Akkor nézzétek meg abban a másik JTDm-ben, hogy mennyire nyitogat....gondolom ott is ugyanúgy mint nálad...95%ig... ha mégsem akkor lehet gondolkodni...
A 70% meg tapasztalat, csináltam párszor erőltetett regent...
Csabi2015-08-17 19:50:20 // 70371
norbi04092015-08-17 19:30:28 // 70370
Igen, erre emlékeztem, hogy 60%-ig szabadna...azthiszem pont Te írtad :)
A másik EGR egy ugyanilyen JTDm-ből volt kiszedve, direkt azért, hogy mit produkál nálam.
Az erőltetett után 70%-ra áll be? Ez komoly? Tapasztalat vagy szimplán csak tudod? :)
Én már rémeket látok mindenben...
A másik EGR egy ugyanilyen JTDm-ből volt kiszedve, direkt azért, hogy mit produkál nálam.
Az erőltetett után 70%-ra áll be? Ez komoly? Tapasztalat vagy szimplán csak tudod? :)
Én már rémeket látok mindenben...
Csabi2015-08-17 19:20:43 // 70369
Az EGR-nek max 50-60%-ig szabad nyitni...Ha 95% akkor sanszos, hogy az is szorul....
Honnan volt az a másik EGR?
Erőltetett regen után mindig 70%-ra áll be a tömődöttség...valószínűleg azért, h kis idő elteltével elindítson újra egy regenerációt a jobb DPF tisztaság miatt...
Honnan volt az a másik EGR?
Erőltetett regen után mindig 70%-ra áll be a tömődöttség...valószínűleg azért, h kis idő elteltével elindítson újra egy regenerációt a jobb DPF tisztaság miatt...
norbi04092015-08-17 18:27:00 // 70368
Sziasztok!
Egy újabb erős nap az autó agyában...
Bekerült egy másik EGR, hogy az mit alkot, de nagyjából ugyan azt mint a saját. Egyedül annyi eltérés volt, hogy az enyém magától visszazárt egy idő után 95%-ról 4%-ra úgy, hogy a gázpedálhoz hozzá sem értünk. Amit betettünk teszt miatt, az maradt végig 95%-on és gázra 4%-ig lement, majd elengedett gáznál vissza 95%.
Nyomáskülönbség szenzor azóta még kétszer jelentkezett szabadság kérelemért.
Kipucoltuk, vissza. Élő adatot néztünk alapjáraton...-1 mBAR (ez most hogyan?) MES-ben csináltunk egy cserét mint ha új került volna bele... alapjáraton az érték 4-5 mBAR lett. Egy idő után megint ránéztünk, kíváncsiságból...akkor 28 mBAR volt alapjáraton az érték. Majd telefon Zé-nek hogy adjon tippet a köhögésre meg erre a szenzorra...hátha mond valami okosat.
- DPF hány %?
- 71%
- Kényszer regen.
Furcsán néztünk, de általában be szokott jönni amit mond.
Lefuttattuk és akkor jött a meglepi.
Regen után a DPF eltömődése 70% WTF??
Mára elfáradtunk...folyt. köv....
A nyomáskülönbség szenzor b*szakodása okozhat ilyen galibát, hogy tévesen számolja ki az eltömődést? Hozzátenném, hogy a legutóbbi normális regen után néztem, és akkor 18%-ig sikerült kipucolnia a DPF-et...Ez kb 700 km-el ezelőtt volt.
Kezd X-akta jelleget ölteni az egész...
Egy újabb erős nap az autó agyában...
Bekerült egy másik EGR, hogy az mit alkot, de nagyjából ugyan azt mint a saját. Egyedül annyi eltérés volt, hogy az enyém magától visszazárt egy idő után 95%-ról 4%-ra úgy, hogy a gázpedálhoz hozzá sem értünk. Amit betettünk teszt miatt, az maradt végig 95%-on és gázra 4%-ig lement, majd elengedett gáznál vissza 95%.
Nyomáskülönbség szenzor azóta még kétszer jelentkezett szabadság kérelemért.
Kipucoltuk, vissza. Élő adatot néztünk alapjáraton...-1 mBAR (ez most hogyan?) MES-ben csináltunk egy cserét mint ha új került volna bele... alapjáraton az érték 4-5 mBAR lett. Egy idő után megint ránéztünk, kíváncsiságból...akkor 28 mBAR volt alapjáraton az érték. Majd telefon Zé-nek hogy adjon tippet a köhögésre meg erre a szenzorra...hátha mond valami okosat.
- DPF hány %?
- 71%
- Kényszer regen.
Furcsán néztünk, de általában be szokott jönni amit mond.
Lefuttattuk és akkor jött a meglepi.
Regen után a DPF eltömődése 70% WTF??
Mára elfáradtunk...folyt. köv....
A nyomáskülönbség szenzor b*szakodása okozhat ilyen galibát, hogy tévesen számolja ki az eltömődést? Hozzátenném, hogy a legutóbbi normális regen után néztem, és akkor 18%-ig sikerült kipucolnia a DPF-et...Ez kb 700 km-el ezelőtt volt.
Kezd X-akta jelleget ölteni az egész...
Shadin2015-08-17 17:26:38 // 70367
Szitu tök ue. volt. Irány a klímás és üríttesd le a rendszert és tültesd újra. Olajjal is...
droberto2015-08-17 17:03:49 // 70366
A ventik olyanok mint a csapágyak (hiszen valólyában azok:)), haláluk nem hirtelen következik be, hanem fokozatosan mennek tönkre, egyre nagyobb-, hosszabb üzemállapot közbeni rezgések rezonanciákat produkálva.
Ergo még van benne egy kis élet. :)
Egy szétszereléssel, tisztítással olajzással/zsírzással sokat lehetne tenni ÉT meghosszabbítása érdekében.
Ehhez meg kéne keresni a tettest és valahogy ki és szétszerelni...
Ergo még van benne egy kis élet. :)
Egy szétszereléssel, tisztítással olajzással/zsírzással sokat lehetne tenni ÉT meghosszabbítása érdekében.
Ehhez meg kéne keresni a tettest és valahogy ki és szétszerelni...
Jupiter1552015-08-17 07:29:52 // 70365
:))
Nyilván tönkremegy előbb-utóbb; a kérdés az, hogy mikor :) Hosszabb útra készülök, nem szeretném, ha pont azalatt adná meg magát :)
Nyilván tönkremegy előbb-utóbb; a kérdés az, hogy mikor :) Hosszabb útra készülök, nem szeretném, ha pont azalatt adná meg magát :)
droberto2015-08-17 01:47:30 // 70364
Arra, hogy egyszer ez is tönkremegy! :)))
Viccet félretéve ezt idén már én is 3 x hallottam (5-10 s erejéig).
Viccet félretéve ezt idén már én is 3 x hallottam (5-10 s erejéig).
Haddel2015-08-16 23:16:34 // 70363
Jupiter1552015-08-16 22:58:45 // 70362
Ha már szóba került a klíma: bekapcsoláskor néha hörgő-morgó hang halltaszik a középkonzol irányából, a légbeömlők mgasságából, aztán pár másodperc múlva elhallgat. Amúgy hűt a klíma rendesen. Mire számítsak?
Köszi!
Köszi!
Dömpi (il dottore)2015-08-16 20:06:10 // 70361
A másodikra a tippem: kevés a gáz!
Piritu - 1.000.0002015-08-16 19:53:17 // 70360
Az első ponthoz: nem cseréltél gumit mostanában? Ha a kiegyensúlyozó súlyt rossz helyre teszik az is kattoghat.
norbi04092015-08-16 19:16:59 // 70359
Köszönöm szépen! :)
Időközben átpasszoltam Shadinnak. Ő szerintem nagyobb hasznát veszi, én belegondolva...nagyon ritkán megyek iccaka :)
A kocsidnak mihamarabbi felépülést! ;)
Időközben átpasszoltam Shadinnak. Ő szerintem nagyobb hasznát veszi, én belegondolva...nagyon ritkán megyek iccaka :)
A kocsidnak mihamarabbi felépülést! ;)
spaza2015-08-16 18:23:04 // 70358
Köszi Zoli, rámegyek, aztán meglátjuk. :)
Nivan842015-08-16 13:45:08 // 70357
Uraim!
