I-es puntonál 6 db fémlapátos :o)
Esetleg vki, aki ismer egy megbízható és lehetőleg kipróbált karosszériást-fényezőt, aki gyári Rosso színt tud varázsolni?-)
Egy "suttyó" Fiesta volt.
Igazából Én táblától kanyarodtam ki balra és így a jobb elejemmel lepattintottam a bal hátulját. Biztos, hogy a 80 megvolt neki a mellékutcában, de ez se nem bizonyítható ill. törvényileg Nekem meg kellett volna bizonyosodnom arról, hogy kiférek-e a nélkül, hogy Őt haladásában gátoljam.
Valójában egy ezüst tücsökpöcs jött a ködben jobbról 80-al belterületen és már csak a csattanást hallottam.
Nagy baj nem lett, mert Én csak alapjáraton csorogtam kifelé, mivel ott mindenki száguldozik, de majd az Önkármányzattal kirakatok fekvő rendőrt. Talán számít vmennyit... Megrogyott a motorháztető és a jobb első sárvédő egy 2*2 centis darabon és lenyúzta a glazúrt a lökhárítómról. Az övé csúnyább. Meg is jegyezte, hogy van benne anyag. Én meg megkértem, hogy ezentúl az ötvenet inkább alulról közelítse és vegyen egy sárga verdát...
lsd. (nem a narkó :o)), fentebb...
Pl. kisvárosban nem nagyon tartanak és nem is mindenki hajlandó meghozni. Még annak idején (Dömpi figyelj :-)) a Lanciámhoz szerettem volna Seléniát rendelni, de nem hozott senki, akkoriban pedig nem igazán neteztem még.
:'( Ma reggel megzúztam a verdát...
Annál lehet, ott nem is vitatom.
A szervizintervallum miatt kérdeztem.
Mennyit mentél vele, míg ez lett?
Nem mindenhol, mindig lehet könnyen hozzájutni a Seléniához...
Dízeled van? Adatlapból nem jöttem rá!
Sztem ilyen lehet...

Anyit azért tegyünk hozzá, hogy a tiéd 8V, míg az enyém 16V. Így már lehet különbség...
Mit jelent, hogy bazi jól fogyaszt?
Egyik Mondeós kollégám vett egyszer egy utángyártott alufelnit télre és ahhoz hozzátapadt a hó. Átcentírozta a kereket és állandóan letapadt vele. Ő lecserélte.
Nekem a gyári 17-es most a téli felnim és Nekem bevált! Semmi gondom vele, takarítom a havat a küllők közül, ha esetleg beszorulna vmi és fagypont fölött azért leveretem róla a sós löttyöt.
Lehet, mert már késő volt és még a cégnél vártam egy überzsír megbeszélésre...
5-ikben városozok max., de ott is akkor, ha már legalább 70-et mutat a vízhőfok. Addig max. 4-es. Sosem padlózok alapjárat közelében, még 1500-nél sem, mert valójában értelmetlen.
Alapjáraton full autó, 32 fokra állítva, mindkét ülés 3-asra kapcsolva. Így egy-két órán belül megszáradtam, ruháim is, hajnalban még aludni is tudtam takaró nélkül :o)
Na, meglátjuk :o) Remélem, Nekem lesz igazam!
Takarítsd az alufelnit télen is főleg fagypont felett ésnem lesz baj!
Zsír a cikk! (tényleg), DE
Ezek szerint amikor tizeniksz órát a hóban "raboskodtam" és járattam a motort, hogy ne fagyjak meg, akkor kést tettem a kettőstömegű torkához? Bázzz! Inkább fagytam volna meg!!!
Alapjárathoz közeli tartomány? 750-es alapjárathoz mi a közeli? 1000, 1500?
A cikk alapján akkor csak autópályán illik használni a gépeket?
KicsiPuntó mindenképpen meghálálja a nagyobb akksit, ezt érzem, de az benzines, így a gépeinkhez viszonyítva ez nem mérvadó.
Én bírom a nagyobb akksit, igazából ez az Én perverzióm és véleményem :o)
A gyári ajánlottnál kisebbre gondoltam.
Az ajánlott az ajánlott, nem kérdés.
Esetleg még megfordítva:
A kisebb nem teszi tönkre az önindítót?
Tegyük fel, hogy igen! Egy autó életében maximum egyszer cserélsz generátort (hacsak nem rosszul felújítottat veszel). Így sztem mindegy, hogy 180 ezernél vagy 200 ezernél teszed meg!
Nekem még egyik autómnál sem volt generátor cserém pdeig mindegyiknél, maint tudtam a gyárinál eggyel nagyobbra álltam át!
Ez lehet! Ez esetben viszont minek a 200 paripa (már akinek az van), hiszen a szabálykövető magatartáshoz sokszor még a 150 paci is sok, pláne ha olasz! :o)
Ad egy biztonsági tartalékot! Nekem is ~6évesen lett kukás a 64-es akksi és nem panaszkodom. A nőknek meg ne hidd el, hogy nem a méret a lényeg >:-)
"Az egyel nagyobb kapacitásúak már 353mm-esek azok már nem férnek be."
Spanifer és suftuning kérdése :o)
Könnyebben indul nagy hidegben. Simábban tekeri (legalábbis szeretném ezt érezni/gondolni) az önindítót. Megnyugtat... :-)
Ha jó az elektromos rendszer, földelési pontok akkor elgé a 64-es is, de ha a 2000-es Opel 74-et ír elő, akkor az 1,9-es olasz is szépen elketyeg vele. Itt azt vallom, hogy a nagyobb a jobb. Én amúgyis helyzetjelzővel, Full Auto klímával és rádióval indítok. Az 55-ös is megtekeri pedig!
Nem volt nyitva vmelyik ajtó? Mármint "nem teljesen bezárva"...
Nálam akkor nem csukódik. A Berlinánál a csomagtérajtótól függetlenü lehet bezárni a négy ajtót, nemTom, SW-nél nincs-e összefüggés.
Én ~ két éve Exide-ot vettem, mert az volt a polcon. 72 vagy 74 Ah-ás. Megforgatja és szépen viszi, de a következőnél, ha lesz időm körbenézni előtte, akkor bepróbálok egy min. 88-ast...
Az Exide nálam bevált az Alfában!
Sokan vannak pedig. Nem nézel Híradót?
ehe-ehe... -> Élcelődünk?-)
Az izzókra figyelek, fontosnak tartom és, hogy kapcsolódjak kedvenc témáid egyikéhez: A '86-os Lanciámon is volt izzó visszajelzés és ajtó, csomagérajtó nyitva visszajelzés a műszerfalon. Igaz, csak egy-egy piros lámpa volt "műszercsoportonként" és ajtónként, de működött. Tehát, ha a bal hátsó lámpabúra alatt akármi is kiégett, akkor jelzett a "fedélzeti".
Ócch! Sok embernek az álom megtestesítői! Gondolj bele. 146 helyett hozzájuthat egy 159-hez és ezért "mindent" elhisz, mert majd szép lassan cserélget inkább rajta ezt-azt... Ez a magyar valóság!
Engem egyszer felhívott az egyik ilyen pár levélváltás után és elkezdte angolul nyomni. Nem is tudom, honnan gondolta, hogy beszélni angol nyelvet, de mindegy, belementem.
Győzködött, hogy utaljak fél millátt és akkor oda szállíttatja a verdát, ahová csak akarom Mo-on (Le Havre kikötőjében volt a verda), majd a vételárból levonjuk a pénzt ill. elállás esetén is visszafizeti. Mondom, akkor minek utaljak egy sosem látott autóra, de "feltétlenül pénzt akart". Jeleztem neki, hogy ez így átverés és értesítem a hatóságokat, de ekkor már Ő sem igazán beszélni angol, így letettük. Hahun volt és írtam a szerkesztőknek, hogy ez átverés, de Ők sem vették le a hirdetést.
Majd két évre rá Görögörszágban volt ugyanilyen, egy magyar tengerészé :o)
Mondtam, hogy adja meg a címe, mert megyek Gö-oba és akkor ott megkötjük a boltot, de aztán már nem volt elérhető...
Tehát, ne utaljatok semmit, amíg vkivel nem találkoztatok és nem láttátok a vasat! EZ NAGYON FONTOS! Így is nagyon át tudnak b*szni egy használt autóval, nemhogy a fentiek tükrében!
A rendszámtábla világítást jelzi, az biztos!
Szólj a polírral mi lett! Engem érdekel!
viszont sokaknak okoz/hat bánatot/szomorúságot...
Nálam sokkal szerényebbek a fogyasztási adatok!
50 km csak és kizárólag hifegjárat, csak és kizárólag városban, 2-3km-es etapokkal 8,8.
2x1000km Németország oda-vissza 6,5 liter, pedig volt benne 190 is...
Láb és használat függő! Szerintem 6,5-lel el lehet járni, DE nem városba és sztem nem is a pesti forgalomba való! Hosszú távú utazóautó!
Én állapot alapján vettem! Az, hogy kevés km volt benne, amit kettő független szervíz is elismert, csak hab a tortán! Vehetsz pár tízezret futott széthajtottatt, vagy 200-al rendesen karban tartottat. Melyik választod?-)
Sztem ezzel nincs is baj! Egyik autómárkát sem a fanatikusok tartják el, hanem a vásárlók...
Nem baxtatásnak szántam, hanem élcelődésnek, ne haragudj!
"Na én erre mondom, hogy aki az "xy"-t jobbnak tartja az alfánál, az minek vett alfát!"
Nem ezt írtam! A piac tartja jobbnak, ahogy a Saab-nál is jobbnak tartottak/tanak sok-sok prémium és nem prémium márkát!
mindegy...
Nem mondtam Én sem, hogy BMW-t vennék! A piac és a nyeresége mutatja azt, hogy "tudnak vmit".
Ezt majd úgyis Szerdzsó fogja megmondani! "Sajnos", mert közgazdász s nem csípi a verdákat, de talán így életben marad a márka!
Kommerszesedésnél azt értem, hogy nem Felícia szintjére süllyed, hanem BMW-jére, mai azért inkább csak az embélma miatt kedvelt/szép...
Nálam 35E-nél egy csíkot ugrott vissza. Aztán olajcsere. Már Lanciánál (Dömpinek :o)) is bíztam a Fedcomp olajszintjelzőjében és amint ellenőriztem, hogy valóban annyi, amennyit mutat, akkor itt is fogok!
Pedig a Prisma '86-os volt és pár éve váltam meg tőle...
nincs ;-)
Tanulni sosem szégyen, a BMW pedig az egyik legnyereségesebb és legfejleődőképesebb autómárka. HA az ALFA nem akar a Saab sorsára jutni, akkor sajna sokat el kell hagynia az egyéniségéből és kommerszesednie kell. Azt kell gyártania, amit a fizetőképes kereslet kifizet és KERES!
JAja, azt észre vettem,hogy függ attól, hogy ferén áll-e a verda...
Nálam indításkor kijelkzi a fedélzet a min és max között (kb 5-6 csíkkal), hogy hol áll! Lehet, hogy ez nem pontos?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.