki azt mondja, hogy a Veloce/Ti-kben alapból. Passz. Nekem az ePer nem hozza, és mikrofont sem találtam. Az NVH felszerelést viszont hozza, és azt nem is bánom, tesóm azért felfigyelt a szélzajra, nekem meg olyan nem nagyon van. Fura ez is, egy ilyen autóhoz hogyhogy nem volt eleve alap a dB Controlos szélvédő?
RomeoOne2023-02-23 08:56:21 // 29353
Mondjuk kívülről nem sokkal halkabb. A halkítás nagyobb része, hogy sokkal jobb az autó hangszigetelése és befelé nem jön a hang. A 2.0T Giuliákban (lehet, hogy nem mindben, nem tudom mitől függött) ezért is van az Engine Sound Enhancement, ami egy mikrofon vagy több a motortérben és/vagy a kipufogónál, amivel rávezetik a hangot kintről a hangszórókra. Intenzívebb lesz a hangélmény.
SD2023-02-22 23:17:43 // 29352
Itt az alkotáson szoktak lenni hangok:D
SD2023-02-22 23:16:33 // 29351
A supersprint kiput nem negatív célzattal hoztam fel, pont hogy a tuning megdásokhoz képest az a legjobb eddig.

Egyedül az árát állítottam arányba a QV rendszerrel.

De szintén jogos hogy az meg két szeleppel több..
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 21:15:27 // 29350
Nem jóindulat, hanem hallás kérdése 😅 Inverz hallássérült vagyok kb. Ahogy öregszem a frekvencia is, talán a hangerő is kopik már, de még mindig hangosabban hallom főleg a gépi zajokat mint kéne.
G-MANN🍀2023-02-22 20:34:38 // 29349
Hidegen tényleg jó a hangja, utána én kb semmit nem hallottam a gyári kipufogóval. Viszont most hidegen még jobb lett😁
G-MANN🍀2023-02-22 20:31:11 // 29348
Majd elmegyek előttetek az Alkotás úton és érthető lesz amit írok 😉
G-MANN🍀2023-02-22 20:28:17 // 29347
Motorhang kellemes, de sajnos nekem nagyon kevés, nagy jóindulattal nevezhető "erős motorhangnak" bármikor is. De mindannyian mások vagyunk, kinek mi az ingerküszöb.
G-MANN🍀2023-02-22 20:24:38 // 29346
Esetleg próbáljátok meg levenni a mostanit, az a legbiztosabb 🙂 remélem könnyen lejön
G-MANN🍀2023-02-22 20:22:33 // 29345
Sztm sajnos nem tudod milyen egy Supersprint hátsó dob, nem Race, hanem a sima. Én sem szeretem az ilyen megoldásokat, szeretem a gyári dolgokat, de ez prémium, akkor van hangja amikor kell, pályán normál fordulaton semmi, a család is boldog, de játékosan, vagy D-ben, ha huzatod, álom és el is lehet durrantani. Nem magyaráznám túl, ha nincs rá nyitottság, akkor nincs. Feri sem véletlenül írja, hogy az új Q halkabb, a Veloce is az. Ezzel viszont nekem pont jó. Egy Giulietta QV TCT után nekem a 2.0 Giulia hangja sajnos egyenlő volt a semmivel. Még egy Giulietta 1.4 170 is prémiumabb alapban, sztm. :)
Macky2023-02-22 20:16:32 // 29344
Szuper! Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 20:09:33 // 29343
Semmi, full üres szervizkönyv. Majd elnepperkedem XD
G-MANN🍀2023-02-22 20:07:10 // 29342
Szia, szerintem igen, ki lehet építve mindegyikben, mert nagyon olcsó "extra" volt.
Elegendő lehet egy másik hátsó konzol.
Macky2023-02-22 19:58:57 // 29341
Sziasztok!
2021. évj. Giulia super autóm megrendelésekor nem gondoltam, hogy a hátsó utasokat ellátó szellőző extra... Ez így sajnos kimaradt, elkerülte a figyelmemet. Nyáron a hátul ülők hiányolják. Mit tudtok erről? A középső konzolon minden variációnál ki van építve a ,,légcsatorna" csak itt pl. le van zárva? Nem találok róla rajzot.
Piritu - 1.000.0002023-02-22 19:45:04 // 29340
én egy ugyan ilyen papírt kaptam a kocsi papírjaihoz az átvételkor, azt beletettem a füzet végén a zsebbe.
SD2023-02-22 19:15:11 // 29339
most bevallom én nem nézegettem de nem kelllene legyen az első oldalon egy kitöltendő adat tábla, tulaj stb? itt egy beragasztott papírt látok, az olaszok kifelejtették az oldalt?:D

