Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Összeszámoltam, a mai napig Alfával 1.153.350 km tettem meg.
OFF-okkal összesen 1.389.795 km-t.

Már régóta furcsa zajok jöttek hátulról. Hosszas keresés után arra jutottam hogy a csomagtartó fedelet mozgatva jön a kattogó hang a teleszkópok felől. Ahogy irányt vált a terhelés kattan egyet. Elég volt annyi is amennyit a kéder engedett.
Rendeltem két új Marelli teleszkópot és felpattintottam.
A jobb oldali teljesen el volt már fáradva, amint a balost levettem a fejemre is esett a tető. A balos még megtartotta egyedül.
Várjuk a próbautat...
u.i.
A Selenia Rally során nem hallottam a kattogó hangot, tehát ez volt az oka.
Cserébe nehezebb lecsukni, de már megszoktam.




- tankolások száma: 81 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 44787 km
- életkor: 506 nap
- össz. menetidő: 637,02 óra (26,54 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.597,15 liter, ebből 55,38 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 49,74 Ft/km
- átlagos napi futás: 88,51 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,25 %
Linkek javítva!
Ablaktörlő
Ajtó
Akkumulátor
Alsó rész
Belső tér
Csomagtér
Diagnosztika
Erőátvitel
Extrák
Fék
Futómű
Motorhűtés
Klíma - Hűtés / fűtés
Kapcsoló
Karbantartás
Karosszéria
Kenőanyag
Kerék
Kiegészítők
Kipufogó
Kormány
Motor
Szerszám
Szerviz
Szezon
Tető
Üzemanyag rendszer
Világítás
Villamosság
Zene
A kabriós életről:
Gondolatok a kabriózásról - Part 1: Úgy általában
Gondolatok a kabriózásról - Part 2: Időjárás
Gondolatok a kabriózásról - Part 3: A kabrió ápolása
Gondolatok a kabriózásról - Part 4: Kabriós kellékek
Gondolatok a kabriózásról - Part 5: Kabriós utak
Gondolatok a kabriózásról - Part 6: Az autó (GTV Spider 2.0TS)
Gondolatok a kabriózásról - Part 7: Teendők a téli leálláshoz
Szezonindítás-2022.03.12. Ébresztő!
Szezonindítás-2022.03.13. Felkészülés az szezonnyitó Tour de Balatonra
Téli leállás-2023.01.22. Álmában tolat egy kicsit…
Téli leállás-2023.03.29. Ébresztő
Téli álom-2023.10.07. Téli álom
Ébresztő -2024.02.24. Ébresztő!
2 km-2024.02.24. Megint eltűnt 2 km!
2 km-2023.01.22. Álmában tolat egy kicsit…
Ma kaptam egy levelet hogy találkoztak a Vassal.
A Cartársal egy mélygarázsban teljesen véletlenül egymás mellé álltak és elbeszélgettek. Az új tulaj első Alfája és egyben első autója is.
Olvasta az összes blogomat, remélem regisztrálni is fog.

km óra állás: 42.865
A téli kerekek 2023.11.14-én kerültek fel 32.780 km-nél. Most 10.085 km-t mentek, tavaly télen 9.064-et.
Eddig összesen 19.149 km-t mentem velük. A kopásjelzőn még látszik a 8-as számjegy (1.kép), egy-két szezon még lesz benne. Fura hogy elöl/hátul egyformán kopik.
Nyári guminak a szép emlékű Conti SportContact került fel defekttűrős változatban. Természetesen a kétszéles 18-as felnikre.



Ma folytattam az ablak beállítását.
Kicsit lejjebb kellett állítani hogy ne ütközzön felül és egész jó lett.
Össze is raktam az ajtót. Remélem a hétvégén jó idő lesz kipróbálni.




Elgurultunk Rieglerékhez Győrbe egy kis karbantartásra:
- olajcsere (Digitek 0W30),
- olajszűrő csere,
- pollenszűrő csere,
- frissítés nincs a kocsira.
- hibaüzenet nincs.
Költségekről úriember nem beszél, de az összeget elosztjuk az idei évszámmal 68,37104743083004-et kapunk eredményül.
42423 km
Most jön a szervizkönyv.
Elsőre az ablak ívének beállítását javasolja. Ez nem más mint az az ív amit az üveget tartó sín ad.
Az alsó tartócsavarokhoz ad egy 4 mm-es méretet. Ehhez gyártottam egy műanyag sablon (eredetileg cikkszámos sablon kellene). Első csavar: 1-2-3. kép, hátsó: 4.kép.
Mindkettő bőven a 4 mm felett volt.
Másodiknak az ablakot a helyére kell tenni. Ehhez az ajtó tetején lévő két gumi kupakot ki kell szedni. (5-6, kép) Ha felhúzzuk az ablakot akkor a rögzítő csavarok ide esnek.
Most ki kell lazítani az üveg alján a két tartó csavart. (7-8.kép)
Kell egy segítő aki beül egy 8-as dugókulccsal a kezében. Ajtót bezárni és az ablakot felhúzni. A laza csavarok miatt a rendszer enged és szinte beáll a helyére. Kintről kézzel pontosan be lehet igazítani hogy minden él párhuzamos legyen. Sőt ami eddig mindig gondot okozott hátra is lehet tolni hogy a "B" oszlop tömítésére felfeküdjön.
Most a bent ülőnek meg kell húzni a két csavart a gumidugó helyén lévő lyukakon keresztül.
Már egész jó a helyzet.
A legközelebb innen indulunk tovább...
Pár kép a gumitömítésekről: 9-12. kép












1
513
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki