Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
pb_2008-10-18 12:07:37 // 22242
Akkor már nagyjából tudod mit jelent ez...
Dévid2008-10-18 11:44:51 // 22241
Azt hiszem ismerős az érzés...
pb_2008-10-18 11:30:33 // 22240
Főleg azt rühellem még, ha más linksége, vagy trehánysága miatt kell helyrehozni a dolgokat. Volt ilyen is bőven.((
Dévid2008-10-18 11:15:19 // 22239
Tökéletesen egyetértünk a témában... Én is holt idegbeteg vagyok, ha más baxxa el, viszeont ha én hibáztam azt egész jól viselem (mexoktam már). :)
pb_2008-10-18 07:48:30 // 22238
Ezeken a témákon nagyon sokat lehet fogni, + nem mellékes, hogy pontosan tudod, mi is épült be/mi lett pontosan cserélve, stb. Aztán + én úgy vagyok vele, ha Lbaxom, akkor tudom, hogy én csináltam, én voltam a hülye, nem kell mást szídni csak magamat.:)
Dévid2008-10-18 00:27:48 // 22237
Most én is találtam egy új szerelő srácot, együtt járunk néptáncra, az apróbb, nem típusspecifikus dolgokat vele el tudjuk intézni, a többire meg van egy szerviz, ahol igaz drágán, de értenek hozzá.
pb_2008-10-18 00:19:11 // 22236
Én szerelésért nem szoktam fizetni, mert rendszerint magam csinálom, vagy ismerőssel, azt legfeljebb leisszuk.))
Váltó, kuplung , fék 1.futómű, + jó néhány apróság(pl motor ki, stb.))) Ja, Lrakott vezérlés volt nálam is, még az Lőző gazda csináltatta, az 1ik hírneves szervizben.
Váltó, kuplung , fék 1.futómű, + jó néhány apróság(pl motor ki, stb.))) Ja, Lrakott vezérlés volt nálam is, még az Lőző gazda csináltatta, az 1ik hírneves szervizben.
Dévid2008-10-18 00:15:47 // 22235
Ha annak a piros 33 SW-nek kicsit jobban be vannak állítva a karbijai, akkor meg sem tudom fogni...
Dévid2008-10-18 00:11:53 // 22234
Csak annyit mondanék, hogy 4 működő gyertya, elrakott vezérlés, halott LMM, darabos olaj. És ezért én még fizettem is...
Aztán első utamon széttört a kuplungtárcsa...
Amúgy csak a szokásos szilentproblémák amikről csak az utak tehetnek.
Aztán első utamon széttört a kuplungtárcsa...
Amúgy csak a szokásos szilentproblémák amikről csak az utak tehetnek.
pb_2008-10-18 00:06:26 // 22233
Lát6tad.)) Mehetett volna jobban is.DDDD
pb_2008-10-18 00:04:28 // 22232
Nálam, ez a probléma, már halmozott volt, mikor hozzám került. Azóta, 1 kicsit jobb lett a helyzet, de még mindig van rajta rengeteg meló, stb.
Dévid2008-10-18 00:02:33 // 22231
Jah, Kaposújlakon azt hiszem láttam mozgás közben is a géped... :)
Dévid2008-10-18 00:00:42 // 22230
A barkács megoldások miatt már én is szoptam eleget, meg amiatt, hogy az előző tulaj mindenen spórolni akart. Utána én sem a megfelelő helyen javíttattam, így sorra jönnek elő a hibák.
pb_2008-10-17 23:56:10 // 22229
Jó 1,2 apróságot kell alakítani rajta, de ettől Ltekintve, úgy jó, ahogy van.))
pb_2008-10-17 23:52:00 // 22228
Nekem ilyen jellegű gondom nincs, sztem ez a verda úgy jó, ahogy kitalálták-) Az már más kérdés, hogy ki mit barkácsolt/hernyákolt rajta, és ezért nekem mennyit kell szopnom, bizonyos dolgokkal.
Dévid2008-10-17 23:40:02 // 22227
Tudod, az a legnagyobb gondom, hogy egy sportos beállítású kisautóból ültem át a mostani vasamba. Az Alfa egy sportos márka, de az én kocsim még túl lágy az ízlésemhez, de már megvannak a tervek hogy ez ne maradjon így. Kissé nagyobb felnik, peresebb gumik, és progresszív rugók, ez a terv a téli hónapokra, persze
előbb az elmaradt karbantartásokat is elvégezzük a szerelőmmel, hisz nem akarok abba a hibába esni, mint pár haverom, hogy van egy irtó sportosan kinéző műszakilag halott autójuk.
előbb az elmaradt karbantartásokat is elvégezzük a szerelőmmel, hisz nem akarok abba a hibába esni, mint pár haverom, hogy van egy irtó sportosan kinéző műszakilag halott autójuk.
pb_2008-10-17 23:22:44 // 22226
1 ilyen javítás után, ez szinte természetesnek számít.)(( Valamit +mozgattak, nem tettek vissza a helyére, rosszul/rossz helyre rakták, stb.
Nekem ne mondd én 5,5 éve ezt csinálom, és nemcsak apró dolgok voltak közte.))))
Nekem ne mondd én 5,5 éve ezt csinálom, és nemcsak apró dolgok voltak közte.))))
Dévid2008-10-17 23:03:55 // 22225
Nem is értem hogy egy ekkora automobil hogy tud ennyi hibajelenséget produkálni. Szinte ott tartok, hogy minden napra egy hiba...
Két hete kaptam vissza a karosszériástól, azóta szinte naponta benne fexem valami miatt... :)
Még az a szerencse, hogy elég manuális típus vagyok, és van türelmem az apróbb hibák kijavításához.
Két hete kaptam vissza a karosszériástól, azóta szinte naponta benne fexem valami miatt... :)
Még az a szerencse, hogy elég manuális típus vagyok, és van türelmem az apróbb hibák kijavításához.
pb_2008-10-17 22:55:45 // 22224
Általában nincs(AC estén van azon is visszajelző, asszem). A kopásjelző az 1. betétekhez van téve(bár a mai autóknál már ki tudja, hogy hol van)). Akkor valószínűleg kiderül, hol van a probléma.
Dévid2008-10-17 22:47:08 // 22223
Annak nincs külön visszajelzője?
Amúgy ahogy néztem elől le vannak azok a kábelek szaggatva, és nem csak a betétről, a hátsó tengelynél még nem néztem, de most lesz épp tárcsa+betét+fékolaj csere...
Amúgy ahogy néztem elől le vannak azok a kábelek szaggatva, és nem csak a betétről, a hátsó tengelynél még nem néztem, de most lesz épp tárcsa+betét+fékolaj csere...
TDI752008-10-17 18:57:26 // 22222
Urak segíjetek egy kicsit.
Egy 4ütemű 1 hengeres motornál minden főtengelyfordulatra fél robbanás jut. Azaz minden második fordulatra jut egy robbanás. A gyújtásidőzítést tehát úgy kell megcsinálni, hogy minden második fordulaton rugjon egy szikrát.
Ha viszont ez egy 2hengeres motor, akkor minden fordulatra jut egy robbanás. Jól okoskodok, vagy már kezdek telljesen bekattanni, és baromságokat dumálok.
Tehát : 2 henger, 4ütem, akkor a gyujtáselosztóban a rotornak a főtengely fordulatának a felével kell forognia. Jólgondolkodom, vagy már tutira kezdek bekattanni.
Egy 4ütemű 1 hengeres motornál minden főtengelyfordulatra fél robbanás jut. Azaz minden második fordulatra jut egy robbanás. A gyújtásidőzítést tehát úgy kell megcsinálni, hogy minden második fordulaton rugjon egy szikrát.
Ha viszont ez egy 2hengeres motor, akkor minden fordulatra jut egy robbanás. Jól okoskodok, vagy már kezdek telljesen bekattanni, és baromságokat dumálok.
Tehát : 2 henger, 4ütem, akkor a gyujtáselosztóban a rotornak a főtengely fordulatának a felével kell forognia. Jólgondolkodom, vagy már tutira kezdek bekattanni.
tolyaasch2008-10-17 11:46:16 // 22220
Aszongya megint bajom van: a legtomegmero a haversrac 2,4 jtd-jen tokre zavaros adatokat ad vissza. Megmertunk masik kettot alfadiaggal es aszonta hogy gazadasra felmegy 1000-re (kb 520-on kezdi alapjaraton, de aztan normalizalodik 250 kornyekere) de ezen az istenverte gepen ugyanugy 500 kornyeken kezdi de aztan gazadasra leugrik 200-ra es elkezd teljesen idiota adatokat szolgaltatni (haversrac szerint biztonsagi uzemmodba kapcsol az ecu es csak talalgat). Kicsereltunk rajta 3 legtomegmerot (ebbol 2 garantaltan jo, mert mukodo kocsibol vettuk (elotte megmertuk alfadiaggal) es ezek is ugyanezeket a debil adatokat adja vissza. Ja. A hibajelentes meg airflow meter range - vagy valami hasonlokat ir ki. Otlet? Tanacs? Esetleg vki aki mar talalkozott ilyennel? Elore is koszonom :-)
Ferke2008-10-17 10:15:56 // 22219
Ha gázadásra csinálja főként, akkor az fékolaj szint lesz.
pb_2008-10-17 09:27:52 // 22218
Ha a fékbetét tartalmaz kopásjelzőt, és be is van kötve, akkor azt.
Liquid2008-10-17 09:13:53 // 22217
a fékolajszintet kéne megnézni. azonkívül nemtom mit jelezhet még az a lámpa
pb_2008-10-16 23:04:17 // 22216
Fékolaj szint hogy áll?
Dévid2008-10-16 22:56:45 // 22215
Szervusztok, van valakinek ötlete, hogy egy 1998-as 156 2.0 TS-nél miért villanik néha fel a kézifék visszajelzője erőteljes gázadáskor?
admirális2008-10-16 14:59:14 // 22214
Mindenféle mókolást meg lehet vele csinálni, mert egy panelre van forrasztva az összes többivel. Egyébként egy piros led a légzsáké, a formáját meg egy légzsák-piktogram alakúra kiöntött műanyag adja. De ezt látni fogod, nem egy nagy hókuszpókusz. Asszem egy csavar és három köröm tartja egyben a borítást.
admirális2008-10-16 14:55:03 // 22213
Szerintem neked az utasoldali kapcsolónál lépett fel kontakt. Ezért világít a sárga is. De tényleg kár találgatni, mert computer nélkül úgysem fog megjavulni.
csocsi2008-10-16 07:48:19 // 22212
EZért nem értem a dolgot, de remélem neked lesz igazad.
András bácsi2008-10-16 07:19:39 // 22211
Na ez jó kérdés. Szerintem nincs izzó-foglalat rajta, de majd megnézem.
lausz2008-10-16 07:11:20 // 22210
nálad szerintem csati gond lessz,
mert mindkét hiba egyszerre jelentkezett
ülés alatt a csati,de majd az okos sz.gép megmondja.
mert mindkét hiba egyszerre jelentkezett
ülés alatt a csati,de majd az okos sz.gép megmondja.
csocsi2008-10-16 07:00:36 // 22209
Na akkor úgy érzem hosszas küzdelemre számíthatok én is :)))
lausz2008-10-16 06:58:47 // 22208
kétszer kontaktos volt,kiütötték,
harmadszorra jött ez,
hozzá nem értők tele firkálták az agyát
ezt mondta a srác aki most orvosolta,
harmadszorra jött ez,
hozzá nem értők tele firkálták az agyát
ezt mondta a srác aki most orvosolta,
csocsi2008-10-16 06:39:15 // 22207
Nálad miként jelentkezett a gond?
lausz2008-10-16 06:22:21 // 22206
ha az agyával van baj akkor nem lehet kiütni,
enyém most csináltattam.
enyém most csináltattam.
lausz2008-10-16 06:19:50 // 22205
a csatikat lecsíptem összeforrasztottam,és kész.
lausz2008-10-16 06:12:33 // 22204
az,hogy izzó vagy led van benn?
lehet e mókólni vele,?
lehet e mókólni vele,?
Szotyi2008-10-15 19:25:46 // 22203
Hali! Ki volt repedve felul, de beragasztottam! Attól lehet a füst és a leállás? Vegyek helyette szerinted?
Ferke2008-10-15 19:22:09 // 22202
Coolertől feljövő nagy vastag cső nincs kirepedve valahol? Az, ami feljön a szívósorhoz, szemből, jobb oldalon.
csocsi2008-10-15 19:15:28 // 22201
Hát felétek mostanában nem.
De cseko76 most ajánlott Dföldváron egy szakit akinél már ő is járt. Megpróbálom nála.
De cseko76 most ajánlott Dföldváron egy szakit akinél már ő is járt. Megpróbálom nála.
Szotyi2008-10-15 19:02:08 // 22200
Sziasztok. 1.9 JTD 105 lovas 56-om van. Eléggé kormol és leáll ha lepadlózom! Ha valakinek van tapasztalata ilyesmiben légyszi írjon!
Köszi!
Köszi!
pe-Ti2008-10-15 17:55:31 // 22199
Bocsi akkor passz ......az enyémbe függöny lufi is van annak van hátul a csatija! Nem jársz mostanság felénk van egy srác aki az enyémet is csinálta ő legalább ért hozzá be tudnálak ajánlani!
csocsi2008-10-15 17:51:07 // 22198
Nekem csak 2 lufim van, ez akkor is okozhat gondot???????
pe-Ti2008-10-15 17:44:08 // 22197
Nem csaptad le erősebben a csomi ajtót??? Nekem ez generált ilyen hibát!
pe-Ti2008-10-15 17:41:41 // 22196
Hali!
Ha nem lehet törölni a hibakódot annak általában az az oka, hogy fennáló hiba van a rendszerben ergo előbb a javítás aztán a törlés. Nekem is kétszer gyulladt ki a lufi lámpa mindkétszer egy csati volt a ludas a csomagtérben.
Ha nem lehet törölni a hibakódot annak általában az az oka, hogy fennáló hiba van a rendszerben ergo előbb a javítás aztán a törlés. Nekem is kétszer gyulladt ki a lufi lámpa mindkétszer egy csati volt a ludas a csomagtérben.
Ferke2008-10-15 17:32:49 // 22195
Elég későn jönnek tünetek, így ha már jönnek, akkor az elég nagy baj. Nehéz váltani, talán kicsit ragadnak a sebességek pl. 2 évente illik lecserélni mindenképp.
csocsi2008-10-15 17:05:40 // 22194
Azzal még nem volt gondom, lehet most lesz :(
csocsi2008-10-15 17:05:04 // 22193
Na akkor lehet oda hiába megyek én is kiolvasásra :((((