Blog >> km

>> EseménySporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2013-07-19

Egy üzleti út során a GT-vel indultam neki Milánónak. Sajnos nézelődni, kirándulni nem volt idő, de a paripa magabiztosan uralta az olasz utakat :) Ilyen hosszú utam még nem volt a GT-vel, de nagyon jó élmény volt, hogy kb. 10 óra és 1000 km vezetés után, zsibbadás mentesen szálltam ki az autóból. Most kiderült, hogy nem véletlenül és nem is divatból lett GranTurismo az elnevezés.

Útvonal: Budapest-Dunakeszi-Pavia-Valle Salimbene-Dunakeszi-Budapest

Össz. táv: 2024,4 km
Idő: 19 óra 54 perc
Átlagfogyasztás: 6,1 liter mesés, ahhoz képest harmad magammal sietősre vettem a figurát.

>> Szervizgekki // Alfa 156 2 + 2 ajtós :) // 2013-07-01

Pedig megfogadtam mar, hogy nem megyek foldutra az ultetett vassal, de gondoltam, ezen az uton mar tobbszor jartam, biztos nem lesz semmi gond...
Hat lett, bekoppant a vas, es sajna az olajtekno banta...
Hivtam ket szerelot az egyik ki volt kapcsolva a masik tudott fogadni...
Nyiregyhazarol sikerult bontott teknot szerezni, bar az elso nem volt tokeletes igy egy csere valt szuksegesse, a bontos kuldtr a masikat....
Felhelyezessel egyidejuleg tortent egy kenyszer olajcsere is, azt sem usztam meg...

>> Szervizfrusciante // Alfa 147 1,6 120le distinctive // 2013-05-07

Ha már még mindig itthon lazulok nekiálltam kitisztítani ezt a kis vackot! Lacci cartárs mellékelt nekem egy képet(köszi még1x), h hol találom, szívócső lekap és tisztítás ezerrel. Nem volt nagy téma. Takarítás elöttről egy kép. A végéről elfelejtettem képet felrakni, de fémtiszta lett...:D

>> SzervizSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2013-03-21

Bár papíron itt a tavasz, ez az időjárásban sajnos még nem igazán nyilvánult meg. A lényeg, hogy tegnap 1 kis jó idő révén, elővettem a gépet és elgurultunk műszaki vizsgát tenni. A GT hozta formáját, és csont nélkül ment át :)
Ezt megkoronázva, délután sor került az olajcserére (+ olaj és légszűrő), valamint a bal első csapágyat kellett cserélni, mert nagyon elkezdett búgni még az ősz végén, így volt is időm beszerezni a tél folyamán.
Hát röviden ennyi...jöhetne már tényleg a jó idő!!!!!
U.I.: Még mindig imádom az én kis gokartomat :))) Fülig ért a szám ezen a kis szakaszon is,és máris aláztam mindenkit a nyári gumikkal :D

>> SzervizKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2013-02-23

Ma Devid cartars kiseretevel meglätogattuk Csöri mestereket, mivel megközelitettük a 80 e futott kilometert, es nem kiselretezek vezerles ügyben igy csere következett (vizpumpa, görgö, szij).
Cserelödött a gäzolajszürö, es a pollenszürö is.
Köszönjük Csörgö Uraknak a munkät!

>> Szervizgekki // Alfa 156 2 + 2 ajtós :) // 2013-01-09

Hát eljött az ideje az olajcserének is...
Az olajjal egyetemben cserére került az olajszűrő, levegő szűrő és a pollen szűrő is...
Pár napja, az új aksi ellenére néha nem akart indulni a gépsas :( sajna a blendixet is cserélni kellett remélem most egy darabig nem lesz vele probléma (Bosch-t kapott)

>> EseményJampi // Alfa 156 1.6 TS // 2013-01-05

december 30-án értük el

>> EseménySporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2012-12-25

Ismét itt a tél, a GT ismét nyugovóra tér :) Az idény nagyon eseménytelenül zajlott, se tali, se sok alfás km :(
Ez éven összesen 7413 km-t gyűjtöttünk közösen és dec. 1-én átléptük a bűvös 100.000-es lélektani határt.
Várjuk a tavaszt.

Összedugtam a kábeleket és megnéztem az ABS vezérlést. Nincs hiba tárolva.
Rádugtam az ECU-ra is a gépet és két hibakódot találtam.
Kitöröltem őket, de az FRA kis idő múlva visszajött. Jó lenne tudni, hogy mit jelent a "nyitott áramkör" magyarázat a hibához. A kiolvasott értéke stabilan áll 25,6-on.
LMM és a lambda jele mozog, jónak tűnnek.
Az igazi meglepetés azonban a futott km:
A km óra állása: 143.727 - ECU állása: 206.829
Hmmm, az előző gazdájától 4 évre visszamenőleg megvannak a számlák, azon végig ott az óra állása, sőt egy van még az azt megelőző első gazdájától is, az is stimmel...
Néhány dolog, ami nehezen hihető a kiolvasott km óra állással kapcsolatban:
- most dobtuk ki a gyári kuplungot, nem igazán volt megkopva a tárcsa,
- 8 ezerrel ezelőtt dobtam ki az eredeti első féket,
- gyakorlatilag nem fogyaszt olajat a motor (ki hallott már olyat, hogy TS blokk 200 ezerrel a háta mögött nem zabálja az olajat?)
- a kormány kopása se volt vészes,
- ...
Most akkor hogy is van ez????
Biztos, ami biztos megyek pár km-t és újra olvasunk. Ha valami olaszos Giovanni féle kavarásról van szó, a 44%-os többletet látni kell.
Ha nem lesz különbség, akkor meg volt buherálva a Pók.

>> EseményNeoEx48 // Alfa 156 1.6 TS // 2012-08-16

Na meglett a kerek 190 000 Km is! :) Tavaly szeptember 9-én volt a 180, szóval kevesebb mint 1 hónap híján egy év volt az újabb 10 ezer megtett km, és ebben benne van a tavalyi olasz út. Hát igen, meglátszik hogy munkába már nem kocsival járok, de ebben semmi rossz nincsen :)