Piritu - 1.000.000 - főkép

Nem csörgött a telefon, az első randi ma elmaradt.
Majd holnap.
Hogy a nap ne teljen el Giu nélkül bementem a gumishoz és felrakattam a téli gumikat a 159 felnire. Holnapra az is kész, akár lehet is vinni Győrbe.
Csak már csörrenne meg a telefon...

 
>> EgyébAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-11-19

Mielőtt elviszi valaki itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Akit meg érdekel az autó, lássa hogy merre jártunk...

 
>> Tuning és extraAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-11-18

Eljött az ideje, hogy kiköltözzön a Párducból a beszerelt HiFi installáció. Ami kikerült:
- Végfok biztosíték,
- Blaupunkt BT 420 rádió,
- beépítőkeret a rádióhoz,
- kormányvezérlés a rádióhoz,
- Hifonics TXi 6400 végfok,
- JBL P1222 mélynyomó ládástól,
- 2 db RCA vezeték,
- 4 pár hangszóró vezeték.
Amit még ki kell szedni:
- Focal 165 V Edition (Nr 10A0000841) szett az első ajtókból

Ami maradt:
- Tápkábel az akkutól a csomagtartóg,
- testkábel a végfokhoz,
- egy pár RCA vezeték a rádiótól az erősítőig.

Visszakerült a gyári rendszer.
Egy proxi rendezés után minden működik.
Furcsa lett a középkonzol.

update 2015.11.19.
Valami zavar van a tér-idő kontinuumban, mert nem hajlandó lejátszani az USB-t....

 
>> EseményAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2015-11-18

A legfrissebb hírek szerint ma elindul Tychy-ből Győr felé. Érkezés holnap, holnapután.
Ha megjön azonnal riasztanak és irány az első randira!

 
>> EgyébAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-11-16

- életkor: 1.775 nap
- km óra állás: 189.936 km
- össz. menetidő: 2.710,13 óra (112,92 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.708,76 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,85 Ft/km
- átlagos napi futás: 107,01 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,029 %

Ha valakit érdekel, az oldalamon megtalál!

 
>> SzervizAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-11-13

A cégtől elindultam volna haza, de poros volt az ablak. Le akartam törölni, de előttem csak szétkente a lapát az ablakon.
Hazafelé útba esett Topi szervize, úgyhogy beugrottam hozzá egy új lapátért. Volt nála, felpattintottuk.
Valami Bosoko márka, számomra ismeretlen, viszont működik :-)
189.560 km

 

A német kollégák egy fekete Giuliettával érkeztek a bécsi repülőtérről, úgyhogy ma kipróbálhattam.
Distinctive kivitel, 2.0 JTDm2 - 150 LE - 6-os kézi váltó - metálfekete - 16"-os kerekek

Ami feltűnt, hogy automata ablaktörlős, amit Mo-n nem is lehetett választani, nincs az extra listán. Mondjuk nem is kellene...

Rögtön három kellemes meglepetés ért:
- a diesel kerregést szinte nem is hallani, sokkal halkabb, mint a Párducban,
- a kormányt teljesen leengedve teljesen jó, emlékeimben az élt, hogy magasan van,
- a két kipufogó nagyon látványos.

Elindulva néhány újabb meglepetés:
- Hihetetlen gázreakciók, ilyen jó még a 156/1,9/150LE-nél se volt, a Párduc (akár) 3 mp-es turbólyukjáról nem is beszélve.
- Akkora fék, hogy elsőre majdnem lefejeltem a szélvédőt.
- Cefetül megy.

Mire kiértünk a városból rájöttem, hogy a "Dynamic" állásban van a kapcsoló. (Vagyis nem felejti el indításkor, hogy előtte hol volt, az királyság.)
Visszarakva "N"-be megszelídült az autó, a gyorsulás kb a Párducé lett. Érdekes, hogy a gázreakciók még így is sokkal jobbak.
Ide-oda kapcsolgatva óriási a különbség, tényleg más autót kap az ember. N-ben egy "normális" polgári autó, "D"-ben viszont Alfa lesz belőle :-))
A 16"-os felniken érezhetően instabilabb, mint a 159. Az úthibákra kevésbé érzékeny, pontosabban kevésbé érezni. Egyszerűen "átlép" rajtuk. (Milyen lenne a 159 19"-os kerekekkel??)
3500-nál nincs meg a "ráteszek még egy lapáttal" effektus, mint a 159-nél.
A kidolgozásban hibát nem találtam.
Csomagtér nem nagy, de ha anno a 147-nél elég volt, most is az lesz.
Van pohártartó.
A könyöklő furcsa helyen van, nehéz tőle váltani. Bár ez tökmindegy kategória, mert az enyém TCT-s lesz. Nem kell kapcsolgatni.
A műszerfal tetején lévő nyílás nagy, jó lesz a navinak.
A comp szerint a kollégák 5,3 literes fogyival jöttel el Bécsből, ennyit még sose sikerült produkálni a Párduccal.
A parkolóba való beállás után a start-stop leállította a motort. Hogy fog így hűlni a turbó?

Összességében nagyon kellemesen csalódtam. Már alig várom, hogy megjöjjön a ....!
Bakker, még nincs is neve. Lassan találni kellene egyet.

 
>> EseményAlfa 159 Fekete Párduc 2,0 170CV E5 // 2015-11-09

Ma felkerült a Párduc a Hahu-ra:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive-9531851

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2015-11-09

Az ősszel új projektbe kezdtünk. A korábbi bontásra ítélt épületben lévő téli szállás helyett egy újat építünk. Ha az idő engedi még az idén tető alatt lesz.

 
>> EseményAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2015-11-09

Farkas Dánieltől (Riegler) ma kaptam az infót, hogy a Giulietta elhagyta a gyárat és már Lengyelországban van.
Megnéztem a gugliban a helyet. Nem kispályások...