Érdekes módon a színe nem változott az olajnak, csak több lett... :(( Asszem ezt is magamnak kell megcsinálni, tököm tele a szerelőkkel!
Nemtom, lehet, h még a gyári vízpumpa volt benne, de egyrészt műa rotoros volt, másrészt 4db lapát volt rajta (nem volt letörve, hanem gyárilag ennyi van rajta), harmadrészt a műa rotor a tövében szépen be volt repedezve tengelyirányban.
Ráfért. :)
norbee kolléga javaslatára megvizslattam az rpm jeladót rögzítés szpontjából, és meg is tisztítottam kicsit, de nem változott semmi (megtorpanás)... :( de legalább szép tiszta lett, megszabadítottam az olajos kosztól :)
Sajnos nem javult meg a hűtés, annak elenére, h már nincs benne levegő. :( Jövő héten remélhetőleg vízpumpa csere + a bemenő cső tisztítás.
Miután a lambda szonda beszerelése után nem oldódott meg az hidegindítás utáni alapjárat bizonytalanság ill. az 1600-1800rpm közti megtorpanás, kimértem az LMM-et a gyári szervíz leírás alapján. Az egyik érték igen messze volt a leírásban szereplőtől, de miután kimértem még 3db bontott LMM-et, melyek nagyságrendileg ugyanezeket az értékeket adták, így kicsit elbizonytalanodtam a szervíz leírásban szereplő értékek helyességében...
Fűtő radiátor csere után légtelenítés alatt áll a gép. Talán már nem sok levegő van benne, de azért még figyelem, de egyelőre nem tűnik, úgy, hogy nagy változás lenne. :(
Ismét kipucoltam az alapjárai motort, hátha segít a si fuldokláson, de sajna nem. :(
A hűtésem nem javult meg sajnos a fűtőradiátor csere után. A fűtés viszont megvan, de csak akkor kezdődik, ha pörgetve van a moci => mostmár biztos a vízpumpa csere augusztusban...
Tegnap felkerült a kipufogóm javított része (flexi elemtől hátra az egész), ki lett alakítva a lambda szonda helye és természetesen a szonda is bekerült. A kipu felcsiszoltuk és lefújtuk, valamint a tömítéseket, tartó gumikat kicseréltük.
Finomabb élvezhetőbb hangja lett! :))
Sajnos nem minden csavar volt újra használható, ezért ideiglenesen nem savállót is használtunk, ezt még pótolnom kell...