Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-02 21:03:41 // 39015
nézzed meg hátul azt a műanyagot amire az emelőt kell rakni csúnyán tud kopogni ha mozog a kaszniban, ha az összes szilent jó hátul akkor max a stabpálca lehet egyéb iránt nyugodtan kimehetsz görögbe nem lesz semmi baj
Alfonis2013-08-02 20:48:47 // 39014
Erhard ! véleményezd már a kopogásom. benned bízom :D !valakinek megkéne nyugtatni, h nem esik ki a kerék! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-02 20:36:56 // 39013
mondtam ...
Alfonis2013-08-02 20:35:18 // 39012
Na megemeltem de amúgy is beférek alá kb. MInden egybe van. Rugó nem törött. Teljesen möbé nem láttam de mentem az ujjammal és végig jó. A stab rudak nem töröttek :D többit nemvágom. Minden jónak tűnik gondolom valaminek a gumi valamije van kikopva... az meg nem veszélyes ha jól gondolom :D hetente meek 800 km de most görög előtt mégis beletették a bogarat a fülembe, h mi is kotyog :D Azért az véleményeket várom még :D
Dömpi (il dottore)2013-08-02 19:52:12 // 39010
460 gr!
Az enyémben most 410 gr van, mert eléggé "bogaras" a hűtőm...jövőre csere, és akkor újra 460 gr-ra lesz töltve. Amúgy a 410 gr-al is hűt szépen.
Az enyémben most 410 gr van, mert eléggé "bogaras" a hűtőm...jövőre csere, és akkor újra 460 gr-ra lesz töltve. Amúgy a 410 gr-al is hűt szépen.
David | Centocinquantanove2013-08-02 18:52:57 // 39009
Közben telefonáltam egy másik autóvillamossági és klímás szakszervizbe, ahol szintén elsírtam a bánatomat klíma ügyben.
Itt azt mondták (szintén láttatlanban), hogy a légáram elosztó motorját hanyagoljuk egyelőre, szerintük inkább kevés a gáz a rendszerben, ami van azt is elviszi a jobb oldali zóna... (ezt nem teljesen értem, de legyen igaza, mert jóval egyszerűbb javítani és költségekben is csak a töredéke egy műszerfal szétbontással egybekötött légáram elosztó motor mustrának...)
Ha jól emlékszem akkor 480g gáz az optimális... Kérlek erősítsetek vagy cáfoljatok meg egy helyes értékkel! Köszi!
Itt azt mondták (szintén láttatlanban), hogy a légáram elosztó motorját hanyagoljuk egyelőre, szerintük inkább kevés a gáz a rendszerben, ami van azt is elviszi a jobb oldali zóna... (ezt nem teljesen értem, de legyen igaza, mert jóval egyszerűbb javítani és költségekben is csak a töredéke egy műszerfal szétbontással egybekötött légáram elosztó motor mustrának...)
Ha jól emlékszem akkor 480g gáz az optimális... Kérlek erősítsetek vagy cáfoljatok meg egy helyes értékkel! Köszi!
DrB2013-08-02 17:36:45 // 39008
Nezd meg a rugot is, parunknal eltort mar...
Alfonis2013-08-02 17:28:17 // 39007
esetleg, mik lehetnek és azok mik tűrnek? hogyan lehetne diagnosztikát csinni?
Alfonis2013-08-02 17:27:33 // 39006
Gyors kérdés:
Jobb hátul kopog már egy ideje a valami. Lehet stabrúd meg nemtom még mi. De stabilizátorra rákukkantva meg a gumit tapizva nem érzek semmit. csak úthibánál van kisebb sebességnél. Am a kocsi stabil meg minden. Ez mennyire sürgősségi hiba? Jövő héten pénteken indulás görögbe.
Jobb hátul kopog már egy ideje a valami. Lehet stabrúd meg nemtom még mi. De stabilizátorra rákukkantva meg a gumit tapizva nem érzek semmit. csak úthibánál van kisebb sebességnél. Am a kocsi stabil meg minden. Ez mennyire sürgősségi hiba? Jövő héten pénteken indulás görögbe.
Liquid2013-08-02 13:36:16 // 39005
konkrétan nem próbáltam, sztem kellően alulmotorizált...
