Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Totti (NagyVad)2011-07-06 11:36:03 // 35092
Passz! Nálunk ki lett cserélve minden hűtő újra lett töltve ugyan úgy jó volt pár napig aztán ugyan úgy el kezdte mint neked ! De ezzel a trükkel a legmelegebbe is simán megy!
Zselé2011-07-06 11:33:15 // 35091
Köszi, ezt kipróbálom! De azért érdekes a dolog... nem tudod miért csinálja ezt?
Totti (NagyVad)2011-07-06 11:09:32 // 35090
Próbáld meg úgy hogy 21 fokra áldatod és a ventit 2 -es állásba és úgy kapcsold a klimát be! Mikor már megy utána már lehet hidegebbre csak az indításnál legyen így mindig és akkor oké lesz ! Nálunk az 56 nál ugyan ez a szitu van volt! Ezzel a trükkel hibátlanul működik!
bega19862011-07-06 11:05:04 // 35089
Megoldódott, admirális segítségével :) köszi
Zselé2011-07-05 22:26:16 // 35088
Sziasztok!

156-osomban kb. egy hónapja kezdte azt a klíma, hogy bekapcsolom, és erre néha ki-be kapcsolgat magától (kattog, gondolom a kompresszort kapcsolgatja, mert a fordulatszámon is látszik). Elvittem egy klímáshoz, aki azt mondta, hogy a megfelelő 15 helyett 30 bar nyomás van benne, és a nyomásszabályzó szelep kapcsolgat.. lefejtette, feltöltötte normálisan, használtam egyszer, minden oké, még egyszer, megint jó, ma megint bekapcsoltam volna, és megint kezdi a kapcsolgatást, mint régen..

van ötlete valakinek?
Németh Laci2011-07-05 21:25:11 // 35087
sorry, akkor átdobom oda ! - én kérek elnézést ! :)
Piritu - 1.000.0002011-07-05 21:17:44 // 35086
a témára van külön rendszámos topik :-)
Németh Laci2011-07-05 21:06:13 // 35085
Sziasztok,

Tudna nekem abban valaki segíteni, hogy hogyan is juthatnék hozzá matrica rendszámhoz !
- mert a neten olvastam ezt azt, de nem mondhatnám hogy letisztult a kép bennem...
Köszi
bega19862011-07-05 20:58:35 // 35084
Sziasztok. Kis segítség kellene, tudja valaki hogyan lehet leszedni 156-on a manuális hátsó ablakemelőt az ablakról?
Piritu - 1.000.0002011-07-05 20:11:25 // 35083
Ki kell olvasni az számítógépet és az megmondja hogy mi a baj. Vészüzemben működik a Vas azért nem reagál rendesen.
Attya2011-07-05 19:52:43 // 35082
sziasztok!az a problémám,h van egy 156 1.9 jtd-m és világít a befecskendezés jelzésem a fordulatszám méronél + ha lenyomom a gáz pedált csak a felénél kezd regálni az autom.MI LEHET A GONDJA?SEGíTSETEK LéGYSZI!megkoszonném
Kareszka19842011-07-05 19:09:45 // 35081
kibontotam ma hátul...waze egy kisebb párna nagyságú szivacs volt begyürve a tornyok fölé :D nem raktam vissza, most menet közben majd fülelek, hátha csillapítottak valamit azok a szivacsok. Megfogtam a tornyok tetejét, fater pedig a sárvédőnél fogva elkezdete le/fel emelgetni a kocsit és érezni picike "kopogást". Lehet az úton ezt hatékonyabb lenne letesztelni, de ugyebár hajtás közben nemigazán tudok hátra mászni :) na majd...
Amúgy ha nem nagy tétel kicserélni, lehet okosabb lenne lengőkarcsere előtt beiktatni ezt a toronycsapágy cserét...
Rolee1562011-07-04 23:56:42 // 35080
Értem!:)
Kareszka19842011-07-04 22:23:16 // 35079
na majd holnap... :)
Kareszka19842011-07-04 22:12:04 // 35077
lepattintós, csavarhúzóval alányúlva rásegitős szisztémával? :)
mreni2011-07-04 22:10:48 // 35076
de azt a kupakot le tudod venni
Kareszka19842011-07-04 21:55:51 // 35075
de elől nekem a tornyoknál műanyag a közepe...hátul pedig televan nyomva valami szivaccsal, még sosem bontottam ki onnan...
egy fotó a toronymerevitő épitésről, amin látszódik a teteje:
Kareszka19842011-07-04 21:49:59 // 35074
hmmm..utánnanézünk...köszi :)
mreni2011-07-04 21:47:57 // 35073
pl felnyitod a géptetőt és kitekered koppra a kormányt jobbra balra,meg f@szául megnyomkodjátok az elejét hogy koppan-e,illetve mennyit mozog a csapágy.
Vagy egy szakit beültetsz és viszed egy kört,elég jellegzetes hangja van:)
Kareszka19842011-07-04 21:43:55 // 35072
és..azt..hogz tudom lecsekkolni anélkül, hogy szétbontanám "csöcsig"??? :)
mreni2011-07-04 21:42:22 // 35071
ajaj,de még hogy tud kopogni :D
Kareszka19842011-07-04 21:33:58 // 35070
Sziasztok!
Átnézettem a futóművem. szerelő szerint a hátsó lengők okéssak, az elsők cserések, de még nem vészes...node attol nekem hátul még zajong elég szépen, csörög...ültetve van a kocsi, szóval nemtudom. Egyedül 1 dolgot nem néztünk meg, és ez pedig a toronycsapágyak...tudnak azok annyira kikopni, hogy zajongjonak?
2001--es, 147-es 1.6 mocival :)
Dzsozy2011-07-04 18:50:56 // 35069
Azért mert a biztosító avult értéken számolja az alkatrészeket. Anno én is vertem az asztalt, hogy ha bemegyek a boltba, nem kapok 15 éves alkatrészeket, csak újat 15 éves autóra. Ne vidd szakszervizbe, hanem mikor jön a kárszakértő mond be mindent, hogy ez se működik az se működik, max lekapod a légzsák csatikat, meg az ablakemelőét, kp zárat, meg amit még ki tudsz találni! Én is azt csináltam annó!!! Aztán kaptam 300.000,- és a szervíz, lökös fujásával együtt 50.000,- volt. :) Sajnos kénytelen voltam ezt kétszer eljátszani egy éven belül, mert a 155-be kétszer durrantak bele.
Kn[.]xX2011-07-04 18:26:04 // 35068
Ma voltam Szatyinál, kicseréltettem az első, alsó-felső lengőkarokat és a stabilizátorokat. Azóta már nem kopog. A félolajat is kicseréltük. Gyors, precíz munkát végzett. Nem horror áron. Köszönöm a melót és Erhardnak az alkatrészeket!.
Dévid2011-07-04 18:07:06 // 35067
Úgy értette, hogy 4000-es fordulaton szerinte illendő sebességet váltani, mert felette ez-az megszakadhat. Fene tudja, az enyém bírja a kiképzést még. Rendes olajjal, meg kulturált használattal szerintem nyugodtan forgathatóak a TS-ek is. Persze ha valaki folyamatosan leszabályozásig forgatja, azzal ki lehet nyírni. Valami azért lehet a dologban, mert a srácnak a 12. TS blokk van a 145-ben. :D
Dévid2011-07-04 18:02:39 // 35066
Nem olyan hangja van. :D
Ferry2011-07-04 09:29:52 // 35065
Hali,
Köszi. Megkérdeztem, gyorsak, azzal nincs is gond, de ez a rohadt banda kitalálta, hogy, ha cserélni kell valamit, akkor egy részsét nekem kell fizetni, merthogy 19 éves a kocsi, az meg nem érdekli őket, hogy műszakilag és esztétikailag jobb állapotban van mint egy 10 éves. Na ez a szemétség, még én fizessek, mert egy szararc figyelmetlen volt...................ááááá inkább le sem írok mit gondolok erről az egészről.......
Liquid2011-07-03 21:20:45 // 35064
a TS 3000 felett érzi jól magát, azalatt csak egy átlagos motor, normál pályás használat mellett is megvan a 4000
Liquid2011-07-03 21:19:20 // 35063
lehet hogy dízel a tiéd? :D ezé nem bírta a 7000-et :)))
Rolee1562011-07-03 19:36:10 // 35062
Hogy értette, hogy ne forgasd 4000 fölé? Bár nem igen szoktam, de azért szeretném tudni ha ezzel ártok a kocsinak.
Fighter2011-07-03 15:17:54 // 35061
Köszi, van aki saját kárán tanul :-)
Buddha2011-07-03 14:35:31 // 35060
Nem lett volna szabad simán lehúznod, a ragacsot nagyon nehéz utólag leszedni! Sajnos penge kell hozzá.
(Kezdéskor finoman hőlégfúvóval kell melegíteni az elválás helyét, akkor nyomtalanul lejön! ) ;-)
Üdv.
Pat2011-07-03 14:01:01 // 35059
Elsőként mielőtt szervízbe vinnéd a f...kalap biztosítójához menj be és tudd meg mikor nézi meg a kárszakértő...
Remélem jól töltöttétek ki a baleseti lapot kis rajzocskával... érdemes, hogy utána ne lehessen mellébeszélni...
Csabesz2011-07-03 13:50:50 // 35058
Sziasztok