Piritu - 1.000.0002023-02-22 19:10:53 // 29338
hihi, én is utólag kaptam :-)
Piritu - 1.000.0002023-02-22 19:09:08 // 29337
és az benne van hogy a te autódhoz tartozik?
pl. alvázszám?
Hardy2023-02-22 18:23:42 // 29336
Nekem úgy hogy olasz volt megmondtak mindent róla.
TtK2023-02-22 18:07:44 // 29335
Én a két első kötelező szervízt a németeknél csináltattam. Mind a két helyen (az első csődbe ment közben :) ) az extratartozékok oldalán pecsételtek. :D Az elsőnél még pecsételtettem velük a jó helyre is, a másodiknál már elfelejtettem. Azóta lejárt a gari, úgyhogy Aliék szervizelik. Nekik nem okozott kihívást a jó helyre pecsételni (a gyári nyilvántartásba nyilván nem tudtak beírni).
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 17:24:06 // 29334
Na oké, akkor jó, legközelebb beíratom azért amit kell. :-)
quash2023-02-22 16:21:34 // 29333
Kell hogy legyen!
Én amikor vettük Giu-t, lekérdeztettem a szerviztörténetet.
Minden szerviz látogatás benne volt, dátum, miért (pl. kampány visszahívás), etc ...
Egyezett is a hozzá adott szervizfüzettel.
SD2023-02-22 16:02:48 // 29332
Igen a szervíz könyv azzal a tulaj kolbászol és ha nem rinyál elfeljtenek pecsételni, ez máshol is így van:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 15:36:07 // 29331
Nekem elmaradt. Eleve nem kaptam szervizkönyvet átadáskor, kimaradt a pakkból. Azt pótolták, vittem is az egy éves szervizre, aztán ahogy odatettem a hátsó ülésre, az úgy is maradt. Én is elfelejtettem, de lehet nem nekem kéne hogy eszembe jusson :-) Majd next tájm hátha.
Liquid2023-02-22 15:04:04 // 29330
Nekem benne vannak a pecsétek.
Liquid2023-02-22 15:03:13 // 29329
Valami van, mert a CarNet-nek írtam mailt még akkor mikor vettük a Stelvio-t, és kértem infót. Válaszolták, hogy a Pappas adta el, illetve felsorolták a 3 olajcserés szervízt dátummal km-rel.
SD2023-02-22 14:59:26 // 29328
hát lehet pont ezért, de érdekes kérdés:D
SD2023-02-22 14:59:07 // 29327
valamilyen digitális nyilvántartás kell hogy legyen a gyártó fele hogy megtörtént-e az időszakos szerviz.. mert ha ez nincs akkor csak a helyi bagázst kell lefizetni és már garis is minden is:D

és azért nem csak ilyen magasan fejlett kultúrák vannak a világban mint hazánk:))))

lehet hogy ezzel vissza is élnének, ezért kéne legyen:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:57:13 // 29326
Nekem meg két szerviz után egy üres szervizkönyvem...
Piritu - 1.000.0002023-02-22 14:50:35 // 29325
Érdekes kérdés..
... nekem olyan papír alapú van amiben csak arra nincs utalás hogy melyik autóhoz tartozik :-))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:36:10 // 29324
Kérdés. Szerintetek van digitális szerviztörténet a Giuliákhoz? Ugyanis a hazai képviselet szerint ilyen nincs. Nekem pedig az OAH-ban mondták, hogy mindegy hogy pecsételnek e vagy nem, a digitális szervizkönyvben ott van minden. Melyik állítás az igaz?
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:33:34 // 29323
Nem tudom, nekem nem tűnt fel. Ma ovijáratban Giuliáztam (sok cuccot vittünk), de még indulás előtt D-be teszem, az N mód az kuka, a kapun kimenni is vacak :-))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:29:58 // 29322
A multiair tuning ennek az autónak nagy potenciálja. A multiair rendszer az 1.4 170 lovasnál sokkal többet mutat magából, mint a Giuliánál. Képes olyan gázreakcióra, majdcsak mint egy jó karbis motor. Sokkal direktebb, pedig ugye az 1.4 motor nem közvetlen befecskendezős. Fordulaton is tovább él, és ez főleg programozás kérdése. A vez. tengely elég a nagyobb fordulathoz, az erősebb rugó max azért kell, hogy időben be is tudjon zárni a szelep ha tényleg 8k környéke a cél.
A GPF egy élménygyilkos alkatrész alapvetően. Egy jó hegyi menetben persze nem sokat zavar, szerencsére, de elég csak rápöccinteni a gázra álló helyben... és kivárni a fordulat végtelenségig tartó visszaesését.Rálépek a gázra, visszamegyek a házba mert ott hagytam az irataimat, visszasétálok az autóhoz és talán esetleg addigra alapjáraton van :-))
És nem csak a GPF, mert a fl előtti bár jobb, de egyáltalán nem jó ebben. A multiair van úgy hangolva gondolom kipufogógáz etetés céllal. Nálam ezért sem játszik a sportkipufogó, ettől ványadt a váltás hang is.
Aki nem hiszi, rugdosson megy egy Giulietta Multiairt D-ben, aztán menjen vele egy kört :-) Kategóriákkal jobb.
SD2023-02-22 14:25:08 // 29321
Igazából én használom a D és N módokat is, sőtt a sípálya parkolóból kifele meg szűzhóban hegyen megfordulni jó volt az A is, de az csak ott:D

De most ovijárat parkolóból ki-be állás ode nem kell D ha marháskodik… ha hülyén vált megy manuálba és belenyulkálok:D

D-ben néha körforgaomban kecskésedik:D:D eskü észreveszi hogy körforgalomban vagyunk és ívközépen rúg egyett hogy menjünk már baszod:D

Nyugalom megzavarására alkalmas beállítások:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:10:35 // 29320
Tedd már át D-be XD

Nyilván ezeknek az autóknak is az lesz a sorsa mint a dpf-es dízelek jórészének ha még lesz mód rá. A környezetvédelmi cuccokat egyetlen mérnök sem önszántából tervezi bele.
SD2023-02-22 13:21:49 // 29319
Hát valóban mind a motorbőgetés mind a straight pipe a Giulia 2.0-án iszonyat vánnyadt hangot ad:D

Néztem multiair tuningot, ha kicserélik a rugókat erősebbekre akkor el lehet jutni 7-8K tiltásra:))) Az lenne egy élmény fokozó más kérdés hogy milyen áron:D

Mert ez a 6500-nál tilt ez is az esetek 99%-ban már bőven elég de néha egy-egy ökörködésre:D persze nyilván akkor meg már 9000 kéne:D
SD2023-02-22 13:19:29 // 29318
Enyém még sosem indította magát 1300-1400 fölött??? :O Mondjuk csak karácsonykor volt kint hidegben pár napot.

Én azzal számolok hogy az ilyen dolgok mint katalizátor, részecskeszűrő addig lesznek benne míg problémamentesek.. utána kuka:)

Más kérdés hogy mondjuk addigra ez mennyire lesz nyakazás közeli kockázat?:D
És bevallom én szeretem a gyárilag jó dolgokat azokon mérnökök agyaltak sokat:)
De ha tényleg van olyan funkció ami szopatás azt lehet ki kéne írni belőle...
Viszont számolni kell vele hogy más egyéb hatásai is lehetnek...

Én pl: ezt az 1500 környékén váltok, ezt kiírnám a váltóból... vagy csak nagyon kis gázpedál állásig engedném.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 12:07:41 // 29317
Király, igen, én is a kikapcsoláson gondolkozok. Át lesz ez az autó írva pár éven belül, nem kicsit :-))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 12:06:33 // 29316
Ja csak automatás autóknál nem durrog, hanem mittudomén. Hülye hangja van ahogy nyúlósan lemegy a fordulat. Belepukkant egyet-kettőt, nekem olyan nem igazi. Itt egy straight pipe, kifejezetten a hideg kiráz a nyávogós váltáshangtól. PEdig direkt befecsis is tud jól szólni, csak...hát hogy mondjam, más kategória XD A minimum a szeki váltó..
RomeoOne2023-02-22 11:51:06 // 29315
Katalizátor melegítés. Ez is kibocsátás csökkentési hozadék. A Squadra tuningja ezt is kikapcsolja. Q-ra legalábbis biztosan.

Squadra
The cold start and after start running.
The cold start makes the eyebrows frown immediately. The engine cranks around nicely to start smoothly a few moments later. Starts just around 2000 revs and then drops to around 1500 to stay there for a while. And that’s not exactly subtle. The exhausts is screaming it out, accompanied by a noise that we personally can’t appreciate. Technically, this is called the “cat heating”. Due to environmental requirements, the catalytic converters must be brought to operating temperature as soon as possible. This is done by producing very hot exhaust gases. This is achieved by setting the ignition timing very late. We are going to save you details, but we can tell you that an engine/exhaust doesn’t like that. Every technician knows that you have to heat up metal gently not aggressively. The amount of fuel injected is also more than twice as much as it is actually needed under normal circumstances. In short, stress for engine and a waste of fuel. The “cat heating” MUST be switched off.


+ fórum: Disable European cold start cycle
SD2023-02-22 11:23:18 // 29314
Én sem vagyok hangos kipufogó párti, az amikor váltásnál durrog az még vagány:)
De a hang szerintem is a motorból jön, a kipu csak a második... és el sem tudnék képzelni egy hangos autóban utazni, az igazi prémium a csend:) És azért a Giulia nem annyira csendes, de pont jó így:)

Szóval hangosabb kipuf tényleg akkor kéne hogy kerülne valami olyan rezonátro is bele ami megduplázza a hangmagasságot:D Meg olyan motrotuning ami veszett, meg egyenes cső és akkor üvöltsön:D

de pl: nekem az nem is jó ha hallják hogy erölködök, a hang az inkább csak olyan bohócságnak jó:))) meg bentről jó az pont elég:)) és szerintem nyélgázon lehet azt hallani azért kintről is:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 10:29:55 // 29313
Denevér, jelen :-) A sok fokozattal, hosszú váltóval, pont ezért jó dolog egy ilyen autó. Nyugisan használva csendes, békés, akár nagyobb tempón is. Ha hang kell, akkor csak nyomni kell neki és lesz. És a motorhang jön be elég erősen, nem kipufogó brummogás. Hála az égnek. Az utóbbi engem idegesít, ezek a mai automataváltós modernmotor kipufogóhangok nekem nagyon nem...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.