Fórum >> Típusok >> 159

David | Centocinquantanove2017-08-18 10:28:40 // 98115
Ez csak képmanipuláció, megcsináltam PS-be, hogy mit mutatna ha egyszer kész...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-18 09:42:05 // 98113
mire kiérnél a Teszlával addigra haza érnék a 10 napos Bulgár nyaralásomból a ma10-zal :DDD
RomeoOne2017-08-18 08:56:21 // 98112
Áh, nem mernék belevágni, félnék, hogy lekörözöl a Matizzal :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-18 08:49:12 // 98111
most miért nem? pedig egy 500 lovas autóval gyorsan megjárnád a hosszú távot az elektronyossal meg szinte ingyé :DDDD
Béci Ɨ|ѯ2017-08-18 08:10:39 // 98110
Szerbiában csak a Röszke (Horgos) - Újvidék közötti szakasz rossz az autópályán, de már azt is csinálják, utána teljesen jó. Bulgáriában meg Szófiában katasztrófa, de az autópálya Szófiától a tengerpartra már nem vészes. Csak a meglehetősen vadállat módon közlekedő bolgárokra kell figyelni. És az autópályán TILOS megállni a leállósávban, csak a pihenőhelyeken szabad.
RomeoOne2017-08-17 23:00:15 // 98109
Soha nem indulnék el innen Szerbia vagy Ukrajna felé. Még a románoknál, úgy ahogy rendben van mostanában az út, nem sokkal szarabb, mint nálunk néhol. Minden ismerősöm, aki Szerbiába, Bulgáriába, Görögországba ment kocsival (vagy a Balkán egyéb részére) ezt mesélte, amit te írtál.
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:54:25 // 98108
Általában liter a két vonal közti rész.
Macccy2017-08-17 22:51:43 // 98107
1.9 JTDm olajszint MIN és MAX közt mennyi van? 0.5 L ?
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:50:07 // 98106
Érdemes még végigolvasni a blogjaimat az útról. Mi "csak" Plovdivig mentünk.
III-IV
II.
RomeoOne2017-08-17 22:43:26 // 98105
Azok az utak biztos nem tesznek majd jót a futóműnek :D De ne legyen semmi baj
Liquid2017-08-17 21:14:05 // 98104
az enyém is így néz ki :(
TS2017-08-17 20:37:48 // 98103
Én ugyan megcsináltam szintén plasti deep-el,de véleményem szerint ez kizárólag arra való hogy kikísérletezd,pontosan mit is szeretnél.Én a két vízszintes króm díszlécet is lefújtam,valamint a hátsó embléma króm keretét.Az emblémákat fekete-fehérre cseréltem.A v3gredmény nem lett rosssz,de még kipróbálom azt is hogy lefújom a lámpa kereteket.Ha nem tetszik,egyszerűen leszedem.Bár én is csak főpróbának szántam,időhiány miatt hónapok óta úgy van.Azt tapasztalom hogy ahol teljesen le tudtam fújni,pl a vízszintes díszléceknél,ott sem víz,sem levegő,por stb nem tud alákapni.Viszont a scudettonál ahol maszkolni kellett,ott helyenként elválik a felülettől a szélénél.Automosóban nem jártam vele,otthon mosom az udvarban,tehát ezzel kapcsolatban sincs tapasztalatom.A véleményem hogy főpróbànak jó,de semmiképp sem tartós az eljárás.A blogomban találsz képeket róla.
Revitox2017-08-17 20:37:42 // 98102
Nem nyúltak semmihez.
Most olvastam ki a kicsikét mert szervizt dobott.
B1950
P0504
P0101
P0111

ezek előtt dobta a P2002 DPF, de az Győr - Érd között megoldódott.
NGC2017-08-17 20:34:54 // 98101
Annyit minimum. Ez kb olyan megoldás, mint a 156nál a kuplung pedál feletti rugó.
Macccy2017-08-17 20:31:15 // 98100
Jólesz! Mégiscsak egy fekete Ti! :D

Jó pihenést!
NGC2017-08-17 20:30:25 // 98099
Kipróbálom! Köszi!
A patkány meg nem lesz patkány! ;)
Macccy2017-08-17 20:29:03 // 98098
Másik oldalon is? Na az remélem nem lesz, ez is elég zavaró, nem tudom miért így szabták le a Giorgio-ék, rá kellett volna hagyjanak 3-4 centit
Shadin2017-08-17 20:26:02 // 98097
Szorítsatok, holnap indulok Bulgáriába Patkánnyal...
Shadin2017-08-17 20:25:17 // 98096
Nem vicceltem, ahol a függőleges kárpit átmegy vízszintesbe alápakoltam egy alkarnyi rongyot és tök jól állt utána...
Shadin2017-08-17 20:24:05 // 98095
Nekem akkor csinált ilyet amikor nem tették vissza a sebváltóra a stekkert :-(
Revitox2017-08-17 20:21:26 // 98094
Sziaztok!
Miért van az, hogy nem kapcsol a tempomat , nem kapcsol tolatáskor a tolató radar?
Volt ilyen valakinél? Hibakód nincs rá.
NGC2017-08-17 20:01:03 // 98093
Rövid a kárpit. Nekem nincs patent. Nekem is jobban ki szokott jönni, mindkét oldalon.
Macccy2017-08-17 19:45:37 // 98092
Szóval nem csak nálam ilyen sz*r, ennél hosszabban is ki szokott csúszni. Pedig patentot is kaptam hozzá, de képtelenség benyomni, kb 1 centivel van lejjebb csúszva a kárpit a (első, gázpedál melletti) lyuknál.
Shadin mondta ezt az alátámasztást konyharuhával, de marhára nem értem ez hogy tud egyáltalán így lecsúszni, emelni nem tudtam.
NGC2017-08-17 18:56:52 // 98091
Hoppá... Telefonról nem könnyű. Gondolkoztam tépőzáron, vagy valami ilyesmi megoldáson.
Shadin2017-08-17 18:38:39 // 98089
Alátámasztod alulról:-)
NGC2017-08-17 18:29:15 // 98088
Azon kívül, hogy visszanyomkodom :)
NGC2017-08-17 18:21:50 // 98087
Üdv! Ezzel mit lehet kezdeni?
RomeoOne2017-08-17 16:21:11 // 98086
Ezt PS-el csináltad meg? Vagy most is így néz ki és sima fotó? És ha a második, akkor mit akarsz még vele csinálni? Ha meg az első, akkor elég jól tudsz :D
antonov2017-08-17 16:01:16 // 98085
Ez a nyergesi volt teszkónál készült?
David | Centocinquantanove2017-08-17 15:55:54 // 98084
David | Centocinquantanove2017-08-17 15:02:25 // 98082
Elszántam magam, hogy fekete Plasti Dippel lefújom a scudettot.
Aki csinált már ilyet, attól kérdezném, hogy mennyire lett tartós, mennyire bírja a mosást, nem kezd e leválni a szélénél, stb. Mennyire időtálló egy ilyen "festés"?

Úgy szeretném megcsinálni, hogy minden fekete lenne, csak a V forma legeleje maradna króm, olyan Giuliás lenne...

Előre is köszcsi!
Shadin2017-08-17 13:32:15 // 98081
pontosan
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-17 13:31:35 // 98080
Megbízhatóság :-D Egyébként ügyesek. Létrehoztak egy saját autókeresőt, az óratekerős cikkeik hátán jól felmarketingelik és még azt is ingyen megmondjuk nekik, hogy milyen kínálatot szeretnénk látni. Ki van ez találva :-)
RomeoOne2017-08-17 12:39:35 // 98079
Ki mit írt be arra a 2. kérdésre? nehezen tudtam dönteni az " imidzs / forma / presztízs" és a "melyik országban gyártották" között, de végülis az előbbi lett. De legalább a 4.-ben az Alfa név szerint említve volt :)
RomeoOne2017-08-17 12:37:45 // 98078
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-17 10:28:36 // 98077
Hosszabb utat megérzek, de már nem vészes. Ehhez az is kellett, hogy a munka székemet is lecseréljem. Az is bűnös volt a dolgokban úgy tűnik. Azért a fekvős pozíció maradt, másképp ebben nem lehet ülni :-)
RomeoOne2017-08-17 08:55:04 // 98076
Tényleg, azzal mi újság? Még mindig fájdalmakkal küzdesz egy hosszabb vezetés után vagy betörte már a tested a technika? :D
pettinke2017-08-16 21:24:48 // 98074
Ott a hőmérő, az a kis belógó izé, és csak 1 db van, a túloldalon a vezetőhöz képesti különbséget állítja.
Dömpi (il dottore)2017-08-16 21:23:45 // 98073
1 már elkelt, még van 2 db eladó! Valakinek esetleg?
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-16 21:11:32 // 98072
Igen, tudom én. Említhetnénk az önkéntes rendőröket és a fékezős bosszúállókat, az előzésükkor reflexből padlógáz huszárokat. Sok a baj.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-16 20:58:45 // 98071
egyoldalú cikk... itt csak az okozatot tárgyalják ki, mindig van ok is arról mélyen hallgatnak ... konkrétan én is bele szoktam állni hosszú várakozás után az előttem lévő seggébe hogy vegye már észre magát, mivel a legtöbben a tükröt úgy használják, mint a béjemvések az indexet, aztán ha nem reagál már megyek is jobbról, mit nyerek vele? időt, az idő pénz amit senki nem fizet meg, pl mikor futárkodtam egy 1500km-es etapon mikor kijött elém 40 kamion meg 300 béna autós, plusz a belsőben cammogó gyökér ott bizony órák mennek el a levesbe ezért mentem inkább éjszaka, hajnalban ugyan azon az úton 2-3 óra eltérés is volt. Szóval én a sok paraszt miatt lettem ilyen :DDD
Jah és levezettem több száz ezer km-et baleset mentesen...
Liquid2017-08-16 20:37:34 // 98070
Ez a szokásos TC-s minőséget hozza, ír egy alapvetően jó témáról nagyon kisarkítva és a végletekig leegyszerűsítve. Totál nem megfelelő irányból közelít és ferdít is rendesen, közben jön a fizikával. Kommenthajhász...
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-16 20:09:37 // 98069
Hagyjuk szerintem is, beszéljünk másról :-) Ezt másképp latjuk, ennyi. Majd jövőre a VTT-n egy ital mellett pont jó téma lesz, legalább nem az ülés pozíciómat piszkáljátok :-D
Smith2017-08-16 20:04:07 // 98068
Szerintem pihenjetek :) Mióta kivettem a váltonál a burkolatot, meg a "kardán" boxot levettem, azóta airbag error üzenet van... Hogy lehet ez? Kiszedtem a középkonzolt és a másik említett kettőt, tudomásom szerint airbag részhez nem nyúltam. Mondjuk szerelés közben akku végig rajta, azt gondoltam, nem okozok vele bajt. Ötlet?

Gépre még nem dugtam, de majd azt is.

Én pl. sokkal jobban szeretek csak úgy krúzolgatni, kanyarogni, mint nagy sebességgel suhanni. Sőt ha parkolóban cikázhatok, lehetőleg olyan helyen ahol körbe üvegkirakatok vannak, az mégjobb. Imádom magam nézegetni a tükörben! :D

Az utastér hőmérsékleteit hol nézegeti a kis okos? A klímavezérlőnél van egy kis venti, aminek a csatlakozója törött volt úgy láttam. De abban csak EGY hőmérő lehet, a többi hol van? Van egyáltalán? Vagy ez a kétzónás beállítás csak kamu, placebó... :)

Piritu - 1.000.0002017-08-16 19:31:43 // 98067
"Meg akkor hülye az összes német, náluk nincs korlátozás sem." - mikor jártál arrafelé? Van, nem is kevés. 100-as átlagot se lehet mostanában ott menni, Ausztriában magasabb átlag futható a szabályok megszegése nélkül. A másik korlátozás, hogy ott mindent TE fizetsz ha 130 (110) felett történik valami, mert a biztosító nem fog.
Az is feltűnő, hogy mennyire elfogytak a gyorsan menők.
RomeoOne2017-08-16 19:27:07 // 98066
Jajj, az illusztráció lemaradt :D
videó
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak