Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A múltkor rendrakás közben megtaláltam a garázsban a Lotus kerámia sprét és a hozzá tartozó sampont. Ma kezelésbe vettem PHuBi-t.
Mosás majd kezelés.
Egész jó lett az eredmény.
Már régóta nem tudott összejönni a banda, de most hála droberto kezdeményező készségének összejött. Igaz ő nem Alfával jött, de ezt megbocsájtottuk neki.
Legtávolabbról érkezőként elsőként érkeztem a gyülekező helyre a Dunakömlődi Halászcsárdához.
Innen gyalog(!!!!) felmentünk a Lussonium Romkertbe.
Egy kis kocsikázás jött a környéken. Meglepett hogy a sík vidék ellenére droberto elvitt minket egy két visszafordítós szerpentinre. Szerintem sokan meglepődtem a konvojban.
A kirándulás vége felé ránéztem a fogyira, végig 5 liter körül mászkált a kijelző szerint. Érdekes...
Végül megérkeztünk a Placc Bisztróba ahol megebédeltünk. A gundel palacsintával úgy elteltem hogy a következő étkezés a reggeli volt...
Mivel a csapat nem ment az erőmű felé (utoljára meglepett minket ott a TEK) ezért pár kép erejéig hazafelé arra vettem az utat.
Jó társaság, 480km, szép idő, jó kaják. Mi kell más?
Szép nap volt, köszönet mindenkinek!
Megjött a visszaigazolás, november 8-ra megy PHuBi-val új tetőért.
3-4 nap lesz a műtét, a hétvégére már jó eséllyel itthon is lesz.
Remélem addig nem sóznak, mert még nem látott a vas ilyesmit, kár lenne az aljáért.
Ma lőttem pár képet a tető jelenlegi állapotáról.
Az elmúlt napokat a lehetséges tetőforrások gyűjtésével töltöttem. Össze is gyűjtöttem egy blogban amit találtam.
Most már csak az a kérdés hogy merre tovább?
Sok mindent csináltam már a két Spideren, de kárpitost még nem játszottam, nincs tapasztalat. Főleg a beállítás macerás. Anno gyml cserélt tetőt, ott egy darabig ott tudtam lenni, de elöl nem nagyon akart elérni. Más források (pl. Zselé) is a kifeszítés nyűgjeit emlegették.
Szóval lemondtam a ponyva beszerzésről és az itthoni cseréről, írtam a magyar szakembernek.
Várom az időpont visszaigazolást...
Nincs normális műsor a TV-ben, ilyenkor a youtube-t nézegetem.
A sok lim-lom között feldobta ezt a videót.
Megtaláltam, itt van.
Jártunk már 2018-ban a francia Alpokban, csodaszép volt.
A videó láttán megerősödött a gondolat hogy "oda vissza kell menni".
Csak mikor?
2022-t a riviérára terveztük...
Szombathelyen járva egy körforgalomban pillantottuk meg.
Ezek szerint még működik.
- tankolások száma: 131 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 74.451 km
- életkor: 778 nap
- össz. menetidő: 1.086.05 óra (45,25 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.576,74 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,42 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,32 Ft/km
- átlagos napi futás: 95,69 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,82 %
Eljött a 75ezres szerviz ideje.
km óra: 73.622 km
- olajcsere (Selenia Digitek)
- olajszűrő
- pollenszűrő
Végösszeg: 108.332 Ft
Hol lehet tetőt kapni?
Eddig ezeket találtam:
- Verdeckshop.de - 590€
- cabrioverdecke.shop - 715€
- verdeck.de - 788€
- bertelsbeck - komplett tető 1.750€
- www.cabriosupply.eu - 625€
ponyvakészítés itthon - kb 280e Ft
bónusz:
Tető beállítási tanácsok
cikkszámok:
Tető komplett (külső, belső, ablak)
- 113315240
- 156025509
- 156046474
- 156046478
Tető külső:
- 113304240
- 113344380
- 113344340
- 156025510
- 113344380
ablak:
- 113344380
- 71747965
- 113304240
- 71747965
Poló blogjában megadott két linket a fotósokhoz.
Rákerestem és megtaláltam PHuBi-t is :-)
Megy a dilemma hogy melyiket kéne kirakni poszternek...