Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002015-12-17 20:12:33 // 75014
Úgy gondolom, hogy az a stílszerű, ha ő teszi közzé az eseményt :-)
Balazs802015-12-17 18:57:02 // 75013
Köszönöm. Na pont ezt szeretném én is.
Shadin2015-12-17 17:57:37 // 75012
Még titok?
Shadin2015-12-17 17:57:27 // 75011
Logikusnak tűnt :-D
Pityukoma2015-12-17 17:41:32 // 75010
Örülök hogy nem kerül ki a látóképből :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-17 17:36:06 // 75009
Helyes a következtetés :-)
Shadin2015-12-17 16:55:34 // 75008
Akkor jobban jártam az NJL-lel legalább a sorompók miatt :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:49:16 // 75006
Aha :-)
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Liquid2015-12-17 16:42:56 // 75005
na, megvan az új gazda?
Piritu - 1.000.0002015-12-17 16:40:27 // 75004
Nagyon úgy néz ki, hogy a Párduc ma alszik utoljára itthon :-((
Pityukoma2015-12-17 15:27:34 // 75003
Sziasztok :-)
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.

Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
Csabi2015-12-17 15:20:05 // 75002
"Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Regenerálások teljes száma: 1061.0"


144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
Giuntini2015-12-17 14:42:45 // 75001
Detto ugyanez van nálam is. Nekem is rajta van a 11-es frissítés. Nekem is kb fél litert csal.
Shadin2015-12-17 14:22:10 // 75000
Nekem a Fiat Szabónál csinálták Érden. Fél rezsi óradíj volt meg pár szöszmösszel együtt 12 gurigát fizettem.
norbi04092015-12-17 14:17:37 // 74999
Ezt a frissítést hol/kik tudják rétenni a kocsira? :) Milyen anyagi vonzata van egy ilyen beavatkozásnak? Nekem rendszeresen 100%körül kezd el regenerálni..mondjuk soha nem volt vele bajom :)
zsoltika2015-12-17 14:16:04 // 74998
Nekem 2006-os 2.4 és egyszer nekem is bedobta már a lámpát + üzenetet.
Shadin2015-12-17 14:07:27 // 74997
"A 2011-es sw. frissítés után lesz az a jelenség, hogy nem engedi 100% felé az eltömődés mértékét, hanem valahol 86% környékén indítja a regenerálást ha megfelelnek a feltételek, ha meg nem , akkor is van még X% tartalék amíg próbálkozhat. Ezáltal gyakrabban fog regenerálni, de nekem azóta egyszer sem állt meg az autó, előtte meg igen. Viszont ezután a trip fogyasztás mérése el hangolódik kicsit, 0,4-0,5 decivel kevesebbet mutat mint amennyit beletankolsz."
Balazs802015-12-17 13:35:23 // 74996
Ezt hogy érted, hogy DPF rutinhoz volt?
David | Centocinquantanove2015-12-17 13:15:26 // 74995
Váu... tényleg... :) Köszi! :)
David | Centocinquantanove2015-12-17 10:40:30 // 74993
Shadin2015-12-17 09:39:03 // 74992
Elteszem a MES+ELM cuccot a fiókba, hogy boldogan élhessek tovább :-)
.......................2015-12-17 09:08:35 // 74991
Akkor tökéletesen mükszik:)
No para
Shadin2015-12-17 08:22:22 // 74990
1.9 nem csinálta, de a 2.0 bármilyen körülmények közt megcsinálja. Amíg szét volt esve a kipufogó, pontosan lehetett hallani mikor regenerál, a kedvence a dugóban araszolás :-)
yani🍀2015-12-17 07:59:51 // 74989
Benne van az is.
Shadin2015-12-17 07:52:44 // 74988
Ebben benne lehet az elkezdett, de megszakadt regenek száma is?
Shadin2015-12-17 07:49:00 // 74987
Nálam 118000Km / 266 = 444Km.
Alig több mint a 370Km-es majd 2 hónapos átlagom.
Shadin2015-12-17 07:42:56 // 74985
Ezt akkor írja ha volt 3 megszakadt regenerálás nem? Én ilyet még nem láttam. 1.9-en a 11-es sw frissítés pedig pont DPF rutinhoz volt. 2.0-ban sem láttam ilyet eddig, 2011-es a vas.
Shadin2015-12-17 07:40:30 // 74984
1.9-hez nekem az utolsó sw volt fent, ezt hívjuk a '11-es frissítésnek :-)

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
yani🍀2015-12-16 22:58:56 // 74983
Korábban volt az áramláskorlátozó szelep hiba , de volt mellette mindig egy alacsony akkufeszültség is.Meg volt lazulva a saru és valszeg indításkor dobta mindkét hibát.
A sarut letettem a kúp aljáig és ott húztam meg, így már nem tud meglazulni.
Azóta 1500 Km-t mentem vele és nem jött újra elő.
Haddel2015-12-16 22:58:20 // 74982
Nekem már sokszor csinálta ugy ,hogy lejöttem 700 km után a pályáról ,és a ház előtt aökapuban kezd regenerálni.
.......................2015-12-16 22:52:38 // 74981
Volt valami hibakódod?
yani🍀2015-12-16 22:49:24 // 74980
Igazából kezdem elfogadni, hogy ilyen. Ha még ebben a pár napban ami az évből hátra van nem tudom eladni, akkor nem fogom tovább erőltetni a cserét. Valószínűleg nem kellene állandóan azt nézegetni, mi változott egy nap alatt az agyában. Egy átlagos használónak eszébe sem jut a motorvezérlő adatait nap mint nap olvasgatni.
.......................2015-12-16 22:42:29 // 74979
Miért olyan fétis az ha 350km után regenerál?
Csinálja meg ,aztán újra és újra
Ettől semmi baj nem történik
Mégcsak a fogyasztáson se mérhető
.......................2015-12-16 22:36:24 // 74978
Van ilyen
A mes el is tudsz regent indítani
Sőt ALFAODB vel mindent lehet menet közben is
Azzal elindíthatsz egy regent is ha úgy szeretnéd
yani🍀2015-12-16 22:36:12 // 74977
Piritu ötletére visszanéztem, mi lehet annak oka, hogy ilyen alacsony a regenek közötti számított átlagtávolság. Beleszámolja a megszakított regeneket is.

Olvasott hibák: Injection Diesel Bosch EDC16C39 CF5/EOBD (eng. 1.6/1.9/2.0)
11/12/2015 05:34:38.848
Nincs tárolt hiba az egységben.
Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Km-állás utolsó regenerálás óta, km: 494,90
Regenációk száma az utolsó olajcsere óta: 0
Utolsó regenerálások átl. hőm., Deg.C: 628,46
Átl. táv az utolsó regen. között, km: 226,00
Utolsó regenerálások átl. ideje, sec: 532,00
Elvégzett olajcserék száma (kézi): 6
Utolsó olajcsere, km: 145474.0
Váltóolaj-csere kérelem km-száml., km: 138385.0
Következő olajcsere, km: 26900.0
Olaj elhasználódás foka, %: 76,99
Km-száml. utolsó v. e. cserekor, km: 153545.58
Regenerálások teljes száma: 1061.0
Gyújt. kikapcs. megsz. regen. száma: 1
Világító DPF lámpával megtett km-ek száma: 0
.......................2015-12-16 22:34:06 // 74976
Volt már sokszor hogy a dugóban regenerált
10perc és lefut
Semmi dolgod
Megy az autó ugyanúgy mint előtte
Talán a hangja kicsit mormogósabb
Semmi baja nem lesz
Piritu - 1.000.0002015-12-16 22:23:48 // 74975
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-16 22:22:05 // 74974
A kormolás a probléma ott is. A dpf nélküli kocsikban is ott az egr-szívósor páros mint krónikus pont.
A 2*5 mellé elég gyakran megyek többet is, amit városba nem tudsz. Holnap is beugrik még pluszban 2*50 km országút, akkor regenerálhat kedvére.
mzo2015-12-16 22:20:13 // 74973
Igazad van, hogy benne van tessék menni autópálya, de mi van ha nem jutsz el az autópályáig és már nyomja megint a regent a lámpánál? az autó nem fogja tudni mikor vagy pályán. Csak azt fogja nézni, hogy a hűtővíz van 80 fok? Igen? Akkor regen. Az hogy lámpánál állsz éppen, az már nem számít neki. Erről beszélek, hogy ezért lenne jó egy kapcsoló, amit csak nem lenne akkora nyűg megnyomni, tudod ahogy az ablaktörlőt, ablakemelőt, navit stb is nyomkodod amikor neked jó, de mindegy már túl van ez ragozva részemről. :)
mzo2015-12-16 22:12:39 // 74972
Az hogy egy Dpf nélküli diesel miért nem való városba nem tudom, de hát legyen.
Ha 2X5 km-ert mész hidegindítással naponta, akkor hogy is van ez a nem való erre a diesel dolog? :)
A nap mint nap ablakmosó nélküli tulajokat kicsit nehéz értelmezni, vagy csak én nem szoktam minden nap erről beszélgetni más autók tulajaival. :)) De érdekes statisztikai alap az tény.
A taxisok meg azért vágatják ki a Dpf-et mert kicsit olcsóbb mint bármilyen nemlétező programozás kitalálása, meg kapcsolók beépítése. Egy Dpf off megvan 30-40-ből. Legalábbis az 59-esnél.
És persze hogy olcsóbb, mint mint a regenek miatt szívni a dugóban. Barcelonát Bp-hez hasonlítani gazdaságilag kb mint Makó Jeruzsálemhez. Japánoknál már Toyota Mirai van, de az meg Japán. Egyébként teszem hozzá nálunk is egyre gyakrabban lehet Leaf-et meg Priust látni taxiként.
De mindettől függetlenül sztem értelmes alternatíva lenne egy menet közben manuálisan indítható regen.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:59:20 // 74971
OFF
Még valami. A segédkeret előre nyúló ága meg ALU zártszelvény:

ez a rész tuti, hogy nem fog elrozsdásodni :-)
ON
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:56:51 // 74970
OFF
Ma voltam olajcserén a Giuliettával, és meg tudtam szemlélni alul is. Furcsa, hogy milyen vékonyka minden a 159-hez képest. A futóművet nézegetve nem a "tank" jelző jutott az eszembe. Kíváncsi leszek, hogy bírja majd.
Az is érdekes, hogy a hátsó lengőkar egyben van a kerékaggyal és alu!

ON
.......................2015-12-16 21:45:59 // 74969
Tökéletesen mükszik pedig a lamdaszondás multijeteknél a regen
Sima autópályán lezavarok 500 km ert ,észre sem veszem mikor mit csinál
Automatikusan elintézi

Ha nem tud bemelegedni a kipufogó ,télen városban pl.
No akkor szól a sárga lámpa
A gépkönyben meg benne van hogy ,tessék menni autópálya
A tököm akar nyomkodni gombokat
Inkább a navi val vagyok elfoglalva
Meg a forgalmi dugók kikerülésével
Elég az is
Piritu - 1.000.0002015-12-16 21:24:44 // 74968
Szerintem túl sokat feltételezel a userekről. Én csak a cégnél lévő autók gazdáit hoztam példának. Több ezer km-nyi check engine lámpa után se tűnt fel, hogy világít. (Nemrégiben hallottam, hogy a bömbi tulajok nagy része azt se tudja, hogy hátul hajt-e a kocsi.)
A tulajok nagy része még a használati utasítást se olvassa el. Különbem itt az Amorén se kérdeznének rá alap dolgokra.
Nap mint nap találkozok olyan tulajokkal, akiknek hónapok óta üres az ablakmosó...
Minden nap 2*5 km-t megyek hidegindítással.

Ha bemész venni egy dieselt - mint pl nálam a 156SW esetében volt - az az első, amit egy korrekt kereskedő mond, hogy NEM városi használatra való. Ha arra használod, bármi lehet. Ezért vannak a fórumok is.
"Szted a taxisok miért vágják ki a francba a Dpf-et első cselekedetként..." mert így olcsóbb. Barcelónában pl. nem teszik, csak a Prius - amit erre találtak ki - kicsit drágább.

Ha annyira akarnák, és tényleges igény lenne rá, akkor a dpf kiíratás helyett egy ilyen indító kapcsoló programozása, beszerelése lenne a nagy biznisz :-))
mzo2015-12-16 21:08:57 // 74967
Nah akkor még egyszer. Ez pontosan olyan dolog lenne mint a klíma kapcsoló. Arról is tudják az emberek hogy mire való. Azért nem kell hozzá 150 IQ hogy a vásárló megértse, mire is lenne jó az a kapcsoló. Értem én hogy vannak olyan darwin díjasok, akik a tempomatra azt hiszik hogy az a robotpilóta, majd hátra mennek kávét főzni, de azért a 90% nem ebbe a körbe tartozik hidd el. Ez kb ugyan olyan dolog lehetne mint hogy az ablakmosó folyadék kifogy és erre figyelmeztet egy kis lámpa. Ha azt le tudja reagálni egy átlag user akkor ezt is le tudná. Továbbá mint mondtam ez egy nem egy kizárólagos opció lenne, hiszen ott lenne az automata funkció is. Lehet hogy te leszaladtál 311 regent gond nélkül, de te -amennyire tudható az írásaidból- nagyrészt pályán mentél, hosszú távokat. Viszont látod másnak meg világít a kis lámpa. De mi van azokkal akik gyakran használják városban is az autót? Szted a taxisok miért vágják ki a francba a Dpf-et első cselekedetként amikor taxi üzemmódra teszik az autót? Vagy a futárok? Szted miért van az hogy komplett fórumok vannak azért mert a sok városi használattól jönnek a Dpf problémák, és ezek okozatai, a végtelenségig felhígult motor olaj, a turbó halál ésatöbbi. Na ha pl ők kontrollálni tudnák a tisztítás folyamatát sok kellemetlenségtől megmenekülnének. Látod a lámpa már ott van, miből tartana megnyomni még olyankor egy gombot is amikor neked is jó?