WarbiRunner (Gyuri)2019-03-07 20:37:47 // 115506
Ez engem is érdekel, hugoméknak megvan a 159, egy 2.0 lett :-) Szombaton átnézzük nálam.
Haddel2019-03-07 20:35:29 // 115505
Nem,ezekkel is túléltem a telet😃 Nincs velük gond.
De tény,a legjobb téligumim a Michelin Alpin 4 volt.Az még elég tartós is volt .A Contit nem éreztem annyira jónak ,és nagyon hamar elkopott.
De tény,a legjobb téligumim a Michelin Alpin 4 volt.Az még elég tartós is volt .A Contit nem éreztem annyira jónak ,és nagyon hamar elkopott.
Zolibácsi2019-03-07 20:30:07 // 115504
Páromnak 2.0 jtdm 181 ezer van most benne és szerintem gyári az EGR hűtőfedél, nem láttam, hogy cserélték volna, pedig egy stóc papírral vettük a kocsit. Mennyinél szokott ez el repedni?
Csabi2019-03-07 20:15:02 // 115503
Az már valami ha mindkettő kibírt 160ezret :)
Piritu - 1.000.0002019-03-07 20:02:58 // 115501
megeéúzú = megelőző
Piritu - 1.000.0002019-03-07 20:02:36 // 115500
A Giuliettában még a gyári van, de lehet a 160ezres szerviznél megeéúzú jelleggel kicseréltetem az egr fedéllel együtt.
Csabi2019-03-07 19:55:17 // 115499
Nekem is a 2.0-nál gariban cserélték. 10-15év alatt azért találhattak volna rá tartós megoldást...
Piritu - 1.000.0002019-03-07 19:50:48 // 115498
Több helyen olvastam hogy jártak így, akár 156-nál is.
Nem nagyon kerül pénzbe, egyik autónál se hagynám ki a lehetőségek közül mielőtt tovább keresgélnék.
Én is jártam így, mondjuk és a 2.0-val. A német szerviz akkor is a főtengely jeladóra tippelt elsőre. Akkor még azt se tudták hogy milyen motor van a vasban.
Nem nagyon kerül pénzbe, egyik autónál se hagynám ki a lehetőségek közül mielőtt tovább keresgélnék.
Én is jártam így, mondjuk és a 2.0-val. A német szerviz akkor is a főtengely jeladóra tippelt elsőre. Akkor még azt se tudták hogy milyen motor van a vasban.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-07 19:45:05 // 115497
Ez azért fura, mert a régi jtd észrevette a szinkron hibát a vez. tengely jeladó és a főtengely jeladó között. Ha csak az egyik szűnt meg, azonnal hibakód volt. Ha leállt, akkor főtengely jeladó hiba, ha működött, de megállás után nem indult többé, akkor vez. tengely jeladó.
Piritu - 1.000.0002019-03-07 19:34:02 // 115496
Főtengely jeladó. Felmelegszik és szakadt lesz. Hibakód nincs mert a vezérlés nem érzi hogy forogna a motor.
Lewee772019-03-07 18:57:26 // 115495
Nincs hibakód.
Zolibácsi2019-03-07 15:30:09 // 115494
Facebook-on is árulnak ilyen hibával egy autót. Pedig aztán ezek még víz nélkül is mennek :)
RomeoOne2019-03-07 15:25:28 // 115492
2x is jártam így régebben volt, de nem a 159-el még. Úgy voltam vele, hogy ráérek még tankolni, de aztán az országúton, messze mindentől elkezdett ledadogni és megállt. Mehettem gyalog, kannával a benzinkútra :D
Lewee772019-03-07 15:09:21 // 115491
Sziasztok!
Találkozott má valaki olyan hibával ,hogy menet közben leáll az autó?
Egy AR 159 2.4 jtd - ről lenne szó.
Üdv.
Találkozott má valaki olyan hibával ,hogy menet közben leáll az autó?
Egy AR 159 2.4 jtd - ről lenne szó.
Üdv.
Angelo Bianco2019-03-07 06:41:41 // 115490
Sziasztok! Lehet beszerezni külön első féktárcsa rögzítő kis csavart? Vagy valaki tudja a méretét?
Haddel2019-03-06 21:51:32 // 115489
Upsz,ez durva!
Zolibácsi2019-03-06 21:35:18 // 115488
használtban 30-40 ezret kérnek darabjáért az olyan gumiért amit fel tennék a kocsimra, azaz új áron akarják el adni...
Haddel2019-03-06 21:14:16 // 115487
Jaa,azt hittem darabjáért!😃
Haddel2019-03-06 21:13:39 // 115486
Hát gondolom!😃 Szerintem én is!😃
RomeoOne2019-03-06 21:10:31 // 115485
Nyilván használtban 4-et kap 50-60ért
'''''2019-03-06 21:08:54 // 115484
Na de milyen 7000km! :-))) Sokan a fél karjukat adnák érte! :-)
Haddel2019-03-06 21:03:04 // 115483
Azért használt gumiért 50-60e elég felháborító ár,amikor kb 45ezerért vadi új rainsportot kapni.
Haddel2019-03-06 20:40:02 // 115482
Azért az elég durva 7000 kilométerenként új gumi😃
'''''2019-03-06 20:37:16 // 115481
Ha már van egy webshopban egy kép és leírás akkor ha megrendelem,azt is küldjék legalább.Nem igazán zavarna,ha tök más lenne a minta.Nem nagyon tudom elbaszcsizni. :-) Csak egy szezont bírnak ki szerintem megint.Jövőre kipróbálok egy másik márkát majd.
RomeoOne2019-03-06 19:39:04 // 115480
P Zero-k világa hatalmas káosz, pont erről beszéltünk ma. Lehetetlen kigobozni a szálakat. Ez, amit előre rendeltél, ez az előző generációs sima P Zero (link1, link2 itt a 2. oszlopban felülről a második). Nekem furcsa, hogy ebből többféle lenne. Lehet, hogy a webshopon volt megadva rossz címke, de még az is lehet, hogy tényleg ekkora a kavar. Nekem belefájdult már a fejem, pedig többször nekifutottam. Az lenne a korrekt, ha meg lenne adva a gyártói oldalon az EU-s címke, de én nem láttam.
De amúgy abból a szempontból jó választás, hogy ez a P Zero generáció majdnem kottára úgy néz ki, mint a Corsa Assimetrico 2, szóval nem mondja majd meg senki, hogy nem ugyanolyan abroncs van elöl meg hátul :D
De amúgy abból a szempontból jó választás, hogy ez a P Zero generáció majdnem kottára úgy néz ki, mint a Corsa Assimetrico 2, szóval nem mondja majd meg senki, hogy nem ugyanolyan abroncs van elöl meg hátul :D
'''''2019-03-06 19:17:38 // 115478
Giuliettán volt. :-)
Csabi2019-03-06 19:05:39 // 115476
Elég egyedi méret :D
'''''2019-03-06 19:04:26 // 115475
Zolibácsi2019-03-06 19:03:26 // 115474
mert a kopott márkás jobban tapad vizes aszfalton? 80-ezer alatt nem találtam használható gumit ami nem öregebb 3-4 évnél.
Ki tudja mi lesz a kocsimmal eladás miatt és inkább 80 ért veszek egy olcsóbb újat, mint egy agyon kopott kikeményedett használtat, talán még a vevő jobban is örül neki. Volt elég használt gumim, hogy tudjak különbséget tenni az között, hogy mit tennék fel az autóra és mit nem.
Ki tudja mi lesz a kocsimmal eladás miatt és inkább 80 ért veszek egy olcsóbb újat, mint egy agyon kopott kikeményedett használtat, talán még a vevő jobban is örül neki. Volt elég használt gumim, hogy tudjak különbséget tenni az között, hogy mit tennék fel az autóra és mit nem.
RomeoOne2019-03-06 19:02:19 // 115473
Milyet rendeltél végül? Az, hogy másfél éves, egyébként műszakilag nem gond, bár ha adnak rá kedvezményt, az mindenképp jó :D Főleg az ilyen ritkább és drágább méreteknél nem kap annyira friss DOT-osat az ember, mint a kommerszeknél, mert nem pörögnek annyira a készletek.
Furcsa, hogy két fajta címkével van ugyanolyan gumi?
Mellesleg ez a címke meg olyan dolog, hogy gyártók saját maguk sorolják be. Nem ellenőrzi senki, szóval kimondottan csak tájékoztató jellegű, túl sokat ne adj rá. Arra legalábbis nem alkalmas, hogy különböző brandeket össze lehessen hasonlítani. Persze ebben az esetben, típuson belül kell legyen jelentősége, furcsa, hogy ugyanazon a néven ilyen is van meg olyan is. Csak nem P Zero? :D
Furcsa, hogy két fajta címkével van ugyanolyan gumi?
Mellesleg ez a címke meg olyan dolog, hogy gyártók saját maguk sorolják be. Nem ellenőrzi senki, szóval kimondottan csak tájékoztató jellegű, túl sokat ne adj rá. Arra legalábbis nem alkalmas, hogy különböző brandeket össze lehessen hasonlítani. Persze ebben az esetben, típuson belül kell legyen jelentősége, furcsa, hogy ugyanazon a néven ilyen is van meg olyan is. Csak nem P Zero? :D
'''''2019-03-06 18:53:47 // 115472
QV gumi egy szezon.7000km kb. :-)))
Épp ma szólt a gumisom,hogy megjöttek a pirelli gumik de gond van.Kiderült,hogy másfél évesek a most rendelt gumik.Hajlandóak kicsit olcsóbban odaadni.Gond csak az volt,hogy amit mi rendeltünk annak a vízen tapadása A volt ők meg B-s gumit küldtek mert ebből is van kétfajta.Most megy vissza.
Épp ma szólt a gumisom,hogy megjöttek a pirelli gumik de gond van.Kiderült,hogy másfél évesek a most rendelt gumik.Hajlandóak kicsit olcsóbban odaadni.Gond csak az volt,hogy amit mi rendeltünk annak a vízen tapadása A volt ők meg B-s gumit küldtek mert ebből is van kétfajta.Most megy vissza.
Macccy2019-03-06 18:19:18 // 115470
http://lmgtfy.com/?q=demo+gumiabroncs
MI AZ A DEMO GUMI?
A demo gumi olyan abroncs, melyet felszereltek, leszereltek és legfeljebb pár kilométert futott. Az alábbi esetek valamelyikében lehetett használva:
- Autószalonban
- Gumigyárban tesztelésre
- Kamionon, vagy vonaton történő szállításhoz, autóra szerelve
A demo gumira ugyanolyan jótállást nyújt a gyártó, mint egy új gumira. Mintázatának csatornamélysége legalább 99%-ra biztosított.
A demo abroncsok tehát új guminak felelnek meg és pénzmegtakarítást tesznek lehetővé, hiszen akár 10%-kal olcsóbbak, miközben optimális biztonságot nyújtanak.
Ez magyarul szerintem a kamionról leesett új gumi, de a romantika része úgysem fontos. ;)
MI AZ A DEMO GUMI?
A demo gumi olyan abroncs, melyet felszereltek, leszereltek és legfeljebb pár kilométert futott. Az alábbi esetek valamelyikében lehetett használva:
- Autószalonban
- Gumigyárban tesztelésre
- Kamionon, vagy vonaton történő szállításhoz, autóra szerelve
A demo gumira ugyanolyan jótállást nyújt a gyártó, mint egy új gumira. Mintázatának csatornamélysége legalább 99%-ra biztosított.
A demo abroncsok tehát új guminak felelnek meg és pénzmegtakarítást tesznek lehetővé, hiszen akár 10%-kal olcsóbbak, miközben optimális biztonságot nyújtanak.
Ez magyarul szerintem a kamionról leesett új gumi, de a romantika része úgysem fontos. ;)
RomeoOne2019-03-06 18:06:51 // 115469
Miylen az a "demo" gumi? Én a Rotation meg az Outside márkákra esküszöm :DDD
Macccy2019-03-06 17:55:23 // 115468
Hű, most úgy néz ki, hogy a gumis akihez szoktam járni, mégiscsak tud okosba kedves áron abroncsokat, újat, vagyis tavaly év végi gyártmányok, német új autókra szerelt prémium Pirelli "demo" gumik, effektíve 0 kilométer közúti futással. Az ár ami elhangzott elég bíztató 35 ezer /db. Jövőhétre tudok biztosat, addigra megnézem, de nem szokott csalódást kelteni, ha valakinek nem esik ki nagyon Érd, akkor szóljon és mondok még részleteket, addig látatlanba nem verem itt a dobot ...
RomeoOne2019-03-06 17:48:03 // 115467
Az első évben, szárazon, lehet :D
Zolibácsi2019-03-06 16:50:36 // 115466
Pont kerestem 19" gumit. Használtban 50-60 ezerért 6 évesek vannak elg jól el kopva. Így maradtam a taurus 245/40 r19 nel 20500 per darab. Úgy vagyok vele hogy még ez a low budget gumi is jobb mint egy kopott használt.
Haddel2019-03-06 15:42:22 // 115465
Én téliguminál voltam úgy ,hogy eleinte csak prémiumot vettem (Michelin,Continental) ,de aztán meguntam hogy 1-1.5 szezon alatt úgyis elkoptak ,beújítottam előbb Nexent,aztán General Tyrest. Igy azért olcsóbb lett a banán😃
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-06 15:37:35 // 115464
Ez is elég tudományos :-DDD
RomeoOne2019-03-06 15:00:43 // 115463
Nekem úgy nézett ki: Ismerős mérnök az Apollónál, aki a dolgozói kedvezményes áron tud hozni abroncsot. Megkérdeztem, hogy Satin vagy Vorti? Válasz: "Kb. ugyanolyanok, én a Vortit választanám, mert szebb a mintája"
Nekem is jobban tetszett, így Vorti lett :DDD
Nekem is jobban tetszett, így Vorti lett :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-06 14:48:56 // 115462
Nehéz ügy a gumi ügy, akkor tudsz kettőt összehasonlítani, ha már kipróbáltad őket. KÉt szett, 80e km, kitudja hány szezon (8-10?). Ha az egyik mellényúlás volt, 40e km-en keresztül bánod, hogy azt vetted. Ha belenyúlsz egy olyanba ami tetszik, akkor meg nem tágítasz. Mondhat bárki bármit, a saját tapasztalat a döntő. :-)
Én is így vagyok most. A nyárigumi csere előtt nézegettem a teszteket, melyik tapad jobban, ilyen százalék, olyan százalék.
A gumisnál meg mivel Vredestein képviselet, mindig az van jó árban. A döntés pontos menete így nézett ki: Satin, vagy Vorti? A Satin egy puha textil anyag, pff, legyen az :-D
A tudománytalan választás bejött. Nem adnám semennyi plusz tapadásért, annyira halk és kényelmes :-)
Én is így vagyok most. A nyárigumi csere előtt nézegettem a teszteket, melyik tapad jobban, ilyen százalék, olyan százalék.
A gumisnál meg mivel Vredestein képviselet, mindig az van jó árban. A döntés pontos menete így nézett ki: Satin, vagy Vorti? A Satin egy puha textil anyag, pff, legyen az :-D
A tudománytalan választás bejött. Nem adnám semennyi plusz tapadásért, annyira halk és kényelmes :-)
Macccy2019-03-06 14:17:58 // 115461
Én pénztárcára mennék, nem szerelemből .... de okos most én se tudok lenni, ez ennyi lesz. Banán for majom. :)
Liquid2019-03-06 14:04:05 // 115460
Ez a prémium dolgot nagyon nehéz szerintem megítélni. Nem hiszek ebben túlzottan, az ártöbblet nagyrészt a név miatt van. Természetesen a normális konkurensekhez hasonlítva.
Nagyságrendileg ugyanannyit ment el nálam a prémium mint a közepesnek mondott. Nem csak egy esetben. Azt hozzáteszem, hogy Michelin gumim még nem volt, mert egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy megérje. valami nem sportos kategóriában talán...
De 19-es széles gumi amúgy se bír sokat. Egyik se fog elmenni 80k-t.
Nagyságrendileg ugyanannyit ment el nálam a prémium mint a közepesnek mondott. Nem csak egy esetben. Azt hozzáteszem, hogy Michelin gumim még nem volt, mert egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy megérje. valami nem sportos kategóriában talán...
De 19-es széles gumi amúgy se bír sokat. Egyik se fog elmenni 80k-t.
RomeoOne2019-03-06 14:01:32 // 115459
Én egyébként nagyon sokat bújtam a gumiteszteket meg tapasztalatokat, de a végeredmény az volt, hogy felesleges erre túl sok energiát áldozni. Nem lehet egyértelműen meghatározni dolgokat. Pl öregedést egyáltalán nem lehet egy gumiteszten mérni, nincs időutazás. A kopást/futásteljesítményt sem túl megbízhatóan.
Újkori tulajdonságokat meg lehet mérni, de sokszor abban is nagy szórások vannak. Ami az egyik helyen nagyon jó, az a másikon lehet csak közepes. Olyat is láttam már, ami az egyik teszten majdnem a legjobbak között volt, a másikon meg tökutolsó. Nagyjából elmondható, hogy a prémiumok a felső harmadban szoktak lenni, a közepes gumik középen, az olcsók meg hátul nem meglepő módon). Van 1-1 év, amikor van egy jó széria egy budget guminál vagy egy rossz egy prémiumnál, de ezek csak kivételek.
Szerintem úgy érdemes vásárolni, hogy az ember felosztja kb. 3 részre az abroncsokat, mint prémium, középkategória, meg budget, és hozzárendeli ezekhez azokat a tulajdonságokat, amiket egy ilyen jelzőtől el lehet várni, akkor, ha eszerint választ akkor valószínűleg nem fogja meglepetés érni. Egy kategórián belül meg válassza azt, amelyik érzésre szimpatikusabb.
Újkori tulajdonságokat meg lehet mérni, de sokszor abban is nagy szórások vannak. Ami az egyik helyen nagyon jó, az a másikon lehet csak közepes. Olyat is láttam már, ami az egyik teszten majdnem a legjobbak között volt, a másikon meg tökutolsó. Nagyjából elmondható, hogy a prémiumok a felső harmadban szoktak lenni, a közepes gumik középen, az olcsók meg hátul nem meglepő módon). Van 1-1 év, amikor van egy jó széria egy budget guminál vagy egy rossz egy prémiumnál, de ezek csak kivételek.
Szerintem úgy érdemes vásárolni, hogy az ember felosztja kb. 3 részre az abroncsokat, mint prémium, középkategória, meg budget, és hozzárendeli ezekhez azokat a tulajdonságokat, amiket egy ilyen jelzőtől el lehet várni, akkor, ha eszerint választ akkor valószínűleg nem fogja meglepetés érni. Egy kategórián belül meg válassza azt, amelyik érzésre szimpatikusabb.
droberto2019-03-06 13:31:09 // 115458
Így van.
Illetve amit tegnap is írtam, hogy ahogy kopik nem veszít úgy a tulajdonságaiból, mint egy közép vagy alsó kategóriás, valamint lassabban is öregszik.
Csodák nincsenek. Amennyivel olcsóbb annyival kevesebbet bír.
Nálam három dolog billenti a prémium felé a mérleget:
1. Maximális teljesítmény. Itt nem az ár/tapadás elvet követem. Sok múlhat ezen.
2. A (futásteljesítmény és futásidő)/ár aránya nem rosszabb mint az olcsóbb gumiknak.
3. Az élettartama szinte egészében a jobb tapadást hoz mint a többi abroncs.
Illetve amit tegnap is írtam, hogy ahogy kopik nem veszít úgy a tulajdonságaiból, mint egy közép vagy alsó kategóriás, valamint lassabban is öregszik.
Csodák nincsenek. Amennyivel olcsóbb annyival kevesebbet bír.
Nálam három dolog billenti a prémium felé a mérleget:
1. Maximális teljesítmény. Itt nem az ár/tapadás elvet követem. Sok múlhat ezen.
2. A (futásteljesítmény és futásidő)/ár aránya nem rosszabb mint az olcsóbb gumiknak.
3. Az élettartama szinte egészében a jobb tapadást hoz mint a többi abroncs.
Macccy2019-03-06 13:21:45 // 115457
Igen, de a prémium gyakorta nem véletlenül prémium. A kémiát, fizikát régebb óta űzik, biztos védik is mint a CocaCola receptjét. Ha jól tapad az alsókategóriás, akkor hamarabb fog elkopni, a kínairól pedig több helyen elmondták, hogy a többféle összetételű (gyengébb) rétegek miatt a külső halk és tapadós réteg adja el a gumit, amint az lekopik a gumi némileg hangosabb lesz, a tapadása romlik, gyorsabban öregszik. satöbbi
Online tag
2
Vendég2
374