Részvétem!
Amint megvan a megoldás, engem is érdekelne az ajtómra. Az is alapozóig felszántott...
Vermacy2013-09-12 08:57:35 // 502
Vermacy2013-09-12 08:54:31 // 501
Jó volna és már üétem egyszer egyben vagy fél percet, de a motor nem volt beindítva :o)
A másik meg, azért nagyon sok embert az érdekli, hogy mit mutatsz sajnos... Ha pedig élvezem amim van és meg is mutatom, amire büszke lehetek, akkor meg az a legjobb ;-)
A másik meg, azért nagyon sok embert az érdekli, hogy mit mutatsz sajnos... Ha pedig élvezem amim van és meg is mutatom, amire büszke lehetek, akkor meg az a legjobb ;-)
Vermacy2013-09-11 16:36:25 // 500
Ez lehet, de talán még így sem gazdaságtalanabb napi 2x3 km-re, mint egy turbódízel. Na meg nagyon tetszik!
Oviba járós autónak kiváló lenne :o)
Oviba járós autónak kiváló lenne :o)
Vermacy2013-09-11 15:22:59 // 499
Vermacy2013-09-11 15:09:38 // 498
Ez nem jött át...
Vermacy2013-09-11 11:38:15 // 497
Nagyon BMW-s lett a motorháztető...
Vermacy2013-09-11 11:07:22 // 496
Vermacy2013-09-10 18:35:59 // 495
Nem mindenki olvassa nap, mint nap a fórumot. Ma például 4 oldalt olvastam vissza és ilyenkor az ember nem visszaolvassa az egészet, aztán "jártatja a száját", hanem max. (pl. Én) 4-5 kommentet megy előre, aztán ír.
Egyéb esetben kimarad ez az és ha nem válaszolta meg más?
Egyéb esetben kimarad ez az és ha nem válaszolta meg más?
Vermacy2013-09-10 16:00:35 // 494
Sztem is akksi. Zárlatosak a cellák benne. Elszabadult "ólomrészecskék" leállás előtt mégúszkálnak, majd rossz helyre beékelődnek és lemerítik a cellát...
Vermacy2013-09-10 15:52:47 // 493
Ez tényleg így van :o)
"- a topikokat olvasva meg inkább az jön át, hogy nem szabad megvenni az Alfát. (Főleg a 159 vásárlása előtt volt ilyen érzésem.)"
"- a topikokat olvasva meg inkább az jön át, hogy nem szabad megvenni az Alfát. (Főleg a 159 vásárlása előtt volt ilyen érzésem.)"
Vermacy2013-09-10 15:51:03 // 492
Már egy ideje nem 4 ferde csík...
Vermacy2013-09-06 15:07:04 // 491
Ja, és nem verekedni megyek :o)
Vermacy2013-09-06 15:06:40 // 490
Ha tudok, megyek, de nem 100. Ott megnézhetitek, hogy mit okoz a kínai gumi, meg a 38-as olajcsere, ha érdekel...
Az ajtósérülés még addig biztosan megmarad :'(
Az ajtósérülés még addig biztosan megmarad :'(
Vermacy2013-09-06 14:57:01 // 489
NA! Pont erről írtam!
Az Én hibám! Én állok szóba akárkivel...
Az Én hibám! Én állok szóba akárkivel...
Vermacy2013-09-06 13:54:22 // 488
Értem Én ezt is és el is fogadom. DE a saját tapasztalatot támadni és "lehülyézni" az embert azért egy kicsit durva...
Vermacy2013-09-06 13:53:03 // 487
1000/hónapot Én Szuttyogi szervizkönyvében láttam, az ötezret itt említette vki. WAgon R+ és Ignis is így írta, a többinél nem néztem. Még 105S Skodánál rémlik az 1000 km :-)
Vermacy2013-09-06 10:39:27 // 486
Nem vitatom és a kollégám szervizkönyvét sem kértem el. Csupán érdekelt, köszi!
Vermacy2013-09-06 10:38:32 // 485
Pedig sztem pont ez lenne a lényeg, hogy megbeszéljük, ki mit gondol, mit tapasztalt és nem leh*jjjézni a másikat!
Vermacy2013-09-06 10:05:32 // 484
Ach so! Ott volt szó olajról is :o)
Vermacy2013-09-06 09:57:27 // 483
http://www.hir24.hu/netturi/2013/09/06/ujabb-lamborghini-egett-porra/#a3
"Az olasz szupersportautó a kínai főváros egyik körgyűrűjén gyulladt ki."
"Az olasz autógyártó tavaly másfélezer autót hívott vissza, tűzveszély miatt."
Tudtommal VW családos erőforrás hajtja...
"Az olasz szupersportautó a kínai főváros egyik körgyűrűjén gyulladt ki."
"Az olasz autógyártó tavaly másfélezer autót hívott vissza, tűzveszély miatt."
Tudtommal VW családos erőforrás hajtja...
Vermacy2013-09-06 09:47:54 // 482
Szíved joga, Nekem is csupán a stílussal van gondom...
Vermacy2013-09-06 09:43:19 // 481
Nem ez volt a lényeg, hogy megkapjátok, hanem... fogdjatáok el, ha vkinek más a véleménye, tapasztalata! Mint már írtam többször Én tapasztalatról írok és nem egy ismeretlen márka fikázásáról!
Vermacy2013-09-06 09:37:17 // 480
http://tribologic.hu/hirek/az-uj-fiat-955535-motorolaj-specifikaciok-reszletei
http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/parameter-search/form?product_type_id=2
http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/parameter-search/form?product_type_id=2
Vermacy2013-09-06 09:32:33 // 479
Auchanban vettem C3-as 5W-40es, 4 literes olajat a Puntóba...
Lehet kapni nagyáruházban is megfelelő minőségű olajat sőt, asszem, egyszer a budaörsi madaras tecsóban volt Selénia, de akkor még nem volt Alfám :)
Lehet kapni nagyáruházban is megfelelő minőségű olajat sőt, asszem, egyszer a budaörsi madaras tecsóban volt Selénia, de akkor még nem volt Alfám :)
Vermacy2013-09-06 09:14:45 // 478
"Én komolyan nem értem hogy miért ilyen bonyolult ez az olajügy?"
Van egy gáyri ajánlás :
Amikor a fedcomp kijelzi!
Miért nem akkor cseréli mindenki?-)
Van egy gáyri ajánlás :
Amikor a fedcomp kijelzi!
Miért nem akkor cseréli mindenki?-)
Vermacy2013-09-06 09:12:41 // 477
Vszínű, hogy nagyobb telítődésképességű olajat tesznek bele a gyárban, aztán az 1000es/hónapos (vagy amit előírnak) szervíz után lecserélik! A megmunkálásnál, összeszerelésnél óhatatlanul belekerülhet szennyeződés a motorba, mivel közel sem tisztatérben rakják össze! Ezzel garantálják, hogy egy esetleges fémsorja ne keringjen az olajrendszerben, hanem hordja ki magából a rendszer, majd az olajjal együtt cserélje le. Sztem ez így a technológiából adódóan normális.?
Vermacy2013-09-06 09:10:03 // 476
Ez azért elég undi... persze ízlés dolga!
Vermacy2013-09-06 09:07:54 // 475
Ezek szerint Te nem jól használod, mert 6 alatt nem "szabad/lehet'" fogyasztania! Fújj! :o)
Vermacy2013-09-06 09:04:07 // 474
Remélhetőleg 30 körül állítják be :o)
Ezt annyira állítják, amennyire akarják vagy létezik egy limit ami fölé nem lehet menni? Limit nélküli verzióban már érthető lenne, ha nem jelezte az olajlámpát Nekem 90 után.
Utolsó szerviznél a srác mondta, hogy 110-nél vigyem vissza ismét olajcserére, de ezek szerint Ő sem nyomott 10 szervizperiódust a fedcompba...
Ezt annyira állítják, amennyire akarják vagy létezik egy limit ami fölé nem lehet menni? Limit nélküli verzióban már érthető lenne, ha nem jelezte az olajlámpát Nekem 90 után.
Utolsó szerviznél a srác mondta, hogy 110-nél vigyem vissza ismét olajcserére, de ezek szerint Ő sem nyomott 10 szervizperiódust a fedcompba...
Vermacy2013-09-06 08:57:23 // 473
Azta! Nekem nem volt kanna!
Olajcsere után nyomott ki egy villáskulcsot, aztán berakta 1 kmer később vészprogramba. Olajcsere után ~1000kmen belül. Az akksi cellák voltak zárlatosak, annak cseréje megoldott minden hibát, DE ténylegesen nem volt semmilyen hibajelzésem 98-nál, mikor 60-nál volt olajcsere.
Igaz a "120" lámpácska sem gyullad fel a műszerfalon, amikor átlépem a speedlimitet...
Olajcsere után nyomott ki egy villáskulcsot, aztán berakta 1 kmer később vészprogramba. Olajcsere után ~1000kmen belül. Az akksi cellák voltak zárlatosak, annak cseréje megoldott minden hibát, DE ténylegesen nem volt semmilyen hibajelzésem 98-nál, mikor 60-nál volt olajcsere.
