Amúgy annyira meglepődtem hogy ez az autó annyira kellemes utazáshoz, hihetetlen. Ki kellene már próbálni egy 166-ot. Mert ez nagyon jó, annak ellenére hogy kedvenz pozíciómat (bal kézzel fogom a kormányt és közben könyökölök az ablakkereten vagy az ajtókönyöklőn) ebben nem tudom felvenni, mert túl messze van az ajtó. De amúgy hibátlan utazni vele, egy V6-ot úgy érzem még hosszabb távra is meg tudnék tartani..:)
Az Alfás villamossági szerelőm azt mondta ilyen hibával még nem találkoztak.
A tünet az volt hogy rapszódikusan (tehát 50 ből 1x) nem indult be. Ilyenkor úgymaradt az injektor visszajelző, és csak 6-10-ik próbálkozásra röffent be.
Szóval a hiba oka fordulatszámmérő jeladó. Kicserélve. :))
Szépen átpolíroztattam, csillog-villog!
Még a belsejét nagyon puccba akarom vágni, ha lesz rá időm.
Basszus nem gondoltam volna hogy ilyen drága a kerékcsapágy hozzá. 1db - 40.000 Ft. A guta megüt, még jó hogy van rá 40% kedvezményem. De akkor is.
A stabil karok 9000 Ft/db, a felső, ami a kasznihoz kapcsolódik ,szintén 40.000 (gyári), de abból is siekrült kifogni egy akciósat, majdnem féláron.
A fék: új Textar betét + új tárcsák
Picit pontatlan ugyan a szintjelző, de én akkor is magasnak gondolom a fogyasztást, ami 10-11 L-re jött ki. Már megvettem az új benzinszűrőt is, meglátjuk attól javul-e ha nem akkor lambdaszonda a következő
08.27 lecseréltem a motorolajat, a szervoolajat, fékolajat, a hűtőt áttisztítottam és kapott fagyállót, új pollenszűrőt, levegőszűrőt, olajszűrőt, új fékbetétet, klíma szárítószűrőt, ill. a rendszer is át lett tisztítva, feltöltve.
4 új gumi is ment rá, már csak a gyári dísztárcsák kellenének.
Az ördög nem alszik alapon csak úgy hoztam el, hogy a szíjakat-görgőket lecseréljük, ez 50.000 Ft-ba került.
1 kötelező szervízt kellett még csinálni rajta.
Véletlenül találtam rá bankos és kereskedői kapcsolataim révén. Soha nem vettem volna magamtól 147-et, viszont emelett 2 nagyon jó érv szólt: a kinézete/felszereltsége és az alacsoany ára, amit inkább nem írok le, illetve a hihetetlen, de mégis igaz futásteljesítménye, ami 15.000 km volt
2007.02 hóban került a látótérbe, de bonyolódott a papírozása és 03 hó lett mire elhoztam.
Megpróbálom nagyjából összesíteni:
- kötlező szervíz 15.000
- 2x levertem az olajteknőt 2x olajcsere + 1 teknő 35.000
- 2 db GTV rugó hátra 10.000
- 2 kerékcsapágy (SKF) 40.000
- 4 lengéscsillapító 60.000
- kötelező szervíz 15.000
- szimmeringek 8.000
- főtengely csapágyak 15.000
- 2 külső tükör 25.000
- LMM 25.000
- Vez.mód 25.000
- Lambdaszonda 13.000
1
530
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia