Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2017-11-03 10:24:46 // 101390
na megnéztem BP-i irányítószámmal is, nem dupljája, csak kb. 25-30%-kal több az én adataimmal.
droberto2017-11-03 10:19:04 // 101389
Régen pont ezért imádtam a kalkulációs táblákat. Látad és tudtad amit most nem látsz.
A kalkulátorok elbutítják az embert. :(
Dömpi (il dottore)2017-11-03 10:18:21 // 101388
Az EPER miért dobja folyamatosan ezt?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-03 10:01:56 // 101387
Bp-en a legdrágább... nekünk bármely cégesre 120e/év ott.... cefet
Liquid2017-11-03 09:58:47 // 101386
wow,az durva
Csabi2017-11-03 09:53:22 // 101385
Visszavonom :) Megnéztem a kalkulációt nem vidéki, hanem pesti lakhellyel, és több mint a duplája jött ki, a legolcsóbb is 50 fölött volt...
Csabi2017-11-03 09:38:10 // 101384
Az is marha sok Emil!
2,4-nél B9ben 28 (adóval)ezer volt nekem a waberernél, az Allianznál nekem is ilyen drága lett volna...Keress fel egy alkuszt, vagy nézd meg a netrisk.hu-t
Liquid2017-11-03 09:37:16 // 101383
68e??? bakker az qurva sok, vagy ez valami extrásított, casco-s akármi?
Giuntini2017-11-03 09:31:23 // 101382
Nálam az Allianz-nál van a biztosítás. B9-ben vagyok, hála a két évvel ezelőtti eseménynek, mikor lecsúszott a lábam a fékről, és az automata váltó miatt az autó belekúszott az előttem állóba. Nálam októberben van a forduló, az Allianz kiküldött egy 120 ezer forintos évi biztosítást. Bementem hozzájuk, a nő megnézte hogy milyen kedvezményeket kaphatok, és ott helyben levittük évi 68 ezerre baleseti adóval együtt. Ha nem figyelek oda simán megeszem, mert október 4-e után nem lehet változtatni rajta. Ezért tanácsolom mindenkinek, figyeljen oda, és még időben intézkedjen.
Csabi2017-11-03 08:31:21 // 101381
Ez most is így van. 4hónapja amikor vettem az autót, a vásárlás pillanatában kötött biztosítás B9ben 17e volt. Aztán, a nepper miatt csak 1,5héttel később tudtam felmondani a régi biztosításom, így ezalatt már küldte a biztosító az A0-s árat ami pont a duplája 34lett volna.
Liquid2017-11-03 08:29:09 // 101380
Te vagy a legjobb ügyfél nekik :) Fű alatt szépen emelgetnek és észre se veszed.
Nagyon ritka az hogy megéri maradni a biztosítónál.
Igen rossz ez a gyakorlat ami most megy Mo-on, nem az ügyfél megtartása a fontos, hanem az új szerződések száma.
Após szívta meg most mert az EGON-nál van kb. mindene, és vette egy csónakszállítót, azt is oda vitte, bement személyesen. valami 10-12000 lett neki, aztán mondtam, hogy legközelebb kérdezzen már meg, mert a legolcsóbb kb. 3000 lett volna.
Mondjuk vele (meg a korosztályával) amúgy is nehéz :)
droberto2017-11-03 08:26:03 // 101379
Jav: Eképpen az B10 a A0-hez képest fele árú.
droberto2017-11-03 08:25:01 // 101378
Elvileg egy bónusz ugrás -5%. Eképpen az A0 a B10-hez képest fele árú.
Legalábbis régen, amikor még nyílvános voltak a biztosítók kalkulációs táblái így volt. Akkoriban még nem voltak netes kalkulátorok, és hemzsegtek a privát alkuszok. :)
droberto2017-11-03 08:20:23 // 101377
Akkor azt javaslom nézd meg az árakat. Kb 5 perc.
Évi tízezreket spórolhatsz. De nem nehéz öszehozni (B kevésben) néhány év alatt a negyed millát sem!
Pont az ilyen hűségeseket húzzák le sajnos leginkább.
Kurvának kell lenni sajnos.
Liquid2017-11-03 08:18:33 // 101376
így van "nyugaton" durván drága a kötelező.
Csabi2017-11-03 07:57:18 // 101375
Nekem két éven keresztül nőtt, most B9-ből B10be megyek és csökkent 3ezret 17800-ról 14800 /évre (Wáberer).
A nyugati árakat nem is értem, hogyan lehetnek ilyen magasak. Egy teljeskörű casco fele, harmad annyi itthon, mint kint a kötelező...
Tomi Stark2017-11-02 22:56:18 // 101374
Mondjuk, azért a 2.5 V6 nem megy valami jól...
Tomi Stark2017-11-02 22:53:47 // 101373
Nekem van mindkettő :-) Na jó, tesóm jár vele...
Liquid2017-11-02 21:40:55 // 101372
a V6 hangját egyik se fogja hozni :)
Az erejét kb. a 2.4 és a TBI, de a 2.4 gyári programmal jól elkendőzi a lovakat

Azt döntsd el mi a fontos :)
- erő és/vagy a benzinesség akkor tegyél hozzá kicsit és vegyél egy TBI-t
- dízel erő, 5 hengeres motorhang akkor 2.4
- problémamentes dízel 2.0
- kis fogyasztás 1.9 16v
- kis fogyasztás és egyszerűség / problémamentesség 1.9 8v
- kb. az 1.9 16v dinamikája de mindenképp benzinből 2.2JTS

Mindegyik motornál más dolgokat kell nézegetni az alapokon felül.
Dömpi (il dottore)2017-11-02 21:32:51 // 101371
Én semennyiért! Megtartanám a 159 mellett😈
peter08132017-11-02 21:02:26 // 101370
Még egyenlőre csak gondolkodok rajta hogy lecserélem, kéne egy kicsit megbízhatóbb elektronika ügyileg ami nem lep meg kb minden hónapban valami finomsággal, azért gondoltam egy újabb 159-re.Azon még nem gondolkodtam el hogy mennyiért válnék meg a v6-tól .
Piritu - 1.000.0002017-11-02 20:53:39 // 101369
"Ezek közül melyiket ajánljátok?" - én igazából egyiket sem, hanem a 2.0 jtdm-et. Az egr hűtő fedelét leszámítva (amit ha 80 ezrenként kicserélsz, akkor elfeledheted, mint probléma) nincs igazából baja.
Dömpi (il dottore)2017-11-02 20:45:05 // 101368
Mennyiért adod V6-ot?
Dömpi (il dottore)2017-11-02 20:43:52 // 101367
Egy 2.5 busso V6-tól egy 159-ért sem válnék meg!😉
peter08132017-11-02 20:24:15 // 101366
Sziasztok! Gondolkodok hogy lecserélném a 166-ot egy 159-re, érdeklődnék mit kell róluk tudni , mennyire megbízhatóak motorikusan, elektronikailag, mik a típushibái stb? Amiket néztem 1.9jtd, 2.4 jtd, 2.2 jts. Ezek közül melyiket ajánljátok? Vásárlásnál mire érdemes figyelni?
Előre is koszi a válaszokat.
Zselé2017-11-02 20:22:50 // 101365
Nekem B09 lesz, Posta biztosító, + 4000 Ft/év....
Dömpi (il dottore)2017-11-02 20:06:01 // 101363
Fingom nincs mennyi a kötelezőm, meg azt sem tudom milyen B-ben vannak a kocsik.
Így is úgy is fizetni kell! Nem tudom befolyásolni, akkor meg minek rágjon az ideg?
Kb 20 éve a K&H-nál vagyok. A többit meg sem néztem.
Liquid2017-11-02 20:04:54 // 101362
biztos nem lehet cserélni? Úgy tudom a 159-nél lehet, a Pandába 3xxx volt a gyári
Giuntini2017-11-02 20:03:33 // 101361

Ma kint voltam a temetőben Pityukoma sìrjánál. Elgondolkoztam, hogy milyen jó ember volt. Isten nyugosztalja őt.
SanyiJTD2017-11-02 20:00:35 // 101360
Igen, 38ról 48-ra. B5. Kva anyjukat.
Haddel2017-11-02 19:43:54 // 101359
Nekem csökkent,átmentem a Generalitól a Grawe-hoz . Előzőnél 113 euro volt ,itt meg 102 ercsi.Havonta 😃 B3-ban ,ami az otthoni B7-nek felel meg.
Dömpi (il dottore)2017-11-02 18:45:46 // 101358
Na, ma délután szétszedtük a 147 ajtaját.

Ez a kis műanyag bizbasz tört el és szétkúrta a bowdent is.

Külön nem lehet persze cserélni csak a teljes mechanika játszik. Bontott lenne 5k-ért, de még a bontós is azt mondta, inkább újat, gyárit, mert lehet 2 hetet fog bírni.
Egyelőre felrámasztottam két léccel, hogy addig is lehessen vele járni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-02 18:28:13 // 101357
Out of civilization


Vittorio1592017-11-02 17:00:40 // 101355
Ja amúgy az alap probléma, hogy neha nem indul el egybol csak hosszas tekeres utan. De neha mwg pöcc-röff.
Általában melegen okes. Hidegen nem ugrik be egybol.
Macccy2017-11-02 16:29:11 // 101354
veszélyesen élsz Feri :D :D
RomeoOne2017-11-02 16:05:07 // 101353
Na csont nélkül meglett a műszakim, pedig izgultam. Reggel mikor mondtam a vizsgáztatónak a kérdésére, hogy fólia, utólagos xenon vagy ilyesmi van-e, hogy hát fólia az akad. Húzta is nagyon a száját, hogy szabálytalan, meg már nem lehet, csak felhúzott ablakkal fényképezni, nézzük meg gyorsan, mert ha nagyon sötét, akkor ne is hagyjam itt stb. Nézegette is nagyon az első ablakokat, húzogatta, le fel, de igényesen van megcsinálva. Meg végülis nem egy sötét fólia. Azt mondta, csak 3 után csinálja, addigra már nem várható ellenőrzés és meglátja, hogy tud-e róla jó fotót készíteni. Azt, hogy a szélvédő is le van fóliázva nem is említettem inkább neki, kíváncsi lennék, hogy később feltűnt-e neki.
Végülis csak az ügyintéző nő hívott, hogy kész van, mehetek érte. Ezek szerint az sem szúrt szemet, hogy nincs hátsó dob.
Liquid2017-11-02 16:03:43 // 101352
valahogy bekerültél náluk a megfontolt, falusi öregember kategóriába :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 15:58:27 // 101351
és az Allians a legolcsóbb nálam ez is érdekes, mondjuk a Spiderre 11e/ év A0-ban :DDD
Liquid2017-11-02 15:54:31 // 101350
értemén :) mondjuk én (már) nem vagyok falusi, a többi stimmel, de több lett
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 15:41:20 // 101349
az évek, a falu na meg a B10 :DDD
Attis2017-11-02 15:04:20 // 101348
Nekem most B9 lesz a besorolásom és mintegy 3 ezer Forinttal nő éves szinten a díjam. :(
(Mondjuk nem vagyok meglepve, mert az utóbbi években hiába lett magasabb a bónusz besorolásom ettől függetlenül mindig nőtt pár 100 vagy pár ezer forinttal a biztosítás díja).
Liquid2017-11-02 15:01:44 // 101347
wow, kb. ez az első eset a látókörömben, ahol nem emelkedett
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-02 14:54:21 // 101346
meglestem idén baleseti adóval 28e volt B9-ben, jövőre 18e lesz B10-ben a rovarra ...
Tocke2017-11-02 14:24:21 // 101345
Igen, adóval együtt 28e-ről 32e-re.
RomeoOne2017-11-02 13:59:58 // 101344
Remélem nőni azért nem fog, ha átkerülök végre M01-be :DDD
droberto2017-11-02 13:54:46 // 101343
KGFB:
Ha nem nézzük a baleseti adót, akkor 25%-al több lesz a biztosításom (B06) mint idén. 20 helyett 25k Ft. Ez az első, hogy nem csökkent, hanem emelkedett. :(
+ adó.
Nektek is nő?
Tocsa2017-11-02 12:39:05 // 101342
Üdv. Valami miatt beesik az akkufeszültséged!! Ez a hibáid oka! Ha az akku szerinted ok
méresd meg terhelten egy akkusnál nem árthat. A generátorod is vacakolhat időszakos zárlat a töltési körben . Feszabályzó beázik vagy beteg pl. Sérült gerjesztő tekercs a generátorban ha vizet kap vacakol (én ezzel szívtam).
Ha a generátor is rendben akkor lehet keresgélni kábelhibákat..... nem egyszerű.
pettinke2017-11-02 11:52:20 // 101341
akkor higyjük el, hogy jó (nekem csak a VDC + CAN hibák összessége lett gyanús) - a szenzor viszont lehet rossz. nyilván ez az infó a váltónak is kell.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak