Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Felkerültek a kötelező Amore relikviák:
- Registered Alfa Driver
- Kígyók
Pluszban még egy "Registered Visitor alfaaamore.hu" matrica is.
Ilyenkor a levegő tele feszültséggel...
...amit szó szerint kell venni, mert a takaró 150% műszálból van, csattognak a szikrák, ráz rendesen.
De kit érdekel ilyesmi? A maradandó élményt a feltáruló autó adja!
A használatiban azt olvastam, hogy egy bizonyos távolságig nem lehet átkapcsolni "D"-be, ki kellett próbálnom...
...és tényleg!
100 km-nél hagyta először :-)
9:10-kor értünk Rieglerékhez, Giulietta letakarva várt minket.
A nyári kerekeket FGP bedobta az Alfijába, mi a papírokat intéztük. Sajna a matrica rendszám nem jött össze, mert a "központ" olyan típusbizonyítványt állít csak ki, ahol ez nem szerepel. Egyedi elbírálás kell.
Aztán eljött a pillanat, és lelepleztük.
Beültem, összeismerkedtünk. Immáron minden gombot meg lehetett nyomni, minden kart meg lehetett mozgatni. Némi segítséggel sikerült németre állítani az olaszul kommunikáló autót.
A csomagtartóban jöttek a meglepetések:
- segélycsomag-égőkészlet-háromszög kombó táskástól,
- egy garnitúra gumi szőnyeg a téli latyak ellen,
- egy Alfás pulcsi (!!)
- a rendszámtábla tartó előre.
Itt indult el a próbálgatás. Tulajdonképpen a fehér autó a fekete tartó és az arra felrakott pléh rendszám tetszik. Lehet, hogy ez lesz a nyerő megoldás.
Tekintettel a TCT-re és a szűk kapura Farkas Dánielt kértem meg, hogy járjon ki.
10:30-kor Júlia kigördült a szalonból...
Mielőtt elviszi valaki itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Akit meg érdekel az autó, lássa hogy merre jártunk...
...vagy esetleg kettőt, vagy még többet...
Mindig van valami Alfáéknál, ami "helyzetet" teremt. Most éppen egy elírt motorszám.
Mint kiderült, az importőr rendszerében más volt beírva. Ha a valóság nem stimmel a papírokkal, akkor az okmányiroda nem ad forgalmit. Miután észrevették a zavart a tér-idő kontinuumban, megpróbáltak korrigálni. Sikerült is. Ma javították a rendszerben a motorszámot.
Gyorspostával el is indították a hivatalos papírokat Rieglerékhez Győrbe.
Már csak rajtuk múlik.
Ha holnap délelőtt időben Győrbe érnek a papírok, akkor ki tudja állítani az okmányiroda a forgalmit. Ebben az esetben van esély gurulni a hétvégén.
Ha nem, akkor nem.
A helyzetet bonyolítja, hogy Győrben az okmányiroda jelenleg NAV-os rendszámokat osztogat.
No, ilyet NEM szeretnék, tehát nem Győrből lesz rendszáma a kocsinak.
Holnap 11-ig eldől minden...
Hogy már régi ismerősként üdvözölhessük egymást - biztos, ami biztos alapon - még egyszer elolvasom a használati utasítást.
update 2015.11.27.
Kettő lesz az az egy. Átvétel holnap 9:00
Ma hívtak, hogy felpattintották a 159 felnis téli kerekeimet. Passzol a nagy fékre :-)
Elvittem a téli kerekeket Rieglerékhez.
Természetesen körbe néztem még egyszer és beültem.
Hazaérve a gumissal felrakattam a "Lineaccessori" felnikre a már kiválasztott Nokian gumikat. Bepakoltam a Párducba őket, hogy holnap reggel el tudjam vinni Győrbe.
A felni adatai:
"KIT CERCHI IN LEGA
DIS. 50903121
A 10 razze doppie.
Misure 7,5 x 17".
Da abbinare a pneumatici 225/50 R17.
Non catenabili. Composto da 4 cerchi 50903122
e da 4 fregi 50501564.
Utilizzare le colonette di origine."
11:15 - Telefon, itt a Giulietta!
11:20 - Indulás Győrbe!
(Útközben, hogy lekössem magam a B&M-vel játszottam és sikerült feléleszteni az USB lejátszást!)
12:38 - Első találkozás.
Pár perccel később befut AdiArsenal is, mert észrevette a Párducot a Riegler előtt. Első közös képünket is ő készítette.
Ha minden jól megy, akkor a jövő pénteken már együtt mehetünk haza!
13:04 - Indulás haza.