Ezután már csak szokásos dolgok, találkozók, stb történtek, használtam az autót nap mint nap, végül év vége felé úgy döntöttem manjen a háztól. Úgy beleéltem magam hogy tényleg eladtam 2007 elején. Azóta is bánom..:(
Lacháza után elindultunk a jól megérdmelt pihenés felé, ZAZ 156+párja, Tommasso 147, és jómagam párommal. Mivel Vince 33-asa feladta őt Vittorio a 145-el elvontatta Pestre. Hozzánk beültek az ő barátnőik. Szépen elkonvojoztunk a Balatonpartra, szereztünk szállást, és épp elkezdődött volna a pihi amikor...
Csörgött a telefon, Vittorio volt az, megállat a 145 is Pest után pár km-el. Nem volt mit tenni kb 20:30 lehett, elindultam menteni. Nagy szolgálatot tett a pár napja beszerlt xenon. A 200-as tempó és ez a fény mindnekit leküldött előlem az útról. Hamar odaértünk. Ez volt a szerencse. Pár perce tanakodtunk a kocsi felett amikor megjött a híres vihar. Utána BP-re érve láttuk mi történt. Nem semmi volt mindenhol letört ágak, stb. Pláne csúcsforgalom, egy öröm volt végighúzni a városon. De a kocsi derekasan helytállt, volt egy pár necces helyzet. A végére elszakadt a kötél is... 1 órába telt mire újra rögzíteni tudtuk az átszabott lökhárító miatt..
A Paulovics műhelybe került a kocsi, ott még megcsodáltuk Hadada Úr Q4 kocsiját. Kb. 2 óra volt mire a Balcsira visszaértünk. Egy élmény volt..:)
Ez egy jó program, főleg mert a társasággal utána mindig lemegyünk egy pár napra a Balcsira.
Csak 2-t gyorsultam, a legjobb időm 16.394 lett. Szerintem ezt kell tudnia ennek az autónak. Bár a rajtokat mindkét esetben elrontottam lehet azzal még javítható lehetett volan az idő.
Elkapott egy igen költséges hobbi, a zene az autóba...
Rossz volt amikor szét kellett szedni, nagyon szerettem.
Összetevők:
Alpine CDA 9855R
Impact PG65S első szett
Phoenix Gold Octane mélysugárzó 2db
Egyedi szabású ládák
Impact 1F kondi
Impact LK 654 4 csatornás erősítő
Impact LK 602 2 csatornás erősítő
Ez egy teljesen aktív rendszernek lett kitalálva, tehát minden csatronát külön erősítő hajtott, keresztváltók nem voltak, mindent a fejegységről lehtett állítani (vágási meredekség, stb).Igazából egyszerűbbnek indult, de aztán elkapott a gépszíj, természetesen lett volna még mit tökéletesíteni rajta.
Július hónapban megjártuk Horvátoeszágot, nagyon jól lehetett vele utazni, igazából erre nagyon alkalmas.
Ismét több dolog változott az autón a hónapok során, kipipálható a fólia, és beépítésre került egy igen jól sikerült hifi installáció is.
Sajnos betegeskedett is az autó, cserélni kellett a főtengely szimmeringeket, ill. a főtengely hézagolóit (támcsapágyait) is.
Jelenleg a kipufogó esik át egy újabb változtatáson nevezetesen kap egy sportkatalizátort, és kikerül helyette a középső nagy dob.
Kayaba EXCEL-G lengéscsillapítók kerülnek a régiek helyére, az ültetés marad a régi. Folyamatban a toronymerevítő beszerése is.
Beszerzésre került egy Xenon szett, remélem ez lesz az ország első Xenonos 155-öse.:)
A belső dizájn is átesik finomításokon, igazából csak az apró részleteket fogja érinteni. Leginkább a kormányt kéne újra bőrözni.
A nagyobb volumenű beruházás a klíma lesz. Vhogy bele kell varázsolni egy bontott klímát, mert az nagyon hiányzik.
2006 tavasz nagy változásokat hozott. Muszály volt kész lennie a számomra Első Esztergomi Alfa Talira.. :))
03.26
1.5 napi megfeszített:) munka után végre kész lett a külseje is, + megint szervizelés is volt:). Már aludni is alig tudtam a megelőző napokban!
Változások (nem is olyan sok, csak összhatásban dob nagyot):
- lökhárítók, küszöbök színre fújva
- fékek szétszedve, áttisztítva, színre fújva
- kipufogódob(Remus) csere hátul, legelső dob + katalizátor kihajintva
- motorburkolat + műanyag elemek színre fújva
- Toora 16" felnik
- direktszűrő + saját könyök(színre fújva)
- hátsó kerékcsapágyak kicserélve
- fékolaj, váltóolaj csere
Első tapasztalatok: meglepően nagyot javult az autó külseje, mintha nem is ugyanaz lenne...
A kipufogóhang kicsit repedtfazék lett, szerintem azon még módosítani kell majd. A szívóhangja viszont brutális lett, tisztára mint egy N csoportos versenyutóé!!
Vásárlás óta eltelt néhány hónap, 2 olajteknőbe került amíg megszoktam hogy nagyon lent van az eleje.:)
Január végén vizsga, szerencsére nem kell nagyon készülni rá, hátsó fékbetétek voltak elkopva, és megtörtént a gyetyacsere is.
Nagyon várjuk a tavaszt, addigra 16"-os felnik, és színrefújt műanyag elemek vannak tervbe véve, ill. a belsejében is lesznek szolid változások.
A tél előhozott néhány hibát, kezdett makrancoskodni az LMM és a lambdaszonda, majd a kerékcsapágyak.
Még a nyáron rendbetettem a belsejét, mondjuk pénzem nem nagyon volt így 10.000 Ft-ért vettem egy használt Panasonic CD-t. Legalább a GNR-t már hallgathattam..:)
Sikerült vennem 4 használt téligumit, meglepetésemre a nyáron vett Dunlop nyári gumik tükörre koptak 10.000 km alatt, egyesek szerint a kanyarsebesség miatt, szerinem viszont érett egy futóműállítás. :))
A helyi Alfa "Gurutól" Csontó Józseftől vettem. Az első igazán komoly autóm..:)
1
544
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia