Fórum >> Típusok >> 159

Zolibácsi2017-08-15 10:05:10 // 97989
Dz - Zsolti megnezte és a geometria szépen mozog allitasa szerint. Ennél több bevizsgalas nem történt. Addig nem akartam a turbot leszedetni amíg nincsen másik és nem lett rendesen ki diagolva.
pettinke2017-08-15 09:24:34 // 97988
kérdezem mégegyszer:
"De a turbódat bevizsgáltattad?" Geometria hogy érzi magát?
EGR-ed van még?
Zolibácsi2017-08-15 09:18:01 // 97987
Az a baj, hogy értem amit mondasz de valami mégsem stimmel. Mitől lehet az hogy 2000-től tiltásig kitartja a nyomást. Ha 2500 akkor háromnegyed gazon játszani kell a pedállal és lesz nyomás. 3000 felett pedig lepadlozom és 1,2 vagy 1,4 ezeket a tüneteket szinte bármikor tudom produkálni. Érezhető a lóerős hiánya is ilyenkor.
Dömpi (il dottore)2017-08-15 09:15:52 // 97986
És ami még előnye, hogy eddig egy szembejövő sem villogott, hogy vakítaná.
Dömpi (il dottore)2017-08-15 09:14:32 // 97985
Mellékúton este fel szoktam kapcsolni a H7-es tompított mellé. Olyan a hatása, mintha xenonnsl mennék. Teljesen bevilágítja az út szélét a bokrokig így nagyobb eséllyel veszem észre a kiugrani készülő vadat.
Ködben jobb mint a gyári ködlámpa.
Ez nálam másfél év tapasztalata.
David | Centocinquantanove2017-08-15 08:54:45 // 97984
Egy időben próbálkoztam ledes helyzetjelzővel, több kört is próbálkoztam vele, de egy hónapnál tovább nem bírta egy sem.
Villódzik, aztán már nem is világít...
Igaz, hogy ebayes madeinchina verziókat próbáltam, de ezek mind szarok voltak... Pedig tetszett a fénye...
Shadin2017-08-15 08:47:19 // 97983
Yani próbálta a gyári mikrofont a nem gyári fejekhez és nem volt jó emlékeim szerint.
Én meg beépítettem a gyári helyre a Pio mikrofonját és majdnem tök jó...
Shadin2017-08-15 08:44:53 // 97982
"ha 2000-ről padlózom rendben tölt, ha 2500 felett inkább 3000 felé alig tölt 1.2-1.4 körül"

Dehát ez normális....

Padlózd 1800-tól 4500-ig folyamatosan és azt nézd vagy log-old. Az tök normális, hogy a fordulat emelkedésével csökken a tb nyomás. Még a TBi is így dolgozik.
Shadin2017-08-15 08:36:53 // 97981
Én is a vákuum rendszernél kezdeném.
multizseti2017-08-15 08:12:04 // 97980
Hali! Ködlámpa része este(ködben) mennyire használható?
multizseti2017-08-15 08:10:32 // 97979


Xenon rajz.
Dömpi (il dottore)2017-08-15 08:10:02 // 97978
De az enyém elektronikával együtt van, csak be kellett kötni. Gyújtás ráadásakor kapcsolja a DRL-t, tompított helyzetjelző felkapcsolásakor a DRL-t lekapcsolja, viszont a gyári ködlámpa gombot benyomva kapcsolja a ködlámpa funkciót.
Ja, és E jelzés megvan, yard nem köthet bele.
Liquid2017-08-14 23:37:25 // 97977
Az üléseket emeld fel és akkor alulról hozzáférsz, nem egyszerű de megoldható.
Smith2017-08-14 23:24:34 // 97976
Szeretném kivenni a középső könyöklős részt, kézifék fölötti elemet. Ahogy nézem oldalról 2-2 csavar tartja. Ha előrehúzom az ülést, akkor a két hátsóhoz hozzáférek. Az elsőhöz meg ki kellene vennem az üléseket? Oda akarok egy plus AUX és USB aljzatot tenni, ami a tárolórekeszben lenne.



Valaki használta már a beépített B&M mikrofont nem gyári fejegységhez? Spórolnék a kábelezéssel :)
Liquid2017-08-14 23:11:21 // 97975
az utolsó mondatod igaz lehet
Piritu - 1.000.0002017-08-14 23:08:07 // 97974
Azért merült fel bennem,mert amúgy meg minden sz@rra emlékszik. Mikor, hol, kivel, mit beszélt, mit látott, stb.
Nem hiszem el, hogy még életében nem járt fékpad közelében és nem látott még mérést. Innentől az értetlensége ez ügyben csak bohóckodás lehet. Vagy nem bírja elviselni, hogy másnak is igaza lehet...
Liquid2017-08-14 22:58:06 // 97973
az is lehet, hogy kell a "konfliktus"
pettinke2017-08-14 22:55:20 // 97972
De a turbódat bevizsgáltattad?
Piritu - 1.000.0002017-08-14 22:55:15 // 97971
Néha az az érzésem, hogy szándékosan csinálja. Ennyire buta nem lehet...
Liquid2017-08-14 22:50:12 // 97970
Igen, így van. Azt még elfeledtem hozzátenni, hogy a tudatlanságát ellensúlyozza a hangerővel és a hülyeség mantrázásával.
Némely dolgokban egyetértek vele, meg jók a meglátásai, de ahogy öregszik (vagy én) ez egyre kevesebb :)
Piritu - 1.000.0002017-08-14 22:31:50 // 97969
Gyakorlatilag az összes égésteret meghallgattam, volt amit többször is.
Nagyon sok esetben alapdolgokat nem tud, vagy nem ért. Cserébe mindenről van véleménye, amit a többiek szavába vágva el is mond. Jó néhány adás hallgathatatlan miatta. Az olajokról szóló is ilyen volt.
Liquid2017-08-14 22:23:34 // 97968
Persze hogy lehet :)
Én is cseréltem, igaz előtte vettem egy gyári újat, majd a régit felújítottam.
Zolibácsi2017-08-14 22:20:58 // 97967
eléggé rá volt kokszolódva és miután jól levakargattam nem volt változás, olcsón hoztak egy újat. Beszereltem és mentem egy karikát, hogy kiderüljön van e változás. Csövek mindenhol jók.
ha 2000-ről padlózom rendben tölt, ha 2500 felett inkább 3000 felé alig tölt 1.2-1.4 körül
pár embert bontóst megkerestem a garett turbó miatt de mondták, hogy mivel a Manky-Föckös leírta a forumra hogy a k04 az nem jó azóta hiány cikk a garett. és senki nem viszi a k04-et. Mondtam neki, hogy sarkosan fogalmazott nagyon....
Liquid2017-08-14 22:19:54 // 97966
Winkler sajnos nagyon sok területen igen felszínes, és tudatlan
Dömpi (il dottore)2017-08-14 22:04:32 // 97964
Van kontraszt rendesen! Szerintem a villanydodgem buziknak való 🤔
Dömpi (il dottore)2017-08-14 21:43:09 // 97963
Néhányan érdeklődtek nálam a ködlápám helyére beépített Keetec DRL 2in1 (menetfény+ködlámpa) iránt.
Ma rákérdezett a szerelőm az árra. Most 50 000 Ft.
Nekem tavaly még 32 000-be került.
Rendesen felment az ára😩
Zsolt1552017-08-14 21:33:35 // 97962
"... Nem cél a tartósság, nem cél az igazi minőségi színvonal, a biznisznek pörögni kell. ..." A fogyasztói társadalmat erőltetik. Nem a tartósság, ha nem az a cél, hogy minél sűrűbben cseréld a tárgyaidat. Így viszont tényleg csak a szemetet termeljük. Egyébként lényegében egyetértünk.
pettinke2017-08-14 20:34:55 // 97961
Miből gondoltad, hogy pont a MAP-ot ki kell cserélni?
Turbo geo, EGR, lukas csövek, annyi minden más lehet még.
Zolibácsi2017-08-14 20:29:50 // 97960
Alfa159 2,4 logok
Cseréltem map szenzort és nem oldotta meg a turbo nyomás problémát.
első teligáz nem töltött rendesen, második és harmadik igen.
nagyon fucsa a diag logok adatai, teligáznál hirtelen 0 az értéke majd le is esik a nyomás, majd vissza.
Szerintetek, hogy érdemes ezt jobban diagolni?
alfa155gyuri2017-08-14 20:02:39 // 97958
Sziasztok!
Valaki jó múltkórjába azt mondta,hogy a mikrokapcsolós gombon nem lehet emblémát cserélni.
Hát de lehet!
Macccy2017-08-14 20:00:32 // 97957
Mio fratello, mi Scusi!
Gyűjtöttem pár kérdést, beírom egyben :

1.) Xenon magasság állító motorka jobb elöl nem mozdul, pedig nincs a rudazat szétesve, a futóművön is megvannak a pozíció szenzorok, a bal xenont állítja is. A MES a sima bluetooth ELM csatival tudná ezt diagolni, tesztelni? Van esetleg a lámpatest elektromos bekötéséhez rajzotok? Ötlet? Nem tudom kap e villanyt a motorka.

2.) Vezető jobb lábánál a padló kárpit akinek lecsúszik/-szott, hogyan csinálta meg?? Kb. egy centivel lejjebb van, mint a patent kiadná, a gázpedál melletti patent hiányzott is, a váltóhoz közelebbi meg feszül. De a k*csög kárpit eléggé kemény, fogás nincs rajta, nem tudom hogyan lehet ezt fentebb imádkozni, főleg maradandóan (patentot szereztem, de csak azzal kifeszíteni nem lehet).

3.) Ezt már kérdeztem azt hiszem, de felteszem: Szhbatta - Érd környéken tud valaki ajánlani értő, kedvenc szerelőt? Alsó-hátsó támasztó szilent csere kéne.

Grazie mille
multizseti2017-08-14 19:24:59 // 97956
Igen, az utas oldalit is cserélni kell.
yani🍀2017-08-14 19:00:06 // 97955
Tibcsi166 írt róla blogot.
Revitox2017-08-14 18:48:41 // 97954
Vezető oldal csukódik de az utas oldal nem.
Revitox2017-08-14 18:47:54 // 97953
Kérdés.
Létezik az hogy mind a 2 oldalon cserélni kell az ajtóban a vezérlőt az elektromos ablak vezérlésű tükör esetében (behajtós)
Proxit is néztem ezt mutatja.
RomeoOne2017-08-14 18:21:30 // 97952
Sosem értettem ezt a "közútra felesleges" mondást. Egyik kollégám jut mindig eszembe, aki mesélte, hogy az apja világ életében a kétütemű wartburgot vezette, aztán ő megvette az első autóját, valami 90 lóerős nyugatit. Beültek, a kollégám gyorsult kicsit (már amekkorát gyorsulni lehet egy 90 lóerős kocsival) az apja meg az anyósülésen taposta a féket, hogy sok az a 90 lóerő...
Szóval, Warbi, ne mondj ilyen hülyeségeket, mert azt fogom hinni, hogy megöregedtél :D
RomeoOne2017-08-14 18:18:11 // 97951
Erre lennék én is kíváncsi, amit említenek, hogy milyen amikor a villanymotor kb. a teljes tartományon adja le a brutál nyomatékot. Nagy feeling lehet. Ahogy mondják is, ilyet belsőégésű motor soha nem fog tudni.
De hogy ez a Winkler milyen értetlen. Rendesen megütköztem rajta. Kb 1 óra körül, amikor a fékpadról van szó, nem fogja fel, hogy hogy mérhetnek a padon akkora teljesítményt, mint a gyári adat, ha az egyszer főtengelyre van megadva. Ketten próbálják magyarázni neki, hogy a gép tudja mérni a a hajtáslánc veszteségét is, de nem bírja felfogni. Komolyan, ennyi ideje autós újságíró és ennyi érzéke van hozzá? Nem tűnik valami jó eszű embernek.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-14 17:11:13 // 97950
Közútra mindkettő teljesen felesleges :-) Ha lenne annyi pénzem, egy HF Integrale-t vennék, mert AZ móka :-)
Az elektromos autó témához csak még két videó:
2015-ből
és
pár évvel korábbról
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-14 17:03:54 // 97949
Ahogy én látom, volt az európai iparnak egy fénykora, amikor tényleg jó és jó minőségű termékeket készítettek. Németország és Észak-Olaszország komoly ipari kultúrával rendelkezik. De Európa többi országában, itthon is vannak iparágak, ahol komoly tudás és tapasztalat... volt. Most azon igyekszik a globalizálódó világ, hogy szabaduljunk már meg végre a régi, még működő, minőségi dolgainktól és szokjuk már végre meg a hulladék minőséget. Igaz ez az autókra és minden más használati tárgyra is. Eldobható vackokat, átgondolatlan félkész termékeket látok mindenhol. Nem cél a tartósság, nem cél az igazi minőségi színvonal, a biznisznek pörögni kell. A vásárlónak meg elég a sok csilli-villi csicsa, meg a tapi képernyő, mert attól aztán feltétlenül minden jó..
Termeljük a szemetet.
Ha a környezetvédelem számítana, akkor azt támogatnák, ha valaki minőségi használt termékeket vesz, használt autót tart fenn, régi épületet újít fel stb. És a gyárakat sem EU normákra, hanem egyszerű, hosszú távon fenntartható, esetleg felújítható, újrahasznosítható temékekre ösztönöznék. Én ebben inkább hiszek, mint abban ami most megy.
Zsolt1552017-08-14 16:32:07 // 97948
Én is kipróbálnám, nem arról van szó. :-))
RomeoOne2017-08-14 16:18:29 // 97947
Ha lenne annyi pénzem, inkább Giulia QV-t vennék, de azért látom azt, hogy lehetne mókázni egy Tesla S P100D-vel is. Ha már csak azt nézzük, hogy milyen alacsonyan van a súlypontja a padlóban lévő akksik miatt... Nem fog megbillenni kanyarban :)
Zsolt1552017-08-14 16:02:50 // 97946
"... Villanyautó lesz, mert üzleti érdek kidobatni velünk a régit, gyötörni a lelkiismeretünket vele, hogy aztán jó fogyasztóként beálljunk a sorba az új villanydodzsemekért. És elhisszük. ..."
Igen, mert azért sokkolják (pl.dízelüzemű autókkal) az embereket, hogy folyamatosan költsék a pénzüket.

Az Euro normákkal is csak az a "baj", hogy mire kiforrná magát valamelyik kategória a napi használat során is, addigra már legalább eggyel előrébb jár az előírás. Így nagyon szoftveres csalások okain sem érdemes annyira csodálkozni.

Ha valóban fontos lenne a környezetvédelem, akkor például nem a "villanykamionokon" kellene gondolkozni, hanem a kombinált árufuvarozás során (RO-LA) vasútra rakni az áruk döntő többségét és úgy szállítani. Arra kevesebb fejlesztési pénzt kellene költeni, mert az már lényegében megvan. Főleg úgy, hogy a vasúti közlekedésben a villamosvontatás a legelterjedtebb.
De ugye az útdíjakból nem kevés pénz jön be a költségvetésekbe, amiről persze nem akar senki lemondani.
Másik, hogy ilyenkor annyira nem "alergiásak" az EU-ban a gyerekmunkára.
RomeoOne2017-08-14 15:27:03 // 97945
Ami valószínűleg fontláb. Az kb. 515 Nm. De ha összehasonlítod a kb. ugyanakkora teljesítményű Ferrari F12-ével, akkor azért látszik, hogy miért nyerik a hagyományos sportautók a 400 feletti távot: link
antonov2017-08-14 15:15:59 // 97944
Nem húz annyira... 380-nál ér véget a görbe. : )
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-14 14:59:48 // 97943
persze mivel a fölött eléggé szopja az akkut ...nyugger autó :DDD
Liquid2017-08-14 14:58:21 // 97942
érdekes módon eddig az összes Tesla amit láttam az autópályán 100-zal poroszkált
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-14 14:52:30 // 97941
klímával ebben a melegben előzésekkel vissza felé szfváron megállna, mint a szög a matíz is megy 150-nel csak nem 180km-et ha nem 500-at :DDDD na ez a vicc...
RomeoOne2017-08-14 14:51:45 // 97940
Ha jól tudom, ezekben nincs sebváltó, gyakorlatilag egysebességesek. Ebből a nyomatékgörbéből tehát következik, hogy nagyobb sebességnél miért nem húz annyira, mint az elején. Lehet, hogy mondjuk 2 vagy 3 fokozattal lehetne ezen optimalizálni. Bár ez hétköznapi felhasználását nem segítené, cserébe jó drága lenne :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak