- Típus:156 2.0TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Azzurro Nuvola
11 év és 170.000km után csereéretté vált a vízhűtő. Elvileg alu de mégis zöldül...
Kapott egy új Niessens hűtőt. Ezenkívül kicseréltük a vezérlés burkolatot, felkerült az új (Riderautó) motortérburkolat. Be lett állítva a futómű )összesen 6mm volt benne, ezért ette a gumikat) illetve megnéztük a computert, de szerencsére semmi komoly nem volt benne. Ja és zöldkártya újítás is történt.
Az erő problémának nyoma sincs, nemtudom mi lehetett, mindenesetre jó hogy nem kell cserélni a lambdát.
vettem 2l olajat tartalékba, hogy legyen ha esetleg után kellene tölteni
A pajzson lévő vízszintes "krómcsíkok" megkoptak, ezért kicseréltük, meg kicsit fel kellett újítani a QV-t is, ezenkívül egy lakkréteg került a jelre is, némi színezés után.
Eljött az ideje a nyárigumik felszerelésének. Nekiálltam és az utolsó keréknél a kerékőrt nem bírtam megindítani, küzdöttünk vele apámmal vagy 3 órát, végül feladtuk, és visszaraktam a téligumikat, és visszajöttünk Győrbe. A 2. gumisnak aztán volt célszerszáma és lekapta a kerékőrt...
Végül felkerültek a nyárigumik is, amiknek kicsit megkopott a belső fele, legközelebbi szervíznél kell majd futóművet állítani.
A régi JVC rádióm megérett a cserére, már kisebb úthibákon is eldobta a CD-t.
Sokáig keresgéltem olyat amin elöl van SD foglalat, vagy hátul USB kivezetés. Elöl USB-set nem akartam, mert az nem teccik ha a pendrive lóg kifele. Most megtaláltam a tökéleteset :) Blaupunkt Victoria SD48. Elöl SD foglalat, hátul USB kivezetés, no CD, ráadásul egész pofásan néz ki. Az USB kábelt elvezettem a váltókulisszában hátra a könyöklőbe. Oda van beépítve egy aljzat. Így szépen el van rejtve a pendrive.
Még egy beépítő keret hiányzik a teljességhez :)
Valami zavar támadt az erőben. Alacsony fordulatról nehezen pörög fel és magas fordulaton sem az igazi. Próbáltam lehúzni az LMM-et, akkor jobb lett, de elment az alapjárat. Kiolvastuk a compot, lambda hibákat írt, a hibatörlés óta sokkal jobb, már majdnem minden ló megvan, de most sem az igazi. Lehet hogy új lambda lesz belőle...
Ismét eljött az ideje a szervíznek. Az előző alkalommal (vezérlés cseréjekor) kimaradt a hosszbordás szíj feszítő és vezető görgője. Most pótoltuk. Ezenkívül a bal első felső lengőkar volt csereérett, illetve a lengéscsillapító gumiharangját kellett megigazítani.
Olaj (Selénia 20K AR), olajszűrő, légszűrő és pollenszűrő és a gyertyák (gyári NGK 100e Km) lettek cserélve.
Az egyik görgő és a pollenszűrő kivételével minden gyári.
Volt egy kis 156 minitali, mert GTPeti is épp ott volt, lengőkarcsere ügyben.
Legközelebb a hűtőcsere (réz, szivárog, nemszép) és egy kis futómű igazítás lesz.
SKULL Cartársnál jártam ma. Ő készítette a merevítőket, és fel is szerelte nekem.
Az alsóval volt egy kis probléma, mert a TS-nek az olajteknő hátsó része máshogy néz ki és elérte a merevítőt, meg kellett lapítani. Miután kész lett elindultunk vissza (a műhelyből) és úthibáknál kocogó hang hallatszott. Visszamentünk, és kiderült hogy a kipufogó éri el néha, ott is meglapította, így már jó lett.
Ezúton is köszönet Janinak, a segítségért!
A két merevítő ára 15.000Ft
kavicsot kapott a jobb első ködlámpa. A Xenon autópámpaboltban vettem Győrben, utángyártott.
a bal köszüb a hátsó ajtó mögött erősen rozsdásodott, valamint még előző télen a győri rakparton parkoláskor, meghúzta valami okos a bal oldalt. Csak a fényezés sérült, vas nem látszott ki. Eljött az ideje a javításnak. Sajnos nem lehet belejavítani az Azurro Nuvola színbe, ezért a komplett bal oldalt le kellett fényezni. A lakatosmunkát is elintézte a fényező. Nem tudni miért rohadt, javítva nem volt. Bubernik Pál csinálta, Győr-Kismegyeren
1 héttel később a bal ajtó, alsó zsanérját is meghegesztették és lefestették ugyanott, az árba belefért ez is