Ha a száraz tényeket nézzük akkor valamivel jobb mint az 1.6 156
Viszont a JTS motorokról nem hallottam jókat, nem műszakilag hanem érzésileg. Mindenki azt mondta hogy kelletlen, nem szép hangú, szóval nem egy TS :)
Ha benyás akkor sztem inkább 2.2 JTS abban már legalább van erő
Ha a száraz tényeket nézzük akkor valamivel jobb mint az 1.6 156
Viszont a JTS motorokról nem hallottam jókat, nem műszakilag hanem érzésileg. Mindenki azt mondta hogy kelletlen, nem szép hangú, szóval nem egy TS :)
Ha benyás akkor sztem inkább 2.2 JTS abban már legalább van erő
Trombozis2013-08-02 13:19:49 // 39004
Nem. :-) Opelos haveromnak.
Nekem kormos lesz majd jövőre valószínű. Vagyis azt tervezem. De még messze van az a nap.
Nekem kormos lesz majd jövőre valószínű. Vagyis azt tervezem. De még messze van az a nap.
GTPeti2013-08-02 13:16:11 // 39003
Neked lenne amúgy?
Trombozis2013-08-02 13:16:04 // 39002
Köszi srácok a gyors választ. :-)
Trombozis2013-08-02 13:15:37 // 39001
Nem 160? :-)
A 156 1.6 is elég egy normális közlekedésre még is szidják, hogy gyér. :-)
A 156 1.6 is elég egy normális közlekedésre még is szidják, hogy gyér. :-)
Trombozis2013-08-02 13:14:57 // 39000
Közben egy olyat találtam, hogy gyengus. :-) De csak egy HSZ.
GTPeti2013-08-02 13:14:07 // 38999
Úgy emlékszem azt írták a cartársak, hogy meglehetősen gyengus vele. Akkor már 2.2-vel inkább.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-02 13:13:53 // 38998
szerintem normális közlekedésre biztos elég a 144le
[k i z z o]2013-08-02 13:13:21 // 38997
Drágábban látod, de ugyanaz a kínai, azért persze, hogy nem adunk több pénzt. De van az eredeti, amely 1.4b reviziónál tart és nem olyan problémás. Nem szabad elfelejteni, hogy a mostani kínai development 1.5 SW -ek még mindíg az anno nyitva hagyott ELM 1.0 kód revíziói, és olyanok amilyenek, ingyen postával + a gyártás minősége is enyhén szólva Class 0. Nekem egy párral már volt gondom, sok ismerősöm meg volt értük őrülve egy időben, javítottam is őket, a hibák 99% -a a felhasznált anyagokból, gyártástechnológiából valamint a minőségbiztosítás teljes hiányából adódik.
Trombozis2013-08-02 13:12:33 // 38996
Sziasztok srácok!
Bocs a hülye kérdésért, mert tuti sokan kérdezték már, de nem tudok a keresőbe erre keresni: az 1.9 JTS motor jól teljesít a 159-ben? Gondolok itt olyanokra, hogy a 156-ban alul motorizált az 1.6 benzin, stb, stb. Vagy bőven elég?
Köszöntem a válaszokat. :-)
Bocs a hülye kérdésért, mert tuti sokan kérdezték már, de nem tudok a keresőbe erre keresni: az 1.9 JTS motor jól teljesít a 159-ben? Gondolok itt olyanokra, hogy a 156-ban alul motorizált az 1.6 benzin, stb, stb. Vagy bőven elég?
Köszöntem a válaszokat. :-)
GTPeti2013-08-02 13:08:19 // 38995
Ezek mind klónok... Az eredeti chip fejlesztője bár ügyes, nincs megáldva túl jó üzleti érzékkel. Szóval ő maga is tehet erről.
droberto2013-08-02 13:03:17 // 38994
Elvileg 1.4-es utánzat.
Az 1.5-ösök tudomásom szerint nincsenek (eredetiben). Ennek még utána kéne járni...
Az 1.5-ösök tudomásom szerint nincsenek (eredetiben). Ennek még utána kéne járni...
droberto2013-08-02 13:00:01 // 38993
Liquid2013-08-02 09:48:44 // 38992
neked sima BTs ELM327-ed van? mert ha jól működik és megbízható akkor érdekelne engem is, csak félek tőle...
droberto2013-08-02 09:37:42 // 38991
A BT az mindig szopás szerintem is. Egy picit az ELM-nél is, ha megkavarodnak a portok.
A kényelem viszont felbecsülhetetlen. (Főleg amikor a motortérhez, vagy az aknába oda tudod vinni a gépet.)
Egyébként az enyém tényleg mindenhez csatlakozik az ABS-t leszámítva.
Hamarosan veszek OBD hosszabbítót, azt meghekkelem :) + nem kell a műszerfal ajtaját nyitni, csukni.
Bár a mini ELM327 BT is izgat (főleg, hogy csak 1500 pénz), de erről jót nem olvastam.
A kényelem viszont felbecsülhetetlen. (Főleg amikor a motortérhez, vagy az aknába oda tudod vinni a gépet.)
Egyébként az enyém tényleg mindenhez csatlakozik az ABS-t leszámítva.
Hamarosan veszek OBD hosszabbítót, azt meghekkelem :) + nem kell a műszerfal ajtaját nyitni, csukni.
Bár a mini ELM327 BT is izgat (főleg, hogy csak 1500 pénz), de erről jót nem olvastam.
Liquid2013-08-02 09:07:32 // 38990
ez is benne van, de sztem alapvetően mindegy mert amit drágábban látsz az is ugyanez.
Én már láttam sok KKL és ELM327 interface-t, eBayről és egyikkel se volt gond.
A probléma a bluetooth-al van (mint általában, minden eszköznél)
Én már láttam sok KKL és ELM327 interface-t, eBayről és egyikkel se volt gond.
A probléma a bluetooth-al van (mint általában, minden eszköznél)
[k i z z o]2013-08-02 09:03:04 // 38989
Tegyük hozzá, hogy a kínai nagyon olcsó, és benne van a pakliban, hogy akár a vezetékes is rossz lehet (nekem egyen pl. felállt a CAN csatoló egyik fele, rework után jó lett:)). A BT -os a Windows BT kezelése miatt is nehézkes, mindenképpen jobb az FTDI-s. Bár a BT interfész viszont használható Android alatt, a vezetékes pedig jó tablettel amelyik OTG képes ha valaki mobilt szeretne.
Liquid2013-08-02 08:49:03 // 38988
ha jól emléxem akkor többeknek volt már némi szopi a bluetooth-os ELM327-tel, míg a kábeles hibátlan.
David | Centocinquantanove2013-08-02 08:30:57 // 38987
Pont ilyenem van csak nem Bluetooth-os, ELM 327 OBD2... És ezze csak a motorra csatlakozik forrasztás nélkül...
mizooo2013-08-02 06:51:54 // 38986
Hát igen, de ha jól látom ez nem a motor részben, hanem a klíma vezérlő részben van. Csak nem tud hozzá csatlakozni :(
.....2013-08-02 06:33:28 // 38985
Csak az oldal feléig kell legörgetni, hogy mit lehet tesztelni a MES-ben.
Alfonis2013-08-02 00:13:20 // 38984
Nekem ilyenem van es csak a motorhoz tudok hozzaferni. Igazabol az a legfontosabb igy nem is zavar. Forrasztgatni meg nem mertem. :p
droberto2013-08-01 23:31:37 // 38983
Egy normális Interfész kell, mellyel az ABS kivételével mindenhez tudsz csatlakozni.
Piritu - 1.000.0002013-08-01 22:46:17 // 38982
panza2013-08-01 22:11:15 // 38981
Azért ide is beteszem!
Gyerünk skacok! Tudjátok mit kell tennetek!
http://idealisiv.blog.nepsport.hu/archives/2013/07/31/Szepsegverseny_-_1_selejtezo/
Gyerünk skacok! Tudjátok mit kell tennetek!
http://idealisiv.blog.nepsport.hu/archives/2013/07/31/Szepsegverseny_-_1_selejtezo/
Dömpi (il dottore)2013-08-01 21:54:46 // 38980
másfél éve még én sem, aztán vetem egy alfát :):):)
panza2013-08-01 20:49:07 // 38979
Jut eszembe a csavar! Az elsőt ugye annak rendje módja szerint elvágtuk. A másodiknál mondom a srácnak, hogy fordítsunk a telón, hátha kijön a csavar. És láss csodát nagyon patentul ki lehetett venni a csavart, igaz vissza már csak fordítva ment, nem akartunk pöcsölni vele. Úgyhogy az egyik csavar eredeti!
Shadin2013-08-01 20:46:20 // 38978
Ott nincs klímával kapcsolatos cucc.
mizooo2013-08-01 20:44:07 // 38977
A motor részben is lehet actuatorokat kapcsolgatni, a lamellák nincsenek benne? Most nincs előttem a dolog.
David | Centocinquantanove2013-08-01 19:14:51 // 38976
MES 1.4 REGISTERED verzióval próbáltam...
Kábelt szereztem, notebookot szereztem... forrasztgatni ... na azt nem lesz egyszerű...
