Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 20:04:11 // 16040
ebben a kategóriában ez van minden szinten már csak tudom :)
'''''2011-09-14 20:03:30 // 16039
Most akartam kiköttetni a szívótorokban a lapátokat meg kitisztíttatni az egr-t,hogy utána ráírassak még kicsit a progira meg hátha kiküszöbölöm a hullámzó gyorsulást.Viszont ha utána megint szét kell szedni az egészet akkor lehet egyszerre kéne megcsináltatnom.Nem szeretem szerelőhöz vinni,mindig kapok pár új karcot.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 20:03:17 // 16038
hiába rázatod olyan feszes a futóműve...általában a felső lengőkart keresik hozzá és más semmit...az enyémben 144e lakik és semmi zörej ...azaz a stabrúd néha halkan, ott figyel már 2 hónapja a földön az új...
imi1562011-09-14 20:01:38 // 16037
Abszolút egyet értek.
Talán még annyi,hogy más offokkal is legalább ennyi baj van............ha nem több!
imi1562011-09-14 19:59:02 // 16036
Inkább kotyog...........asszem.
Sztem vmelyik lengőkar gömbfeje lesz.A stabrúd bekötőjének cseréjén már túl vagyok,úgyhogy az kizárva.
Majd megrázatom valahol,aztán talán úgy mehallani 100%-ra mi adja a hangot.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 19:56:16 // 16035
így van mi általában kertelés nélkül leírjuk mi a hiba így másnak nem kell végig szopni amit mi megtettünk én simán vennék még egy 59-et vagy egy Brera-t tudom hova nyúljak vagy mi fog tönkre menni....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 19:54:21 // 16034
na azt azért észre veszed a turbónyomás mérőn :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 19:52:59 // 16033
koppan vagy kotyog? kotyogni a stabrúdszilent, stabpálca szokott kopogni valamelyik talpas
imi1562011-09-14 19:44:31 // 16032
Már akinek nincsenek......:-))!
Nekem vmi koppan jobb elől:S.
Már csak azt kellene kideríteni,hogy mi az.
'''''2011-09-14 19:40:51 // 16031
Nincs több baj vele,mint bármelyik másik típussal,csak mi nyíltan,szépítgetés nélkül leírjuk a hibákat,megvitatjuk és utána kiküszöböljük.Ha a tervezők is néha benéznének ide,lehet jobban járnának ők is,mi is. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 19:37:12 // 16030
nyugi futóműgondok nincsenek van helyette más amit ha kiiktatsz akkor élhető autó :)
'''''2011-09-14 19:35:36 // 16029
Mutogatták,hogy hol fúj ki.Mintha kicsit olajos,dzsuvás lett volna ott.Nem is érdekelne,csak azt mondták minél több levegő megy el,annál kevesebb jut a turbóba vissza.Magyarul,gyengébb lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 19:30:56 // 16028
akkor honnan tudod hogy kifúj? :) levettétek a hővédő lemezt? van nyoma? én meglestem anno az enyémet de semmi kifújás...
Roll19832011-09-14 19:28:02 // 16027
Minél többet olvasom a 159-es topikot, annál jobban elveszitek a kedvem ettől a kocsitól. Mindig van valami hiba valakinél. :)
'''''2011-09-14 19:23:18 // 16026
Szerintem nem,inkább csak beképzelem.Még!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 19:19:09 // 16025
hallani is lehet? buzi egy megoldás hogy nem középre tették a turbót ha nem a 4-es henger környékére vagy lenne vastagabb tőcsavar :(((
'''''2011-09-14 19:09:32 // 16024
Ja,egy kicsit fúj még csak ki.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-09-14 18:42:11 // 16023
az 4-es 5-ös henger között gondolom ez is típushiba ...tőcsavar kifúr, új bele ...látszik is a nyoma a kifújásnak?
'''''2011-09-14 18:29:15 // 16022
Ma beszéltem a szerelőmmel,mert kifúj a kipuffom a hengernél.Sajna vagy beletört vagy kicsavarodott mert nem látni a csavart.A javításához állítólag le kell szedni a hűtőket és a turbót meg még sok mindent mert nem lehet hozzáférni.Kiakadtam! :-(
Csosznorbert2011-09-13 20:49:57 // 16021
Pontosítok.
Részemről érkezett a 16000. :)

Aztán nesértegessélmárnémetoffverdákkal. :DDD

További javitás a 16k hsz-re:

:)))
GTPeti2011-09-13 20:31:25 // 16020
Ja... hogy nem te neked van ennyi hsz-ed, hanem K volt. Akkor vmi passzoló ótót kéne idetenni. B)
GTPeti2011-09-13 20:29:46 // 16019
Még szerencse, hogy ezt nem egy 1600ccm-es Golf megvásárlásával ünnepled. :))
Csosznorbert2011-09-13 19:54:07 // 16018
A 16000. hozzászólásom alkalmából.



:DDD
'''''2011-09-13 19:28:04 // 16017
Finnyások!!!Nekem mindegyik jó lenne.
SKrisz2011-09-13 18:06:40 // 16016
Érdekes, mert én amikor megláttam a 159 -esen a fekete opciós Turbina felnit (a TI csomaghoz rendelhető egyetlen 18"-as kerék volt) akkor inkább bevállaltam itthon a 19" -es kereket, mert annyira nem tetszett... Izlések és pofonok :)
.....2011-09-13 17:57:10 // 16015
turbina nero
admirális2011-09-13 17:40:41 // 16014
Kegyetlen ez a felni. Amit még állati az a Giulietta Turbina, én hanyatt estem amikor láttam felszerelve 159-re.
Csosznorbert2011-09-12 23:15:15 // 16013
No én pont az figyeltem..... :P
De majd keritek valamit eme becses ünnepre. :)
Piritu - 1.000.0002011-09-12 21:57:42 // 16010
A 16000-dik (=16k) hozzászóláshoz :-)
Ilyen alkalomra képet is szoktak tenni :-))
Piritu - 1.000.0002011-09-12 21:03:18 // 16008
OFF
A hét végén 500+ km-t mentünk, voltunk a gyorsulásin is, most is meglátszik az arcunkon a napszemüveg helye. Ma a melóban nagy tetszést arattam :-)
ON
admirális2011-09-12 20:59:54 // 16007
Köszi.
VAG-COM kábellel próbálta valaki?
Kompressz úr2011-09-12 20:58:51 // 16006
Kellemes is a B oszlop nélküli élet :)))
Csabi2011-09-12 20:57:12 // 16005
ELM327 v1.4 van nekem és tudom nullázni. Lehet FES(2.3) verziótól is függ...
admirális2011-09-12 20:45:38 // 16004
Ja még az maradt ki hogy 159-esen.
admirális2011-09-12 20:45:17 // 16003
FES-ben a Service Interval Reset-et ki milyen kábellel próbálta?
Piritu - 1.000.0002011-09-12 20:39:05 // 16002
A faceliftes 156-ban a comp + és a - együttes benyomásával lehetett resetelni.
admirális2011-09-12 20:35:26 // 16001
Szerviztől független a kérdés.
Piritu - 1.000.0002011-09-12 20:35:09 // 16000
Addig is pihen a Párduc :-)
Piritu - 1.000.0002011-09-12 20:34:21 // 15999
Csak nem hivatalos szakszervizben jártál? :-DD
Kompressz úr2011-09-12 20:34:09 // 15998
No, nem az 159-ben lobog :-)
ALFI1562011-09-12 20:31:20 // 15996
Ahol csináltatod kinullázzák nem?
admirális2011-09-12 20:29:13 // 15995
Sziasztok, olajcsere nullázás kinek milyen kábellel megy?
Piritu - 1.000.0002011-09-12 20:25:25 // 15994
gratula a k-hoz! :-))
Csosznorbert2011-09-12 20:16:58 // 15993
Ritka ha hosszú távon meg tudom hajtani. Néha rákényszerülök a jövőben is. Ezért is akarom majd kidobni belőle. Érdeklődtem is ezügyben a faladon.
Csöri2011-09-12 20:15:15 // 15992
A DPF pucolással csak óvatosan. Ezt a funkciót csak végszükségben, mert megviseli a technikát. Inkább ki az útra aztán el kell kenni neki.:-)
Piritu - 1.000.0002011-09-12 20:13:48 // 15991
Szép idő van, lobog a hajunk :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak