Kaptam ajándékba ma 1 Momo Corse kormányoscskát, és egy 5000K-s xenon szettet, egy jó partneremtől. Öröm ez, na! :)
Meg is vettem hozz a kormányadaptert is.
A kormány ára (hogy később mindent összeszámolhassak):
- Kormány: 28.000
- Xenon 29.900
Drága dolog ez a kerékcsapágy.. De már tudom hogy SNR név alatt SKF csapágyat kapok. Hurrá!
- 4 db karékcsapágy
- 2 hengerfejtömítés
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- benzinszűrő
40% kedvezménnyel 71.000 Ft. :( Túlvagyok rajta.
Csak kommentár nélkül, lefényképeztem pár előzőleg elkövetet gányolást az autón.. :( Hogy törne le a keze..
Ma megrendeltem a hengerfejtömítéseket, pollenszűrőt, üzemanyagszűrőt, olajszűrőt és 4db kerékcsapágyat, mert rettentően csörgöttek már..
2008.02.02-én Vasárnap elkezdtem bontani az elejét az autónak hogy kiférjen a hengerfej. Ezt vehetjük alapkőletételnek is.. :)
A hűtők kiszerelésével már nem bírtam mert az alja hozzáférhetetlen volt, a vízcsöveken pedig buzi gyári(!) bilincsek voltak, amiket nem könnyű leszedni alulról akna nélkül.
A klímahűtőből is jön 2db cső, az egyiket sikerült lekötni (gáz szinte semmi nem jött belőle), de a másik nem adta magát, úgyhogy még a csövet is sikerült megcsavarnom.:(
Átnéztem a klíma reléit, biztosítékait is, minden ok, de egy kis gányolást azért találtam a klímapanelnél(a panel E1 hibakódot ír, és nem engedi állítani a venti erősségét):
Azt vettem észre itt a nagy bontogatás közpette hogy a panel hátulján lévő csatlakozók közül a bal oldalin vagdosva vannak a vezetékek. Mégpedig a jobb oldalán a piros és a feket-lila.
Utána megkerestem hova vezet és az utas oldalon a kesztyűtartó alatt lógó vezetékekre lettem figyelmes, ill. hogy van ott egy csatlakozó és azokba van ez bekötve. De a cstalkozón található 3. vezetékre nincs kötve semmi. Plusz van 2 lógó vezeték, azok is utólagosak. Ha azokat összeteszem akkor megy a venti folyamatosan legerősebb fokozatban.. De állítani úgy sem tudom a panelről.. Rakok egy képet a csatlakozóról is.
A lábterekben áll a víz. Valószínű hogy tényleg a fűtőradiátor cserés..
2008.02.01-én felrobogtam Érdre Marklar kollégához, hogy kibontsam az angolból azokat a cuccokat amik hiányoznak/sérültek az enyémből. Találtam nála egy kipufogódobot is, azt is elhoztam. Kíváncsi leszek rá..
A lista amiket hoztam:
- 4 db 16V-s sportcsomagos ajtókárpit+hátsó ülés
- ajtó kéderek
- kalaptartó rolóval
- "C" oszlop takarókárpitok
- biztonsági övek feszítővel
- kipofogódob
- biztonsági öv takaró műanyagok
- kapaszkodó takaró műanyag
- fűtőradiátor (hekkelt)
- ködlámpa
- 1.4 felirat
- a többi nem jut eszembe :)
Amik hiányoznak:
- tetőablak kapcsoló
- csomagtérnyitó kapcsoló
- bal alsó műszerfal takaró műanyag
- 16V-s sport műszeregység
2008.02.01-én végre lekerült a műhelybe. Addig vontattuk de a beálláshoz kíváncsiságból beindítottuk. 3 hét után ismét elsőre beindult, nem füstölt. :) A váltót sikerült kitenni üresbe, de kicsit még fura a váltóút, valami még nem stimmel..
A kopogást az első hengerfejtől hallani.. Az alapjáratot nem tartja.
Délután kicsit még járatta a szerelő barátom, de egyre rosszabb hangja lett, mostmár a hátsó hengerfej felől.
2008.01.13-án végre sikerült elhozni. Most alaposan felkészültünk, meg korán is indultunk. A lábam elzsibbadt mert ugye végig nyomni kellett a kuplungot. Előtte felvettük Mosonmagyaróváron a kicsike kis felnieit. Remélem gond nélkül alámennek majd..
Miután 4 órán keresztül ültem végre világosban is az autóban, felfedeztem néhány hibát is. Hiába na, mégiscsak 16 éves.. Az első lököst cserélni kell (valószínüleg utángyártott szilikonos és nem tapad majd rá a festék) + kell bele ködlámpa. A küszöbök nem minden helyen vannak rendesen rögzítve. Az első pajzsot fújni kell. A csomagtérfedélen megmaradtak az utólagos aluszárny furatai. Az autó tele volt ragasztgatva krómhatású díszlecekkel, ezeket el kell tüntetni. Belül az első ajtók tömítései szakadtak, a műszerfalon vannak repedések (hála az égnek nem nagyon látszik) és kopások (azok is letüntethetők). Vannak belül UV-k bekötve a belső világításra, ezeket ki kell hajítani és visszakötni az eredetieket. Bal oldalon a biztosítéktábla alatt lógnak vezetékek, át kell nézni. A műszeregység nem tetszik, sokkal szebb az MKII-é a 16V-osé. Na olyan kell!
A szélvédők viszont egyformák, az illesztések szépek, úgyhogy alapvetően szép az autó!
A felnik szerintem nagyon jó vételek voltak 7Jx18 -asok Toora márkájúak!
2
513
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia