- Típus:156 2.0TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Azzurro Nuvola
Longman CarTárstól vettem egy garnitúra gyári "tojástartós" 15"-ös alufelnit. Erre valszeg új téligumik fognak felkerülni.
Akartunk valami egyedi kis díszt az autó orrára, és némi agyalás után kitaláltuk hogy legyen egy QV. A hozzávalók nagy része és a kézügyesség megvolt. Márti alkotta.
Egy műanyag lapból vágta ki az alapot, csiszolta, lakkozta, majd kis műkörömdísz strasszokkal rakta ki. Eredetileg az alsó rácsra szántuk, de aztán a pajzsra került, ott jobb helyen van.
Mostanában keveset használjuk az Alfát (csupnán 1-2 hetente) és közben beriasztva áll a garázsban. 1 hetet még általában kibír, de 2-t már nem, lemerül az aksi. Ezért vettem egy csepptöltőt, ami állandóan rajta van egy vízmentes csatlakozón keresztül, és szinten tartja az aksit. A csepptöltő a Homasitától való (500mA). Vízmentes csatlakozóra cseréltem a csipeszeket, és az autóba pedig beépítettem az aljzatot, egy vakdugóval. Biztosítékon keresztül van az aksira kötve. Azóta teljesen jó, mindig könnyen indul.
Normál izzó xenongázzal töltve, kék búrával. A fénye elég gyenge, viszont fehér, a xenon mellett sem látszik sárgának.
még Kaposújlakra menet eltört a baloldali napellenző.
Trencsik küldte postán.
A költség fele volt a postaktg. (hajrá királyi posta)
Egy jobbkormányos kocsiból származik, így most már mindkét oldalon van sminktükör :)
Gyári alkatrészekkel, Csöri mester végezte a beavatkozást.
- vezérműszíj, ballansztszíj és a hozzájuk tartozó, vezető/feszítő görgők
- hosszbordás szíj
- vízpumpa
- hűtőfolyadék (Paraflu)
- olaj (Selénia 20K AR)
- olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- légzsák hiba kiütés
- lambdaszonda teszt
- fékfolyadék vizsgálat
- utiköltség
A pajzs vízszintes vonalait kiemeltük, krómcsíkkal.
Az első jelet újralakkoztuk.
A xenon-fényű H7-et kis ráfizetéssel a boltos becserélte H1-re, így átkerült a refibe, nem rossz, de a xenon mellett azé sárga :)