Meg tudná valaki mondani,hogy a 156 -nál a nagy ventilátor vezérlő gombán milyen sorrendben volt a két vezeték mivel a "mester" leszaggatta a vezetéket és mázlimra tőből szóval nem tudom, hogy voltak rajta. Van egy olyan érzésem, hogy lényegtelen de inkább megkérdezek olyat aki biztosra tudja nehogy kibújjon a szellem a palackból (füst).

Előre is köszönök minden segítséget!!!
További szép napot mindenkinek!
Ferry2011-07-03 13:14:34 // 35057
Sziasztok!
Tegnap délután egy szerencsétlen f.....kalap a céges Ford mondeojával, úgy válott sávot, hogy nem vette észre, hogy mellette vagyok. Rátolt a patkára és megtolta a kocsim elejét. Elismerte, hogy ő a hibás és adott betétlapot, még soha nem volt ilyen ügyem. Tanácsot kérnék, hogy melyik szervízbe vigyem? Mire figyeljek oda? Ha esetleg van ilyen tapasztalod, kérlek oszd meg, köszi
Kese2011-07-03 13:04:34 // 35056
Üdv Cartársak!! vannak valakinek tapasztalatai 166-2.4 20V -automata valto-muködéséröl vagy hogy cseszödnek e nem ???
stukker19872011-07-03 11:52:31 // 35055
Sziasztok!

Szerintetek mennyibe kerülne egy komplett belső tér átalakítás 159-es Alfa esetében?

Adott egy világos műszerfalas autó,amibe bontott belsőt szeretnék felrakatni,mert az jobban szeretném ha fekete lenne! Valószínű az ajtók felső részét is szeretném,mert ugye az is világos...
Totti (NagyVad)2011-07-02 19:20:04 // 35054
Akkor az is alternatíva!
Fighter2011-07-02 19:16:47 // 35053
Körömlakklemosóval /acetonmentes/ nagyon jól és viszonylag könnyen sikerült leszedni a fólia alatti ragacsot.
Dévid2011-07-02 14:33:17 // 35052
Nem hiszem, hogy elvinnék hozzá bármit is javításra. Még faéket sem.
rémGtv .2011-07-02 14:26:51 // 35051
mreni2011-07-01 21:13:34 // 35050
:D:D:D
Dévid2011-07-01 21:13:10 // 35049
És végre hozzáértő, első blikkre megmondta, hogy adjam el, vegyek dieselt, vagy ne forgassam 4000 fölé... :D
Dévid2011-07-01 21:10:43 // 35047
Volt. Nagyon jó barátom, és szeretném ha ez így is maradna, így váltottam. Sokkal nyugodtabb vagyok, bár anyagilag rövid távon nem kifizetődő, viszont hosszú távon nagyon is (legalábbis eddig úgy tűnik). :)
mreni2011-07-01 21:08:14 // 35046
komoly szerelőd van :D
mreni2011-07-01 21:07:50 // 35045
3-330kb
Dévid2011-07-01 21:07:11 // 35044
Enyém speciális eset volt ám, néha 2 hengerrel ment, és az első olajcserekor szinte úgy kellett kipiszkálni az olajat a blokk aljából. A szerelő utána 15w-40 MOL Performance olajjal töltötte fel, azt pár ezer km alatt kiette addig, hogy nem ért le a nívópálca az olajig, visszapótoltam, majd a következő olajcserekor kapott 20K-t, ami jó olaj módjára a szennyeződéseket kioldotta és lebegtette, csak valahol le is rakta sajna, és beállt az olajpumpa, 2. hajtókar eltört, az szétmarta a főtengelyt... motorcsere, aztán kinyomott egy szimmeringet, elfolyt az olaj mire hazaértem a szerelőtől... hosszú történet, és még nincs vége. :)
Rolee1562011-07-01 21:00:23 // 35043
Nem mondod?? :o Azt azért nem kéne... :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak