Azt is néztem,meg bravot. Meglátjuk mi lesz belőle :D
Lehet Spider :) asszon meg kiakad :DDDD
ValeRossi462014-06-30 14:43:04 // 55440
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-30 13:29:55 // 55439
én is nézegettem 47-et aztán Punto Evo lett belőle....pont az ár miatt
ValeRossi462014-06-30 13:25:37 // 55438
Igen,kb . Uti az 1,5m alaphangon :( akkor meg inkabb gt . De nem szanunk ra most annyit.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-30 13:03:59 // 55437
a jól felszerelt face dejzel majdnem GT árban van....
ValeRossi462014-06-30 12:27:22 // 55436
Nézelődök,nem is sürget az idő.Rákérdezek,köszi.
Dömpi (il dottore)2014-06-30 11:51:16 // 55435
Hááát...mi 1,3 MFt-ért 72k km-et futottat vettünk jóval magasabb felszereltséggel, igyaz 1.6 TS-t, nem dízelt. (Én lehet még keresgélnék egy kicsit)
Kardosdoki is 84k km-et futott 147-est (Black Line) vett a feleségének...esetleg kérdezd meg mennyiért - viszonyításképp.
Kardosdoki is 84k km-et futott 147-est (Black Line) vett a feleségének...esetleg kérdezd meg mennyiért - viszonyításképp.
ValeRossi462014-06-30 11:49:19 // 55434
elég hülye extra :)
.....2014-06-30 11:02:03 // 55433
Lehetett fed.computer nélkül rendelni, külön extra volt.
ValeRossi462014-06-30 10:50:08 // 55432
Ilyesmi ez is,csak nem ennyire világos a belseje. Érdekes,mert nincs benne fed.computer,tempomat,digit klima,de a párom azt mondta ezek nem érdeklik, Kicsit szerényebb a felszereltsége,ezen meglepődtem,főleg a computeren .
ez lenne az
ez lenne az
ValeRossi462014-06-30 10:42:41 // 55431
Nagyon kíváncsi leszek :) alig várom.
Nézem a blogod dömpi :D
Nézem a blogod dömpi :D
Dömpi (il dottore)2014-06-30 10:05:25 // 55430
Biztosan nem az első autód veszed, de hátha tudok jó tanácsot adni. Mi így néztük át Rékáét anno: blog
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-30 09:58:37 // 55429
próbáld ki miután kicserélték az EGR-t...ha jó akkor tényleg csak ennyi volt a baja...
ValeRossi462014-06-30 09:39:19 // 55428
Nagyon nehéz találni. Pedig ez 2007-s,tudom nem jelent semmit. kár érte,mert eddig ez volt a legszebb :)
Dömpi (il dottore)2014-06-30 09:32:23 // 55427
mikor mi néztünk Rékának 147-et, az összes dízel szét volt hajtva...maradtunk az 1.6 TS-nél :)
ValeRossi462014-06-30 08:33:34 // 55426
Jó reggelt!
Néztem egy 147-t asszonynak,1,9 8V 120 le. Füstöl és nem is megy,rángat rendesen. Az eladó szerint EGR-t mondák neki,ma megcsináltatja. De nekem gyanús,h csak az lenne.
Vagy tényleg okozhatja ezt mind?
Néztem egy 147-t asszonynak,1,9 8V 120 le. Füstöl és nem is megy,rángat rendesen. Az eladó szerint EGR-t mondák neki,ma megcsináltatja. De nekem gyanús,h csak az lenne.
Vagy tényleg okozhatja ezt mind?
GTPeti2014-06-30 00:21:31 // 55425
Nekem egyszer a fordulatszámmérő fagyott le. :)) Konstans 2xxx giri-t mutatott.
(Vagy az ECU küldött rossz jelet.)
Újraindítás és jó lett. :)
(Vagy az ECU küldött rossz jelet.)
Újraindítás és jó lett. :)
Zsombor2014-06-30 00:13:11 // 55424
A szokásos öngyógyuló alfabetegségek :)
Dömpi (il dottore)2014-06-29 23:13:09 // 55423
Ma érdekes dolog történt: elbénáztam a kuplungkezelést (beakadt a kerti melós cipőm megrepedt talpa a szőnyegbe) és a kapubejáróból kitolatás után sikerült lefullasztanom a kocsit. Ezután gyors indítás, de a műszerfalon elkezdett sípolni a kis ikon, hogy nem vagyok bekötve...csakhogy be voltam. Akkor hagyta abba, mikor a jobbomon a láthatatlan embert is becsatoltam.
A visszaúton már nem kellett. Lehet, hogy ő már nem jött velünk vissza?
A visszaúton már nem kellett. Lehet, hogy ő már nem jött velünk vissza?
Dömpi (il dottore)2014-06-29 21:08:41 // 55422
öt vizsga 5-ös, három vizsga 4-es, egyből lesz UV jövőre, kicsit soknak bizonyult ugyanis egy 460-oldalas könyv 4 napra. Ha még 1 napom lett volna, talán átmegyek.
Kaucsuk2014-06-29 19:18:35 // 55421
Köszönöm, de holnap elgurulok vele szervizbe!
.....2014-06-29 18:07:48 // 55420
Szfváron ha jársz ki tudom neked olvasni MES progival.
Liquid2014-06-29 14:14:46 // 55418
a hátsó ülés lap alatt van a vésznyitó bowden, a bal oldalon.
Kaucsuk2014-06-29 13:57:20 // 55417
Biztos írtad már sokszor, de pontosan milyen obd csatlakozót használsz? Ezt a progit fel lehet itthon is tölteni, vagy bízzam a Csörgőékre?
Shadin2014-06-29 11:18:56 // 55416
Javít is meg ront is :-( Gyakrabban ill. más rutin alapján regenerál, nem engedi telítődni a DPF-et, cserébe a fedkomp. szerinti fogyi kevesebb lesz mint a tankolt. A 2007-es sw-nél kb. pontos volt, viszont a 2011-essel nem állt meg alattam egyszer sem.
Kaucsuk2014-06-29 10:33:22 // 55415
Fogalmam sincs. Fél éve van nálam az autó. Kb 6000 km-t tettem meg vele. Az uccsó regen. nemrég volt, kb 200-el ezelőtt. Látszólag minden rendben lezajlott akkor.
Mit javít az új progi?
Mit javít az új progi?
Shadin2014-06-29 10:29:24 // 55414
Ez az eset kísértetiesen hasonlít droberto (második?) DPF hibájára. Tudni, hogy frissítve lett-e az autó a '11-es szoftverrel?
Kaucsuk2014-06-29 10:22:34 // 55413
Köszi a gyors választ.
Érdekes a történet, ugyanis mentem a járgánnyal és egyszer csak nem.akart harmadikban emelkedőnek húzni. Vissza a 2-es és ment is. Utána odaértem a célállomásra, majd kb. 2 óra múlva haza. Akkor még semmi hibaüzi. Este pedig mikor indítottam már ez fogadott. :(
Remélem nem komoly, mert a köv. héten megyek Horvátországba.
Azért ha van valaki a környéken (Veszprém) FES/MES progival, szívesen venném a segítséget.
Jobb hétvégét mindenkinek!
Érdekes a történet, ugyanis mentem a járgánnyal és egyszer csak nem.akart harmadikban emelkedőnek húzni. Vissza a 2-es és ment is. Utána odaértem a célállomásra, majd kb. 2 óra múlva haza. Akkor még semmi hibaüzi. Este pedig mikor indítottam már ez fogadott. :(
Remélem nem komoly, mert a köv. héten megyek Horvátországba.
Azért ha van valaki a környéken (Veszprém) FES/MES progival, szívesen venném a segítséget.
Jobb hétvégét mindenkinek!
Giuntini2014-06-29 10:07:40 // 55412
A regennel kapcsolatban múltkor írtam, hogy nem lehetett észrevenni a műveletet, mégis a teszt szerint az autópályán 122 km-el előtte regenerált. Hát ez szerintem nem volt igaz, mert aznap amikor jöttem vissza Lellére, az autópályán elindította a regent, és észrevehető volt a szokott jelek szerint (lejjebb a hatótáv, a fogyi megemelkedett, alacsonyabb turbónyomás). Vagy 15-20km-en keresztül csinálta. Létezik az, hogy csak volt egy szándék a regen elindítására, aztán mégsem csinálta, de a compban benne maradt?
Shadin2014-06-29 09:59:35 // 55411
Ezt hívják LIMP módnak. Bár nem tudom miért. Hiba megállapítás ill. törlés nem csak szervizben lehetséges, ha van Veszprém környékén cartárs FES/MES programmal, akkor ki tudjátok olvasni, a továbbiak pedig a hiba(kód) függvénye. Pénteken voltam arra felé :-(
Giuntini2014-06-29 09:57:11 // 55410
Gratula! Csütörtökön megünnepeljük.
Kaucsuk2014-06-29 09:45:01 // 55409
Sziaztok,
tegnap megjelent egy csodálatos üzi a kijelzőmön. (check engine)
Hibatörlés csak szervízben lehetséges?
Meddig lehet ilyen hibaüzivel közlekedni?
A turbónyomásból visszavett, alíg van ereje az autónak.
Annyit tudok, hogy valami a befecskendező rendszerben lehet.
tegnap megjelent egy csodálatos üzi a kijelzőmön. (check engine)
Hibatörlés csak szervízben lehetséges?
Meddig lehet ilyen hibaüzivel közlekedni?
