Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Ma is megnéztem egyet.
Tíz év, 135e km, 8900 ójró.
A hirdetés alapján ez kell, a valóságban is, de csak majdnem:
- festés szinte hibamentes, szép,
- vezető ülés oldaltámasz kicsit kopott (nem vészes),
- összbenyomás belül nagyon jó,
- alu középkonzol, mint az új,
- motoros ülések,
- Blaupunkt navis rádió,
- kormány normálisan kopott, élhető,
- váltógomb cserére szorul,
- szőnyegek szépek,
- nincs se pótkerék, se javítókészlet,
- szervizkönyv vezetve, utolsó bejegyzés 2016 végéről,
- a motorházban lévő cetli szerint is,
- km stimmel a szervizkönyvvel,
- a motorházban valami állat járt, pár helyen a hangszigetelés megkezdve (nem vészes),
- fékek jónak tűnnek (kisfékes),
- kuplung érzésre jó,
- tető szép, kopásnyom mentes,
- felnik épek (érdekes, hogy lehet padkázás nélkül is közlekedni),
- gumik (225/50*17 Pirelli) még bőven jók,
- egész éves autó, nem csak nyárra van bejelentve,
- motorházban sok a rozsdás dolog (csavarok, klímacső, függesztő elemek).
- segédalvázra nem láttam rá,
- alu részek (pl. váltóház) teljesen oxidálódva, fehéren virít minden,
- hátul alul kezdődő rozsdásodások,
Az első nagyon is pozitív benyomások sajnos le lettek rombolva.
Az a baj, hogy túl jó a tető és télen is szívesen használják...
A jövő héten folytatom, de csak ténylegesen nyáron használt GTV-Spiderekkel.



Lipcsébe menet útba esett Drezda, így megnéztem.
Bár ne tettem volna....
Pár perc eredménye:
- nagyon szép kékben, eddig ez a szín tetszik legjobban!
- 9500 Euróért van kirakva a kereskedésben, a hirdetés 8900-ról szól,
- CSAK téli gumik vannak hozzá,
- 18”-as felnik padkázva, lekopva, emblémák szarok,
- első embléma fehér,
- ülés bőre nagyon elhanyagolt, talán sose volt ápolva,
- a szőnyeg olyan szinten koszos így takarítás után is, hogy erről diplomamunkát lehetne írni,
- váltógomb lötyög,
- motor segédalváz rozsdás,
- alul hátul alánézve több helyen kezdődő rozsdát látni,
- nincs törve,
- motortér rendben,
- nincs pótkerék, de a többi cucc is hiányzik (emelő, defektjavító)
- kulcskártya megvan,
- jobb ajtón hosszú karcolás (festeni kell??)
- kulcsról minden felirat lekopva ( a 159 még ép volt)
- leharcolt hangulatú a belseje,
- de nincs kiszakadva sehol,
- kormány bőrözni kell,
- tető jónak tűnik,
- motoros, memóriás ülésállítás,
- ülés mögött rekeszek nagyon kicsik,
- a középső alu borítás összekarmolászva, helyenként kifényesedve,
Bakker ennél a kétszer ennyi idős Spiderem is jobb összbenyomást kelt, a jó állapot szubjektív...
Hogy szaggassa ki minden Alfák hollója a máját annak, aki így bánt ezzel az autóval!


Megtaláltam a garázsban a tavalyról maradt Sonax bőrápolót.
A találatot tett követte, leápoltam az üléseket és az ajtókat.
Már kellett is, mert kezdett kiszáradni a bőr.
Tanulság: A legközelebb ezzel kell indítani a szezont.
Bevittem, végigküldték a soron, fogást nem találtak, így újabb két évre kiengedték a forgalomba.
184.446 km
Elmentünk ebédelni a Huszár étterembe Örvényesre. Aztán hajókirándulás is lett belőle a Badacsony körül, meg egy kis kirándulás Vonyarcvashegyen...





Kedves Mesterházi Sándor!
Ön sikeresen feladta ALFA ROMEO SPIDER 2.0 TS 916 hirdetését a Használtautó.hu oldalon!
Azonosítója: 11612364, lejárata: 2017. 07. 08.
Ma mentem vagy 15 km-t a Pókkal.
Hogy vinné el az ördög az euro 2-es szerkezetet! Olyan örömet okoz menni vele, amit nehezen lehet megfogalmazni. Jó így este is visszagondolni rá...
Az együtt megtett 51e km sokkal nagyobb ragaszkodást tudott kiváltani, mint a 159 majd kétszázzal, vagy a Giu 70-el...
Tényleg több, mint egy motorizált vasdarab.
Nyolc éves projekt a klíma.
Volt már kompresszor is cserélve. Azóta elvileg zárt a rendszer, több órás nyomáspróba alatt is.
Két év alatt viszont megint elillant a gáz a rendszerből.
Ma Topiéknál elkezdtünk nyomozni és úgy néz ki hogy meglett a bűnös.
A nyomáspróbát gázzal, vákummal megint csont nélkül vette a rendszer. A csövek levételekor vette észre a szemfüles szerelő, hogy az egyik szelep nagyon-nagyon finoman ereszt. Pont annyira, hogy hónapok alatt elmenjen a cucc.
Ki lett cserélve és feltöltöttük gázzal.
Most már minden rendben, jöhet a nyár.

- életkor: 549 nap
- tankolások száma: 85
- km óra állás: 70.477 km
- össz. menetidő: 957,9 óra (39,91 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 4.224,51 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,29 Ft/km
- átlagos napi futás: 128,37 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,27 %

A legjobbnak tűnő autó az összes közül maradt a végére. Nyári használat, egy tulaj, 36.500 km, piros/fekete belső, maga a szent Grál. 7.400 Eurót kértek érte, amit a leírás és a tulaj elmondása alapján meg is ér a kocsi.
A tulajt még az indulás előtt felhívtam. Mára van egy érdeklődője, ha az nem viszi e, akkor mehetek. Az időpontban is megegyeztünk. A kérése az volt, hogy ha a közelben vagyok, akkor hívjam fel.
Az egész túra ehhez az időponthoz lett igazítva.
A falu szélén felhívom a tulajt, hogy megvan-e még és mi a pontos cím. A válasz "az autó elkelt".
Amíg a navit programoztam el is húzott mellettünk az új tulajjal. (A menetfényről könnyű megismerni.) Egy darabig még mentünk utána...
Még egy lett volna, de a tulajnak el kellett mennie otthonról, így nem tudtunk találkozni.
Egyenlőre ennyi, hazajöttünk...



2
686