Blog >> szerviz
10 éves korára az autó átesett a legnagyobb szervízen. Már zabálta az olajat, muszáj volt nekiesni Ami történt:
- Vezérlésmódosító csere,
- Vezérműszíj, balansz szíj, feszítőgörgők, stb csere,
- Vízpumpa csere,
- Szelepszárszimmering, szelepvezetők csere,
- Hengerfej tömítés csere,
- Kipuff tömítés csere,
- Olajszűrő + olajcsere,
- Hengerfej síkolás,
- Apróságok.
A végén annyi olaj került a különböző helyekre, hogy a lambda szonda is majdnem megadta magát, de az utolsó pillanatban azt még sikerült megmenteni szerencsére...
Hát, nagyjából ennyi. Remélem 10 évig megint nem lesz gond az autóval. :-)
08.27 lecseréltem a motorolajat, a szervoolajat, fékolajat, a hűtőt áttisztítottam és kapott fagyállót, új pollenszűrőt, levegőszűrőt, olajszűrőt, új fékbetétet, klíma szárítószűrőt, ill. a rendszer is át lett tisztítva, feltöltve.
4 új gumi is ment rá, már csak a gyári dísztárcsák kellenének.
Kuplung csere,24000.-km-nél! Valeora cseréltem,anyagár 47000.-ft
2007.08.23.Ma Csöri szétszedte a baloldali féltengelyt.A gumiharang ki volt repedve.Az kilett cserélve,újratömve a speckó belevaló zsírral.Továbbá az olajérzékelő szenzor is ki lett cserélve.Mostmár kijelzi az olajszintet.
Régen volt szervízben az autó, volt pár apróság:
- féltengely gumi elkopott, cserélve,
- olajcsere + szűrő,
- fékolajcsere,
- klíma töltés (+ zöld gáz, hogy ha szivárogna, lássuk, hogy hol),
- csomagtartó gumikéder (iszonyatosan rongyos volt),
- motormosás,
- xenon beépítve,
- munkadíj.
Túlestünk ezen is. Igaz a km óra még nem érte el a 100.000km -t csak 99.380km -t mutat de ez most így jött össze :) Mivel a vezérlés 80k nál ki lett kompletten cserélve azért most nem sokmindent kelett beújítani. Pontosabban csak a 8db Gyári NGK gyerta (Egyben ez volt a legnyagobb tétel :) ) . Ráadásul műszakis is lesz az autó, szóval komplett átvizsgálás és olajcsere + egyéb szűrők (olaj, levegő, pollen). Úgyhogy nyugottan várom a műszaki vizsgát.
(Majd el felejtettem 2 napja a kuplung pedál és a kuplunk munkahenger közötti kis gumi megadta magát, ezt egy helyi maszek szerelő megoldotta, így nem kelett komplett munkahengert cserélnem.)
Alsó fagydugó megadta magát. Elfolyt a hűtővíz, így nem csoda, hogy pikk-pakk felmelegedett a motor.
Csere. És ha már ott van matatás, akkor a hűtőrendszer gumi csövei is le és visszakerülnek, miután megtörtént a vízkő mentesítés a csatlakozásoknál.
Sok volt az előgyújtás. Beállítatott.
Szakadt féltengely gumiharang cseréje
2007.06.28.Ma tettünk egy kis kirándulást Csörihez aki beszerelte a megvásárolt cuccokat.Plussz le lett cserélve az első fék is.Tárcsa:Brembo 12050/db,betét:Ferrodo 12056/gar., továbbá ki lett cserélve az üzemanyagszűrő 5775,levegőszűrő 2662,pollenszűrő 4490.Az olajszűrőt inkább a gyárit tettük be ami 1752 be került.Javításért 8000 számolt fel.Majd hamár ott voltunk várpalotán átmentünk kirándulgatni Veszprémbe.Álatkerti séta után vacsorára Paksra mentünk le a szokásos 6 hetenkénti kajálos,beszélgetös talira.(A kocsiba 98000km volt)