Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:11:31 // 3334
No, szóval ez az izé lett cserélve.

Azóta (500km) nem állt le.
Piritu - 1.000.0002013-06-18 21:56:29 // 3332
A 170 lovas és tempomattal, gázpedállal 236 :-))
Piritu - 1.000.0002013-06-17 22:06:50 // 3331
fejlettebb konstrukció :-DD
Piritu - 1.000.0002013-06-17 22:01:33 // 3330
10 év? :-OO
893 NAP!
Piritu - 1.000.0002013-06-17 21:55:18 // 3329
Minden kormosnál. A topikokban hetente jönnek az érdeklődők :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-17 21:54:08 // 3328
Tempomattal GPS 185-nél az enyém nem megy többet.
Piritu - 1.000.0002013-06-17 21:52:17 // 3327
Mert csak itt lehet igazán meghajtani a Vasat, otthon csak tötymörögni lehet :-)
(Előtte azért 100 km-en keresztül "büntettünk" rendesen a 32 fokban.)
Piritu - 1.000.0002013-06-17 17:00:52 // 3326
No, utolért minket a másik kór :-(
Klatty
Piritu - 1.000.0002013-06-16 19:17:43 // 3324
Ennyire nem egyértelmű, ha az lenne, sose lenne hideg levegő.
Piritu - 1.000.0002013-06-16 19:08:54 // 3323
Ha jól értelmezem az infókat, a 7-esről kellene a 3-asra átforrasztani.
Piritu - 1.000.0002013-06-16 17:11:19 // 3322
GTPeti blogja szerint viszont a 3-as lábon van a légzsák. Az adapter helyből a 7-esre van kötve, mert az a motorvezérlés.
Piritu - 1.000.0002013-06-16 17:04:03 // 3321
A MES oldala szerint mennie kéne :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-15 06:45:44 // 3320
Nem rossz ötlet. A miénk is "termel" rendesen :-)
Piritu - 1.000.0002013-06-14 22:07:36 // 3319
9-kor indul a konvoj is Győrből. Csatlakozhatsz hozzánk! :-)
Piritu - 1.000.0002013-06-12 17:45:05 // 3318
0 km-óta csinálja. Kétlem, hogy kontakt hiba lenne.
Piritu - 1.000.0002013-06-12 11:08:51 // 3317
Ez is azt a gyanúmat igazolja, hogy a betét anyag az igazi ludas. Ha kicseréled másra, nem teszi.
Piritu - 1.000.0002013-06-11 23:00:58 // 3316
Én mindig használom a kéziféket.
A féktárcsán látni a betét körvonalát (néha többet is) , látni, ahogy hozzágyógyul a tárcsához. Aztán egy komolyabb etap után "eltűnnek", majd megint megjelennek.
Piritu - 1.000.0002013-06-11 22:56:15 // 3315
Minden esős éjszaka után így indulunk a Párduccal. A hátsó fék "összegyógyul".
Piritu - 1.000.0002013-06-10 22:11:07 // 3314
Bizony! :-P
Piritu - 1.000.0002013-06-10 22:02:41 // 3313
Itt sem említik a Bosch rádiót :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-10 21:53:07 // 3312
Akkor pár link a doku keresgéléshez: klatty
(a lenti progit is megtalálod ePER címszó alatt)
Piritu - 1.000.0002013-06-10 21:29:09 // 3311
Szerintem babán néz ki. (Ráadásul nem is sok 159 gurul ilyenen.)
Piritu - 1.000.0002013-06-10 21:21:31 // 3310
Mi is megyünk, de csak egy fél autóval :-DD
Piritu - 1.000.0002013-06-10 16:45:54 // 3309
Szerinted a győriek is el tudják intézni?
Piritu - 1.000.0002013-06-10 15:04:02 // 3308
Srácok!
Valaki a VTT mondta, hogy a kódot kérő rádiót meg tudja oldani. Jelentkezne aki volt? Kéne egy kis segítség.
Piritu - 1.000.0002013-06-10 13:11:34 // 3307
Én mindenhonnan hallottam, a fém szanaszét viszi a hangot.
Piritu - 1.000.0002013-06-10 13:10:25 // 3306
Szövet szigetelő szalaggal be lett tekerve a gumi, és elmúlt. A gumi a fémen mozgott, az adta a hangot.
Piritu - 1.000.0002013-06-10 11:36:36 // 3305
Nekem ugyan gy nyikorgott a bal oldalon lévő levegődoboz hátsó pöcke. Ez az a doboz, ami a szivócsőre megy. Hátul egy gumi izé van a felfogatásnál, és ahogy mozog ugyan olyan belül, mint a lengőkar.
Piritu - 1.000.0002013-06-09 19:58:16 // 3304
Akkor más lesz :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-09 19:57:14 // 3303
Pont emiatt jegyeztem meg csendben, amit.
Szerintem a gyári állapot a mérvadó, és nekem ennyit megér a környezetem védelme.
De ezt már átbeszéltük többször is itt a fórumon.
Piritu - 1.000.0002013-06-09 19:50:22 // 3302
A mágnes belsejét is kipucoltátok? Könnyen mozog a rudacska?
(Bár, ha egyszer bejutott a korom, ott később is bejut.)
Piritu - 1.000.0002013-06-09 19:44:33 // 3301
Igen, a fórumon ez a téma megy. De ha megnézed, néhány ember aktív a témában.
" Lehet hogy ok de a diagnózist eredeti ALFA diagnózison futtatták le és hiba meg nincs." - itt kezdődnek a bajok. Egy szoftver nem a világ. Sose fogja kiírni, hogy ezt, meg ezt cseréld ki, csak segíti a diagnosztikát. Nem véletlenül szakma az autószerelés, és nem véletlenül specializálódnak a szerelők bizonyos típusokra.

