Tagok >> mesa >> 156 2.0 TS 16v Selespeed >> Blog
- Típus:156 2.0 TS 16v Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:195 Rosso Proteo metallizato
És akkor elérkezett az idő, amire oly' sokan vártunk ! Az új esztergomi tali, ami most már 2 parkolóhelyen is zajlott (sajnos a rendben érkezők kerültek az alsó szintre)
Egyébként a hangulat csodálatos volt, én különösen jól éreztem magam, mert jó fej emberek társaságában gyorsan telt az idő (még annak ellenére is, hogy a nagy melegtől iszonyúan fájt a fejem)




Sajnos az autómon jelentkezett az a probléma, hogy a Selespeed visszajelző ikonja kigyulladt a műszerfalon,és csak I. II illetve N és R fokozatokat engedte a vezérlőegység -biztonsági megfontolásból- kapcsolni.
Hamar kiderült, hogy mint megannyiszor, most is az elektronika felelős. Még jó, hogy apósom autóelektromos szaki, így nem kellett az 'olcsó' munkadíjairól híres szakszervízbe vinnem, ahol ki tudja mit állapítottak volna meg, hanem kiderítette, hogy az egyik relé haldoklik, ami a nagynyomású szivattyú motorjának működtetéséért felel. Emellett az elektromos AC reléje sem volt az igazi (én ezekben a Bitronokban már nem bízok), ezért vettem bele mindkettőből. kedvezméynesen 2500 forintból megúsztam a cserét.
Az illusztráción még az eredeti olasz relék láthatók. A jobb alsó piros az AC-é, a felette levő a Selespeed szivattyúé.

Grandonak hála, nem kellett sokáig kelgyó nélkül futkorásznom ! :)
THX broda !
Kapott kristályindexet is, mert a gyári narancs szerintem nem szép !

Az előddel együtt, utoljára :
Majdnem napra pontosan egy évig birtokoltam a 164-est. Nehéz szívvel váltam meg tőle.


Az autót sikerült nagyon egyben (apró hámsérüléseket - értsd karc) leszámítva megvásárolnom. Régi álmom vált valóra, egy Selespeed váltós Alfa!
Mo-i beszerzés, első tulajtól, aki 2000 karácsonyán vette 6 millerért. Szalonautó volt, VÁM szabad területen, üzembe helyezve, Mo-ra belépteteve 2001 januárjában lett. Minden papír megvan, magyar nyelvű kézikönyv + számlák.



