Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Ami cserélve lett:
- WR Forward olaj (még 17ezer volt az olajban a comp szerint.)
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- egr fedél
- hűtővíz
Mindez 171.158 Ft-ért...
Kissé megszorult a meleg Celldömölkön...
Tegnap volt 8 éve, hogy vettem a Spidert...
Ma összeszámoltam, hogy hogy is állunk a km-ekkel:
Alfa Romeo 146 1,6TS GWJ 593 182 500 km 1453 nap
Alfa Romeo 147 1,6 TS Distinctive IUX 710 127 000 km 952 nap
Alfa Romeo 156 1,6 TS Distinctive JNN 820 54 000 km 308 nap
Alfa Romeo 156 SW 1,9 M-JET Dist. KMW 012 183 805 km 1454 nap
Alfa Romeo Spider 2,0 TS LHU 600 51 390 km 2919 nap
Alfa Romeo 159 2.0 mjet LUX 640 190 700 km 1807 nap
Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDm2 NCZ300 76 312 km 589 nap
Alfával összesen: 865.707 km
Alfás napok: 9.482 nap - A Spiderrel minden duplán számított :-))
Alfa + OFF összesen: 1.148.667 km
Bejelentettem a biztosítónál is. Elég volt egy email hozzá.
Pár órán belül meg is jött a törlés visszaigazolás. A bónuszt majd át lehet vinni a következő autóra.
Délelőtt bementem az okmányirodába és lejelentettem az eladást.
Kaptam egy stemplit és egy aláírást az adás-vételire.
Mindezért háromnegyed órát álltam sorban...
Vétel: 2009.07.08
Eladás: 2017.07.05. 15:00
Kor: 2.919 nap
Vétel óraállás: 133.187 km
Eladás óraállás: 184.577 km
Megtett út: 51.389 km
Átlagos futás: 17,61 km/nap
Összes tankolt üzemanyag: 4.214,49 liter
Összes átlagfogyasztás: 8,20 liter/100km
Összes benzinköltség: 31,27 Ft/km
1 liter üzemanyag átlagára: 381,15 Ft/liter
A szereléseken készített fényképek: 6.505 db
Reggel megjött a gyertyakábel és a új tömítés.
Pikk-pakk beugrott a mindkettő a helyére.
Ezután elmentem a gumishoz és visszaraktuk az eredeti gyári felnit.
Volt egy kis kaland a kerékcsavarokkal, mert a 156 csavarjait vittem magammal és az egy kicsit vastagabb. Kerék nélküli autóval meg elég nehéz hazaugrani a másik garnitúráért...
Aztán talált a gumis a szekrényben használ Alfa csavart, ócsóért megkaptam volna. De az se nyert, mert rövid volt...
Aztán külsős segédlettel megoldottam a hazamenetelt.
Már csak pótkeréknek elcsomagolt 5 csavar maradt itthon a szerszámkészlettel.
Bekockáztattam, hogy néhány hiányzó csavarral jövök haza. Ilyen óvatosan még sose mentünk. Itthon aztán gyorsan bekerültek a csavarok.
Egy gyertyakábel nincs elérhető közelségben.
4-et kell venni, mert az van....
37+-ért...
Öröm az élet...
Ma bejelentkeztünk a 80ezres szervizre. A jövő hét szerda 8-ra kaptunk időpontot Rieglerékhez.
A szokásos menün felül kértem még az egr hűtő műanyag fedelének is a cseréjét.
Nem lesz meg arra a 80, de minden valószínűség szerint 16-án a Giuliettával indulunk a Nagy Túra 2017-re. Jobb a betervezett 3.100 km előtt megejteni az ilyesmit...
Sikerült kiszedni a betört részt. A gumit kúpos fogóval csipkedtem ki, a műanyagot meg sikerült sok-sok forgatás után elpattintani. A maradékot már ki lehetett venni a gyertyával együtt. Igaz előtte komoly szöszmöszölés folyt a beletört, belepotyogott apró darabokkal. Aztán szívószállal sikerült őket kiszippantani.
Jól látható volt, hogy a réz érintkezőt rögzítő fém rugó nem volt hajlandó lejönni a gyertya végéről. Amíg tekertem jól látható nyomot hagyott. Ezt a részt lehet, hogy meg kell csiszolnom, hogy a következő pipa ne járjon így.
A többi rész simán mozgott.
Már csak tömítést és egy új kábelt kell szerezni...