" ha nem az EGR a rossz , akkor micsoda?" - bármi. Távolról, ötletelve, tippelgetve NEM lehet diagnosztizálni. A 159 nem egy Trabant szintű autó, kicsit bonyolultabb annál. El kell vinni egy emberkéhez, aki ÉRT hozzá. Én pl. pont 105 km-re hordom. (Hozzád 110-re lenne az illető.)
Piritu - 1.000.0002013-06-09 19:29:40 // 3300
Eddig jó volt, a gyárból kikerülő autókon is jó. Olyan nincs, hogy a hibás alkatrész cseréjével nem lesz jó. (A 156-omon a csere után újabb százezren eddig jó volt.)
Persze, ha a felületes diagnózis miatt nem a hibás alkatrész lesz kicserélve maradhat a hiba.
Piritu - 1.000.0002013-06-09 19:21:30 // 3299
Tudom, hogy a topikban az egr/dpf páros az első számú közellenség, de csendben megjegyezném: Egy új egr beszerzése is megoldaná a problémádat a következő 1xx-ezer km-re, és nem kell itt-ott, így-úgy trükközni.
Piritu - 1.000.0002013-06-09 18:55:58 // 3298
A 18-ra szavazok. A magyar utakra inkább való, ha meg még jobban is megy vele a Vas, akkor számomra nem is lehet kérdés.
Piritu - 1.000.0002013-06-08 21:45:08 // 3297
Két számláló van:
- szervizintervallum
- olajcsere
A kettő független egymástól, ezért külön is kell "nullázni".
Piritu - 1.000.0002013-06-07 19:43:53 // 3296
A nagy autópályás oktatásba ( a két literes német vasak, továbbra sem nagyon tudnak 200 fölé menni) némi probléma is keveredett: klatty
Árvíz a deggendorfi elterelésnél:

(3 óra/24 km-es sebesség volt az elterelésnél)
Piritu - 1.000.0002013-06-07 19:29:39 // 3295
Ez is meglett:
Piritu - 1.000.0002013-06-04 21:43:36 // 3294
Most nézem, arra elvileg lehet menni.
Piritu - 1.000.0002013-06-04 21:40:19 // 3293
Két év eső után már mindegy, hogy alulról is elázunk-e :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-04 21:36:09 // 3292
Holnap újabb hosszabb etap (1000km) jön, megyünk tanítani :-)
(Passau is tervben volt, de most olvastam, hogy a 3-as autópályát elöntötte a víz.)
Piritu - 1.000.0002013-06-04 21:27:12 // 3291
Amíg az út egyenes, nem emelkedik, nincs szél, nem kapcsolom be a klímát, és nem esik az eső :-P
Piritu - 1.000.0002013-06-04 21:15:26 // 3290
"Nincs az az ember aki a táblánál 50-nel megy" - kikérem magamnak! A 84-esen ma is annyival mentem be a faluba! - Igaz előtte a szemben jövők villogtattak. :-DDD
Piritu - 1.000.0002013-06-04 21:13:26 // 3289
A Párduc 80 tempomattal, sík úton hozza a gyári 4,4-es adatot :-DD
Piritu - 1.000.0002013-06-03 22:37:02 // 3288
Üdv az Amorén! :-)
Minden valószínűséggel a kuplungod csúszik, ami nem túl jel :-(
Piritu - 1.000.0002013-06-02 11:06:19 // 3286
Szerintem nem, az utolsó darabok egyikét vettem, ennek az extra listájában sem szerepelt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.