Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2024-01-02 13:16:10 // 33351
Nem nem 😅 az csak kellemetlen lenne 😉😁
SD2024-01-02 11:19:26 // 33350
De a hibrid felni nem akadály?:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:13:30 // 33349
Egy 111 született ahogy látom 😄
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:11:03 // 33348
Szépek ezek a kékek 😄 Néztem a blogodban , hogy az Új az Sprint felszeretség. Ilyen elérhető volt itthon? 280 lovas hátsókerék hajtású?
G-MANN🍀2024-01-01 22:07:53 // 33347
Sok minden kell hozá 🫢 és egy jó rendszám is az alábbi számokkal 😉

666, 777, 888, 999
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:02:02 // 33346
Na ez a hang nekem új. Alapjáraton halllatszik hogy hangosabb, de én ha elindulok, már nem morog. D-ben is csinálja?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 21:56:57 // 33345
Szerintem a gpf állapottól függ, hogy van motorfék, vagy nincs. Nekem a Transzfogarason végig D-ben volt és halovány gyenge motorfék volt. Aztán néha, amikor sokat mentünk már lefelé, érezhetően megjött a motorfék. Na az pl úgy maradhatott volna, mert lefelékben tényleg zavaróan sokat kell a féket nyomni. Ki kell dobni alóla a gpf-et és kiírni ezt a marhaságot belőle. Legszívesebben kidobnám belőle a DNA kapcsolót is. Az D mód nekem frankó, legyen ott egy esp on-off kapcsoló, és ennyi.
SD2024-01-01 21:50:47 // 33344
Ezt a morgó hangot én is kifigyeltem már..
Nekem általában 2 egység olajhőnél kezdi el, és egy darabig csinálja…
De most télen hallgattam máskor is rá-rá kapcsolja.

Nem szeretem ezt a hangot.. de 3000felett már nem tudja csinálni:D
De hideg motorral meg ugye nem fogom nyomni…

Ilyenkor csinálja hogy extra hosszan kinyitja a szelepeket, és územanyagot utó fecskendez gyujtás nélkül talán.
SD2024-01-01 21:47:27 // 33343
Az hogy majd kell venned egy downpipe-ot, a supersprint kipurendszer előtt:D
SD2024-01-01 21:46:19 // 33342
Hát ezt a videót nagyon vártam, de az én bükki felvételem 70-el izgalmasabb volt:D
Hivatásos versenyzők ezek, féktávon rinyálnak:P
Aszondja lassú a váltó, kicsi a fék.. ehh:D

Pár lassítót berakhattal volna a pályára hogy legyen technikás rész is:P
Most akkor kakucsnak kampó?:/
SD2024-01-01 21:39:42 // 33341
Bevesztek a csapatba ha csináltatok egy 55-ös metricát?:D
Piritu - 1.000.0002024-01-01 21:09:20 // 33340
sima benzin 95 LE
RomeoOne2024-01-01 21:05:42 // 33339
Dízel az a Doblo? Nekem az 1.4 T-jet Bravo-nak is olyan semmi motorfékje van, hogy lejtőn még 3-asban is gyorsul...
Piritu - 1.000.0002024-01-01 20:39:43 // 33338
Dombon lefelé a Veloce se "vitorlázik" sebességben marad, elvileg van motorfék.
A gyakorlatban itt a sitkei dombon ez azt jelenti hogy a dombtetőn 90-nél lelépve a gázról 100-al érkezek meg a domb aljában a falutáblához, az 1,4 16V-s Dobloval meg 60-al.
RomeoOne2024-01-01 20:07:57 // 33337
Én egyszer Miskolcon vettem észre, ahol ilyen nagyon meredek utakon gurulgattam, hogy lefelé motorféket kapcsolt. Nem tudom, hogy mi a dolognak a mechanizmusa, de tud ilyet is. Máshol eddig nem tűnt fel a dolog. Ehhez mondjuk némileg hozzájárulhat, hogy én hegynek lefelé is a gázt szoktam nyomni :DDD

Kéne a középső kijelzőre egy műhorizont és akkor lehetne tesztelgetni ezt.

Mondjuk, az nagyon király lenne, ha mondjuk a G-Force mérővel át lehetne lapolni egy műhorizontot. Akkor benyomnám max hangerőn a Danger Zone-t és Flow! :D
Shadin2024-01-01 18:17:54 // 33336
Na ezt jól kipróbálom manuálban.
Shadin2024-01-01 18:06:05 // 33335
JTS is pont így melegíti a katalizátort :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:38:51 // 33334
Neked még valamennyi van mert az N-ed még N.
A koromszűrőt úgy égeti ki hogy motorfék üzemben levegőt ad neki. Melegnek elég meleg, fűteni nem kell csak levegő kell az égéshez.
Reggel amikor elindítod érdekes, morgós hangja van olyankor fűti fel a rendszert. Ugyan ez a hang van egy hosszabb lejtmenetnél is amikor nincs motorterhelés.
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:21:46 // 33333
A 19-es Superrel megjártam a Grossglockner-t, lefelé lófütty volt a motorfék. Főleg a 2.0 TS-hez képest.
A Veloce N-ben meg ki is teszi üresbe ha az ember lelép a gázról. A D-t a hétköznapokra kicsit túlzásnak tartom. Főleg a pékek miatt, minden sarkon mérnek már...
Mindegy megszoktam, ez van.
Shadin2024-01-01 17:18:46 // 33332
Nem érzem, hogy ne lenne motorfék.
G-MANN🍀2024-01-01 17:14:57 // 33330
Ahol én járok, itt-ott hepehupa, jobban használható, a Super leérne sztm, vagy nem merném olyan dinamikusan használni
G-MANN🍀2024-01-01 17:13:20 // 33329
2019-ben még volt motorfék, 2021-ben N-ben, ha csak gurulok és leveszem a lábam a gàzról, akkor nekem nincs motorfék, de D-ben szerencsére van😁
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:10:43 // 33328
Nekem jobban tetszett alacsonyan :-(
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:09:02 // 33327
Kösz a javítást, elírtam :-(
G-MANN🍀2024-01-01 17:07:06 // 33326
14 mm, mindenen is átmegy és nem ér le az orra, álom!🤩
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:02:49 // 33325
Mindössze annyi hogy nincs motorfék mert aközben regenerál.
Shadin2024-01-01 16:49:08 // 33324
Az enyém már biztosan részecskeszűrős, mi ennek a hátránya?
Lev2024-01-01 16:39:06 // 33323
Köszönöm szépen!:)
RomeoOne2024-01-01 16:37:23 // 33322
Gratula az új vashoz!
RomeoOne2024-01-01 16:26:56 // 33321
Ezek 18-as kerekek. Ilyen pl. Gyuri télije is.
Piritu - 1.000.0002024-01-01 15:56:23 // 33320
2017.03.10. Super, valószínűleg 19-es kerekekkel:
Piritu - 1.000.0002024-01-01 15:49:34 // 33319
A Superem 18-as kerekekkel:

A tied magasabbnak tűnik.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:27:08 // 33318
automata volt a 2.2. Egy manuálist is vezettem aztán, az is más volt picit. Annak a hátsó futómű pl keménynek tűnt, ütött vert a keresztbordákon.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:22:39 // 33317
B.Ú.É.K.! Évjárat függő, hogy melyik milyen magas. A korai Super-ek a legalacsonyabbak. Amit először próbáltam, manuális 2.2-est, az nagyon alacsony volt, és teljesen fura volt a kormányzása lassú tempón. Szerintem a frissítések során kb egy magasságra hozták a Q4 és RWD verziókat, és biztos hogy hangoltak a kormányzáson is. Nem hinném hogy a laptimingban tesztelt Q4 és egy Super között olyan hatalmas különbség lenne futómű keménységben. Ami időeredményben is látszik, az a q4 és a plusz lovak előnye szerintem. Ennek a futóműnek, kaszninak ez a 200 ló laza ujjgyakorlat, kb kitolhatod a szemét, és simán megcsinál mindent. Egy autóversenyzőnek gondolom ez a 'sótlan'.
Shadin2024-01-01 14:02:42 // 33315
Magasabb a Q4, de az enyém sem túl alacsony.


Shadin2024-01-01 13:36:10 // 33314
Én nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, mert bár biztosan szuper sofőrök, meg ismerik a pályát és egyesek szerint még pártatlanok is, de szerintem nagyon nem konzekvensek. Pont az utóbbi évek Giulia, Stelvio tesztjeiknél pl. számos olyan van, mintha kettős mérce lenne, vagy nem emlékeznek a korábbi körökre, autókra.

Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Shadin2024-01-01 13:28:42 // 33313
Én is azt fogom tenni, újévi fogadalom volt, hogy nem konfigurálom át túlzottan :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-01 13:02:47 // 33312
Mondjuk a Super után feltűnő hogy a Veloce magasabb...
Itt jól látni hogy mennyivel magasabban van a tükör.
RomeoOne2024-01-01 12:44:32 // 33311
BÚÉK mindenkinek!

Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
G-MANN🍀2024-01-01 12:41:41 // 33310
Semmi sem nem jó soha sem nem...😁🙈
Én élvezem így ahogy van.
BÚÉK!
Shadin2024-01-01 10:19:01 // 33309
Amikor meg a Veloce-t futtatták, akkor meg az volt a bajuk, hogy kemény D-ben a futómű:
Laptiming Veloce 1
Laptiming Veloce 2

Azért ez szép:
SD2023-12-31 21:36:10 // 33308
Alfázásban gazdag, boldog km-eket és BUÉK 2024!!!
SD2023-12-31 21:35:07 // 33307
Nekem meglepő volt a tudat hogy a hátsó futóművet szábdekosan hangolják puhábbra hogy kezelhetőbb legyen az autó.
Az első adja az agilitást, de a hátsó a kanyar stabilitást.
Az nekem is feltűnt hogy nem egy bevágom a kanyarba típus de nekem tetszik így, vahlszeg többet is tud mint egy kellemetlenül kemény futóval.

Tanpályán próbálgattuk, a határait. Nem lehet kihozni a sodrából.
Négykerékkel oldalra csúszik ha jól teszed be a kanyarba annyira semleges de folyamatosan megvan a lehetőség hogy játsz a karakterével. Ortolástól seggeldobásig. És nagyon jó hogy ott az elektronika:)
RomeoOne2023-12-31 13:11:14 // 33306
Amikor volt laptiming-ben a Super, akkor is ezt a "kritikát" fogalmazták meg, hogy nagyon lágy a futóműve: Alfa Romeo Giulia 2.0T (LapTiming ep. 50)
RomeoOne2023-12-31 13:02:49 // 33305
A videó tanulsága: be kell pipálni a karbonféket az extralistán :D
Shadin2023-12-31 11:35:25 // 33303
Lassúnak tűnik a régi BT-s ELM327 adapterem,
van tuti tipp esetleg a Giuli-hoz?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.