Én nem vagyok ilyen ezermester alkat mint ti...
Kábelt szereztem, notebookot szereztem... forrasztgatni ... na azt nem lesz egyszerű...
Én nem vagyok ilyen ezermester alkat mint ti...
Pityukoma2013-08-01 18:59:30 // 38975
Lehet hogy a Free verziós programmal próbáltátok, vagy az ELM nem jó.
De várd meg a többieket akik értenek is hozzá.
De várd meg a többieket akik értenek is hozzá.
mizooo2013-08-01 18:57:52 // 38974
Alapból csak a motort éred el, forrasztgatni kell, vagy átalakító kábelekkel éred el a többi modult. Az Airbag-et még nekem sem sikerült.
1-7-9-12-t forraszd össze az adapterben.
1-7-9-12-t forraszd össze az adapterben.
Pityukoma2013-08-01 18:56:44 // 38973
Igazán nincs mit :-)
Azt hittem csak nálam volt fordítva a teló csavarja, de úgy néz ki hogy ez nem véletlen :-( Azért mondtam hogy nézd meg azt a csavart és vegyél előre belőle, nehogy úgy járj mint én, hogy már mozgásképtelenre bontottam a vasat mikor észrevettem. Aztán kölcsön autóval rohangáltam csavarért.
Azt hittem csak nálam volt fordítva a teló csavarja, de úgy néz ki hogy ez nem véletlen :-( Azért mondtam hogy nézd meg azt a csavart és vegyél előre belőle, nehogy úgy járj mint én, hogy már mozgásképtelenre bontottam a vasat mikor észrevettem. Aztán kölcsön autóval rohangáltam csavarért.
David | Centocinquantanove2013-08-01 18:54:12 // 38972
Nah rámentem MES-sel a gépre, de sajnos csak a MOTOR modulra tudok rácsatlakozni.
A többi bodulnál ELM ECU csatlakozási hiba...
Mit csinálok rosszul?
A többi bodulnál ELM ECU csatlakozási hiba...
Mit csinálok rosszul?
Pityukoma2013-08-01 18:33:08 // 38971
Én a 164-el jártam így. Nekem sem a motor volt a rossz, hanem ahová becsatlakozott az volt letörve. Házilagos fúrás-faragással csináltam meg (nem vagyok rá büszke) , de jó lett utána.
David | Centocinquantanove2013-08-01 17:00:25 // 38970
Sikerült felhajtani kölcsönbe egy netbookot, talán jó lesz... este jelentkezem az eredményekkel, tapasztalatokkal.
droberto2013-08-01 15:18:24 // 38969
Addig egy tapottat se mozdulj, amíg el nem végzed a Motorok tesztjét MES-el.
Keríts valakit. Én megnézném neked szívesen, de mesze vagyok tőled.
Keríts valakit. Én megnézném neked szívesen, de mesze vagyok tőled.
David | Centocinquantanove2013-08-01 12:20:41 // 38968
Hát ez az amit nem tudok meg, csak ha elviszem a klímáshoz, aki jó sok pénzért hajlandó is lesz elárulni... :(( És akkor még nem nyúlt hozzá érdemben!
GTPeti2013-08-01 10:06:03 // 38967
Azokat a motorokat nagyon sok típusban használják... Bontóban tuti találsz. Hátrány: Előbb tudni kéne a pontos típusát (számát), hogy Google-vel kiderüljön, melyik típusokban.
(A 156-nál is így van.) Megjegyzem, nem biztos, hogy a motor a rossz, lehet, hogy a tengely vége tört le, stb. A 156-nál volt ilyesmi problémám.
(A 156-nál is így van.) Megjegyzem, nem biztos, hogy a motor a rossz, lehet, hogy a tengely vége tört le, stb. A 156-nál volt ilyesmi problémám.
David | Centocinquantanove2013-08-01 09:08:10 // 38966
Közben azóta sikerült utánajárnom a bajomnak, egy klímaszerelő láttatlanban ugyan de azt mondta, hogy jó eséllyel a klímához tartozó irányokat szabályzó motor hibájáról lehet szó. Állítólag egy ilyen új motor 20-30 ezresbe kerül, szerelési díja kb 10 ezres...
És ehhez ugye jön az hogy "attól függ mennyire kell szétbombázni a műszerfalat" történet...
Hát most igen szomorú lettem! :((
És ehhez ugye jön az hogy "attól függ mennyire kell szétbombázni a műszerfalat" történet...
Hát most igen szomorú lettem! :((