Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Tesztett:
- úgy általában MINDEN,
- itiner,
- Öskü, sokan a másik templomnál számoltuk a négyszögletes nyílásokat (így jár, aki a többieknek hisz),
- Öskü helybéliek (ők szóltak, hogy a másik templomnál is sok autó áll),
- a plusz kör xxx faluban,
- a feladatok (bár a Papas szórólap nélkül kicsit övön aluli volt)
- szép helyek,
- sör az apátságnál,
- mindig volt mit enni-inni (Zircen a büfében hihetetlen jó volt a mexikói hot-dog)
- a gulyás,
- a társaság,
- ...
Ami nem:
- az utak minősége (nem tehet a szervező róla),
- az időjárás (nem tehet a szervező róla),
- kicsit több Alfás "ereklye" vásárlási lehetőséget vártam volna,
- az eredményhirdetésre várás közben a zene kicsit hangos volt (Érdekes,mert amíg olasz zene ment, addig nem)
- egyenlőre ennyi, bár ide írhatnám, hogy nem kerültünk be az első 10-be, de ez a mi bajuk :-)
Tanulság:
A legközelebb figyelni kell a feladatokra megszabott időre. Kb annyival értünk be előbb, mint amennyivel gyorsabban végeztünk az állomásokon.
Eredmények:
később, ha megtaláljuk a kiértékelő lapot...
Megjöttek a még kapható gyári cuccok a benzinszűrőhöz:
Csavarok
1 db - 60805046 (10184314;60800560)
1 db - 60807749 (60655105;60800559)
Tömítések:
2 db – 60578806
5 db – 60578805 (2 kell, de csak 5-öt lehet rendelni)
Már csak szűrőt és csövet kell szerezni és indulhat a projekt. Előbbi szombaton a kezemben lesz...
Ma reggel kaptam egy eddig ismeretlen üzenetet a Giuliettától:
Volt szöveg is, hogy nézzem már meg a gumikat.
Megálltam, semmit se láttam a kerekeken. Pár km-el odébb a kúton ellenőriztem a kerekekben a nyomást.A jobb hátsóban 0,1 bar-al kevesebb volt.
Pótoltam.
Reset és várunk, hogy mi lesz. Eddig 200 km után semmi. Holnap jön még hozzá 100, utána megmérem újra.
Jó tudni, hogy ilyen kicsi különbséget észrevesz.
...kicseréltem a "téli" plexi szélfogót a "nyári" hálóra.
Az időjárás meg monnyonle! Esőben csak nem megy az ember old timer kiállításra Füredre. Maradtunk itthon :-(
183.482 km
- életkor: 524 nap
- tankolások száma: 79
- km óra állás: 65.251 km
- össz. menetidő: 898,52 óra (37,44 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.900,29 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,14 Ft/km
- átlagos napi futás: 124,52 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,14 %
Felraktam az új ablaktörlő lapátokat is.
Ma sikerült pár bontott cuccot beszerezni...
A két új csavar szűrőre és a hozzá tartozó tömítések és az új szűrő már megrendelve.
A jövő héten kellene szerezni műanyag benzincsövet és akkor tudok újat összerakni.
...és az 518. napon eléré a 65.000-et a számláló...
A mai nap eredménye:
Höllpass - 683m (Itt szerintem nem jó a kép a Wikipédiában, nem ott van az út legmagasabb pontja, onnan még megy felfelé. A megadott koordináta az erdőben erősen felfelé menő úton van, korláttal szegélyezve.)
Wurmlohpass - 652m
Schirndinger Pass - 450m
Már 51 hágó van meg az autóval járható 340-es listából...
Anno a navit csak az eredeti tartó mókolásával tudtam felrakni a Brodit tartóra. Mivel elég kicsi a felfekvő felület, hajlamos a rezgésre. Már nagyon zavart.
Ma reggel úgy ébredtem, hogy megalkotom a végleges megoldást. Készült egy műanyag "közdarab", amit a Brodit és a tartó közé csavaroztam. Sokkal stabilabb, többé nem fog rezegni. Próbaüzem holnap.
update 2017.04.29.
2e km tesztút után véglegesnek tekintem a megoldást. Tökéletesen működik.
A használhatatlanná vált Bridgestone gumikat ma felváltották újak: Continental Premium Contact 6.
Km óra állás: 62.165 km