Shadin2013-08-16 09:20:04 // 39404
Én sajna a teraszt fejezem be és EGR-re gyűjtök :-) Érezzétek jól magatokat!
droberto2013-08-16 09:15:14 // 39403
Pécsi talira csak 3-an megyünk?
Dömpi (il dottore)2013-08-16 08:27:11 // 39402
milyen féknyereg van rajta? Attól függ ugyanis, hogy milyen felni megy fel rá! A 2008-as évjárat pont érdekes, mert elvileg 2008-tól már csak a kis brembo-val szerelték...kérdés, hogy a tiéd mikori gyártású? (2008 december a forgalomba helyezése gondolom)
Dömpi (il dottore)2013-08-16 08:24:42 // 39401
Milyen szerelő az, amelyik kicseréltet veled minden sz@rt súlyos pénzekért, ahelyett, hogy azt az egy bizonyos dolgot cseréltetné, ami szinte tutira a probléma forrása, tekintve, hogy ez a 159-nél típushiba! Ilyen szerelő miért vállal be egy 159-et???
Én ezek után ingyen kicseréltetném vele a tartályt!
Amúgy az én szerelőm sem volt penge az alfákban, de mikor mondtam, hogy innentől alfát fogok hozzá hordani, a szabadidejében elkezdett utánaolvasni a 159-eknek - itt az amore-n is. Azt mondta, hogy ha már bevállalja, akkor tudni akarja, hogy mit csinál.
Én ezek után ingyen kicseréltetném vele a tartályt!
Amúgy az én szerelőm sem volt penge az alfákban, de mikor mondtam, hogy innentől alfát fogok hozzá hordani, a szabadidejében elkezdett utánaolvasni a 159-eknek - itt az amore-n is. Azt mondta, hogy ha már bevállalja, akkor tudni akarja, hogy mit csinál.
Luidzsi2013-08-16 07:47:52 // 39400
Ja, még nem sikerült magamat a 159-el lefotózni, most meg szerelőnél áll... :-) 16 colos alufelnik vannak rajta, egy 2008 decemberi 159sw 1.9JTD a jószág
Piritu - 1.000.0002013-08-16 07:15:34 // 39399
A kérdés megválaszolásához kéne valamiféle info a kocsidról (kisfék/nagyfék, mostani kerékméret, stb.), de az oldalad szerint 156-od van csak. Így nehéz lesz megválaszolni.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-16 07:11:13 // 39398
egy első kerékcsapágy is olcsóbb csak a jelenség megmarad...
Luidzsi2013-08-16 06:21:49 // 39397
Na majd beszámolok, mire jutott a szaki a kocsival.
Még egy kérdés: Lemezfelnit szeretnék télire a jószághoz. Szerintetek Giulietta felni jó rá? Még opel astra felnivel szemeztem (5x110 16/6,5 coll), de ahhoz kevés reményt fűztem...
Még egy kérdés: Lemezfelnit szeretnék télire a jószághoz. Szerintetek Giulietta felni jó rá? Még opel astra felnivel szemeztem (5x110 16/6,5 coll), de ahhoz kevés reményt fűztem...
Csabi2013-08-15 22:30:27 // 39396
Jobb lett volna, ha előbb kérdezel...sok tízezer maradt volna a zsebedben.
Luidzsi2013-08-15 21:41:02 // 39395
Hát majdnem kormányművet vettem (talán) potyára... Olcsóbb volt a csőcsere, mint a kormánymű, de most ugyanott vagyok, mint juli 20-án. Köszi még egyszer, holnap osztom az észt a szerelőnek...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 21:37:57 // 39394
feltesz egy másikat, kár volt kicserélni a csöveket
Luidzsi2013-08-15 21:34:11 // 39393
A szerelő tudja valahogy tesztelni, hogy az-e a ludas?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 21:33:15 // 39392
nincs 10 rugesz
ALFI1562013-08-15 21:31:43 // 39391
Mibe fáj egyébként a tartály?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 21:30:20 // 39390
egyben csak
Luidzsi2013-08-15 21:28:49 // 39389
Tök mindegy, biztos olcsóbb lesz, mint egy kormánymű... Már kezdtem visszasírni a 156-ot... Egy próbát megér... Köszi mindenkinek a segítséget! A szűrőt külön is lehet cserélni, vagy csak tartállyal együtt?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 21:27:32 // 39388
kb jah erről beszéltünk :)
ALFI1562013-08-15 21:25:36 // 39387
Gondolod egy 7éves autónál kicserélik gariba?Főlleg ha szervízkönyv sincs amibe esetleg vezetve van,hogy mikor volt szervóolaj csere.
Piritu - 1.000.0002013-08-15 21:24:31 // 39386
Csak kéthavonta téma itt a fórumban :-DD
Luidzsi2013-08-15 21:24:10 // 39385
Mint a Capuccino, olyan habos volt a cucc benne! Köszi a tippet!!! Remélem, hogy igazad lesz, mert már így is egy vagyon lesz... Köszi még egyszer!
Imi2013-08-15 21:23:31 // 39384
Nekem is volt ilyen garanciába kicserélték a tartályt.Igy abszolút ne használd!!!Cseréld ki minél előbb.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 21:20:35 // 39383
típus hiba hogy leszakad a szűrő benne, levegősödik a rendszer ezért sír a szervo...cseréld ki a tartályt
Luidzsi2013-08-15 21:15:53 // 39382
A tartály még nem.... Mert ott mi lehet? Következő volt a jelenség: Egyik pillanatról a másikra elkezdett zúgni a szivattyú. Ha eltekertem a kormányt, akkor meg sokkal hangosabb zaj. Az olajat kipréselte a tartály sapkáján keresztül. Oké, fel lett újítva a szivattyú, azóta nem hangos. Viszont ha a kormányt eltekerik, továbbra is zúg-sír, és a hidraulika cső hullámzott. Tehát nyomta volna az olajat, de valahol dugul a rendszer. Most kapott új csöveket, ma rakták be. A szerelő elmondása szerint "alap helyzetben" jól néz ki a dolog, de amint tekeri a kormányt, megint zúg.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 21:10:29 // 39381
kormánymű sír? a szivattyú sír, a szervo tartály ki lett cserélve?
Luidzsi2013-08-15 21:07:18 // 39380
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy a kormányművet fel lehet újíttatni, vagy kuka? Állítólag szelep hibás. Sír, mint állat. A szervó szivattyút már fel kellett újítani, a hidraulika csövek le lettek cserélve, és nem szűnik meg a baja, csak a kormánymű maradt. Sík ideg vagyok, juli 20 óta szervizben a kocsi...
ALFI1562013-08-15 20:38:19 // 39379
A szálcsiszolt az aluberakás ami nekem is van?
David | Centocinquantanove2013-08-15 19:09:19 // 39378
Nekem el van törve a klíma és a rádió közötti kerskeny részen keresztben, és énis utáaérdeklődtem...
Bontottban is lehet kapni szálcsiszoltat, a közép és a váltó rész együtt 25-30-ba fáj kb., de akkor még nincs beszerelve.
Ennek tudatában énis úgy döntöttem, hogy annyira azért nem is látszik az a repedés! :D
Bontottban is lehet kapni szálcsiszoltat, a közép és a váltó rész együtt 25-30-ba fáj kb., de akkor még nincs beszerelve.
Ennek tudatában énis úgy döntöttem, hogy annyira azért nem is látszik az a repedés! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 18:57:52 // 39377
csak 47e a szálcsiszolt ...plusz a kormány, a 4db díszléc meg a váltónál...meg lesz a 2 kiló :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 18:41:02 // 39376
egyszer kérdezték 3 éve mennyi a szálcsiszolt közép meg a váltó körül akkor volt a kettő olyan 70e....nem baj kint jól keresnek vegyen csak gyárit :P
GTPeti2013-08-15 17:46:31 // 39375
Nem lesz egyszerű megtalálni, azt tudom. :) Főleg, hogy csak mórickaábrák vannak benne, semmi fotó, vagy normális szöveg. :(
.......................2013-08-15 17:44:07 // 39374
szolj ha megtalàltad,
van vagy 50 féle diszléc az EPRBEN
van vagy 50 féle diszléc az EPRBEN
GTPeti2013-08-15 17:05:23 // 39373
200eFt? Soknak tűnik, de úgyis meg kell keresnem ePER-ben, vagyis kiderül, hogy jól saccoltál-e. (Remélem nem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 15:21:18 // 39372
akkor nyúljon a nadrág zsebébe jó mélyen....ha mindent szeretne az olyan 2 kiló
.......................2013-08-15 14:13:14 // 39371
é is akartam az ajtora csiszolt alu betétekek,
de szerintem mivel nem megy a gyàrtàS nem fog ilyet kapni màr
van rà megoldàs :
GT kartàrs is megcsinàltatta
karbon ami nem folia
de szerintem mivel nem megy a gyàrtàS nem fog ilyet kapni màr
van rà megoldàs :
GT kartàrs is megcsinàltatta
karbon ami nem folia
GTPeti2013-08-15 12:22:39 // 39370
Ehhez kétség nem fér, viszont ez ricambi. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 12:18:29 // 39369
szerintem jobban jár ha leszedi a kormányt, középkonzolt meg a 4 díszlécet 15-20e-ért karbonfóliázzák...
GTPeti2013-08-15 12:11:33 // 39368
Srácok, egészen véletlenül nem tudja valaki a 159 karbonbetéteinek a cikkszámait? A német bartátom ezekkel akarja upgradelni a "Ferrari Edition" SW-jét.
Shadin2013-08-15 10:35:17 // 39367
Na nekem pont úgy viselkedik egér nélkül.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 09:40:36 // 39366
naná 1 turbóval nem is lehet csodákat tenni ...off mikor a BMW-nél jártunk Münchenben ott rendesen szimulációval mutatták hogy miért jó a soros 2 turbó na ott nincs turbó lyuk meg ingadozás konstans teljesítmény van on....mikor felépül a nyomás fullon tolja 1.6-tal aztán ahogy csökken a nyomaték, nő a fordulat úgy esik a turbónyomás, váltasz és megint 2000-nél fullon lesz a turbónyomás....
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-15 08:55:41 // 39365
nekem meg olyan lesz :P
Vermacy2013-08-15 08:40:16 // 39364
Menet közben nálam is előfordul néha, de megfigyeltem, hogy mindig ugyanazon a szakaszon. Így érintkezési hibára gyanakszom, egyébként ha megyek tovább elmúlik. Továbbá indításkor is előjön néha-néha és nem lehet indítani, hacsak nem nyomom a féket is a kuplung mellé. Ekkor gond nélkül elindul. Remélem, hasonlóan lesz megoldható, mint a tempomat gond...
droberto2013-08-15 07:31:53 // 39362
Állítsd át magyarra. :)
droberto2013-08-15 07:31:34 // 39361
Tegyél rá nagyobb gumit/kereket.
droberto2013-08-15 07:23:23 // 39360
Kössz a fotót! :)
Piritu - 1.000.0002013-08-14 23:50:53 // 39359
Furcsa, de egy Rav4 volt a legkeményebb ellenfél.
Nem tudom mi lehetett benne, de 180 úgy ment, mint a golyó, aztán elfogyott. :-)
Nem tudom mi lehetett benne, de 180 úgy ment, mint a golyó, aztán elfogyott. :-)
Liquid2013-08-14 23:42:35 // 39358
nem bírnak a Párduccal :)
Piritu - 1.000.0002013-08-14 23:06:59 // 39357
Megjöttünk. Kicsit oktattuk a német vasakat a pályán :-)
Piritu - 1.000.0002013-08-14 22:48:59 // 39356
Nekem már olyan van :-P
Dömpi (il dottore)2013-08-14 22:18:25 // 39355
Én személy szerint olyan nagy rendellenességet csak a turbónyomás mérőd láttán nem látok, akkor egyedül csak a te érzésedre hagyatkozhatok, hogy nem húz a vas.
Nálam speciel ugyanígy imbolyog a mutató fel-le kigyorsításkor, ezt úgy értem, hogy hiába padlózóm meg 2000-nél akkorsem akad ki tartósan 1.5 környékén, hanem úgyanúgy visszaenged kicsit, majd felszalad újra... de nekem nincsenek dinamizmusbéli panaszaim.
Csatlakozom...bár 2000 és 2500 között odalépve 2-ben, 3-ban és 4-ben enyhén hullamzik/remeg. Ez mitől lehet?
Jelzem 8V, úgyhogy a szívósor lapátkamentes :)
Nálam speciel ugyanígy imbolyog a mutató fel-le kigyorsításkor, ezt úgy értem, hogy hiába padlózóm meg 2000-nél akkorsem akad ki tartósan 1.5 környékén, hanem úgyanúgy visszaenged kicsit, majd felszalad újra... de nekem nincsenek dinamizmusbéli panaszaim.
Csatlakozom...bár 2000 és 2500 között odalépve 2-ben, 3-ban és 4-ben enyhén hullamzik/remeg. Ez mitől lehet?
Jelzem 8V, úgyhogy a szívósor lapátkamentes :)