Fórum >> Típusok >> 159

Tocsa2017-11-02 12:39:05 // 101342
Üdv. Valami miatt beesik az akkufeszültséged!! Ez a hibáid oka! Ha az akku szerinted ok
méresd meg terhelten egy akkusnál nem árthat. A generátorod is vacakolhat időszakos zárlat a töltési körben . Feszabályzó beázik vagy beteg pl. Sérült gerjesztő tekercs a generátorban ha vizet kap vacakol (én ezzel szívtam).
Ha a generátor is rendben akkor lehet keresgélni kábelhibákat..... nem egyszerű.
pettinke2017-11-02 11:52:20 // 101341
akkor higyjük el, hogy jó (nekem csak a VDC + CAN hibák összessége lett gyanús) - a szenzor viszont lehet rossz. nyilván ez az infó a váltónak is kell.
Vittorio1592017-11-02 11:33:22 // 101340
Akksi fél éves Exxide nagyobb mint a gyárilag belevaló
pettinke2017-11-02 11:20:25 // 101339
a dízelt a MESben 2 helyen kell nullázni.
Tocke2017-11-02 11:20:07 // 101338
Basszus..... lefáradtam, megyek aludni :-)))
Trombozis2017-11-02 11:07:26 // 101337
Na azt olvasom fürdessem meg WD40el. :) Na kipróbálom délután.
Trombozis2017-11-02 10:40:09 // 101336
Csak azt a részt cseréltem, ami eltört. :)


(baszd meg! :D azt hittem valami okosság)
Szergej2017-11-02 10:34:10 // 101335
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 1.9 jtdm 16v részecskeszuro egr kiiktatva. Igy is az 5w30 as c2es olajat tegyem bele vagy mehet a gyár által javasolt selenia 5w40?
RomeoOne2017-11-02 10:27:53 // 101334
Passz, a bontott tükörnek is vannak hiányosságai, szóval arra sem beszéllek rá mindenáron. Addig is: link
Trombozis2017-11-02 10:21:58 // 101333
Azóta ilyen, hogy megvettem a kocsit. csak most kezd el foglalkoztatni a dolog, mivel valami majom letörte a tükröt. Gondolom, ha be lett volna hajtva, akkor nem...
Szerintem a modul ott van a tükörben. Nincs kedvem szétszedni megint, ha azt cserélni kell. :D
antonov2017-11-02 10:20:10 // 101332
De amúgy igazatok van, benéztem. De nekem gyanús az akksi...
antonov2017-11-02 10:18:17 // 101331
Gondolom azért dob ennyi hibát mert kuka az akksi. : )
RomeoOne2017-11-02 10:15:16 // 101330
Gondolod, hogy élő adatot mutat az error details-nél? :D
RomeoOne2017-11-02 10:12:54 // 101329
Nekem azóta, hogy cserélni kellett bontottra a vezetőoldalit, mert elvitték egy koccanásban, azóta az "új tükör" lassabban mozog, mint az eredeti másik oldali. Néha nyitásnál előfordul, hogy nem is tud kinyílni teljesen. Ilyenkor még egyszer megnyomom a gombot, akkor visszazár, lehúzom az ablakot, és nyomom a gombot, hogy nyissa, és akkor még kézzel is rásegítek neki. De hogy mitől függ, hogy épp kinyit-e vagy nem, nem tudom. Talán időjárás. De elég hektikus, általában nincs vele gond.
antonov2017-11-02 10:12:52 // 101328
És gondolod indítózás közben fotózott? : )
Csabi2017-11-02 10:08:18 // 101327
150-es fordulat mellett, ami csak indítási fázisban lehet. Akkor a 11,1V normális.
Trombozis2017-11-02 10:07:57 // 101326
Sziasztok!

Kínlódott már valaki az elektromos tükör behajtásával? Nagyon nem akarja felvenni azt a pozit, amiből behajtódik. Nagyon el van tévedve a mozgásokkal. Mindig más pozicíóba hajlik be és mindig máshova akar visszaállni. Valakinek van ötlete vagy szívott már hasonlóval? Miért butáskodik így?
pettinke2017-11-02 10:03:27 // 101325
igen, lehet, hogy összefügg.
ami engem zavar, az a második képen a 11,1 V-os akkufesz ... lehet, hogy csak az a baj, hogy halódik az akksi.
antonov2017-11-02 10:03:19 // 101324
Battery voltage: 11.1V, az elég necces.
RomeoOne2017-11-02 10:01:29 // 101323
Egyébként nekem kiírja, hogy service in xxx km. Meg ugye a villáskulcs megjelenik? Ez mit jelent? Legutóbbi olajcserénél lehet, hogy elmaradt a nullázás valahol? MES-ben kell vmit kinulláznom?
Vittorio1592017-11-02 09:57:39 // 101322
Valaki már belefutott ebbe? 2.4 Q-tronic.
Inditás után kiírja hogy checkkoljam a váltót.
Amivel egyébként semmi gondom nincs, teszi a dolgát ahogy kell, nem csúszik, nem ránt, semmi nyűg.

+főtengely jeladóra is van hibám. Az esetleg összefügghet??
pettinke2017-11-02 09:53:55 // 101321
lehet egyébként következtetni rá: adott fordulatszámon, megfelelő olajszintnél, adott olajhőmérsékleten (feltételezve, hogy jó az olajpumpa) elő kéne állnia egy bizonyos olajnyomásnak. ha ez nincs meg, akkor sajnos híg az olaj.
Liquid2017-11-02 09:46:52 // 101320
Ez az egész DPF mizéria nagyon típus és megoldásfüggő. Egyre inkább úgy látom, hogy az Alfánál ezt kellőképpen elbaltázták, legalábbis a 1.9-2.4 vonalon.
Tocke2017-11-02 09:41:28 // 101319
Nem tudom, hogyan méri, de szervíz lámpát dobott és kiolvasáskor kiírta, hogy híg a motorolaj + látni lehetett a megszakított regenek számát. Tényeket írtam.
Liquid2017-11-02 09:13:47 // 101318
igen ezt tudom, meg szerintem mindegyik ezt teszi. :)
pettinke2017-11-02 09:11:08 // 101317
az Alfa nem mér sehogy, csak számolgat a használat módjából meg a megtett km-ekből :-)
RomeoOne2017-11-02 08:57:43 // 101316
A DPF szerintem sokkal hamarabb eltömődik, minthogy felhíguljon a gázolaj.
Liquid2017-11-02 08:56:38 // 101315
gyanítom a megszakított regen számláló a viszkoztitásmérő :)
RomeoOne2017-11-02 08:44:21 // 101314
Viszkozitást milyen műszerrel mér a kocsi? :O
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 08:40:04 // 101313
ez leginkább mazda betegség Alfánál ilyenről nem halottam....
Tocke2017-11-02 08:33:39 // 101312
Igen, tud hígulni a gázolajtól a motorolaj. De csak akkor van jelentősége, ha túl sokszor próbálkozik a regenerálással. Offos Renault Laguna, kiírta 10e km után, hogy nem megfelelő a viszkozitása a motorolajnak. Kiolvasáskor kiderült, hogy 40! megszakított regent tudhatott a magáénak a gondos tulaj.
Tocke2017-11-02 08:27:29 // 101311
Szia, az én autóm ugyanezekkel a paraméterekkel rendelkezik, csak a DPF ON. Vegyes fogyasztása 40% közút, 60% város 7,5 liter. Amikor csak város van szórhat 8-tól egészen 9 fölé, teljesen forgalom és lábfüggő:-) Termosztátod amúgy rendben van?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-02 08:15:28 // 101310
Nekem a webasto 0.5l gázolajst kér 30 percért, cserébe majdnem üzemire melegíti a vizet. Bár így hogy 3 hónapja a garázsban van, jó a fogyasutása a mocskos őspatkány gázolajtemető 2.4 :)
Giuntini2017-11-01 22:10:58 // 101309
Budapesten a 2,4 Q-tronic bőven 12 liter fölött tud kajálni, ha olyan a forgalmi helyzet. Nekem garázsban áll az autóm, nem is volt ma délelőtt hideg, mikor felmentem a budafoki temetőbe, mikor leparkoltam akkor érte el a 90 fokot. Öt kilométer, és az utolsó rész a temető felé emelkedő. Lassan melegszik be, és akkor akármit csinálhatsz fogyaszt. Ami jó, és kényelmi berendezés, annak ára van. A kieg fűtés rögtön szállítja a meleget, de a plusz extra többletköltséggel jár.
Csabi2017-11-01 21:45:14 // 101308
Igen, biztos sokat jelent az is, amit írsz...Szerencsére a JTD-k nem "érzékenyek" erre , annyira.
Liquid2017-11-01 21:42:10 // 101307
Ma találkoztam az M1-en egy német rendszámú rosso berlina 3.2 V6-tal. Villogott, intett, moslygott a hölgy a jobb-1-en :)
Liquid2017-11-01 21:39:44 // 101306
Mért lenne kemény? Bármely autó extrém módon tud sokat kajálni ha városban, rövid távokon használod. Az 1.2-es 8v szívó Panda 9-10-et kér ilyen használat mellett, a 2.4-es
159 meg vastagon 10 felett.
Az előmelegítőnek akkor van csak hatása, ha rövid távokon használod, emrt nem full hidegen indul, viszont akkor meg vellanyból kéri a pluszt.
Liquid2017-11-01 21:35:26 // 101305
én is úgy hallottam, vagy olvastam már nem emlékszem, hogy gázolajjal tud hígulni a motorolaj. De ez messze nem olyan mértékű, hogy emiatt ki kellene dobni a működő DPF-et.
pettinke2017-11-01 21:26:04 // 101304
ennél szerintem sokkal több gázolaj megy a motorolajba hidegüzem során, télen, pláne, ha rövideket mész csak az autóval. regent szigorúan csak az üzemi hőmérséklet elérése után hajlandó csinálni az autó.
alfa155gyuri2017-11-01 21:11:03 // 101303
Meglesem.A senzort írná ha az lenne szerintm.
Giuntini2017-11-01 21:08:41 // 101302
Egy van belőle, egy vékony cső, ami megy a Dpf felé. Porrá tud égni, de legalábbis szitává. Nekem csinálta a regen közben dobott sárga lámpát, és a nyomáskülönbség érzékelő cső adta meg magát. Levágni nem tudsz belőle, mert ha jelentkezik a hiba, akkor már mindenhol szita. Van egy szenzor is a Dpf-ben, az is ha meghal, akkor sárga lámpa ég.
alfa155gyuri2017-11-01 20:59:58 // 101301
Melyikre gondolsz?
Giuntini2017-11-01 20:55:52 // 101300
Lehet, hogy a nyomáskülönbség érzékelő cső lyukas.
alfa155gyuri2017-11-01 20:52:44 // 101299
Köszi/Köszi mindenkinek.
Nekem csak az EGR van kiírva és nem nagyon akarom bántani a részecske szűrőt ha nem muszáj.Csak ma egy pillanatra megrémültem mikor kijöttem az autópályáról és nem figyeltem,hogy regenerál a felüljárónál odaléptem neki és pont a tükörbe néztem hátra és láttam egy szürkés füstöt és a sárga motorhibajelző kigyulladt és sípolt .Egy pillanatra azt hittem a turbó adta meg magát de aztán leeset regenerálás volt aztán lapossal is megnéztem és az volt.Csak miért dobott sárgát nem tudom még.
balu8072017-11-01 20:43:22 // 101298
Sziasztok!

A hátsó futóművel teljesen csereszabatos a berlinának és sw-nek?
Kisvuk2017-11-01 20:39:11 // 101297
Hüha ennyire hálisten még nem láttam az alját. Szóval beteszem ide a linket azt meg tudod nézni , beikszelem rajta pirosan.

http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1509563898-1440-60051-forum.jpg

Na ezen látszik

???http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1509565058-1440-90216-forum.jpg
multizseti2017-11-01 20:36:55 // 101296
Helló!

Én jártam hasonló "cipőben" csak nálam én magam cseréltem a szivattyút. Jelenség utána ugyan az volt, mint nálad. Kimértem minden kanócot, kicseréltem a szintjelzőt a régire és akkor is hibát dobott.
Végül az akkusaru lett levéve estétől reggelig és megjavult. Nekem 1.9 16V Jtdm van.
Giuntini2017-11-01 20:34:02 // 101295
Ha szemben állsz, a bal oldalon van egy hűtő lent, az olajhűtő. A jobb oldalon van egy hőcserélő, rajta az automata váltón, az az automata váltóé. Abba megy bele egy cső az "Y"-nak nevezett fém csőből, a vastagabb cső megy a termosztáthoz, a vékony pedig lemegy az automata váltó hőcserélőjéhez, majd onnan ezzel a csővel párhuzamosan visszajön, és folytatja útját az EGR hőcserélőhöz.
Csabi2017-11-01 20:32:51 // 101294
kényszer regenerált= kétszer regenerált
Csabi2017-11-01 20:31:21 // 101293
regeneráció közben, a kipuff ütemben befecskendezett gázolaj egy része lecsapódik a henger falán, és lefolyik. Nagyon minimális mennyiség, és pár 100 km alatt kipárolog az olajból. Viszont ha valami miatt sűrűn regenerál , és rövid távokat megy az autó akkor okozhat szintnövekedést. 2,4-nél egyszer vettem észre szintnövekedést,amikor 100km-en belül kényszer regenerált, akkor az amúgy maxon lévő olajszint kiment a nívó tartományból. De ez miatt azt javasolni, hogy dobjuk ki a DPF-et...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak