Piritu - 1.000.000 - főkép
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-12-19

Két blogbejegyzés közvetlenül egymás után :-)

 
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-12-18

Ma az együtt megtett 190.700 km után átkerült Hardy oldalára.
Furcsa volt látni, ahogy elment. Bő 2.700 órát töltöttünk együtt...

 

- életkor: 19 nap
- km óra állás: 2.683 km
- össz. menetidő: 39,67 óra (1,65 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 210,72 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,7 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 18,85 Ft/km
- átlagos napi futás: 141,21 km/nap
- mozgásban töltött idő: 8,7 %

 
>> EgyébAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-12-16

Ma meglátogatott egy bank képviselője, hogy megnézze és fényképeket készítsen a Párducról.
Látva az autót a kért hitel gyors elbírálását helyezte kilátásba.

 
>> SzervizAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2015-12-16

Riegleréknél ma megejtettük a bejáratás utáni olajcserét.
Furcsa, hogy tiszta a kocsi alja.

km óra állás: 2.520 km

>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-12-13

Nagyon bántotta a szememet a műszerfal üzenete, mely szerint nem jó a rendszámtábla világítás. Ma nekiálltam a cserének.
Külön köszönet Giovanninak meg a magyar hatóságoknak, hogy az izzó cseréhez le kell szerelni a rendszám tartót is. Még jó, hogy a lökhárítót nem kellett...

 
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-12-12

Ma utolsó lépésként kikerültek az első ajtókból a Focal hangszórók és visszakerültek a gyáriak.
Majd fél napot elvoltam vele, mert volt pár buktatója a dolognak. pl az anyósülés előtti magas sugárzónak a vezetéke belesett a műszerfalba. Fél órás pecázás után egy leírhatatlan alakúra hajlított dróttal végül is sikerült kivenni a végét.
Aztán szét kellett bombáznom a fél garázst, hogy az egyik rácsot megtaláljam.
Végül is elkészült, várja az új gazdáját.

 
>> Tuning és extraAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2015-12-08

A kocsit szándékosan navi nélkül rendeltem. Egyrészt nem hiszek a gyári rendszer frissíthetőségében, másrészt az elmúlt évek során a megkedveltem a kis navimat, amibe sikerült POI-ként bevarázsolni az általam összegyűjtött hágókat. Már régóta ez vezet minden autómban.
Az ablakra cuppantás nem jött be, túl messze van.
A műszerfal tetején lévő tároló alja teljesen sima. Adta magát, hogy ide "cuppantsak".
A lakásban fellelt összes tartót bepróbáltam, vagy alacsonyak voltak (nem látszott ki a navi), vagy a megfelelő irányt nem tudtam beállítani. Aztán eszembe jutott egy régi telefontartóm, flexibilis szárral. Szerencsére a tartó csatlakozására pont felpattant a navi kerete.
A hétvégén teszteltem, mindössze két probléma van.
Az egyik a fedél rögzítése, hogy ne legyen teljesen nyitva. (Erre valószínűleg tépőzár lesz a megoldás.)
A másik, hogy nagyon régi a cucc és a tapadókorong már nem az igazi, nem rugalmas. Kell belőle egy új, úgyhogy indul a vadászat.

 

- életkor: 9 nap
- km óra állás: 1.735 km
- össz. menetidő: 23,37 óra (0,99 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 155,89 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,09 Ft/km
- átlagos napi futás: 192,80 km/nap
- mozgásban töltött idő: 11,05 %

 
>> EseményAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2015-12-05

A bejáratást megkoronázva elgurultunk Olaszországba, Tarvisio-ba.
Hazafelé az tette fel a pontot a dologra, hogy a parkolóházban egy másik Giulietta mellett volt csak hely :-))