Anno az adagolós diesel mercisek mondták,h a CR motorok á azok majd kifekszenek hamar
Ma meg benne van a Taxikban ugyanugy 700 ezer,fasza motorral
Ennyit a nem bízokról...
.......................2014-11-10 13:24:24 // 61204
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-10 13:24:23 // 61203
ezzel egyet értek....
.......................2014-11-10 13:21:01 // 61202
..majd akkor mondja valaki azt hogy pl a TBi jó,és ajánlott ha belehajtott 250 ezret,és nem volt bontva a motor.
Addig lutri ...
Addig lutri ...
Csabi2014-11-10 13:15:46 // 61201
"azt javaslom vidd vissza ,mert ezt felújítás után nem kellene csinálnia"
Mind az öt injektor cseréje után +-0,2korrrekcióval is csinálta nálam, szóval nem csak az injektorok miatt lehet...
Mind az öt injektor cseréje után +-0,2korrrekcióval is csinálta nálam, szóval nem csak az injektorok miatt lehet...
dev1662014-11-10 12:33:56 // 61200
tegyél hozzá még egy kicsit és orientálódj az 1750 TBi felé. egyébként szépeket találtál, de én már nem bízom EURO4-es JTD-kben, de mint kiderült a 2 literes is veszélyes.
A km állásokat szorozd kettővel. A dízeleket 200-250e km környékén adják tovább az első tulajok, pont amikor kezd drága lenni a fenntartásuk.
A km állásokat szorozd kettővel. A dízeleket 200-250e km környékén adják tovább az első tulajok, pont amikor kezd drága lenni a fenntartásuk.
dev1662014-11-10 12:12:36 // 61199
Hát ez az, leírta, hogy az injektorok fel lettek újítva, méghozzá, ahogy nézem jóváhagyott Bosch szakműhelyben. Tudom, hogy ebben az országban becsszó vagy a jegyzőkönyv semmire sem garancia, de akkor is.
Nem tudni, hogy fogy-e a vize és könnyen lehet, hogy csak kezdeti stádiumban van a szivárgás, így csak kevés fogyott eddig. Én elébe mennék a nagyobb bajnak, ha tényleg jó nyomon járunk.
1 vagy több szakadt izzítógyertya nem lehet magyarázat, mert az izzítási hiba kevés fehér füstöt és kicsit lassabb indulást jelent, semmi egyebet. Főleg 10-15 fokban, alig van jelentősége.
Nem tudni, hogy fogy-e a vize és könnyen lehet, hogy csak kezdeti stádiumban van a szivárgás, így csak kevés fogyott eddig. Én elébe mennék a nagyobb bajnak, ha tényleg jó nyomon járunk.
1 vagy több szakadt izzítógyertya nem lehet magyarázat, mert az izzítási hiba kevés fehér füstöt és kicsit lassabb indulást jelent, semmi egyebet. Főleg 10-15 fokban, alig van jelentősége.
DJ2014-11-10 11:43:37 // 61198
Sziasztok!
Vélemény ezekről?
Esetleg valaki ismeri valamelyiket?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_q4_distinctive-8420881
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_progression__pdc_navi_6.seb-8421097
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_ti-8028638
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor_navi-8424205
Vélemény ezekről?
Esetleg valaki ismeri valamelyiket?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_q4_distinctive-8420881
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_progression__pdc_navi_6.seb-8421097
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_ti-8028638
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor_navi-8424205
Giuntini2014-11-10 11:05:08 // 61197
Én ezt arra írtam, amit dev166 írt. Nem nézte soha a kiegyenlítő szintjét.
.......................2014-11-10 10:32:47 // 61196
Az bele van műanyaghegesztve
De könnyen kitörik
Én cseréltem már azt a szívócsődarabot
De könnyen kitörik
Én cseréltem már azt a szívócsődarabot
yani🍀2014-11-10 10:23:01 // 61195
Én a csonk és a szívócső illesztésére gondoltam. A szívócsőbe egy fehér műanyagból készült csonk van beleillesztve. Az olajpára ott szivárog, nem a csonk és cső csatlakozásánál.
.......................2014-11-10 10:20:05 // 61194
Sima tömlő egy műanyag csonkon,
feszegetni nem érdemes ,de az olajpárával sem foglakozni
Esetleg egy jobb bilicset tehetsz rá..de minek ,ettől még hibátlanul megy
feszegetni nem érdemes ,de az olajpárával sem foglakozni
Esetleg egy jobb bilicset tehetsz rá..de minek ,ettől még hibátlanul megy
.......................2014-11-10 10:14:32 // 61193
De neki nem fogy a vize,
A füst és a darabos indulás ,lefulladás egyértelmű injektor gond
Vagy izzito gyertya
A füst és a darabos indulás ,lefulladás egyértelmű injektor gond
Vagy izzito gyertya
Giuntini2014-11-10 08:47:21 // 61192
Bocs hogy beleszólok, lehet hogy nem fogsz örülni amit most írok. Talán tudod az én estemet, és ezért írok hogy ez nehogy megtörténjen veled. A 2.4 ahogy most már tudom eléggé problémás a hengerfejre. Én neked annyit mondok hogyha csipegeti a vizet, és nincs szivárgás nagyon gyorsan vidd el és vetesd le a hengerfejet. Ha én erre jobban figyeltem volna, ma nincs ez a motorkraft. Semmi jel nem volt csak az, hogy időnként mondjuk 2000 km-enként utána kellett tölteni a kiegyenlítőbe. Ha tiednek is valami gond van a hf-el, és egy pillanat alatt megreped, vagy átszakad benne valami, nincs az a gondviselés ami megmenti a motorodat. Mire félre tudsz állni már vége. Ez csak egy jótanács.
yani🍀2014-11-10 08:42:15 // 61191
.......................2014-11-10 07:18:44 // 61190
Ilyet még a Rail csövön lévő nyomás szabályzószelep is tud okozni,
Ha rosszul zár ide oda mászkál a rail nyomás
Ami furi ,felújítottak 2 injektort ? a többit miért nem?
mérési jegyzőkönyv van?
azt javaslom vidd vissza ,mert ezt felújítás után nem kellene csinálnia
Ha rosszul zár ide oda mászkál a rail nyomás
Ami furi ,felújítottak 2 injektort ? a többit miért nem?
mérési jegyzőkönyv van?
azt javaslom vidd vissza ,mert ezt felújítás után nem kellene csinálnia
.......................2014-11-10 07:06:01 // 61189
Nekem is füstölt fehéren indításkor,porlasztó felújítás után Ok
Csuklott is alapjáraton ,szívósor csere tisztára ,utána Ok
rángatott is kis gáznál ,EGR csere újra aztán Ok
A padlógázas autópálya kifejezetten jót tesz neki,
Utána frankó sima alapjárat ,semmi füst ,pedig csippes és No DPF
Csuklott is alapjáraton ,szívósor csere tisztára ,utána Ok
rángatott is kis gáznál ,EGR csere újra aztán Ok
A padlógázas autópálya kifejezetten jót tesz neki,
Utána frankó sima alapjárat ,semmi füst ,pedig csippes és No DPF
Huba2014-11-10 00:24:46 // 61188
Holnap megnézem, és tesztelem! Köszönöm a tanácsokat! írni fogok a tapasztalatokról!
Köszi!
Köszi!
dev1662014-11-10 00:22:58 // 61187
ha huzamosabb ideje fennáll a probléma és tényleg víz szivárgása a gond, akkor kell lennie észrevehető csökkenésnek a hűtővíz szintjében. Bár ha sosem nézegetted, akkor nincs mihez viszonyítani sajnos.
Nem járkál a vízszint a tartályban, ha jár a motor?
Nem járkál a vízszint a tartályban, ha jár a motor?
Huba2014-11-10 00:18:19 // 61186
Hogy lehet kizárni? Hogy tudjam eszi-e a vizet, nem kell járnom vele? Van rá valami mód, amivel ellenőrizni lehet?
dev1662014-11-10 00:15:09 // 61185
A világos, fehéres füst két dolgot jelenthet: olajpáraként távozó elégetlen gázolaj vagy vízgőz. Az előbbi rossz izzítógyertyák miatt, az utóbbi és ez a veszélyesebb égéstérbe kerülő víz miatt fordul elő.
Nem akarlak ráparáztatni, de én nem használnám, ameddig nincs kizárva a hf probléma. ha tényleg vizet nyel szegény, akkor bármikor kilehelheti a lelkét (a víz nem nyomható össze :(().
Nem akarlak ráparáztatni, de én nem használnám, ameddig nincs kizárva a hf probléma. ha tényleg vizet nyel szegény, akkor bármikor kilehelheti a lelkét (a víz nem nyomható össze :(().
Huba2014-11-10 00:09:22 // 61184
A rángatás miatt lettek kivéve. Kettőt felújítottak, hármat tisztítottak, és beállítottak. A füst világos, és rángatással jár, néha le is fullad mindjárt. Ha nem áll 6-7 órát az autó, akkor nem csinálja. Van benne DPF.
dev1662014-11-10 00:06:38 // 61183
pár kérdés addig is:
a magas korrekciók miatt vették ki az injektorokat?
van benne DPF vagy nincs?
milyen színű füst hidegindításkor?
a magas korrekciók miatt vették ki az injektorokat?
van benne DPF vagy nincs?
milyen színű füst hidegindításkor?
Huba2014-11-10 00:02:21 // 61182
Köszi!
Utána megyek a víz kérdésnek! Ez esetben egy tömítéscsere megoldást jelenthet? Viszont a porlasztók egy másik, külön hiba lehet, ugye?
Utána megyek a víz kérdésnek! Ez esetben egy tömítéscsere megoldást jelenthet? Viszont a porlasztók egy másik, külön hiba lehet, ugye?
dev1662014-11-09 23:58:48 // 61181
Általános esetben a 2.1mm3/i nem számít jónak, de nem is túl rossz. Ha viszont felújítottak az injektoraid, akkor valóban elvárhatók +-0.5-ön belüli korrekciók, ezért sejtem lejjebb a probléma forrását.
A vizet azért kérdeztem, mert 2.4-ek utolsó generációjánál előfordulnak hengerfej problémák (én a tömítésre gyanakszom) és víz juthat a hengerekbe. Az indításkori füst idegen anyag meglétére utal, amit nem tud megszűrni a részecskeszűrő, pl víz (amennyiben még van részecskeszűrő az autó alatt). Persze ez csak tipp, a szerelő dolga lenne, h ezeket a hibalehetőségeket kizárja/detektálja.
u.i: az EGR-t csak mellékesen írtam, mert szinte mindegyikben rosszul működik a szelep. Nem segít rajta a tisztítás és nem ad hibakódot sem, de a te problémádat biztosan nem ez okozza.
A vizet azért kérdeztem, mert 2.4-ek utolsó generációjánál előfordulnak hengerfej problémák (én a tömítésre gyanakszom) és víz juthat a hengerekbe. Az indításkori füst idegen anyag meglétére utal, amit nem tud megszűrni a részecskeszűrő, pl víz (amennyiben még van részecskeszűrő az autó alatt). Persze ez csak tipp, a szerelő dolga lenne, h ezeket a hibalehetőségeket kizárja/detektálja.
u.i: az EGR-t csak mellékesen írtam, mert szinte mindegyikben rosszul működik a szelep. Nem segít rajta a tisztítás és nem ad hibakódot sem, de a te problémádat biztosan nem ez okozza.
Huba2014-11-09 23:37:39 // 61180
Köszi! A korrekciók azt mondták, hogy nagynak számítanak 1 fölött. Olyan 1,5 és 2,1 között mozogtak. Nem vettük észre a víz fogyást. Az mit jelentene? Az EGR-t tisztították, nem adott hiba jelet...
dev1662014-11-09 23:33:51 // 61179
mennyire nagyok azok a korrekciók?
dev1662014-11-09 23:31:29 // 61178
Szia, hűtővízet nem eszi?
Ettől független, de EGR baja szinte biztos van, hacsak nem új a szelep.
Ettől független, de EGR baja szinte biztos van, hacsak nem új a szelep.
Huba2014-11-09 23:15:44 // 61177
Sziasztok!
Tanácsot kérnék! 210 Le-s 2,4 JtdM. Finom gázpedál nyomásra rángat, mintha kihagyna egy-egy henger. Indításkor ( ha legalább 6-7 órát állt ) rángatva, büdösen füstölve indul. Alapjáraton melegen is kicsit ráng. Porlasztók BOSCH Benedeczkinél felújítva. Szamosiék műszere minden hibát kizárt. Csak annyit tudtak mérni, hogy nagy korrekcióval működnek a porlasztók. A baj az, hogy nem mindig ugyanazok. A nagy korrekció állandóan vándorol hengerről, hengerre. Padlógázra sem füstöl, jól fogyaszt. Szerintetek, mi lehet?
Köszi!
Tanácsot kérnék! 210 Le-s 2,4 JtdM. Finom gázpedál nyomásra rángat, mintha kihagyna egy-egy henger. Indításkor ( ha legalább 6-7 órát állt ) rángatva, büdösen füstölve indul. Alapjáraton melegen is kicsit ráng. Porlasztók BOSCH Benedeczkinél felújítva. Szamosiék műszere minden hibát kizárt. Csak annyit tudtak mérni, hogy nagy korrekcióval működnek a porlasztók. A baj az, hogy nem mindig ugyanazok. A nagy korrekció állandóan vándorol hengerről, hengerre. Padlógázra sem füstöl, jól fogyaszt. Szerintetek, mi lehet?
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 22:20:56 // 61176
no egy Alfa és egy Fiat között pont az a különbség amit írtál...az anyag
Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:18:36 // 61175
Szerintem nem a kitaláló a hunyó. Egyszerűen olyan k@rv@ bonyolult az egész konstrukció, hogy előbb-utóbb valami megadja magát. Valami szarság, egy érzékelő, egy jeladó, egy fedél, egy tömítés, egy cső, stb. Mindazon pontok, amire 10x ennyit kellett volna költeni, hogy ne legyen gond vele.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 22:13:49 // 61174
sajnos ez fiat konstrukció :(
Piritu - 1.000.0002014-11-09 22:10:43 // 61173
Többször maradtam vele fekve, mint az összes többivel együtt. Nálam szó sincs mítoszról :-((((
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 22:06:41 // 61172
placebo :D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 21:57:25 // 61171
azért ahogy mennek bele az évek a 2.0-ba az atombiztos, nemmegytönkre mítosz kezd lerombolódni :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-09 21:50:20 // 61170
meg hát :D
Liquid2014-11-09 21:46:55 // 61169
szó se volt kék osztrigáról? :D
droberto2014-11-09 21:45:24 // 61168
Félreérted!
Arról volt szó, hogy a Tomi barátunk egy Fred Astaire és meg akart tanítani táncolni.
:)
Arról volt szó, hogy a Tomi barátunk egy Fred Astaire és meg akart tanítani táncolni.
:)
GTPeti2014-11-09 21:25:31 // 61167
Zoli, megtennéd, hogy ezt leírod az Olajtopicban is? Thx.. ;)
(BTW a GTV-m motorjának olyan lett a hangja, mintha gumiágyban lenne... Az Uno-mnak, pedig olyan, hogy az ékszíj surrogását lehet leginkább hallani. A hang nem minden, de nem nagyon hiszem, hogy ez rossz jel lenne.)
(BTW a GTV-m motorjának olyan lett a hangja, mintha gumiágyban lenne... Az Uno-mnak, pedig olyan, hogy az ékszíj surrogását lehet leginkább hallani. A hang nem minden, de nem nagyon hiszem, hogy ez rossz jel lenne.)
'''''2014-11-09 21:20:35 // 61166
Köszönöm szépen mindenkinek!
Mentem vele egy rövid kört.Nagyon furcsa,hogy a földön ülsz,nincs szervó és keresgéltem a kapcsolókat rajta.2percig tartott amíg arra rájöttem,hogy hol lehet az ablaktörlőt kikapcsolni. :-)
Mentem vele egy rövid kört.Nagyon furcsa,hogy a földön ülsz,nincs szervó és keresgéltem a kapcsolókat rajta.2percig tartott amíg arra rájöttem,hogy hol lehet az ablaktörlőt kikapcsolni. :-)
Liquid2014-11-09 21:08:19 // 61165
Isten éltessen! :) Komoly lehetett! :))
Shadin2014-11-09 21:04:49 // 61164
Cefetül hitetlen vagy :-) Xado EX120 a király! 2,5-ről 1-re vitte le az alapjárati korrekciót és a hangja is jobb lett. Mint ahogy a 40-es olajtól is. Sőt, ha extra OMV után simát tankolok akkor gyengébb az autó. Ez az én meggyőződésem.
Amit persze úgy sem tudok ráerőltetni senkire, de jó téma (ismét) :-D
Amit persze úgy sem tudok ráerőltetni senkire, de jó téma (ismét) :-D
droberto2014-11-09 21:02:09 // 61163
Itt is köszönöm, hogy részesülhetünk az örömödből. Még legalább vagy 2,5x ennyit. :)
Ennél nagyobb boldogság, nem érheti az embert, hogy együtt ünnepelhet a családjával, barátaival és a kollégáival, ráadásul úgy hogy nem is számít rá. Az Alfáról nem is beszélve. :) Vigyázz rá nagyon, sok boldog km-et 100 éves korodig. :) És tényleg ne tuningold szét. :)
Egyébként mentél vele? Milyen a Nord motor?
Ennél nagyobb boldogság, nem érheti az embert, hogy együtt ünnepelhet a családjával, barátaival és a kollégáival, ráadásul úgy hogy nem is számít rá. Az Alfáról nem is beszélve. :) Vigyázz rá nagyon, sok boldog km-et 100 éves korodig. :) És tényleg ne tuningold szét. :)
Egyébként mentél vele? Milyen a Nord motor?
Chianti2014-11-09 21:00:14 // 61162
Beszédes fotók... Szóval te is behúztad a 4. X-et? Akkor Isten hozott a klubban! Most kezdődik csak az igazi férfiélet!!! Mindenesetre utólag is kívánok Sokat és Boldogat! :o)
Pityukoma2014-11-09 20:57:34 // 61161
Gratulálok :-) Egy életnagyságú Spider :-) -gyönyörű szép. Már megérte 40-nek lenni :-)
Haddel2014-11-09 20:46:33 // 61159
Nekem az van ,de még szerelni nem kellett :)
'''''2014-11-09 20:16:23 // 61158
Meglepi buli volt.40 felett már mindennek örül az ember. :-)))
'''''2014-11-09 20:14:15 // 61157
Köszönöm szépen! :-)
Piritu - 1.000.0002014-11-09 20:07:33 // 61156
Hát tényleg nem sok van.
Ráadásul nem is nagyon bütykölték még a tulajok...
Ráadásul nem is nagyon bütykölték még a tulajok...
Csabi2014-11-09 19:53:56 // 61155
Utólag is boldog szülinapot kívánok, a meglepetéshez pedig gratula, szép ajándék! :))
Online tag
2
Vendég2
402