Üdv. Valami miatt beesik az akkufeszültséged!! Ez a hibáid oka! Ha az akku szerinted ok
méresd meg terhelten egy akkusnál nem árthat. A generátorod is vacakolhat időszakos zárlat a töltési körben . Feszabályzó beázik vagy beteg pl. Sérült gerjesztő tekercs a generátorban ha vizet kap vacakol (én ezzel szívtam).
Ha a generátor is rendben akkor lehet keresgélni kábelhibákat..... nem egyszerű.
Tocsa2017-11-02 12:39:05 // 101342
pettinke2017-11-02 11:52:20 // 101341
akkor higyjük el, hogy jó (nekem csak a VDC + CAN hibák összessége lett gyanús) - a szenzor viszont lehet rossz. nyilván ez az infó a váltónak is kell.
Vittorio1592017-11-02 11:33:22 // 101340
Akksi fél éves Exxide nagyobb mint a gyárilag belevaló
pettinke2017-11-02 11:20:25 // 101339
a dízelt a MESben 2 helyen kell nullázni.
Tocke2017-11-02 11:20:07 // 101338
Basszus..... lefáradtam, megyek aludni :-)))
Trombozis2017-11-02 11:07:26 // 101337
Na azt olvasom fürdessem meg WD40el. :) Na kipróbálom délután.
Trombozis2017-11-02 10:40:09 // 101336
Csak azt a részt cseréltem, ami eltört. :)
(baszd meg! :D azt hittem valami okosság)
(baszd meg! :D azt hittem valami okosság)
Szergej2017-11-02 10:34:10 // 101335
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 1.9 jtdm 16v részecskeszuro egr kiiktatva. Igy is az 5w30 as c2es olajat tegyem bele vagy mehet a gyár által javasolt selenia 5w40?
RomeoOne2017-11-02 10:27:53 // 101334
Passz, a bontott tükörnek is vannak hiányosságai, szóval arra sem beszéllek rá mindenáron. Addig is: link
Trombozis2017-11-02 10:21:58 // 101333
Azóta ilyen, hogy megvettem a kocsit. csak most kezd el foglalkoztatni a dolog, mivel valami majom letörte a tükröt. Gondolom, ha be lett volna hajtva, akkor nem...
Szerintem a modul ott van a tükörben. Nincs kedvem szétszedni megint, ha azt cserélni kell. :D
Szerintem a modul ott van a tükörben. Nincs kedvem szétszedni megint, ha azt cserélni kell. :D
antonov2017-11-02 10:20:10 // 101332
De amúgy igazatok van, benéztem. De nekem gyanús az akksi...
antonov2017-11-02 10:18:17 // 101331
Gondolom azért dob ennyi hibát mert kuka az akksi. : )
RomeoOne2017-11-02 10:15:16 // 101330
Gondolod, hogy élő adatot mutat az error details-nél? :D
RomeoOne2017-11-02 10:12:54 // 101329
Nekem azóta, hogy cserélni kellett bontottra a vezetőoldalit, mert elvitték egy koccanásban, azóta az "új tükör" lassabban mozog, mint az eredeti másik oldali. Néha nyitásnál előfordul, hogy nem is tud kinyílni teljesen. Ilyenkor még egyszer megnyomom a gombot, akkor visszazár, lehúzom az ablakot, és nyomom a gombot, hogy nyissa, és akkor még kézzel is rásegítek neki. De hogy mitől függ, hogy épp kinyit-e vagy nem, nem tudom. Talán időjárás. De elég hektikus, általában nincs vele gond.
antonov2017-11-02 10:12:52 // 101328
És gondolod indítózás közben fotózott? : )
Csabi2017-11-02 10:08:18 // 101327
150-es fordulat mellett, ami csak indítási fázisban lehet. Akkor a 11,1V normális.
Trombozis2017-11-02 10:07:57 // 101326
Sziasztok!
Kínlódott már valaki az elektromos tükör behajtásával? Nagyon nem akarja felvenni azt a pozit, amiből behajtódik. Nagyon el van tévedve a mozgásokkal. Mindig más pozicíóba hajlik be és mindig máshova akar visszaállni. Valakinek van ötlete vagy szívott már hasonlóval? Miért butáskodik így?
Kínlódott már valaki az elektromos tükör behajtásával? Nagyon nem akarja felvenni azt a pozit, amiből behajtódik. Nagyon el van tévedve a mozgásokkal. Mindig más pozicíóba hajlik be és mindig máshova akar visszaállni. Valakinek van ötlete vagy szívott már hasonlóval? Miért butáskodik így?
pettinke2017-11-02 10:03:27 // 101325
igen, lehet, hogy összefügg.
ami engem zavar, az a második képen a 11,1 V-os akkufesz ... lehet, hogy csak az a baj, hogy halódik az akksi.
ami engem zavar, az a második képen a 11,1 V-os akkufesz ... lehet, hogy csak az a baj, hogy halódik az akksi.
antonov2017-11-02 10:03:19 // 101324
Battery voltage: 11.1V, az elég necces.
RomeoOne2017-11-02 10:01:29 // 101323
Egyébként nekem kiírja, hogy service in xxx km. Meg ugye a villáskulcs megjelenik? Ez mit jelent? Legutóbbi olajcserénél lehet, hogy elmaradt a nullázás valahol? MES-ben kell vmit kinulláznom?
Vittorio1592017-11-02 09:57:39 // 101322
pettinke2017-11-02 09:53:55 // 101321
lehet egyébként következtetni rá: adott fordulatszámon, megfelelő olajszintnél, adott olajhőmérsékleten (feltételezve, hogy jó az olajpumpa) elő kéne állnia egy bizonyos olajnyomásnak. ha ez nincs meg, akkor sajnos híg az olaj.
Liquid2017-11-02 09:46:52 // 101320
Ez az egész DPF mizéria nagyon típus és megoldásfüggő. Egyre inkább úgy látom, hogy az Alfánál ezt kellőképpen elbaltázták, legalábbis a 1.9-2.4 vonalon.
Tocke2017-11-02 09:41:28 // 101319
Nem tudom, hogyan méri, de szervíz lámpát dobott és kiolvasáskor kiírta, hogy híg a motorolaj + látni lehetett a megszakított regenek számát. Tényeket írtam.
Liquid2017-11-02 09:13:47 // 101318
igen ezt tudom, meg szerintem mindegyik ezt teszi. :)
pettinke2017-11-02 09:11:08 // 101317
az Alfa nem mér sehogy, csak számolgat a használat módjából meg a megtett km-ekből :-)
RomeoOne2017-11-02 08:57:43 // 101316
A DPF szerintem sokkal hamarabb eltömődik, minthogy felhíguljon a gázolaj.
Liquid2017-11-02 08:56:38 // 101315
gyanítom a megszakított regen számláló a viszkoztitásmérő :)
RomeoOne2017-11-02 08:44:21 // 101314
Viszkozitást milyen műszerrel mér a kocsi? :O
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 08:40:04 // 101313
ez leginkább mazda betegség Alfánál ilyenről nem halottam....
Tocke2017-11-02 08:33:39 // 101312
Igen, tud hígulni a gázolajtól a motorolaj. De csak akkor van jelentősége, ha túl sokszor próbálkozik a regenerálással. Offos Renault Laguna, kiírta 10e km után, hogy nem megfelelő a viszkozitása a motorolajnak. Kiolvasáskor kiderült, hogy 40! megszakított regent tudhatott a magáénak a gondos tulaj.
Tocke2017-11-02 08:27:29 // 101311
Szia, az én autóm ugyanezekkel a paraméterekkel rendelkezik, csak a DPF ON. Vegyes fogyasztása 40% közút, 60% város 7,5 liter. Amikor csak város van szórhat 8-tól egészen 9 fölé, teljesen forgalom és lábfüggő:-) Termosztátod amúgy rendben van?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-02 08:15:28 // 101310
Nekem a webasto 0.5l gázolajst kér 30 percért, cserébe majdnem üzemire melegíti a vizet. Bár így hogy 3 hónapja a garázsban van, jó a fogyasutása a mocskos őspatkány gázolajtemető 2.4 :)
Giuntini2017-11-01 22:10:58 // 101309
Budapesten a 2,4 Q-tronic bőven 12 liter fölött tud kajálni, ha olyan a forgalmi helyzet. Nekem garázsban áll az autóm, nem is volt ma délelőtt hideg, mikor felmentem a budafoki temetőbe, mikor leparkoltam akkor érte el a 90 fokot. Öt kilométer, és az utolsó rész a temető felé emelkedő. Lassan melegszik be, és akkor akármit csinálhatsz fogyaszt. Ami jó, és kényelmi berendezés, annak ára van. A kieg fűtés rögtön szállítja a meleget, de a plusz extra többletköltséggel jár.
Csabi2017-11-01 21:45:14 // 101308
Igen, biztos sokat jelent az is, amit írsz...Szerencsére a JTD-k nem "érzékenyek" erre , annyira.
Liquid2017-11-01 21:42:10 // 101307
Ma találkoztam az M1-en egy német rendszámú rosso berlina 3.2 V6-tal. Villogott, intett, moslygott a hölgy a jobb-1-en :)
Liquid2017-11-01 21:39:44 // 101306
Mért lenne kemény? Bármely autó extrém módon tud sokat kajálni ha városban, rövid távokon használod. Az 1.2-es 8v szívó Panda 9-10-et kér ilyen használat mellett, a 2.4-es
159 meg vastagon 10 felett.
Az előmelegítőnek akkor van csak hatása, ha rövid távokon használod, emrt nem full hidegen indul, viszont akkor meg vellanyból kéri a pluszt.
159 meg vastagon 10 felett.
Az előmelegítőnek akkor van csak hatása, ha rövid távokon használod, emrt nem full hidegen indul, viszont akkor meg vellanyból kéri a pluszt.
Liquid2017-11-01 21:35:26 // 101305
én is úgy hallottam, vagy olvastam már nem emlékszem, hogy gázolajjal tud hígulni a motorolaj. De ez messze nem olyan mértékű, hogy emiatt ki kellene dobni a működő DPF-et.
pettinke2017-11-01 21:26:04 // 101304
ennél szerintem sokkal több gázolaj megy a motorolajba hidegüzem során, télen, pláne, ha rövideket mész csak az autóval. regent szigorúan csak az üzemi hőmérséklet elérése után hajlandó csinálni az autó.
alfa155gyuri2017-11-01 21:11:03 // 101303
Meglesem.A senzort írná ha az lenne szerintm.
Giuntini2017-11-01 21:08:41 // 101302
Egy van belőle, egy vékony cső, ami megy a Dpf felé. Porrá tud égni, de legalábbis szitává. Nekem csinálta a regen közben dobott sárga lámpát, és a nyomáskülönbség érzékelő cső adta meg magát. Levágni nem tudsz belőle, mert ha jelentkezik a hiba, akkor már mindenhol szita. Van egy szenzor is a Dpf-ben, az is ha meghal, akkor sárga lámpa ég.
alfa155gyuri2017-11-01 20:59:58 // 101301
Melyikre gondolsz?
Giuntini2017-11-01 20:55:52 // 101300
Lehet, hogy a nyomáskülönbség érzékelő cső lyukas.
alfa155gyuri2017-11-01 20:52:44 // 101299
Köszi/Köszi mindenkinek.
Nekem csak az EGR van kiírva és nem nagyon akarom bántani a részecske szűrőt ha nem muszáj.Csak ma egy pillanatra megrémültem mikor kijöttem az autópályáról és nem figyeltem,hogy regenerál a felüljárónál odaléptem neki és pont a tükörbe néztem hátra és láttam egy szürkés füstöt és a sárga motorhibajelző kigyulladt és sípolt .Egy pillanatra azt hittem a turbó adta meg magát de aztán leeset regenerálás volt aztán lapossal is megnéztem és az volt.Csak miért dobott sárgát nem tudom még.
Nekem csak az EGR van kiírva és nem nagyon akarom bántani a részecske szűrőt ha nem muszáj.Csak ma egy pillanatra megrémültem mikor kijöttem az autópályáról és nem figyeltem,hogy regenerál a felüljárónál odaléptem neki és pont a tükörbe néztem hátra és láttam egy szürkés füstöt és a sárga motorhibajelző kigyulladt és sípolt .Egy pillanatra azt hittem a turbó adta meg magát de aztán leeset regenerálás volt aztán lapossal is megnéztem és az volt.Csak miért dobott sárgát nem tudom még.
balu8072017-11-01 20:43:22 // 101298
Sziasztok!
A hátsó futóművel teljesen csereszabatos a berlinának és sw-nek?
A hátsó futóművel teljesen csereszabatos a berlinának és sw-nek?
Kisvuk2017-11-01 20:39:11 // 101297
Hüha ennyire hálisten még nem láttam az alját. Szóval beteszem ide a linket azt meg tudod nézni , beikszelem rajta pirosan.
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1509563898-1440-60051-forum.jpg
Na ezen látszik
???http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1509565058-1440-90216-forum.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1509563898-1440-60051-forum.jpg
Na ezen látszik
???http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1509565058-1440-90216-forum.jpg
multizseti2017-11-01 20:36:55 // 101296
Helló!
Én jártam hasonló "cipőben" csak nálam én magam cseréltem a szivattyút. Jelenség utána ugyan az volt, mint nálad. Kimértem minden kanócot, kicseréltem a szintjelzőt a régire és akkor is hibát dobott.
Végül az akkusaru lett levéve estétől reggelig és megjavult. Nekem 1.9 16V Jtdm van.
Én jártam hasonló "cipőben" csak nálam én magam cseréltem a szivattyút. Jelenség utána ugyan az volt, mint nálad. Kimértem minden kanócot, kicseréltem a szintjelzőt a régire és akkor is hibát dobott.
Végül az akkusaru lett levéve estétől reggelig és megjavult. Nekem 1.9 16V Jtdm van.
Giuntini2017-11-01 20:34:02 // 101295
Ha szemben állsz, a bal oldalon van egy hűtő lent, az olajhűtő. A jobb oldalon van egy hőcserélő, rajta az automata váltón, az az automata váltóé. Abba megy bele egy cső az "Y"-nak nevezett fém csőből, a vastagabb cső megy a termosztáthoz, a vékony pedig lemegy az automata váltó hőcserélőjéhez, majd onnan ezzel a csővel párhuzamosan visszajön, és folytatja útját az EGR hőcserélőhöz.
Csabi2017-11-01 20:32:51 // 101294
kényszer regenerált= kétszer regenerált
Csabi2017-11-01 20:31:21 // 101293
regeneráció közben, a kipuff ütemben befecskendezett gázolaj egy része lecsapódik a henger falán, és lefolyik. Nagyon minimális mennyiség, és pár 100 km alatt kipárolog az olajból. Viszont ha valami miatt sűrűn regenerál , és rövid távokat megy az autó akkor okozhat szintnövekedést. 2,4-nél egyszer vettem észre szintnövekedést,amikor 100km-en belül kényszer regenerált, akkor az amúgy maxon lévő olajszint kiment a nívó tartományból. De ez miatt azt javasolni, hogy dobjuk ki a DPF-et...