Blog >> szerviz
Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia WR Forward olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
Km. : 17 186 km
Elfelejtettem update-elni most bepótolom. szeptember végén megvolt a második szervíz. Igazából az első "nagy" szervíz mert 4000-nél csak olajat cseréltem.
Sok írnivaló mondjuk nincs: 0 hiba.
Motorolaj, légszűrő, olajszűrő csere.
Olasz autók háza: jövőre veletek ugyanitt...
Eljött ez is. 27900 km. Olaj, szűrők, átvizsgálás. Minden rendben, mehetünk tovább..
Eljött a kétéves revízió ideje. Budaörsön végezték, olajcsere+szűrő, pollenszűrő, légszűrő, inspekciók voltak, és meghosszabbítottam a lejáró országúti asszisztenciát is, bár eddig nem volt rá szükség, de biztos ami biztos. Utána az Autó Néroba mentem egy ózonos klíma fertőtlenítésre.
Szervizköltség: 5.2L Selénia Digitek, szűrők, munkadíj 124.885 Ft, asszisztencia hosszabbítás 6900 Ft, ózonos téma 5000.
Eljött az olajcsere ideje! SZIGORÚAN 10.000 KM-ként!
Amire cseréltem az olajat és a szűrőket:
Selenia Star 5W-40 5L + 1L --> olaj
Mann-Filter 6007 x --> olajszűrő
Mann-Filter 18003 --> levegőszűrő
Szép olaj jött le belőle, így ismét megnyugodtam, hogy jó autót választottam, gondos gazdája volt. Azt hittem bonyolultabb lesz az olajcsere, de hála nem. Jó helyre rakták a szűrőt, simán hozzáférhető.
A légszűrőről viszont ezt már nem mondanám el.... Amire én azt kivadásztam onnan, megőszültem. :)
Szép halkan jár a Seleniaval az autó. Következőleg Motul lesz belerakva, sokan mondják, hogy nagyon jó és még csendesebb lesz tőle a motor. 10.000 km múlva meglátjuk.
Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia WR Forward olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
Km. : 9 526 km
Az autót visszahelyeztem a forgalomba, és elvittem szervízre
Cserélve lett:
Olaj (Total racing 10w50)
Olajszűrő Filtron
Elötte motoröblítő
Karter csere, javítás, új csavar új tömítés (A régit rosszul hegesztették meg és folyatott)
Hajtókarcsapágyak (Glyco)
Szelepfedéltömítés (Elring)
Vezérműszíj szett vízpumpával (Gyári Original Ricambi)
Balansszíj, és annak a csapágya (dayco)
Kopogásérzékelő mivel törött volt, így cserélték (Bosch)
Kipuffogó Y tömítés
J.E. féltengely gumiharang
G12 fagyálló
Váltóolaj (Tutela ZC75) 2L
Vezérműtengely jeladó (attól függetlenül a hibakód továbbra is fentáll :( viszont az autón semmit nem kehet észre venni)
Ezzel kapcsolatban tippet elfogadok hátha találkozott ilyennel valaki...
+Munkadíj
KM állás 159.100
Miután 5000-nél a Dolomitokban leszünk síelni (remélem lesz hó...) és angol/amerikai oldalakon úgy is 1500-2000 mérföldnél ajánlják ezért előre hoztam az első olajcserét. Így már nyugodt szívvel indulhatunk a Giuval a szülőföldjére....
Közben megvolt az első garanciális javítás az autón. Már az első pillanattól kezdve szorult egy kicsit a bal első ajtó. Kívülről nyitásnál észre sem vettem, de kiszállásnál azért feltűnt. A szervízben egy 5 perces munkával megoldották.
Kérdeztem mi lehet az oka ennek, ha a világ egyik legmodernebb gyártósorán készül az autó és feltételezem amikor kész alaposan ellenőrzik. A szervíz elmondása szerint ha nem húzzák meg megfelelően a B konzolon az ajtó záródásáért felelős pántot akkor hiába ellenőrzik a kész autót, a szállítás közben a tréleren is eleresztheti magát.
Na ez van ha az ember autóját a nyári leállás után gyártják :) Remélem ez lesz a legnagyobb probléma az autóval...