Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

András bácsi2012-01-06 12:08:25 // 37007
Tervezőasztalon. :)
András bácsi2012-01-06 12:07:53 // 37006
A TS direkt hajtású a főtengelyről, a V6-nél láncos hajtás.
GTPeti2012-01-06 12:06:55 // 37005
Értem.

Akkor hogyan lehet megelőzni a problémát?
András bácsi2012-01-06 12:05:41 // 37004
Nem. Főleg, hogy bontottban szinte mind szar, újban meg valami 70-80e között rémlik a szivattyú. Ráadásul a cseréhez karter le, ami a 2.4-nél zömmel együtt jár a segédkeret levétellel.
Poló2012-01-06 12:03:59 // 37003
A TS-nél és a V6-nál hogy van meghajtva az olajpumpa?
GTPeti2012-01-06 12:00:03 // 37002
Igen. Ha konkrét esetekről tudnék, mindenképpen. B)
GTPeti2012-01-06 11:58:37 // 37001
Szóval pl. vezérléscserekor ezt is illik cserélni?
András bácsi2012-01-06 11:58:28 // 37000
Te mondanád, hogy az éppen sztár motor sem mindig jó? ;)
András bácsi2012-01-06 11:57:42 // 36999
Az, ráadásul nem lehet feszíteni, hanem egy műanyag vezetőben fut. Ez kicsit megnyúlik, meg elkoptatja a vezetőt. Külön jót tesz neki a kormos olaj.
Gtaati2012-01-06 11:26:20 // 36998
Ha jól tudom állítólag a 2.4 jtd-k olajpumpáját külön lánc hajtja meg és azokkal szokott baj lenni, ha igaz látni még nem láttam!
GTPeti2012-01-06 11:22:49 // 36997
Értem. Ilyenekről itt a fórumon még nem sok szó esett, vagy csak én nem figyeltem.
András bácsi2012-01-06 11:13:02 // 36996
Hát azért vannak kenéshibás 2.4-esek pl.
András bácsi2012-01-06 11:12:24 // 36995
Nehéz rekonstruálni, de nagy valószínűséggel túlmelegedett, befeszült a gyűrű. Sima nyolcszelepes 1.9, de pontosabban nem emlékezem már.
GTPeti2012-01-06 10:58:54 // 36994
Nem reprezentatív, de hosszú évek alatt ez az első eset, amiről hallok. :PPP
Gtaati2012-01-06 10:57:52 // 36993
Ahogy nézem az egyik gyűrűgát is elkezdett körberepedni ahogy látom, ehez nagy nyomás kell vagy detonációs égés! De az is lehet h a megszorulás erőhatásai csinálták!
Dévid2012-01-06 10:51:22 // 36992
Szerintem ezek TS dugók, olyan nincs, hogy egy 1.9 JTD motorja elromlik. A turbo, vagy a kuplung esetleg, de a blokk... :D
GTPeti2012-01-06 10:44:05 // 36991
Mondj már légyszi egy picit többet erről az esetről! Thx!
Gtaati2012-01-06 10:27:01 // 36990
Helló! Lehet tudni illetve publikus h melyik jtd motorban voltak ezek a dugók és mi volt az előélete illetve mi vezetett ide h így néznek ki? Köszönöm!
Ferke2012-01-06 08:16:32 // 36989
ejjha, ez igen...
András bácsi2012-01-05 21:42:36 // 36988
Aha. Kicsit megmelegített motorból.
VMate2012-01-05 21:42:20 // 36987
egyébként mennyire lehet "mókolni" a jtd, gondolok itt olyanra, hogy főtengelyt köszörülni, vagy blokkot fúrni ?
VMate2012-01-05 21:38:57 // 36986
hát ha attól csinál ilyet akkor elég sanszos, a vezérlés helyén van, csapágyak ok, vezérműtengelynél nem látok semmi különöst és nem olyan hidros hangja van, ezek amugy jtd dugók a képen?
VMate2012-01-05 21:26:17 // 36984
köszönöm, véletlen nem találkoztál olyannal, hogy gázadásra elkezd kopogni a motor, mintha hajtókarcsapágyas lenne, de egyébként a csapágyaknak semmi baja, meg a dugócsapszegeknek sem, de az 1es henger felől alól irtó mód kopog. továbbra is 1.9jtd
András bácsi2012-01-05 21:16:17 // 36983
Fejből valami olyasmi rémlik, hogy 40Nm + 60 fok.
VMate2012-01-05 21:02:42 // 36982
SZiasztok
Valaki megtudná mondani nekem 1.9 jtd motor, hajtókarcsapágyfedél meghúzási nyomatékát ? 115 lovas. köszönöm
Dévid2012-01-03 21:17:40 // 36981
Idén szerintem már nem lesz kész, de talán jövőre. Kösz a jókívánságot. :D
Ferke2012-01-03 20:27:56 // 36980
Ha a kábel áthúz a blokkra,akkor mi gond lehet a gyertyával??:-))
Imyx2012-01-03 19:04:19 // 36979
Remélem mihamarabb sikerül megcsinálnod a vasat! Sok sikert kívánok hozzá.
süsnye2012-01-03 18:42:08 // 36978
A gyertyakábel áthúz a blokkra, gyertyák most lettek cserélve (bosch super4).. ilyenkor az alapjárat is köhög, fodulaton viszont úgy tűnik, h semmi gond..
Gyertyára gyakanodjak (nem belevaló?, bár ugyanez volt benne előtte is, amivel 95e km-t mentem), vagy inkább kábel?
Dévid2012-01-03 18:34:26 // 36977
Ez engem is érdekelne, mert ementáli stílusú a rendszer a kocsim alatt (a lyuk/fém arány egyre rosszabb, főleg most, hogy idén nem lesz használva a kocsi), plusz a leömlő is elrepedt úgy tűnik, mikor 3 éve kiflibe hajtottam a hűtőket. :(
Dévid2012-01-03 18:31:18 // 36976
Nekem is, de addig még lesz más munka is rajta. :)
Tomice2012-01-03 14:56:42 // 36975
Az enyémre konkrétan egy Ragazzont szereltek és flexibilis csövet cseréltek.A kipufogóikat nem ismerem!Én így csak a hozzáállást és az elvégzett munkát tudom értékelni!Nálam beváltak,de szerintem érdeklődj telefonon!
Imyx2012-01-03 14:38:13 // 36974
Kipufogó ügyben voltál náluk? Milyen a hangja, ill. 1,2, vagy 3-as szintű (hang erőssége)?
Tomice2012-01-03 14:33:53 // 36973
Dinamit-ot nem ismerem,viszont Hasper tuning-nál egy-két hónapja jártam és nagyon korrekt munkát végeztek!!
Imyx2012-01-03 14:06:27 // 36972
Ha már ez a téma, kipuff csere jön nekem is e hónapban. Kérdés, hol csináltassam? itt; Dinamit vagy itt Hasper tuning
Az árak hasonlóak, 25K szereléssel együtt.
GTPeti2012-01-03 13:09:30 // 36971
Az szép summa. :(
Liquid2012-01-03 13:08:00 // 36970
nemtom mennyire helytállóak a webshop árai de azalapján egy "kicsit" drágább :)
majd 500 EUR csak a hátsó dob
GTPeti2012-01-03 12:46:45 // 36969
Egy méretezett Supersprint rendszeren nem gondolkodtál? (Nem tudom mennyivel drágább.)
Liquid2012-01-03 11:28:51 // 36968
Tudtok ajánlani nekem (lehetőleg) Győr környékén egy jó kipufogó-építő céget?
Valami olyat szeretnék aminek van azért hangja, de halkabb mint a mostani, és az se baj ha van papírja, amivel lehet műszakira vinni (ez utóbbi nem alapfeltétel)
Ferke2012-01-03 10:41:13 // 36967
Nem feltétlen szokott melegedni, van, hogy nem melegszik, csak nagyobb terhelésre, akkor viszont hirtelen és nagyon.
De ha nem fogy a vized, akkor valószínűleg ott nincs ilyen gond...ilyen időben a rövid távon autózás esetén teljesen normális ez a tünet.
Imyx2012-01-03 08:37:47 // 36966
Igen, úgy tűnik, más rugókra van szükségem :D. Thx!
Bilux2012-01-02 21:19:23 // 36965
Nem hengerfejes. Az olajbetöltő sapkát meg ne nyitogasd feleslegesen :D
mreni2012-01-02 21:17:20 // 36964
többféle lehetőség is van :)))
mc2012-01-02 21:16:14 // 36963
Remélem nincs nagy gond! :) Nincsenek felesleges tíz ezreseim hengerfejezésre. Ilyenkor a víz is túlmelegszik vagy felforr mármint ha hengerfejes nem? 90-95 fok fölé nem megy az enyém üzemi fokon. A hűtő víz is tiszta nem szineződik el és nem foltos.
mreni2012-01-02 21:10:29 // 36962
nem feltétlen,de ha csak a sapka olyan akkor no para :)
mc2012-01-02 21:06:09 // 36961
ezt pontosan eltaláltad Mivel általába rövid utakat megyek .általában mire bemelegszik a motor már állítom is le mert megérkeztem. Mit lehet ezzel tenni,vagy nem kell akkora dolognak betudni? Mennyire teszi tönkre a motort? Belenyúltam a betöltő nyílásba is hátha ott is van ilyen massza de nem volt. szerintem nem lehet hengerfejes. (remélem hogy nem),ha az lenne biztos hogy fogyna a víz is valamennyire belőle nem?
Dévid2012-01-02 20:43:59 // 36960
Enyém is hasonlóan áll, és nem sportcsomagos. :)
Dévid2012-01-02 20:39:12 // 36959
Ha sokat mész rövid utakat, akkor is előfordulhat ez a jelenség.
Bilux2012-01-02 20:37:41 // 36958
Pára mindig van a motortérben, de ha sokat mész városban hideg motornál ez nem párolog el. Így lehet ilyen emulzió a olajsapkán.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak