Blog >> km

Összedugtam a kábeleket és megnéztem az ABS vezérlést. Nincs hiba tárolva.
Rádugtam az ECU-ra is a gépet és két hibakódot találtam.
Kitöröltem őket, de az FRA kis idő múlva visszajött. Jó lenne tudni, hogy mit jelent a "nyitott áramkör" magyarázat a hibához. A kiolvasott értéke stabilan áll 25,6-on.
LMM és a lambda jele mozog, jónak tűnnek.
Az igazi meglepetés azonban a futott km:
A km óra állása: 143.727 - ECU állása: 206.829
Hmmm, az előző gazdájától 4 évre visszamenőleg megvannak a számlák, azon végig ott az óra állása, sőt egy van még az azt megelőző első gazdájától is, az is stimmel...
Néhány dolog, ami nehezen hihető a kiolvasott km óra állással kapcsolatban:
- most dobtuk ki a gyári kuplungot, nem igazán volt megkopva a tárcsa,
- 8 ezerrel ezelőtt dobtam ki az eredeti első féket,
- gyakorlatilag nem fogyaszt olajat a motor (ki hallott már olyat, hogy TS blokk 200 ezerrel a háta mögött nem zabálja az olajat?)
- a kormány kopása se volt vészes,
- ...
Most akkor hogy is van ez????
Biztos, ami biztos megyek pár km-t és újra olvasunk. Ha valami olaszos Giovanni féle kavarásról van szó, a 44%-os többletet látni kell.
Ha nem lesz különbség, akkor meg volt buherálva a Pók.

>> EseményNeoEx48 // Alfa 156 1.6 TS // 2012-08-16

Na meglett a kerek 190 000 Km is! :) Tavaly szeptember 9-én volt a 180, szóval kevesebb mint 1 hónap híján egy év volt az újabb 10 ezer megtett km, és ebben benne van a tavalyi olasz út. Hát igen, meglátszik hogy munkába már nem kocsival járok, de ebben semmi rossz nincsen :)

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2012-08-12

Fél év se kellett hozzá és összejött megint a tízezer.. (0813) 190000. km-nél tartunk. Fotó sajnos nem készült róla, mert egy-két hete kiégett a háttérvilágítás izzója és így alig látható a kijelző. 200ezerig kicserélem.. :)

 

Túl a 30 ezren.....

>> EseményKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2012-07-30

Ma elérte az autó a 200ezredik kilométerét.

>> SzervizÁkos // Alfa 166 2,4 20V JTD M-JET // 2012-06-27

Elsö futómű alsolengőkar szilentek, első felső lengőkar mindkét oldalon.

>> EseményZsoltyr // Alfa 146 1.6 TS // 2012-05-13

Szóval vizsga. Pipa, megvan. Mondjuk ehhez ki kellett cserélni a jobb első tornyot, mert eltört, újra rögzítve lett a kipuffogó és feltöltődött az olaj szintje is. Jövő héten mehetek a "Hivatalba", mert kék környezetvédelmi matricát kaptam a piros helyett. Azért örülök neki. :-D A vizsgalapon feltüntetett elöl található színeltérés ellenére az autó működőképes, így ennek kijavítása bőven ráér. A küszöbök cseréje előbbre való, de az sem égető. Na egyenlőre ennyi.

>> SzervizSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2012-03-22

Ma megejtettük az esedékes olaj + szűrők cseréjét Olman Zsoltéknál.
Ezeken kívül cserélni kellett 2 db helyzetjelző és 1 db első index izzót is, (ami persze el is vette az idő nagy részét mivel az első lököst le kellett venni a drága xenon lámpák miatt) valamint kitisztítottuk az EGR-t is, biztos ami biztos :)
Első látogatásom volt ez Zsoltéknál, és azt kell mondjam pozitív benyomást keltettek bennem.

>> SzervizFöckös // Alfa 166 2.4 jtd // 2012-03-13

Mindenféle olajok (motor, szervó, váltó) és szűrők (olaj, levegő, üzemanyag) cseréje.

>> SzervizÁkos // Alfa 166 2,4 20V JTD M-JET // 2012-02-26

Kettőstömegű lendkerék /Mert amit Erhardnál vettem felújjítottat egy sapka szar volt/, Vezérlés készlet /ennek itt volt az ideje, és a megtett km is/ + vízpumpa, ennek a cseréje miatt a fagyálló is, ja és ilyenkor a hosszbordás szíjat is illik cserélni a görgőivel. Ha már szervízbe volt olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő. Ne azt kérdezd mennyibe került, mert ha alfád van tisztában kell ezzel lenned, csak biztosíts arról, hogy együtt érzel velem, és sajnálj!