A turbónyomásból visszavett, alíg van ereje az autónak.
Annyit tudok, hogy valami a befecskendező rendszerben lehet.
MatthewGT2014-06-29 09:23:53 // 55408
Kérdés: Kicsit offos...sedannál hol és hogyan lehet kinyitni a csomagtér ajtót a kulcson kívül? :)
Vermacy2014-06-29 08:26:36 // 55407
Ha sikeresek voltak a vizsgák, akkor gratula, ha nem, akkor segítünk vhogy... :)
Vermacy2014-06-29 08:25:54 // 55406
Ezt osztom bár Nekem még nincs bent 40 ezer óta. 330d és 525d az ellenfél most már és mivel az EGR már korábban bef*s*tt, így arról nem tudok nyilatkozni. Viszont nálam semmilyen korom, pamacs nem jön a kipuffból, legalábbis komáktól megkérdezem egy-egy "menet" után. Viszont a V6 benzin-hibrid Lexus nyomja a korompamacsot padlógáznál :o)
Tuningbox-koromképződés : Lehetséges-e, hogy a box által a motor jobban megtolja a kipufogó gázt és az viszi magával a korábban lerakódott kormot? Egy ötlet.
Tuningbox-koromképződés : Lehetséges-e, hogy a box által a motor jobban megtolja a kipufogó gázt és az viszi magával a korábban lerakódott kormot? Egy ötlet.
Liquid2014-06-28 22:24:15 // 55405
azjóóó :) grat
Dömpi (il dottore)2014-06-28 22:07:35 // 55404
Na urak, végeztem a vizsgáimmal :)
Lehet újra amore-zni :)
Lehet újra amore-zni :)
Piritu - 1.000.0002014-06-28 17:26:37 // 55403
Ez ebben a formában nem igaz. Mint írtam többen is 100e km felett vannak boxal gond nélkül,én 53-at mentem.
Piritu - 1.000.0002014-06-28 16:17:01 // 55402
A 156 nekem akkor kormolt (pontosabban dobott pamacsot) a gyorsításnál, amikor az egr ár a végét járta és nem működött rendesen. Aztán megszorult, ki lett cserélve és az újjal megint füstmentes volt.
vargadre2014-06-28 13:24:45 // 55401
Köszi srácok az infót, egyébként én is azt hallottam, hogy a tuningbox nem tesz jót a kocsinak. Az chiptuning sokkal korrektebb, pontosabb és finomabb.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-28 13:14:13 // 55400
ami a furcsa, hogy nálam anno sosem volt limp üzemmód, vagy hiba jelzés, miközben ment a regen az autó nem ment többel, mint 130-140, rángatózás és ennyi...de ez sem mindig és csak 20 fok felett....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-28 13:09:11 // 55399
szfváron van egy nagyon jó ismerősöm, ő foglalkozik DPF pucolással meg megfúrja úgy, hogy többet nem pucolja a comp kiírás nélkül...most viszem hozzá az 1.3-as multifost
Csabi2014-06-28 12:58:16 // 55398
Jah, végül is igazad van, tudnia kellene a deltap mérésből, h tele van...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-28 12:43:12 // 55397
gyakorlatilag nem lehet, mivel van nyomáskülönbség érzékelő ami a kipuffgáz áramlását figyeli és többek között ez (meg az oxigén szenzor) alapján indítja a komp a regent...az új szoftverrel max a százalékokkal játszanak ami alapján kitolják az értékeket ... itt vagy rossz valamelyik szenzor, vagy el van tömődve a DPF...
mizooo2014-06-28 12:27:54 // 55396
Most teszteltem az előbb a Manky féle programot, egy 320d után haladtam, előtünk egy Lada 60-al főúton.... Jött az egyenes term. a Bimmer index nélkül kivágott én szabályosan utánna, ő visszament én nem. Láttam, hogy tolja neki nem is volt nagy a különbség de gyönyörű volt ahogyan a motorom tovább húzott és nem gyengült el a felső tartományban. Sipítozó anyám, működő klíma és telitank ellenére is megfogtam :D
Csabi2014-06-28 11:55:36 // 55395
VTT óta már akartam róla írni, de elmaradt... Szóval a VTT-n a box próbálgatás után feltűnt, ha a kipuffjaim a megszokottól 2X jobban kormosak.... +Rossi meg is jegyezte, h amikor próbálgattuk, a gyorsítás elején azért füstölt a verda...ergo a DPF-et megfüstöltetni azért nem kis dolog ....nagyjából ezért mondtam le a boxról, ha láthatóan több a füst akkor mi lesz a DPF-el....
Szóval ezután többször megfordult bennem a tavalyi eseted....nem lehet, h a box miatt több a kormod, ami előjön hatványozottan a pályás menetben, az ECU pedig nem tud róla a box miatt, és ezért nem regenerál időben?
Persze ez csak az én elméletem, viszont az tény h szemmel láthatóan több korom volt a boxxal az én autómnál...
Másrészt tényleg próbáld meg a frissítést, lehet segít.
Szóval ezután többször megfordult bennem a tavalyi eseted....nem lehet, h a box miatt több a kormod, ami előjön hatványozottan a pályás menetben, az ECU pedig nem tud róla a box miatt, és ezért nem regenerál időben?
Persze ez csak az én elméletem, viszont az tény h szemmel láthatóan több korom volt a boxxal az én autómnál...
Másrészt tényleg próbáld meg a frissítést, lehet segít.
vzolee2014-06-28 11:53:23 // 55394
Örülök, hogy tetszett. Azt el is felejtettem mondani, hogy a tó után fordulj balra és pár km után az út bal oldalán van egy pisztrángos, amit érdemes megnézni.
Shadin2014-06-28 10:48:04 // 55393
'11-es frissítés? :-(
droberto2014-06-28 10:21:56 // 55392
Sajnos a tavalyi autópályás DPF-es tünet is visszatért.
(Most megyek még csak diagolni, de vsz. ua. lesz a hiba.)
Annyiban tért el a múltkoritól, hogy most nem volt limp, hibaüzenet. Jöttünk már haza az M6-on, Újváros magasságában - pont ott ahol tavaly letérdeltünk -, fokozatosan elment a motorerő vagy 80%-a. Úgy vettem észre, hogy mentünk fel a dombon, aztán tempomat ellenére elkezdett le-le esni néhány km/h-át a sebesség. Padlógázra pedig már nem gyorsult jobban. Pillanatnyi fogyi sem ment feljebb. Motorhőfok, jó, turbónyomás rendben. Ami érdekes, hogy restart után egész jó lett (visszajött az erő 80%-a), de kis idő után újra legyengült, illetve kissé remegett a motor. Most ott volt a Laptop, de siettünk, nem akartam baszakodni vele.
Egyébként meg Egerben benne volt a fejemben, hogy nézek egy nyomáskülönbséget, de lusta voltam. :(
Szerintem megint elfelejtett regenerálni a drága.
Tehát ismét felütötte a fejét a tavalyi talány:
Miért megy fel autópályán lassabban, a tömődés százaléka?
A nyomáskülönbségen kívül, mér-e mást, mikből számolja a dugulás értékét?
Miért térdel le annyi 159 a pályákon?
(Most megyek még csak diagolni, de vsz. ua. lesz a hiba.)
Annyiban tért el a múltkoritól, hogy most nem volt limp, hibaüzenet. Jöttünk már haza az M6-on, Újváros magasságában - pont ott ahol tavaly letérdeltünk -, fokozatosan elment a motorerő vagy 80%-a. Úgy vettem észre, hogy mentünk fel a dombon, aztán tempomat ellenére elkezdett le-le esni néhány km/h-át a sebesség. Padlógázra pedig már nem gyorsult jobban. Pillanatnyi fogyi sem ment feljebb. Motorhőfok, jó, turbónyomás rendben. Ami érdekes, hogy restart után egész jó lett (visszajött az erő 80%-a), de kis idő után újra legyengült, illetve kissé remegett a motor. Most ott volt a Laptop, de siettünk, nem akartam baszakodni vele.
Egyébként meg Egerben benne volt a fejemben, hogy nézek egy nyomáskülönbséget, de lusta voltam. :(
Szerintem megint elfelejtett regenerálni a drága.
Tehát ismét felütötte a fejét a tavalyi talány:
Miért megy fel autópályán lassabban, a tömődés százaléka?
A nyomáskülönbségen kívül, mér-e mást, mikből számolja a dugulás értékét?
Miért térdel le annyi 159 a pályákon?
droberto2014-06-28 10:04:42 // 55391
Megjöttünk az Egerből. Tegnap még Vzolee tanácsára :) kerültünk egyet Lillafüred-Miskolc irányába. Mit is mondjak? 30 km tömény szerpentin a Bükk szívében. Lélegzetelállító látvány volt.
Nem volt most kőkemény raccing, de a fékezni nem fékeztem. Belőttem a tempomatot 58-ra, és csak úgy faltuk a kanyarokat. :)
~700 km-t mentem, és a nagyfogyim 6,8 lett (1 dl-t ment vissza az odaút fogyija). Ebben volt 520 km autópálya, 100 km hegyi szerpentin, és 80 km város.
Nem volt most kőkemény raccing, de a fékezni nem fékeztem. Belőttem a tempomatot 58-ra, és csak úgy faltuk a kanyarokat. :)
~700 km-t mentem, és a nagyfogyim 6,8 lett (1 dl-t ment vissza az odaút fogyija). Ebben volt 520 km autópálya, 100 km hegyi szerpentin, és 80 km város.