Két furcsaság történik az autómmal:
- amikor lassan gurulok, és csakis egyenes futásnál folytonos kattogó hangot hallok jobb előröl, mintha metronóm kattogna. Csakis lassú gurulasnal szinte 0 gáz esetén, kormanyzok egy kicsit és vissza utána nem jön elő.
- a másik meg, tegnap bekapcsoltam a klímát, és egy fémes visító hangot hallottam egy pillanatra. Lehet ventillator csapagy vagy klíma komp csapágy? A hosszbordasszíj a feszítőkkell vadi újjak, bár felpattintott háztetőnél nagyon enyhe súrlódó hangot mintha hallanék. Houston, we have a problem?
Thank you.
Két furcsaság történik az autómmal:
- amikor lassan gurulok, és csakis egyenes futásnál folytonos kattogó hangot hallok jobb előröl, mintha metronóm kattogna. Csakis lassú gurulasnal szinte 0 gáz esetén, kormanyzok egy kicsit és vissza utána nem jön elő.
- a másik meg, tegnap bekapcsoltam a klímát, és egy fémes visító hangot hallottam egy pillanatra. Lehet ventillator csapagy vagy klíma komp csapágy? A hosszbordasszíj a feszítőkkell vadi újjak, bár felpattintott háztetőnél nagyon enyhe súrlódó hangot mintha hallanék. Houston, we have a problem?
Thank you.
Pityukoma2015-08-16 12:11:38 // 70356
Gyerekek a vasam még a kórházban lábadozik :-( Már nagyon hiányzik! Úgyhogy azóta fél Off-al közlekedek. Arra jó egy ilyen időszak mikor átülök és tartósan közlekedek egy közel 100lóval gyengébb autóba hogy átérezzem a közlekedésben résztvevő hasonló járművek vezetőinek a helyzetét. Ki kormoltam a kis JTD-t, már nem füstöl -ráfért a sok városozás után-
Hétfőn vittem szervizbe szeretett Alfa-mat. Egy kínszenvedés volt :-( végsebesség: 40km/h! Gyorsulás?... Na az nem volt:-( Max fordulatszám padlógázon 2000rpm. 3. fokozatba nem kapcsolhattam mert ott azonnal lassulni kezdett. Azt hiszem ezt nevezik vészüzemnek. Nem mertem nekivágni egy felüljárónak, mert úgy éreztem nem fog felkapaszkodni rá. Inkább kerültem. Nem gondoltam rá, de előtte törölnöm kellett volna a hibákat. Nagyon szar érzés volt hogy egy városi busz akar letolni az útról mögöttem másfél centire :-(
Hétfőn vittem szervizbe szeretett Alfa-mat. Egy kínszenvedés volt :-( végsebesség: 40km/h! Gyorsulás?... Na az nem volt:-( Max fordulatszám padlógázon 2000rpm. 3. fokozatba nem kapcsolhattam mert ott azonnal lassulni kezdett. Azt hiszem ezt nevezik vészüzemnek. Nem mertem nekivágni egy felüljárónak, mert úgy éreztem nem fog felkapaszkodni rá. Inkább kerültem. Nem gondoltam rá, de előtte törölnöm kellett volna a hibákat. Nagyon szar érzés volt hogy egy városi busz akar letolni az útról mögöttem másfél centire :-(
Pityukoma2015-08-16 11:52:59 // 70355
Mizooo cartárs ügyesen megoldotta.
Szerintem egy nagyon jó extra, én nagyon szeretem.
Szerintem egy nagyon jó extra, én nagyon szeretem.
Pityukoma2015-08-16 11:49:53 // 70354
Hál istennek + a 159 zseniális futóművének hogy épségben megúsztad! :-) Ez a milyen gumit vegyek kérdés egy nagyon felelősség teljes döntést kíván. Ettől rettegek én is, főleg ha bent ül a család. Örülök hogy nem lett baj! :-)
Peeeti852015-08-16 11:42:03 // 70352
Roben52015-08-16 10:18:06 // 70351
Köszi a segítséget. . Akkor sztem meg veszem.Üdv. .
'''''2015-08-16 08:50:51 // 70350
Nekem is az van fent.Vedd meg nyugodtan.A 235/45-18 gumi jó rá,nem lesz ballonos.Agyméret stimmel.Csavaroknak kell bővíteni a lyukat de csak épp egy vékony peremet kell átfúrni.Akár egy akksissal is átfúrhatod csak fogd vissza mert egyből átugrik.
.......................2015-08-15 22:59:04 // 70349
Igen a 235 45 18 a gyári méret
norbi04092015-08-15 21:24:01 // 70348
Hétfőn derül ki hogy cserés-e az EGR, ha igen akkor valszeg az alapjárati galibát is eme kedves jószág okozza.
A gyári beszállítója a Pierburg? Vagy melyik gyártmányt érdemes választani? csak hogy egyből tudjak rendelni ha kell :)
A gyári beszállítója a Pierburg? Vagy melyik gyártmányt érdemes választani? csak hogy egyből tudjak rendelni ha kell :)
Roben52015-08-15 21:16:17 // 70347
Köszi. Amúgy a gyari mérete 235/45 18 nem?Köszi sokat segítettél. .!!
.......................2015-08-15 20:30:05 // 70346
Ami fontos még a felni kg terhelhetősége,
Azt még össze kellene hasonlítani
Azt még össze kellene hasonlítani
.......................2015-08-15 20:27:08 // 70345
Attól függ milyen méretű a rákerülő gumi
A gyári 235 jobban is mutat a 7,5 széles felnin
A gyári 235 jobban is mutat a 7,5 széles felnin
Roben52015-08-15 20:19:22 // 70344
Köszi! !Tehát akkor ha megoldom a lyuk méretét akkor jó. Csak igen ballonos lesz a gumi rajta nem?a kesk3nyebb felni miatt.vagy rosszul gondolom? Köszi.
.......................2015-08-15 17:44:30 // 70343
A giluietta felni M12csavart használ és 7,5 coll széles
A 159 M14 est és 8 coll széles
Ennek megfelelő a furat mérete
Tehát a 159 esre nem megy fel plug and play
( persze ha átfúrod egy 15 ös fúróval mindet akkor igen)
A 159 M14 est és 8 coll széles
Ennek megfelelő a furat mérete
Tehát a 159 esre nem megy fel plug and play
( persze ha átfúrod egy 15 ös fúróval mindet akkor igen)
Haddel2015-08-15 17:28:40 // 70342
Igen felmegy,a csavarnál szokták átfurni csak.Én úgy tudom.
Roben52015-08-15 15:14:33 // 70341
Sziasztok. Gyors válaszra lenne szükségem. .A Guiletta 18-as félnie fel megy a 159-re??Tudom hogy más a csavar furat átmérője. Szélesség? Agy méret? Bármi. ...Alkalmi vétel lenne...Köszi! !!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-15 10:29:30 // 70340
sok előzés szóval nem csak állandó sebesség tartás
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-15 10:28:48 // 70339
amilyen a tükör színe...
Haddel2015-08-14 23:36:55 // 70338
Srácok,nem tudjátok véletlenül a TI felni színkódját? Sikerült ma lepadkáznom az egyiket,egy karc sem volt eddig rajtuk :( Kerestem már gugliban,meg itt az oldalon is,de eredménytelenül.
Dömpi (il dottore)2015-08-14 22:19:31 // 70337
és milyen volt a dinamika?
dízeles változatok közül melyikhez áll a legközelebb?
dízeles változatok közül melyikhez áll a legközelebb?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-14 22:07:52 // 70336
És meg volt a csak autópályás etap is 150-160 tempomat fullra pakolva klíma 9,6 a fogyi.
Dömpi (il dottore)2015-08-14 22:04:51 // 70335
még tartoztam egy story végével, íme a blog: FÍÉREG
Tozo2015-08-14 19:07:00 // 70334
Okés :-)
Addig nyomozok, ha nem oldódik meg akkor kereslek!
Köszi!!
Addig nyomozok, ha nem oldódik meg akkor kereslek!
Köszi!!
Tozo2015-08-14 19:05:50 // 70333
Hali,
ha nem kap vákumot a vezérlődoboz akkor folyamatosan nullát mutat függetlenül, hogy a turbó működik magasabb fordulaton rendesen és van töltőnyomás. Franc sem érti hogyan számolja pontosan a töltőnyomást.
Vákumszivattyútól megnézném a vákumszabályozóig, hogy nincs-e a vákumcső elrepedve? Ha van vákum akkor lehet az óránál lesz a hiba.
Üdv, Zoli
ha nem kap vákumot a vezérlődoboz akkor folyamatosan nullát mutat függetlenül, hogy a turbó működik magasabb fordulaton rendesen és van töltőnyomás. Franc sem érti hogyan számolja pontosan a töltőnyomást.
Vákumszivattyútól megnézném a vákumszabályozóig, hogy nincs-e a vákumcső elrepedve? Ha van vákum akkor lehet az óránál lesz a hiba.
Üdv, Zoli
mizooo2015-08-14 18:49:15 // 70332
Nekem ugyanígy nézett ki a pár hónapja meggyalogolt gumim. Nem az oldala szakadt ki hanem szépen leeresztett és amikor meggyalogoltad akkor szakadt ki.
mizooo2015-08-14 18:48:09 // 70331
Én szereltem be, csak tápot adtam neki. Ha egy teherautó jön sötétben mögötted akkor hasznos mert azok simán bevilágítanak a hátsó szélvédőn :) Nekem nagyon tetszik.
mizooo2015-08-14 18:45:57 // 70330
Valószínűleg a műanyag részt elég. De ez csak szétszerelés után derül ki.
Ablakemelők.hu
Ablakemelők.hu
emGéza2015-08-14 16:10:13 // 70328
Ma helyre raktam az első kerékagycsapágy kérdést ! :D
Próbakörnél csak az a kurva légy idegesített zümmögésével ;) Még jó , hogy nem
többen voltak a legyek , másabban kellett volna ragoznom ...
Próbakörnél csak az a
többen voltak a legyek , másabban kellett volna ragoznom ...
emGéza2015-08-14 16:04:43 // 70327
Szerencse , hogy megbírtad fogni ! :D
Mennyi idős volt a gumi és mennyit futhatott ?
Mennyi idős volt a gumi és mennyit futhatott ?
Dzsozy2015-08-14 15:48:30 // 70326
Üdv!
Ma a nagy melegben az udvaron leengedtem az ablakokat. Jobb hátsónál valami reccsenést hallottam. Mikor fel akartam húzni az ablakokat, akkor meg nem jött fel. Kézzel kellett rásegíteni, de igazából, mintha szabadon mozgott volna egy darabig, aztán érte utol a szerkezet. Szeretném kérdezni, hogy kárpit leszedésnél kell e valamire ügyelni, ill le kell szedni a hangszóró rácsot? a 166-nál ott volt mögötte torx csavar. Mi lehet egyébként a bibi?
Ma a nagy melegben az udvaron leengedtem az ablakokat. Jobb hátsónál valami reccsenést hallottam. Mikor fel akartam húzni az ablakokat, akkor meg nem jött fel. Kézzel kellett rásegíteni, de igazából, mintha szabadon mozgott volna egy darabig, aztán érte utol a szerkezet. Szeretném kérdezni, hogy kárpit leszedésnél kell e valamire ügyelni, ill le kell szedni a hangszóró rácsot? a 166-nál ott volt mögötte torx csavar. Mi lehet egyébként a bibi?
Dömpi (il dottore)2015-08-14 15:40:08 // 70325
de nem a 159 futóművét...nekem folyamatosan az van, 19"-ra nincs is más
Dömpi (il dottore)2015-08-14 15:37:38 // 70324
Valamikor szemptember közepétől indul újra a suli (ált. Péntek és/vagy szombat). Ilyenkor a XIII.ker-ben vagyok (Szent László út).
Ha meglesz az órarendem, jelzem! (de azért írj rám szept közepén, nehogy elfelejtsem!)
Ha meglesz az órarendem, jelzem! (de azért írj rám szept közepén, nehogy elfelejtsem!)
spaza2015-08-14 14:56:18 // 70323
Akkor rögtön kérek is egy kis segítséget: ha nem működik a turbónyomás visszajelző (a mutató alaphelyzetben pihen állandóan), annak mi lehet az oka? A turbó meghalásán kívül, mert az szépen működik továbbra is. Hol érdemes kezdeni a nyomozást? :)
Shadin2015-08-14 14:34:45 // 70322
Ha neked nem kell, küldd el lsz. a hirdetést :-)
Online tag
4
Vendég4
542