Nem tűnt fel különbség.
Viszont most, hogy kézi két pálcikás kompresszor nélküli fűtés megy reggelente, aránylag hamar bemelegszik az autó és 1 literrel kevesebbet fogyaszt.
Shadin2016-01-07 17:47:15 // 75965
Pityukoma2016-01-07 17:06:30 // 75964
Nekem is mindkettő úgy jelzi/te (FL előtti SW + FL utáni Berlina)
Lexlutor2016-01-07 16:51:10 // 75963
3D-s ábra nekem is van, pedig nem Ti.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-01-07 16:30:51 // 75962
Az nekem is van és az enyém nem TI :)
David | Centocinquantanove2016-01-07 16:16:34 // 75961
Szerintem a TI-ben vannak a "3D"-s ábrák az autóról, hogy mikor melyik ajtó van nyitva pl.
Vagy nem?
Vagy nem?
Lexlutor2016-01-07 15:59:29 // 75960
Lexlutor2016-01-07 15:56:52 // 75959
Ez tényleg király. Én is mindig duplán tekergettem. Használatiba én se láttam ezt. Szerintem nincs benne.
David | Centocinquantanove2016-01-07 15:51:41 // 75958
Van olyan is, hogy passzív regen. Mondjuk hidegben ritkábban fordul elő, de nyári melegben egy hosszabb úton külön regen nélkül is úgy felforrósodhat a DPF, hogy elkezd kiégni és tisztulni...
Liquid2016-01-07 15:49:53 // 75957
2.3? wow nem tolod gyengén :)
bár neked a turbod is más.
Az enyém a MES szerintbő 1.8-at megy
bár neked a turbod is más.
Az enyém a MES szerintbő 1.8-at megy
'''''2016-01-07 15:41:48 // 75956
A mutató csak tájékoztató jellegű.Nekem 1.6-ig sosem megy fel pedig a mostani progi is 2.3baron dolgozik nálam.
ProdyG2016-01-07 10:23:04 // 75955
Az én 2.4-esemben a turbónyomást mutató műszer pont 0-ban áll mindig alapjáraton. Csak ha elindulok, akkor mozdul el.
ribipeti2016-01-07 09:33:30 // 75954
A 3.2V6-ban biztos van, gondolom a 2.2-ben is ott kellene lennie.
Kolci2016-01-07 09:30:11 // 75953
Nekem mindig 1 mutatószélességgel az első osztás alatt van.
Teljesen mindegy, hogy regenezik e, vagy milyen a motorhőmérséklet.
Ha padlózom akkor kopra kilendül, majd kisvártatva lejjebb ereszkedik 1-3 mm-t
Ha megy a regen azt csak a pillanatnyi fogyi szokta mutatni.
Néha van olyan, hogy semmin nem veszem észre a regent, se a hangján, se a fogyin, s füst sincs, csak mikor kiolvasom, akkor 88%-ról már csak mondjuk 8%-ot mutat.
Bár az arány az olyan, hogy minden 50 regenből 1 ilyen, és akkor egy hosszabb etapot kell mennem a pályán. (1.9 16V, egr on, DPF on, 225000 körüli futás :) )
Teljesen mindegy, hogy regenezik e, vagy milyen a motorhőmérséklet.
Ha padlózom akkor kopra kilendül, majd kisvártatva lejjebb ereszkedik 1-3 mm-t
Ha megy a regen azt csak a pillanatnyi fogyi szokta mutatni.
Néha van olyan, hogy semmin nem veszem észre a regent, se a hangján, se a fogyin, s füst sincs, csak mikor kiolvasom, akkor 88%-ról már csak mondjuk 8%-ot mutat.
Bár az arány az olyan, hogy minden 50 regenből 1 ilyen, és akkor egy hosszabb etapot kell mennem a pályán. (1.9 16V, egr on, DPF on, 225000 körüli futás :) )
Liquid2016-01-07 09:24:08 // 75952
a kábel a tuti, mert ott a vezetéknélküliségből adódó esetleges problémák nincsenek.
Amúgy egy BTs is teljes értékű szerintem, átalakító kábel kell hozzá.
itt a kompatibilitási lista
A 159-nél a VAGcom csak a motorhoz jó, ELM 327 kell. Azzal elérsz minden vezérlőt, csak a xenonhoz illetve az ABS-hez kell az 1-es adapter kábel (piros ha jól emlékszem)
Amúgy egy BTs is teljes értékű szerintem, átalakító kábel kell hozzá.
itt a kompatibilitási lista
A 159-nél a VAGcom csak a motorhoz jó, ELM 327 kell. Azzal elérsz minden vezérlőt, csak a xenonhoz illetve az ABS-hez kell az 1-es adapter kábel (piros ha jól emlékszem)
.......................2016-01-07 09:21:56 // 75951
1 butyúk is jó ,de az usb s a legjobb laptoppal,nekem az a kis kék bluetyúkos van ,alfaODB app al,androidra ,tökéletes talán még jobb is mint a Multiecuscan a laptopon
(Bár az olajcsere intervallumot csak azzal töröltem eddig)
2 ,mindennel tud komunikálni,kell az elm 327 hez szines adapter kábel
3 a jtdm hez elm 327 kell,(vag kom a vw ekhez ,és régebbi alfákhoz ,fiatokhoz kell)
De a multiecuscan weblapon megtalálsz minden infót,h mi mihez jó
(Bár az olajcsere intervallumot csak azzal töröltem eddig)
2 ,mindennel tud komunikálni,kell az elm 327 hez szines adapter kábel
3 a jtdm hez elm 327 kell,(vag kom a vw ekhez ,és régebbi alfákhoz ,fiatokhoz kell)
De a multiecuscan weblapon megtalálsz minden infót,h mi mihez jó
Giuntini2016-01-07 09:18:23 // 75950
Bár nekem 2.4-em van, de alapjáraton az a normális, ha 0-n van a turbónyomás. A fordulat emelésével, vagyis 1000 rpm-nél kellene elkezdeni emelkednie. az hogy a műszer mit mutat, az teljesen tájékoztató jellegű, és sok mindentől függ. Nálam regenerálásnál azt lehet észrevenni, hogy a mutató gázelvételnél rögtön visszaesik 0-ra. A turbonyomás mérő műszer eléggé unikum a hétköznapi autók között. Az Alfánál is gondolom csak azért rakták be, hogy így is kifejezzék a márka sportos (cuore sportivo) imázsát. Tulajdonképpen hasznos, mert a turbonyomásmérő legalább ad valami plusz tájékoztatást a DPF működéséről.
Laosz1562016-01-07 09:06:43 // 75949
szoval akkor nem kell aggodnom,h az elso egysegen all a mutato? csak az a fura,h ezt a jelenseget most vettem eszre...emlekezetem szerint idaig alapjaraton 0-an szokott allni a mutato. vagy lehet csak rosszul emlekszem? :)
teljesitmenyben semmit sem vettem eszre,ugyanugy megy mint maskor...padlogazas kigyorsitasnal picivel 1,5 bar fole szok menni...
teljesitmenyben semmit sem vettem eszre,ugyanugy megy mint maskor...padlogazas kigyorsitasnal picivel 1,5 bar fole szok menni...
Shadin2016-01-07 08:58:57 // 75948
Nekem mindkettőn 0 volt az alap, 1.9 1,5-ig ment fel, 2.0 pedig kifekszik.
Grega4042016-01-07 08:57:41 // 75947
Segítségeteket kérném! Napok óta böngészem a netet, hogy milyen ELM327 interface-t vegyek. Ezzel kapcsolatban lenne kérdéseim:
1. Bluetooth, Wifi-s, vagy vezetékes cuccot érdemes venni? A Wifi kapcsolatot stabilabbnak írják a neten.
2. Valós, hogy ezekkel a bluetooth és Wifis cuccok csak motordiagra alkalmasak és ABS, légzsák, stb. olvasására nem alkalmasak?
3. Találtam a neten egy VAG-COM USB-s interface-t ill. FiatEcuScan kábelekkel, amivel elvileg mindent lehet olvasni+diagnosztizálni. Erről vélemény? Ez ahogy olvastam profibb cucc és több mindent tud.
1. Bluetooth, Wifi-s, vagy vezetékes cuccot érdemes venni? A Wifi kapcsolatot stabilabbnak írják a neten.
2. Valós, hogy ezekkel a bluetooth és Wifis cuccok csak motordiagra alkalmasak és ABS, légzsák, stb. olvasására nem alkalmasak?
3. Találtam a neten egy VAG-COM USB-s interface-t ill. FiatEcuScan kábelekkel, amivel elvileg mindent lehet olvasni+diagnosztizálni. Erről vélemény? Ez ahogy olvastam profibb cucc és több mindent tud.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-07 08:51:35 // 75946
tbi-nél nincs
David | Centocinquantanove2016-01-07 08:50:39 // 75945
Regeneráláskor ilyet kell, hogy tapasztalj: video.
Pont elcsíptem a regen végét, az első 10 másodpercben ez látható, és utána már abbahagyta.
Pont elcsíptem a regen végét, az első 10 másodpercben ez látható, és utána már abbahagyta.
David | Centocinquantanove2016-01-07 08:48:27 // 75944
Dömpi (il dottore)2016-01-07 08:44:06 // 75943
Szinte mindenkinél picit más, a turbó mutatója inkább tájékoztató jellegű, nem mutat pontos értéket.
Dömpi (il dottore)2016-01-07 08:43:02 // 75942
Nekem is 8V, és nekem sincs 0-án, nekem is alapjáraton az első osztás közelében van.
Szerintem ez a normális, legalább is nekem mindig is így volt.
Szerintem ez a normális, legalább is nekem mindig is így volt.
pettinke2016-01-07 08:36:45 // 75941
alapjáraton akkor szokott a turbo mutatója 1/2 v. 1 egységet felkúszni, ha éppen DPF-et regenerál. de ezt ugye abba kéne hagynia egy jó 1/4 óra után ...
Laosz1562016-01-07 07:00:27 // 75940
sziasztok. egy olyan kerdesem lenne,h kinel hogyan all a turbo mutatoja alapjaraton? mert nekem csak akkor megy vissza 0-allasba ha besoglesztem...alapjaraton is stabilan az elso egysegnel all,hideg es meleg motornal egyarant. eddig siman vissza szokott esni 0-ra alapjaraton. lehet vmi gond? 1.9jtdm 8v
segitseget elore is koszonom.
(egr on,dpf on, km: 215 000 )
segitseget elore is koszonom.
(egr on,dpf on, km: 215 000 )
Chianti2016-01-06 23:02:06 // 75939
A benzineseknél mindegyikben van olajhőmérő? Gondolom a turbónyomás helyére rakták.
gpek2016-01-06 23:01:27 // 75938
Na erre én a JTS-nél nem vállalkoztam :)
Dömpi (il dottore)2016-01-06 23:00:54 // 75937
nem
.......................2016-01-06 22:56:53 // 75936
A kúpgörgőkről nem lőttél fotót?
A mágnes "szőrös" volt?
A mágnes "szőrös" volt?
Hardy2016-01-06 22:45:06 // 75935
Így igaz. Mi 5 évesen adtuk el a Ladát es az új ingyen volt.
Dömpi (il dottore)2016-01-06 22:38:37 // 75934
Nos, ma este megnéztem a váltómat darabokban.
A 3 db hátsó csapágyat kell csrélni, ki van kopva a persely, ez adta a hangot. Kérdeztem a szakit, hogy még ráért volna, vagy akut a dolog, ergo épp jókor kaptam el a dolgot. Válasza, hogy egyértelműen az utóbbi. Ha tovább várok, szétrágja a perselyt, elszabadulnak apró fémdarabok és azok már rombolnak a fogaskerekek között. Amúgy a váltóm többi része kifogástalan. Véleménye szerint, a váltó állapota alapján helyes lehet a tippem, miszerint a kocsi futott kilométere az óra szerinti plusz 50-60e km. Persze nehéz így megmondani, de annyi biztos, hogy nem 200e km-ről lett anno visszatekerve.
Egyébként meglepett, hogy milyen szépen megtakarította kívülről. Holnap beszerzi a szükséges csapágyakat, utána belülről is kitakarítja, átmossa, és úgy rakja össze.
A csapágyak darabja várhatóan 10k Ft lesz, de holnap kiderül.
És íme a fotók:
A 3 db hátsó csapágyat kell csrélni, ki van kopva a persely, ez adta a hangot. Kérdeztem a szakit, hogy még ráért volna, vagy akut a dolog, ergo épp jókor kaptam el a dolgot. Válasza, hogy egyértelműen az utóbbi. Ha tovább várok, szétrágja a perselyt, elszabadulnak apró fémdarabok és azok már rombolnak a fogaskerekek között. Amúgy a váltóm többi része kifogástalan. Véleménye szerint, a váltó állapota alapján helyes lehet a tippem, miszerint a kocsi futott kilométere az óra szerinti plusz 50-60e km. Persze nehéz így megmondani, de annyi biztos, hogy nem 200e km-ről lett anno visszatekerve.
Egyébként meglepett, hogy milyen szépen megtakarította kívülről. Holnap beszerzi a szükséges csapágyakat, utána belülről is kitakarítja, átmossa, és úgy rakja össze.
A csapágyak darabja várhatóan 10k Ft lesz, de holnap kiderül.
És íme a fotók:
Giuntini2016-01-06 21:44:44 // 75933
Rosszul tudod Szosza! Az 1500-as Ladát, ötéves korában teli árban adták el. Édesapám a Wartburgot három-négy évesen drágábban adta el a 70-es években, mint amennyiben az új került. Kivittük reggel a szabadpiacra, és dél felé már el is adtuk úgy, hogy szinte verekedtek érte.
emGéza2016-01-06 20:09:44 // 75932
Pontosítok !
Az olaj hőmérsékletét 70°C -tól méri . 10 Km-nél még mozdulatlan !
Kb 15 Km után mozdul meg és 90°C -ig megy fel . Nyáron ez 110-120°C .
Az olaj hőmérsékletét 70°C -tól méri . 10 Km-nél még mozdulatlan !
Kb 15 Km után mozdul meg és 90°C -ig megy fel . Nyáron ez 110-120°C .
Shadin2016-01-06 19:30:14 // 75931
Ha kikapcsolod a klímát (hópihe gombot) akkor visszamegy sztereóba:-)
Pityukoma2016-01-06 19:17:31 // 75930
Nem hagyott nyugodni, ki próbáltam. És lőn, tényleg. Onnantól fogva egyzónás fűtés/hűtés szabályzóként működik. Vagyis amit állítok az én oldalamon az állítódik jobb oldalon is. Egészen addig amíg nem nyúlok bele a jobb oldali szabályzókhoz. Viszont a használatiban nem találom :-( biztos süsü vagyok, de nem látom :-D
Liquid2016-01-06 19:16:36 // 75929
ezt komolyan kérdezed? 1000 és 1 ok lehet rá...
- újabbra, véleménye szerint jobbra, tágasabbra, nagyobbra vagy éppen kisebbre vágyik
- dízel helyett benzinest próbálna és fordítva
- szimplán csak fiatalabbra váltana
- más formára vágyik
- megunta
- elért egy megfelelő életkort az autó vagy éppen a sofőr
ésatöbbi, ésatöbbi....
nem mindenki cövekel le egy autó mellett évtizedekre, mondjuk egy Favorit mellett 1 hétig se maradnék :)
- újabbra, véleménye szerint jobbra, tágasabbra, nagyobbra vagy éppen kisebbre vágyik
- dízel helyett benzinest próbálna és fordítva
- szimplán csak fiatalabbra váltana
- más formára vágyik
- megunta
- elért egy megfelelő életkort az autó vagy éppen a sofőr
ésatöbbi, ésatöbbi....
nem mindenki cövekel le egy autó mellett évtizedekre, mondjuk egy Favorit mellett 1 hétig se maradnék :)
'''''2016-01-06 18:51:35 // 75928
Én is csak azért vettem meg a 159-et mert a 166 már 2007-ben (szépen fogalmazom) kissé elavult forma volt főleg a 159-hez viszonyítva.Most is azért gondolkodom már a cserén mert talán az utód Giulia modernebb lesz. (sajnos nekem nem szebb mint az 59).
Valamiért most kezdem megunni a 159-em és valami újra vágyom.
Valamiért most kezdem megunni a 159-em és valami újra vágyom.
Pityukoma2016-01-06 18:32:38 // 75927
O :-) No megint tanultam valamit. Köszi! Talán el kellene olvasnom az ide vonatkozó részt is a használati útmutatóban. Holnap kipróbálom.
Chianti2016-01-06 18:28:51 // 75926
Ha a főmenüre gondolsz, azt még nem próbáltam. Hazafelé menet megnézem.
Chianti2016-01-06 18:24:09 // 75925
Szerintem tuti van összefüggés a 2 dolog között, de most melózom, nincs időm kísérletezni. Nekem nincs túl sok szám a telóban, nem tudom lehet-e szűrni, majd utána nézek.
Piritu - 1.000.0002016-01-06 18:18:08 // 75924
Nem esett még le, hogy az enyémet vette meg? :-DD
Hardy2016-01-06 18:16:44 // 75923
Ahogy Dömpi mondja. Az új jobb kényelmesebb nagyobb csendesebb kevesebbet fogyaszt stb. Nekem pl 8 évig volt Tipom. De haladni kell a korral. Telefont se azért szoktam cserélek mert nem jó hanem hogy haladják a korral.
Hardy2016-01-06 18:08:46 // 75922
Egyszer csinálta hogy nem olvasta be. Most minden jó rajta. Annyi hogy én nem az egész tel könyvet hanem csak a kiemelteket másoltam át mert sok lett volna az a 400 500 db neki. Nekem a telefonba lehet állítani mit másoljon át. A rádiónál ha működik a gomb akkor nem ott van a baj. A menübe be tudsz menni? Mert ahhoz is a bal gombok kellenek.
Chianti2016-01-06 17:54:04 // 75921
Ma vettem észre, hogy a B&M telefon vezérlés sem működik. Akármit nyomok a bal gombon, semmire nem reagál. Eddig azzal se volt gond. Nálad amúgy megjavult magától az USB lejátszó , vagy tuningoltál valamit rajta?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-01-06 17:34:48 // 75920
Úgy látszik a külföldi szerelők is így gondolkodnak, Csőri a váltó olaj cserémnél 3l olajat engedett le, de ugye 2,3 a hivatalos mennyiség.
mizooo2016-01-06 17:23:09 // 75919
Én a ventit minimumra veszem ameddig nem melegszik, sajnos ha kikapcsolom bepárásodik ahogyan írtad :(
.......................2016-01-06 16:17:48 // 75918
Túlkínálat van autóból ,ezért nem lehet semmit eladni(bmw n kívül)
De ha mindenki cserélget ez csak erősíti ezt a folyamatot,hogy nagy az értékvesztés
Anno a szociban az 1éves lada többe került használtan mint a vadi új,mert arra nem kellett várni
Az sem volt egészséges piac,de ez ami most van ez se az
De ha mindenki cserélget ez csak erősíti ezt a folyamatot,hogy nagy az értékvesztés
Anno a szociban az 1éves lada többe került használtan mint a vadi új,mert arra nem kellett várni
Az sem volt egészséges piac,de ez ami most van ez se az
Dömpi (il dottore)2016-01-06 15:59:43 // 75917
Mondjuk mert haladni akar a korral: pl. vágyik USB-csatlakozóra, érintőképernyős navira, különféle biztonsági elektronikai kütyükre, új design-ra stb...
.......................2016-01-06 15:45:31 // 75916
De miért ül át ?
Nem kötekedek ,csak kíváncsi vagyok
(Az ex bravom 8évig megvolt,még ma is használnám téli autónak ha nem főtt volna meg benne a motor,így eladtam mert szar volt a cseremotor amit beletettek a Lönciék)
(A favoritunk még mindíg megvan ,22 éve!)
Nem kötekedek ,csak kíváncsi vagyok
(Az ex bravom 8évig megvolt,még ma is használnám téli autónak ha nem főtt volna meg benne a motor,így eladtam mert szar volt a cseremotor amit beletettek a Lönciék)
(A favoritunk még mindíg megvan ,22 éve!)