Mivel Marklar kolléga igen sokszor rémisztget a bontott 155ök hátsó lökős által takart sárvédőrészének rémképeivel, gondoltam rászánom magam megnézem mi lehet ott. Hát... azért ez a két karosszéria elem egymásra "vasalása" nem tűnik egy okos ötletnek...:( látható, h az alsó szépen el kezd korrodálni, és amire a felszínre ér addigra tképpen már mindegy. Pesze lekezeltem , amennyire tudtam (az eddig látott képekhez képest nem durva), de tartós megoldást csak egy komoly lakatolás nyújthat...
Beszereltem a jutányos áron vett új, gyári hűtőradiátort. Ami változott, h a venti sokkal gyorsabban visszahűti a vizet. Kitakarítottam a kiegy tartályból a leüllepdett hűtőtömítő trutyit (ami az előző, javított hűtőnek sajna kellett egyszer) valamint kapott 3l paraflu-t is a vízbe.
202e km
Végre három hónap után megérkezett az ebayről rendelt radiátor! :) Az eladó srác bénázott, ezért egyszer visszaszállította a posta neki Firenzébe, aztán nagy lassan sikerült neki másodszor is elküldenie... Bár így is, hogy kétszer fizettem rá szállítást, bőven ár alatt sikerült megvennem (cakk-pakk 55EUR). :)
Már régóta hangoskodott, gondoltam jobb lesz most itthon kicserélni. Végülis SKF lett
Nemtom mennyi, már nagyon sok km lehetett benne. :)
Jó kis fagyos időben kicseréltem mind2-t, meg kitisztítottam az LMM-et ill. a relé-, és biztosítékcsatlakozásokat, amikhez egyébként nem könnyű hozzáférni. Valamint grafitos zsírral megkentünk az ablaktörlő kar hüvelyeit.
Szélvédő csere megesett, meg lecseréltem az ablaktörlő gumikat is. Azért látni a különbséget.. :)
Megesett a műszaki ill. a zödkártya is... meg kaptam egy qrva kavicsot a szélvédőre és fut a repedés, most már biztos cserélni kell...
Végre sikerült szereznem egy óraegységet, ami jól is néz ki ill. minden óra azt mutatja, amit kell. :) Igaz így most 77e kmel "vissza lett tekerve" a számláló. :) Köszönet Longmannek, akivel el tudtuk cserélni a V6os egységet.