Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:53:50 // 35004
Ezt "értem" :-)
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:52:11 // 35003
Nagy melegben jobban dolgozik a rendszer, ha jól tudom nagyobb nyomást enged meg, ezért hangosabb a kompresszor. Általában 30 fok felett kapcsol rá. Ha olyankor hangosabb, az normális.
GTPeti2013-05-05 21:49:53 // 35002
Hogyhogy németül használod? Jóaz? Audi-emuláció?
jati1592013-05-05 21:48:51 // 35001
Megnézetem, de tavaly nyáron ellenőriztük és már akkor is nagy melegben hallatszót.
Most jött megint elő a hang.
Most jött megint elő a hang.
jati1592013-05-05 21:47:04 // 35000
Sziasztok!
Enyém le lett dugózva/ lekorlátozva 1%-ra az agyában. Azóta nincs EGR-rel probléma. :-)
Ajánlom mindenkinek!
Enyém le lett dugózva/ lekorlátozva 1%-ra az agyában. Azóta nincs EGR-rel probléma. :-)
Ajánlom mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:46:10 // 34999
Dömpi (il dottore)2013-05-05 21:46:02 // 34998
kevés a gáz, rá kell tölteni. A kompresszornak valszeg nincs baja.
Pityukoma2013-05-05 21:43:49 // 34997
Gratula a "K"-hoz.
jati1592013-05-05 21:43:00 // 34996
Köszönöm az infot!
Pityukoma2013-05-05 21:42:58 // 34995
Ne is érezd soha :-) Majd a talin megmutatom ha éppen olyanja lesz.
jati1592013-05-05 21:41:44 // 34994
Igazad lehet! Hát majd utána kérdezek...
Köszönöm a segítséget!
Köszönöm a segítséget!
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:38:56 // 34993
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:37:57 // 34992
Nem kocsi alapján lett keresve, hanem a kompresszoron lévő szám alapján.
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:36:45 // 34991
A klímás hozatta a Denso nagykerből, azért volt olcsóbb. Onnan, ahonnan a javító készleteket is szerzik. A trükk annyi volt, hogy szíjtárcsa nélkül lett rendelve, és a meglévőé lett átrakva az újra.
direttore2013-05-05 21:35:54 // 34990
Az enyém szét lett szedve, kipucolva, mégis 1500-1700- nél berángat kis gázadásnál... érdekes.
droberto2013-05-05 21:32:50 // 34989
Én ezt a rángatást még nem éreztem.
jati1592013-05-05 21:31:50 // 34988
Néztem a neten, de 120-140 alatt nem találtam.
60 lenne akkor nem gondolkodnék. :)
Egyébként a márkaszerviz úgy emlékszem mintha 70-80-at mondtak volna gyárira...
Megkérdezem megint úgy is náluk parkolok. : ) ( Kilyukadt egy vízcső és kifolyt a motorból a víz... :-D )
60 lenne akkor nem gondolkodnék. :)
Egyébként a márkaszerviz úgy emlékszem mintha 70-80-at mondtak volna gyárira...
Megkérdezem megint úgy is náluk parkolok. : ) ( Kilyukadt egy vízcső és kifolyt a motorból a víz... :-D )
Pityukoma2013-05-05 21:31:33 // 34987
Én is az új mellett voksolok. Még nem láttam olyan bontottat ahol a csőcsatlakozások helye le lett volna dugaszolva. Ott telemegy mindenféle szmötyivel amit aztán behord a rendszerbe.
Esetleg nem lett túltöltve a rendszer? Volt itt olyan cartárs akinek azért morgott.
Esetleg nem lett túltöltve a rendszer? Volt itt olyan cartárs akinek azért morgott.
Pityukoma2013-05-05 21:25:51 // 34986
Már én is eljátszottam a gondolattal hogy szétkapom, de itt mindig meg is állt a dolog. Mikor néha elkezd rángatni, kis gáz, 2000fordulat...stb-nél, akkor azt szoktam csinálni hogy finoman elindulok, majd padlógáz- utána motorfék és megint finom gyorsítás, utána ismét padló... és így tovább 4-5x ezt eljátszom és sokáig elmúlik a tünet. Gondolom így hirtelen zárásra kényszerítem az EGR-t és leveri a tányérról a kokszot. Ezidáig nekem bejött.
Annyira nem vagyok kíváncsi mint amilyen lusta :-D
Annyira nem vagyok kíváncsi mint amilyen lusta :-D
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:23:11 // 34985
Ja, és közben vettem még egy bontottat is, ami szintén kukás lett.
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:22:08 // 34984
A Spiderben kukás lett, a gáz ment el. Elsőre szétszedték, javították, aztán a végén csere lett.
Érdemes a klímásnál tájékozódni. 60-ból megállt az új kompresszor cserével, feltöltéssel.
Érdemes a klímásnál tájékozódni. 60-ból megállt az új kompresszor cserével, feltöltéssel.
Piritu - 1.000.0002013-05-05 21:19:00 // 34983
Könnyű összecserélni a gumi hangjával. (OFF-nál jártam így, ott a gumi lett kukás a teló miatt.)
A hamarosan meghaló csapágynak már rendes hangja van, ott nem kell fülelni.
A hamarosan meghaló csapágynak már rendes hangja van, ott nem kell fülelni.
jati1592013-05-05 21:18:08 // 34982
Sziasztok!
Ment már tönkre valakinek a klímakompresszor?
Cserés vagy fel lehet újítani?
Szerintem csapágyas lehet, mert menet közben nyüszít / morog...
Előre is kösz a segítséget!
Ment már tönkre valakinek a klímakompresszor?
Cserés vagy fel lehet újítani?
Szerintem csapágyas lehet, mert menet közben nyüszít / morog...
Előre is kösz a segítséget!
Alfonis2013-05-05 21:15:48 // 34981
na majd megfogom a kerékagyat megállásnál. Beültem kicsit hátra autópáylán Réka vezetett, mitha kcisit búgos lenne detényleg nem tudtam még megállapítani :S szóval remélem még a veszélyes kategory ba nem tartozik és h nem vagyok hozzá süket :P Pénteken majd hazafelé hallgatom. Meg otthon megemelem majd akk. tapasztalatok h mennyit lehet menni halk bugással vannak?
Vermacy2013-05-05 20:57:48 // 34980
Annyi "szépséghibája" van a dolognak, hogy gumi leszerelésnél nagy valószínűséggel sérülni fog ill. egy árnyalattal sötétebb lett, mint az eredeti szín, így kisebbnek látszik/látom! Amúgy még mindig harci szekér kinézete van napsütésben :o)
Gondolkodok rajta, hogy a télit is újra fújatom, de azt már "strapabíróbb" lakkal, esetleg fehérre...
Gondolkodok rajta, hogy a télit is újra fújatom, de azt már "strapabíróbb" lakkal, esetleg fehérre...
Pityukoma2013-05-05 20:53:37 // 34979
Nagyon szépek lettek, le a kalappal :-)
Vermacy2013-05-05 20:52:29 // 34978
Én is vakargatom, meg mosom minden alkalommal kúton, de 100 km és mintha mise történt volna. Még jó, hogy Rosso, így kevésbé feltűnő :o)
droberto2013-05-05 20:49:09 // 34977
Most jöttem haza a WTCC-ről. Bazi jó verseny volt. :)
Holnap indulok céges Daciaval Németbe, Oelde-be.
Holnap indulok céges Daciaval Németbe, Oelde-be.
Piritu - 1.000.0002013-05-05 20:48:41 // 34976
Jah, a jó idővel megjöttek a bogarak...
Tegnap hazafelé elfogyott egy töltetnyi ablakmosó, és 3x lett kúton lepucolva az ablak.
Tegnap hazafelé elfogyott egy töltetnyi ablakmosó, és 3x lett kúton lepucolva az ablak.
droberto2013-05-05 20:47:17 // 34975
9 mm-el kisebb átmérőjű, 10 mm-el keskenyebb a futófelület. Picit rosszabb tapadás (gyakorlatilag észrevehetetlen), lehelletnyivel kevesebb fogyasztás. A 8" széles felnin feszülősebb, ezáltal sérülékenyebb. Kicsit jobb gyorsulás, kisebb végsebesség. A km óra is kevesebbet mutat, ezáltal a fogyasztás is csökken.
Piritu - 1.000.0002013-05-05 20:46:03 // 34974
Hallhatóan megnőtt a zaj a kocsiban (Párduc & Pók). A kereket megemelve egyértelmű volt a 159-nél a bibi. A Spider felemelve nem volt zajos, csak melegedett a kerékagy. A csere után csend lett mindkét esetben.
Hogy mennyire veszélyes? Nem tudom. Ha beáll nagy gáz. A Spideré gyakorlatilag kenésmentes volt, ott bármi lehetett volna. A 159-é kapott egy pofont és attól lett zajos. Szerintem tovább bírta volna meglepetések nélkül.
Hogy mennyire veszélyes? Nem tudom. Ha beáll nagy gáz. A Spideré gyakorlatilag kenésmentes volt, ott bármi lehetett volna. A 159-é kapott egy pofont és attól lett zajos. Szerintem tovább bírta volna meglepetések nélkül.
Vermacy2013-05-05 20:45:06 // 34973
Gyakoroltam :o)
Igazából nemTom, mi történt, mert az Img-ket meg beírta... A lényeg, hogy megvan végre.
Ma is lemostam a verdát, mert szó szerint véres volt az eleje. Rohadék szúnyogok szétkenődnek, meg mosás közben megbosszulják az áldozatokat... A magasnyomású csodákra képes :o)
Igazából nemTom, mi történt, mert az Img-ket meg beírta... A lényeg, hogy megvan végre.
Ma is lemostam a verdát, mert szó szerint véres volt az eleje. Rohadék szúnyogok szétkenődnek, meg mosás közben megbosszulják az áldozatokat... A magasnyomású csodákra képes :o)
droberto2013-05-05 20:42:46 // 34972
Én még sose nyúltam hozzá. (De már tervezem :))
Vermacy2013-05-05 20:42:32 // 34971
droberto2013-05-05 20:42:08 // 34970
A szívósorban. A 8V-nél nincs!
droberto2013-05-05 20:41:41 // 34969
Mindenkinek 156-ot mutat a főmenüben az ePer, a lemezes és az Online-nál is! :)
droberto2013-05-05 20:35:44 // 34968
Én is értetlenül álltam ott, de jól esett azért. :)
A futóműállítás előtt fontosnak tartottam elvégezni.
A futóműállítás előtt fontosnak tartottam elvégezni.
Alfonis2013-05-05 20:34:57 // 34967
Pirituuu! Téged kérdezlek meg ha jól emlékszem neked voltak már csapágy cseréid... Mennyire jól hallhatóan hallatszik búg a csapágy. Bal hátulról mintha hallanék valamit de nem vagyok benne biztos... néha búg néha nem nemtom. Mikortól veszélyes a csapágy? gondolom előtte azért már jól lehet hallani nem? Tapasztalatokat kérnék :P
Piritu - 1.000.0002013-05-05 20:30:17 // 34966
A kép beszúrást még gyakorolni kell :-))
Vermacy2013-05-05 20:28:27 // 34965
Hali! Végre van annyi időm, hogy képekkel illusztráljam, hogy egy Vaterázott, szakadt felniből mit lehet kihozni felújítással! A bal oszlopban az előtte állapot van, ahol látszik, hogy a pesti utcákon használt felni hogy le lett húzva, az élek mennyire sérültek ill. az egyik belső felén egy hatalmas ütést is kapott, ahol az akkor rajta lévő gumi szálszakadásos is lett. NA ebben az állapotban vettem meg a 4db, kupak alapján Dezent felnit.
[img1][img6]
[img2][img7]
[img3][img8]
[img4][img9]
[img5][img10]
A jobb oldal az utána állapot ill. az egyik képen a téli felnivel párosítva látszik. A téli gyári 17-es, míg a nyári R18-as (vki szerint német replika, lehet...), mindegyik 225-ös szélességben. A felújítás, gumiszereléssel, centírozással együtt 40eHUF/készlet volt! Sztem egészen baráti ár...
A nyári Haida márkájú és HD921 típusú újonnan vásárolt gumi egy érdi kereskedőtől, amit immáron esőben is volt alkalmam kipróbálni a 8-ason Csütörtökön! 100 méterre lehetett csupán ellátni, olyan zápor volt, de semmi felúszás és enyhe billegtetés hatására is stabil maradt. Engem meggyőzött. Szárazon nem egy Pirelli, de nem versenyautóm van és nekem a hétköznapi használatok során tökéletesen kiszolgál!
[img1][img2][img3]
NA és a gumi a Pirelli PZero Nero 75 ezres árával ellentétben "csupán" 20,4 ezer/db. Igaz, kellett rá várni egy hetet, mert csak rendelésre hoznak, nem készleteznek.
A Dezent felniközepek helyett már megérkeztek az Alfások, így a téli-nyári garnitúra külön-külön megkapta a megérdemelt logókat...
[img1][img6]
[img2][img7]
[img3][img8]
[img4][img9]
[img5][img10]
A jobb oldal az utána állapot ill. az egyik képen a téli felnivel párosítva látszik. A téli gyári 17-es, míg a nyári R18-as (vki szerint német replika, lehet...), mindegyik 225-ös szélességben. A felújítás, gumiszereléssel, centírozással együtt 40eHUF/készlet volt! Sztem egészen baráti ár...
A nyári Haida márkájú és HD921 típusú újonnan vásárolt gumi egy érdi kereskedőtől, amit immáron esőben is volt alkalmam kipróbálni a 8-ason Csütörtökön! 100 méterre lehetett csupán ellátni, olyan zápor volt, de semmi felúszás és enyhe billegtetés hatására is stabil maradt. Engem meggyőzött. Szárazon nem egy Pirelli, de nem versenyautóm van és nekem a hétköznapi használatok során tökéletesen kiszolgál!
[img1][img2][img3]
NA és a gumi a Pirelli PZero Nero 75 ezres árával ellentétben "csupán" 20,4 ezer/db. Igaz, kellett rá várni egy hetet, mert csak rendelésre hoznak, nem készleteznek.
A Dezent felniközepek helyett már megérkeztek az Alfások, így a téli-nyári garnitúra külön-külön megkapta a megérdemelt logókat...
Pityukoma2013-05-05 20:28:14 // 34964
Szia :-) Túl sok mindent nem írtál a vasadról és kép is csak 1 van róla, ezért csak tippelni tudom hogy navis fejegységed van és azt is csak gondolom hogy nincs benne fényérzékelő. Ha ez így van akkor a többi opció állítását a navin a trip gomb megnyomása után éred el az alsó gomb sorral.
Alfonis2013-05-05 20:25:43 // 34963
gondoltam megkérdezem...nem-e?
Van olyan ismerős aki 4 pár "fos" gumit vesz mindig. Városi és kevés főút használatra veszi csak. 15-20 E ft 4 pár és 2-3 évig jó neki :)
Mondjuk én sem tennék fel sosem ennyire elhasznált gumit... Meg mondjuk én alig meek városba :D gondoltam jófej leszek rákérdezek :D
egyébként van ágy is :D
Van olyan ismerős aki 4 pár "fos" gumit vesz mindig. Városi és kevés főút használatra veszi csak. 15-20 E ft 4 pár és 2-3 évig jó neki :)
Mondjuk én sem tennék fel sosem ennyire elhasznált gumit... Meg mondjuk én alig meek városba :D gondoltam jófej leszek rákérdezek :D
egyébként van ágy is :D
ALFI1562013-05-05 20:11:40 // 34962
Szerintem hagyd ott nyugodtan.Ilyet már csak nem tesz fel senki :)
Alfonis2013-05-05 20:10:20 // 34961
hjaaaaa egy pár van
Alfonis2013-05-05 20:09:38 // 34959
kell valakinek 215/ 60 (hu átmérőt nem tom) NOKIAN gumi még a jeleken felül van vmivel.. ingyen hazaviszem itt van az utcán meg meglesem h pontosan mekkora....ha valakit érdekel :D (lomtalanítás) :P
Vermacy2013-05-05 20:06:18 // 34958
Hali! Én is direkt a 225/45 R18-asgumit kértem. Nekem szélességben ez több, mint elég! "Tatásan" vezetek ill. 1 hónap múlva "asszony" tolja neki és remélhetőleg pár hónapon belül már csak napi max 2x5 km-ert meg a havi 1 családlátogatást tesszük bele. Ehhez a 215 is megfelelne (R16-ban volt egy szezont téliként, de "imbolygósnak tűnt), de a 225 az Én érzésem szerint az arany középút. Gumis kérdezte is, hogy biztos-e a 225, mert a gyári a 235, de ez így van jól! Eddig bevált, már vagy két hete ez van fent a felújított felnin. Arról rakok fel képet is minnyá'...
davidbagyo2013-05-05 17:21:13 // 34957
Ciao,
Segitsegetek kernem. A draga kicsi 159esem ma kiirta hogy check engine es megallt.
Eddig solymaron laktam ahonnan nem is volt kerdes hogy Szamosihoz vittem volna az autot. Sajnos vontatni nem lehet, mivel automata.
Zugloban a Kelet Pest Fiat Alfa szerviz van. Mit javasoltok hova vigyem itta kornzeken illetoleg van e valakinek traileres ismerose aki emberi aron elviszi az autot.
Bocsi de ezen a geoen nincs ekezet azert irom igy a hozzaszolast.
Elore is koszi,
Segitsegetek kernem. A draga kicsi 159esem ma kiirta hogy check engine es megallt.
Eddig solymaron laktam ahonnan nem is volt kerdes hogy Szamosihoz vittem volna az autot. Sajnos vontatni nem lehet, mivel automata.
Zugloban a Kelet Pest Fiat Alfa szerviz van. Mit javasoltok hova vigyem itta kornzeken illetoleg van e valakinek traileres ismerose aki emberi aron elviszi az autot.
Bocsi de ezen a geoen nincs ekezet azert irom igy a hozzaszolast.
Elore is koszi,
DrB2013-05-05 17:02:33 // 34956
Lenne egy gumis kérdésem az Urakhoz! A gyári 235/45 R18 helyett nálam 225/45 R18 abroncsok vannak fent. Már így vettem. Az előző, egyben első tulaja még egy TÜV igazolást is beszerzett, hogy a műszakin ne legyen gond. Szóval ez a méret is engedélyezett a 159 2.4 mJTD-re. Mivel decemberi vétel volt újkorában, a gyári 17-es felniken voltak/vannak a téli gumik, a nyári abroncsokhoz pedig vett az akkori tulaj 18-as felniket, amikre már 225/45 abroncsokat rakatott. Olvasva a német fórumokat, nem ritka, hogy ezt a méretet választják. Egyrészt nagyobb a választék, másrészt valamivel olcsóbb is ez a méret. Nekem az elmúlt 65 ezer km alatt teljesen megfelelt. De nincs összehasonlítási alapom a 235/45 R18 mérettel. Lényegi eltérés van a menettulajdonságok tekintetében a két méret között???
GTPeti2013-05-05 16:06:12 // 34955
Lehet. És a vakbele annak is el lesz távolítva. :P