Igaz a "120" lámpácska sem gyullad fel a műszerfalon, amikor átlépem a speedlimitet...
Vermacy2013-09-06 08:54:36 // 472
Ki által nem elfogadott? Amorésok által?
Kézikönyv mit is ír?
Kézikönyv mit is ír?
Vermacy2013-09-06 08:53:23 // 471
Asszem, Opeléknál 30 ezer és két év! Mintha ezt mondta volna kollégám, akinek ilyen van! Pedig ua a motor...
Vermacy2013-09-06 08:52:09 // 470
Nem értelek félre! Értem Én, hogy megítéltek, mert egy "álmot" hajszoltok! Ha az Alfa nem tart lépést a korral, akkor tényleg a Saab sorsára jut és a jövő nem a 10 ezrenkénti olajcsere meg a misi gumi!
HA meg nem érted, mit miért teszek, akkor kérdezz és ne hozd fel! Az ütvarról pedig leírtam a TAPASZTALATAIMAT és nem a semmit mondó makacsságomat, mint pl. Te! Én kipróbáltam, leírtam, hogy milyen és hogyan használom! Miért fáj ez Neked vagy bárki másnak! Inkább köszönnéd meg, hogy helyetted kipróbálom és kommentelem! Úgy gondolom, hogy ennek a blognak erről kellene szólnia és nem egy-két nagyzoló, arcoskodóról, akik akkor érzik jól magukat, ha másokat fikázhatnak, mert nem úgy élnek, mint Ők!
A vezérlést miért nem cserélitek 20 ezrenként, meg az izzítógyertyákat 5 ezrenként? Az is törődés lenne...
HA meg nem érted, mit miért teszek, akkor kérdezz és ne hozd fel! Az ütvarról pedig leírtam a TAPASZTALATAIMAT és nem a semmit mondó makacsságomat, mint pl. Te! Én kipróbáltam, leírtam, hogy milyen és hogyan használom! Miért fáj ez Neked vagy bárki másnak! Inkább köszönnéd meg, hogy helyetted kipróbálom és kommentelem! Úgy gondolom, hogy ennek a blognak erről kellene szólnia és nem egy-két nagyzoló, arcoskodóról, akik akkor érzik jól magukat, ha másokat fikázhatnak, mert nem úgy élnek, mint Ők!
A vezérlést miért nem cserélitek 20 ezrenként, meg az izzítógyertyákat 5 ezrenként? Az is törődés lenne...
Vermacy2013-09-05 15:13:17 // 469
Nézópont kérdése, de az Én hibám...
Vermacy2013-09-05 15:12:46 // 468
Annak idején a négykarikás gyár PD TDI szerelcsarnokában minden motort Castrol olajjal feltöltöttek és tesztfutás végeztek rajtuk. Utána leengedték az olajat és ment a kukába. PD-t pedig a konszern összes márkájába szereltek!
Márkánként a marketingesektől függ, hogy melyik gyártó olaját ajánlják, de VW507-est asszem az előírás ezekbe. Ha bármelyik gyártó független laborítórium mérései alapján ráírhatja ezt a dobozra, akkor az az olaj teljesíti a VW motorgyártói előírásokat függetlenül attól, hogy az Selénia, Q8 vagy Castrol!
Márkánként a marketingesektől függ, hogy melyik gyártó olaját ajánlják, de VW507-est asszem az előírás ezekbe. Ha bármelyik gyártó független laborítórium mérései alapján ráírhatja ezt a dobozra, akkor az az olaj teljesíti a VW motorgyártói előírásokat függetlenül attól, hogy az Selénia, Q8 vagy Castrol!
Vermacy2013-09-05 15:00:41 // 467
60-ikban 60-ról :o)
Vermacy2013-09-05 14:59:55 // 466
Apósom 1,4-es F Astrája 450ezernél adta meg magát! Ő pedig olaj nélkül hajtotta a már nem meglévő 1,0-ás Szuttyogit, tehát nem igazán robbanómotor meghajtású fan...
A legolcsóbb olajat vette, ha vette, de a B Vectrába Én szerzem be neki az olajat és szűrőket, hogy legyen cserélve. Nem sportautó, most már csak 80 paci, de azért ha ilyen "törődés" mellett elmegy még 150-et (450-ig) akkor összeteszem mindkát kezem.
Vszínű, hogy Alfáéknál is ezt mérték fel, hogy a jónép (nem a fanok, akik bármit megvesznek, ha Alfa embláma van rajta) nem akar 10 ezrenként hozzányúlni a verdához és egyébként is! Prémium középkategória, ne a kötelező szervizbe menjen minden 10-ik útján. Ez a jövő, ha Életben akar maradni a márka!
A legolcsóbb olajat vette, ha vette, de a B Vectrába Én szerzem be neki az olajat és szűrőket, hogy legyen cserélve. Nem sportautó, most már csak 80 paci, de azért ha ilyen "törődés" mellett elmegy még 150-et (450-ig) akkor összeteszem mindkát kezem.
Vszínű, hogy Alfáéknál is ezt mérték fel, hogy a jónép (nem a fanok, akik bármit megvesznek, ha Alfa embláma van rajta) nem akar 10 ezrenként hozzányúlni a verdához és egyébként is! Prémium középkategória, ne a kötelező szervizbe menjen minden 10-ik útján. Ez a jövő, ha Életben akar maradni a márka!
Vermacy2013-09-05 14:53:19 // 465
Jó Reggelt! :o)
Mi az előírt olajcsereperiódus az egyhármasnál?
Mi az előírt olajcsereperiódus az egyhármasnál?
Vermacy2013-09-05 14:35:47 // 464
:o) Jó ezt hallani, de azért lehet "Opelosan" is használni. Gondoljunk csak a szátizen lóerős dízelre ezzel a súllyal. Fordos kollégám is átült a kétezres TDCi-jéből és el volt ájulva. Hát még a Scenices srác... >:-)
Ettől függetlenül a 150 lovas dízel csupán a belépő a középkategóriába és nem versenyautó!
Ettől függetlenül a 150 lovas dízel csupán a belépő a középkategóriába és nem versenyautó!
Vermacy2013-09-05 14:28:41 // 463
Ez Engem és sztem a gyártó fejlesztő mérnökeit is érdekelné, mind az olajét, mind a motorét...
Vermacy2013-09-05 14:27:01 // 462
A padlózással Én is megvárom (ha tehetem és nem nétzem el egy kereszteződésben a kikanyarodást :o) a kövér gázt! Sztem sem lehet baj a 2000-el, de Nekem eddig bevált az ezeröt. Nem rángta, nem fogyaszt és számomra kényelmes.
Vermacy2013-09-05 14:24:58 // 461
Lehet, hogy 30-ról számol vissza, de Én nem hekkeltem. Esetlegesen ki lehet írni ezt a limitet a Compból? Nem szeretném, csuoán kérdés, hogy hol keressem a "hibát"!
Vermacy2013-09-05 14:23:52 // 460
A tájékozottság kérdésére majd a történelem megadja a választ, ezt pedig egy nyílt fórum, ha már a posztolgatásnál tartunk ill. rád nézve eléggé agresszív és lenéző kommentjeid vannak, csak nemtom, hogy mire fel!? Itt jegyezhetném meg, ha nem tudsz az emberi normáknak megfelelően reagálni..., de nem teszem, mert ez egy szabad ország és bármilyen hihetetlen van, akinek csupán hobbi az autó és szenvedély a vezetés és nem pedig életcélja és hivatása az autószerelés! Lenne pár téma, amiben Én is tudnék lekezelően nyilatkozni, de tudom, hogy nem érthet mindenki mindenhez és szívesen veszem, ha vki szeretné megismerni az újat, mást!
Vermacy2013-09-05 14:20:52 // 459
Nemtom, mennyire?
A nyelvtani javítást köszönöm :o)
A nyelvtani javítást köszönöm :o)
Vermacy2013-09-04 14:16:30 // 458
A fedcomp pedig még ekkor sem jelzett. Hozzáteszem, hogy nem nagyon használtam se városban, se versenytempóban. Betartottam, hogy turbó kapcsolási pont (1750) alatt váltok fel és az utolsó 2-3 percben nem használom a turbót. Biztosan számíthat ez is.
Vermacy2013-09-04 13:04:21 // 457
Mennyive kap kisebb igénybevételt egy kamionnál, busznál az olaj, mint személyautónál? Elvileg még többet is kap és sztem pont ezért változik a személyautóipar is, mert hogy néz az ki, hogy a vállalkozó a villantós autójával havonta jár olajcserére, míg a kamionjai évente! Azért ez égés!
Vermacy2013-09-04 13:02:06 // 456
Debizonyám! Előtte meg ki tudja. 45-el megvettem és 60-nál cseréltem.
Vermacy2013-09-04 12:48:27 // 455
Legutóbb 38.000 nél cseréltem és még mindig megy!
Vermacy2013-09-04 12:47:35 // 454
Az Én tapasztalatom, hogy nyugodtan elindulhatsz vele hosszabb útra. A 10 ezrenkénti olajcserét személy szerint sűrűnek találom a dízelnél...
Vermacy2013-09-04 12:33:25 // 453
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.