Longman - főkép
>> SzervizAlfa 155 GTA :)) // 2011-02-12

Kicseréltem végre a kuplung munkahengert, picit szalonképesebbé tettem a környékét, és a bal oldali nyúlvány belső falát.
Kicseréltem a motorhőfok jeladót (BO 028 0130 026) reményeim szerint ez megszünteti a torpanást hideg motornál.
Kipróbálni nem tudtam mert az 1.-es injektor O gyűrűje megadta magát és az így keletkező tömítetlenség miatt folyt a benzin.
A munkahenger cseréhez kellett 1L fékfolyadék.

>> SzervizAlfa 146 1.4 TS Junior // 2011-02-10

185 000 km. vezérműszíj, görgők, vízpumpa, hosszbordás szíj, feszítő görgő, termosztát, hátsó fék, kézifékkötél

 
>> Tuning és extraAlfa 155 GTA :)) // 2011-02-07

Elkeltek a 17" felnik, és az is biztos hogy a képen látható 15"-os Zender Sportok lesznek helyette.
A dizájn valami hasonló lesz, megspékelve kis meglepivel is. A gumik még kérdésesek.

>> SzervizAlfa 155 GTA :)) // 2011-02-01

Nos végül sikerült ma befejezni, de menjünk sorjában
Először is készítettem tömítéseket, így össze lehetett véglegesre szerelni a katalizátorig a rendszert.
Erre azért volt szükség, hogy a hátulját be lehessen állítani.
Sajnos a végdob háza nem lett felpolírozva, de nem tettem szóvá, mert Imre már így is többet tett mint.. nah mindegy. :)

Ha rátekintünk a lenti képekre, a 3. és 4. képen látható hogy az első leömlőről érkező csőnek alig van helye, mivel balra a diffi ház, középen a tartó bak, jobbra a teknő. Éppenhogy elfér..

A hátsó dob ugyan középen áll, de nem elég magasan, azon még állítani kell..

És a tapasztalatok:
A középdob ellenére elég mély alapjáraton a hangja, nem lett "hangtalan". Viszont fordulaton, állandó fordulaton elég csendes, tehát nem zavaró a hangja egyáltalán. Ha nyomom neki akkor fenomenális! Szóval minden tekintetben hibátlan lett!
Biztos az új benzinszűrő is felelős ezért, de a teljesítménye is visszajött, főleg 2000RPM alatt érezhetően nyomatékosabb mint volt.
És végre mehetek árkon-bokron, nem ér le az alja!!!! :)

Kis üröm az örömben:
Az egyik olajcsövem meg van törve, azt javíttatni kellesz, csak sajnos le kell hozzá szedni, ahhoz olajat le kell engedni, stb, stb..

Az első leömlő tömítetlen valahol még sajnos, ezt sejtettem, tehát ezt is le kell szedni. A baj az hogy qrva sok mindent le kell hozzá bontani hogy hozzáférjek és le is jöjjön. Többek között a klíma kompresszort, ami ultra brutális szopás.

A főtengely ékszíjtárcsám sajnos 8ast ír.

 
>> SzervizAlfa 155 GTA :)) // 2011-01-31

Ma folytatódott a munka. Összeszerelésre került a hátsó dob, és véglegesen lehegesztették az első csöveket.
Megcsiszoltam az összetételek talpait, hogy rendesen illeszkedjenek a tömítések.
Az első csövek és a katalizátor (szépen lefestve) fel is kerültek a helyükre. A leömlőkhöz sikerült tömítést venni, de a katalizátorhoz nem kapható oda gyártok majd holnap.
Holnap végleges összeszerelés is lesz, elméletileg. Állítólag innen már gyerekjáték.

Imi szerint a hátsó dob állapota miatt volt már nagyon hangos, szerinte nem is kellene a középdob. Szerintem viszont igen, bár már kicsit tartok tőle hogy semmi hangja sem lesz.
Hamarosan kiderül..

 
>> SzervizAlfa 155 GTA :)) // 2011-01-27

Ma is haladtunk az autóval. Először is, készen lettek a tartókonzolok galvanizálása, és megvettem a csavarokat is.
Minden csavar helyére amit kitekertem új került. A kipufogó összetételei kivételével mindenhová saválló. Ezek javarészt 8-asok, 3 db 6os.
Az összetételekhez 8.8-as kerül, önzáró anyával, rugós alátéttel.
Ezeket fel is szereltem.
Sajnos fél időben lemerült a fényképező akksija, így nem tudtam mindent megörökíteni.

"Csöves Imi" is haladt, bár elég lassan, nagyon szöszmötölős munka az első csövek pontos leméretezése, beállítása.
Estére készen lett gyakorlatilag a katalizátorig mindkét cső, flexibilis elemekkel, talpakkal, mindennel. Csak készre kell őket varrni.
Elkészült a középső dob is, illetve ahogy az utolsó képen látszik a hátsó dob rezonátor csöve is félig. Azzal még lesz munka.
A hétre sajnos ennyi idő hiány miatt, szóval csak jövőhéten folytatódik a munka..
Kell még vennem tömítéseket, gumi bakokat, tűzkarikát.