Blog >> szerviz
2008. február 02-án eljött az az idő is, hogy elvitték az autót Gödöllőre egy szervízbe. A srác régi ismerős, de már régen nem találkozunk. Egy véletlen telefon kapcsán egy volt osztálytársam (Tivadar) ajánlotta őt, hogy bízzam rá, ő majd mindent elintéz. Így is lett. Eljöttek hozzánk, megnézték a vasat, kicsit csúnyának bizonyult, amint látható a baleset utáni képeken is. Azt mondta, nem lesz olcsó, de gyógyítható. Így esett, hogy több mint egy hónap nejlon fólia alatti udvaron parkolás után, 2-án elvitték az autót ugyanazzal a darus trailerrel Zolihoz, mint amivel haza is hozták Aszódról a baleset napján. A műhelyében a képek 13-án készültek, pont egy hónapja. A szállítás költsége 20eFT-ra rúgott.
Olajcsere/selénia 20k/+légszűrő+pollenszűrő+ablaktörlő
Komputeres hibakód kiolvasása,el,ablak helyreállítása.
Mélyen zsebbenyúlós szervizen esett át a kicsike.
Vezérműszíj, szíjfeszítők, felső holtponti jeladó, lambda szonda, LMM.
Nos mit is mondhatnék, ebből egy jó nyaralás is kikerekedett volna. Viszont most szaggatunk rendesen.
Tegnap és ma délelött sikeresen kicseréltük a kinyomócsapágyamat. Fater,Malesani és jómagam.
Valeo került bele. Plusz egyéb dolgok: váltóolaj csere,kipucsavarok cseréje,régebbi bilincsek cseréje,alapjárati motorcsere,kuplung munkahenger légtelenítés,önindító ellenörzés-zsírzás. És lezártam az évet!!! :)))
162.000 km-nél olajcsere, szűrők, vezérműszij (+görgők, feszitők), 165000-nél kuplung felső munkahenger, 168000-nél ékszij, pollenszűrő.
10 éves korára az autó átesett a legnagyobb szervízen. Már zabálta az olajat, muszáj volt nekiesni Ami történt:
- Vezérlésmódosító csere,
- Vezérműszíj, balansz szíj, feszítőgörgők, stb csere,
- Vízpumpa csere,
- Szelepszárszimmering, szelepvezetők csere,
- Hengerfej tömítés csere,
- Kipuff tömítés csere,
- Olajszűrő + olajcsere,
- Hengerfej síkolás,
- Apróságok.
A végén annyi olaj került a különböző helyekre, hogy a lambda szonda is majdnem megadta magát, de az utolsó pillanatban azt még sikerült megmenteni szerencsére...
Hát, nagyjából ennyi. Remélem 10 évig megint nem lesz gond az autóval. :-)
08.27 lecseréltem a motorolajat, a szervoolajat, fékolajat, a hűtőt áttisztítottam és kapott fagyállót, új pollenszűrőt, levegőszűrőt, olajszűrőt, új fékbetétet, klíma szárítószűrőt, ill. a rendszer is át lett tisztítva, feltöltve.
4 új gumi is ment rá, már csak a gyári dísztárcsák kellenének.
Kuplung csere,24000.-km-nél! Valeora cseréltem,anyagár 47000.-ft
2007.08.23.Ma Csöri szétszedte a baloldali féltengelyt.A gumiharang ki volt repedve.Az kilett cserélve,újratömve a speckó belevaló zsírral.Továbbá az olajérzékelő szenzor is ki lett cserélve.Mostmár kijelzi az olajszintet.