Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2015-06-12 22:22:56 // 68321
Sokba kerül :( Ha jól csalódom, akkor cserélni lehet és a járulékos dolgokkal együtt nagyságrendileg egy kettőstömegű cserével ér fel, de majd kijavítanak ha tévedek.
Martin Kovacs2015-06-12 22:13:37 // 68320
Na az király !! :S Remélem nem lesz vele probléma ! Egyébként egy szeleptömb javítása/felújítása milyen költségre rúghat ?
A mágnesszelepekre gondoltok ?
mzo2015-06-12 22:11:55 // 68319
Magán a váltón sajnos se kémlelő nyílás, se nívópálca nincs.
Martin Kovacs2015-06-12 22:06:30 // 68318
Köszi a tanácsot !!! Elvileg most lett cserélve benne (a motorban biztosan), van valami kémlelő nyilás ahol meg tudom nézni a váltón ?
mzo2015-06-12 20:13:47 // 68317
Egyetértek, ez a rántás, váltáskor biztos hogy kezdődő vezérlőtömb kopásra utal.
Először 3-4-es között jelentkezik jellemzően ez a hiba. Én először megpróbálnék -ahogy mondtad is- egy olajcserét, a friss olajhoz egy jó adag Xado-t aztán próba. Nem csodaszer ez sem, de ha még nem nagy a kopás akkor jó pár ezer km-errel elodázhatja a hibás alkatrész cseréjét. ;)
Greentimus2015-06-12 20:07:34 // 68316
Unix szervizben raneztek és van benne és jo is szerintük.
Akihez vittük konkrétan csak valtokkal foglalkozik.
Leirom a tapasztalataimat és elkuldom néhány váltó szerelonek, akit a google kidob.
.......................2015-06-12 19:37:24 // 68315
valami váltós szakihoz kellene elvinni ,aki csak sebváltókkal foglalkozik
ha bontott kell
alfadepo.hu
.......................2015-06-12 19:29:05 // 68314
olaj van elég benne?
Giuntini2015-06-12 18:44:45 // 68313
Nem akarlak elkeseríteni, de 3-ból 4-be és a magasabb fokozatokba rántás nélkül, és nagyon finoman kell kapcsolni. Ez a hiba kezdődő szeleptömb probléma. Ne legyen igazam. Egyből kettőbe a szabadonfutó miatt ránthat, de magasabb fokozatoknál olyan finoman kell váltania, hogy nem veheted észre. Először azt javaslom, cseréld le az olajat.
Greentimus2015-06-12 17:13:53 // 68312
Üdv!

Sajnos nincs jó hírem. Ránk jár a rúd.
Korábban említettem, hogy valami nem okés a váltóval. Hidegen teljesen jó kapcsolható, majd kb 20-25 perc múlva függetlenül attól, hogy sokat kell vele váltani vagy csak megyünk vele, de néha váltunk, egyre nehezebben lehet a fokozatokat váltani. Maga a kart iszonyat nehéz mozgatni. Bemenni bemegy, de nehezen, illetve kivenni izomból kell, mert oda szinte beragad.
Voltunk már 3x váltós szakembernél. Azt mondta tuti bovden hiba lesz. Először nem jó bovdent vittünk, legutóbb sikerült egy jó cikkszámú, hozzá való bontottat vinnünk. A lényeg, hogy a bovdenünk nehezen mozgott, ez tuti. A vitt bovden jobb. Ma úgy adta át az autót, hogy kipróbálták és fasza. Viszont hazafele ugyanaz a hibajelenség lett sajnos. Felhívtuk, mondta akkor váltócsere. Aztán javította magát, hogy nyilván bele kell nézni és akkor derül ki mi a gond. Keresgéltem a neten hasonló esetre, de nem találtam. Fogalmam sincs mi a bibi. A szaki elég messze van tőlünk+ végül nem is tudta megcsinálni, így szerintem a közelben keresünk egy másikat. Ha váltócsere, akkor egy darabig pihenni fog a vas.:(
Piritu - 1.000.0002015-06-12 16:29:06 // 68311
A hírekben megtalálod :-)
denil12015-06-12 15:25:12 // 68310
Mikor lesz a hivatalos bemutató?
Liquid2015-06-12 12:18:53 // 68309
neeem, épp elengendő :)
Dömpi (il dottore)2015-06-12 11:52:54 // 68307
coming soon...
Martin Kovacs2015-06-12 11:40:14 // 68306
Igen osszessegeben nem rosszakat olvastam rola amugy en sem. Haha na igen !!!:)
.......................2015-06-12 11:34:14 // 68305
én most ott tartok ,hogy a következö kocsim csakis automata lesz
unom a sok kuplungolást,nem vagyok én buszsoför :)
.......................2015-06-12 11:31:58 // 68304
jó az a váltó,csak 60ezrenként olajat kell cserélni
Martin Kovacs2015-06-12 10:48:24 // 68303
Megvolt igen. Tovabbra sem rajongok az automataert de apum szerette volna az automatat.
.......................2015-06-12 10:45:19 // 68302
majd akkor lesz gond ha ,két váltás között vár vagy 2.3 másodpercet

olajcsere megvolt?
Martin Kovacs2015-06-12 10:19:43 // 68301
Cartarsak !!!

Jo ez az Aisin valto de egy dologra felfigyeltem.
Utana is kerestem egy kicsit angol oldalakon, hogy miert lehet az, hogy a 3. Es 4. Sebessegi fokozag kapcsolasakor (de csak folfele) az auto mashogy valt mint a tobbi fokozatban. Egy picivel nagyobbat rant.

Allitolag tipusbetegseg az Aidin Tf80 nal......
lehet en aggodom tul a dolgot de remelem semmi komoly

Sziasztok !:)
Dömpi (il dottore)2015-06-12 10:10:38 // 68300
Sziasztok!

Ezek kb. megfelelnek egy 8v adatainak?

km/h rpm
110 2000
140 2500
170 3000

6. sebességben, 234/40 ZR19 kerekeken.
.......................2015-06-12 09:59:54 // 68298
SELÉNIA TUTELA GI/E ATF Dexron III 1L
ez?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-12 09:56:56 // 68297
dextron 3 és piros
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-12 09:56:20 // 68296
az fagyálló...ellenben piros :)
.......................2015-06-12 09:43:25 // 68295
piros van benne ami gyárilag Paraflu
Nivan842015-06-12 07:59:47 // 68294
Valaki meg tudná mondani, milyen színü a szervófolyadék? 2006 1.9jtdm. Megvetteük az új folyadékot, de az zöld színü, míg a tartályban piros található.

Köszi
.......................2015-06-11 20:03:47 // 68293
szentségtörés :)
fúj, német alkatrész olasz autóban?
Greentimus2015-06-11 19:48:34 // 68292
Már csak egy tuti tipp kellene, hogy hova vigyem Pesten. Eddig egy helyet hívtam fel, ahol jövő hét vegefele lenne időpont.
W.2015-06-11 19:39:47 // 68291
Új kipuff. - vég. Gyári Porsche! 😉

.......................2015-06-11 17:28:18 // 68290
van tömítés ott
és a csöcsere sem egy óriási összeg(ha esetleg össze van rohadva a tömítöfelület)
vzolee2015-06-11 17:17:14 // 68289
Azt nem tudom, én a Tatain szoktam menni, ha arra járok.
Greentimus2015-06-11 17:12:06 // 68288
Remélem csak kisebb gond lesz. A klímás nézegette elemlámpával a szivárgás helyét.
Én sajnos nem láttam.
A kompresszor és a cső találkozásánál ereszt. Ezt vettem ki a szavaiból. Viszont szerinte csőcsere vagy javítás, mert ott nincs tömítés. Mondjuk ez hihetetlennek hangzott.

Srácok van tipp Pesten klímaszerelő szakértőre, aki rövid időn belül tudna fogadni és nincs betáblázva augusztus 30-ig?:)
.......................2015-06-11 17:05:16 // 68287
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p10577_Klimaleitung-am-Klimakompressor-Alfa-159--939--1-9-JTDM.html
.......................2015-06-11 17:04:25 // 68286
A klímacső a ludas, ahol a klímagenerátorhoz csatalkozik ott ereszt."
ez egymásnak ellentmond
most vagy a csö a tömítetlem vagy a csatlakozás?


szerintem egy tömítéscsere simán megoldja
de ha nem 10..15eFt ért van bontott ,ami általában tökéletes

a problémát régebbi autóknál a tömítöfelületek korróziója okozza
de ezt csak akkor lehet kideríteni ha szétszeded
Greentimus2015-06-11 17:00:50 // 68285
*Klímagenerátor helyett klímakompresszor.:)
Dömpi (il dottore)2015-06-11 16:47:01 // 68284
Az elég messze van tőlem...nem csoda, hogy nem futunk össze.

Amúgy az Ambrus utca és a Szent László út kereszteződése környékén mindig látok 2 db 145-öt. Biztosan ott laknak. Kíváncsi lennék amore-sek e.
Greentimus2015-06-11 16:41:36 // 68283
"Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen."

Megtörtént... Egy darabig jó volt aztán kisüvített a gáz pillanatok alatt.
A klímacső a ludas, ahol a klímagenerátorhoz csatalkozik ott ereszt. A klímás szerint csőcsere oldja csak meg.:( Kérdeztem, hogy ott nem lehet-e csak tömítést cserélni, de szerinte nem. Az új cső csere tippjére 100 ezer Ft is lehet. Azt ajánlotta, hogy olyan helyre vigyem, ahol javítanak is csövet és az olcsóbb...
Alfadepoból bontott cső nem lenne megoldás? Bár az a srác szerint lutri, hogy nem lesz-e hasonlóan "jó" állapotban.
A képen a 77-es számú cső a rossz:
vzolee2015-06-11 15:50:19 // 68282
A XV. kerületben, a Szerencs utcai vasúti átjárótól nem messze. De napközben a XIII. kerületben, a Dévai utcában állok, egy piros 147 és egy piros 156 sw között :)
.......................2015-06-11 15:27:19 // 68281
The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class.

söt ez elsö az S osztály futómüve!!
.......................2015-06-11 15:26:21 // 68280
The Chrysler 300 is based on the rear-wheel drive Chrysler LX platform which features components derived from the W211 Mercedes-Benz E-Class of 2003 to 2009.[6]
.......................2015-06-11 15:24:56 // 68279
pödig a 300C egyaz egyben E merci futómüvileg ám
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 15:16:17 // 68278
pl a Voyager-hez, Explorer-hez, Ranger-hez nem nagyon visznek semmit vagy kb pont annyit, mint az európai társaihoz....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 15:12:19 // 68277
ebből így nem indulnék ki az 56-os alfához is viszik a lengőkarokat...
David | Centocinquantanove2015-06-11 15:04:46 // 68276
Ebben a futóműves elméletben lehet valami.
Itt a munkahelyemen van egy 8 éves Chrysler 300C SRT8, asszem 6.1 Hemi V8 dohog benne, ami valamivel több mint 400 paci.
A lényeg, hogy 255 széles R20 gumikon járkál vele, de első futómű miatt szinte minden évben szervizbe kell vele menni. Vadulás is van vele olykor de csak a jó utakon.
A gazdája elmondása szerint a motornak akkora súlya van, hogy a futómű sokszor nem bírja az igénybevételt a magyar utak miatt...
.......................2015-06-11 15:00:46 // 68275
2012 töl kötelezö az ESP az új autókban az USA ban is
bár nem tudom an e olyan kormányrántásos stabilitas teszt mint az EURONcap ESC
Giuntini2015-06-11 14:52:36 // 68274
Nem a Corvette-ròl beszéltem. Az amerikai utak miatti alacsony sebességhatàrok miatt nincsenek olyan kovetelmenyek a fekekkel es a futóművekkel.
Liquid2015-06-11 14:25:20 // 68273
automatával, ésszerűen használva szinte állandóan alapjáraton ketyereg
.......................2015-06-11 14:17:40 // 68272
"Azon kívül azokksl a futóművekkel normàlisan európában nem lehetne autózni"

az AMI futómü milyen ?
hogyhogy nem lehet autózni az euban vele?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak