Fórum >> Típusok >> 159

Don Gombóc2018-05-27 10:24:52 // 109040
Ez így igaz. Akár az Audiknál is, és stb. Nem is nagyon találni olyan hf-et amin ne lenne átrepedve az injektor és az izzító közötti kis rész. És azzal nincs is igazán gond, ott se víz se olaj járat nincs. Ez a néhány hf gond más repedés deformálódás miatt van. Annyira közelre fúrják egymáshoz a két cucc menetét hogy nem is bírják sokáig. Bár középen is kell lenniük a beporlasztási kép és az izzítás hatékonysága végett.
Don Gombóc2018-05-27 10:13:28 // 109039
Széles azaz nagyobb ámérőjű lapos fejű torx csavarok, ez kb. 20mm. Valami profibb csavarboltban, de jó a sima hatlapfejü csavar is, nagyobb alátéttel.
Peta742018-05-27 10:13:12 // 109038
Köszi a segítséget!😉
_Ata_2018-05-27 07:59:03 // 109037
Valaki tudja, hogy a haspajzs rogzitesere szolgalo csavarokat honnan lehetne beszerezni? (Asszem 2 fajta van)
gecsa2018-05-27 07:38:33 // 109035
A fék jó, a többi a kezelésiben benne van.
Peta742018-05-27 06:56:34 // 109034
Sziasztok!Ezekre a gombokra hogyan tudom rátanítani a kapu vagy garázsnyitót?Előre is köszi!Még valami mi a véleményetek a Rotinger fúrt mart sportféktárcsákról mert lassan esedékes a csere?😉🍀
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-26 22:52:44 // 109033
Igen , emlékszem, a Te eseted óta minden hosszabb út előtt megnézem azt a csőcsonkot.
Liquid2018-05-26 22:33:59 // 109032
Ez enyém is eltört, de csak a műanyag, a benne lévő fém persely a helyén tartotta így csak szivárgott. Lehet ez volt a szerencsém.
Zolibácsi2018-05-26 22:30:52 // 109031
Az enyémnel egyértelműen meg lehet mondani mi okozta, víz kiegyenlítő tartály visszatérő csöve letört autópályán. Meg forrt a hf. Ha bele szereltek volna egy normális vissza jelző rendszert a viznel akkor valószínűleg nem lesz hfes mert észre veszem időben.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-26 22:26:08 // 109030
A ProdyG-é 2010-es. Nem látok általános szabályt. :-) Lehet tényleg a tekert óra lesz a közös pont, ez viszont sosem fog kiderülni.
Csabi2018-05-26 22:21:04 // 109029
Így van, bírják ezek. Kár, hogy nem volt fiatal 2,4 amikor cseréltem. Gondolkodás nélkül arra szavaztam volna ismét.
Liquid2018-05-26 22:19:07 // 109028
ha a csippelés és a tolom neki effekt komoly hatásal lenne erre, akkor az enyém már triplán megmurdált volna :) De a Tomié is :)
Csabi2018-05-26 22:16:16 // 109027
Az volt az enyém is, 2006/01 igazán az első darabok közül...220nál semmi probléma. Pedig nyomtam neki...igaz, nem volt húzva, csak pár hónapig...
Zolibácsi2018-05-26 22:01:08 // 109026
Nincs baj, csak akkor már a 2.0 jtdm et venném, de ez csak az én véleményem
VKG231!!! (156+75)2018-05-26 21:40:54 // 109025
Mármint nem a boxer elrendezés miatt volt elegem az alfából, hanem mert csak :))) (Amúgy jó nagy fság lett volna imprezát venni :D)
VKG231!!! (156+75)2018-05-26 21:38:17 // 109024
Hát ugyan nem ez a kategória, de anno mikor elegem lett az alfákból a boxer után, megnéztem egy impreza kombit.
Nem vehettem meg, elképesztően undorító volt belül. Kurva ronda.
Maradt a 155... (még volt pár delta2 a pakliban, de nem...)
Liquid2018-05-26 21:37:29 // 109023
Ja és a 210e-ből 100e-et DPF nélkül, de erősen csippelve tett meg.
Liquid2018-05-26 21:36:35 // 109022
210e, az én véleményem szerint a fészlift előttieket sújtja a hengerfej probléma. Aztán majd az idő eldönti, hogy igazam van vagy nem :)
Haddel2018-05-26 21:30:11 // 109021
Gratula a kommenthez! Brit tudósok bebizonyították ,hogy a férfiembernek szüksége van a tintázásra!😃
Haddel2018-05-26 21:25:48 // 109020
Én csak a sajátomból kiindulva tudok véleményt alkotni. 200 ezerig ,csak olajat cserélgettem ,meg max vezérlést.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-26 21:16:34 // 109019
Igen, ez is reális gondolat.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-26 21:09:44 // 109018
Na ezt majd meglátjuk. Ebben amúgy sem hiszek, hogy mind megreped :-) Nekem még messze a 200e is, de továbbra is meggyőződésem, hogy az egr + a gyári program nyírja ki a 2.4-et. 100km-en egy liter gázolaj csak felesleges hőtermelésre megy el. Ha meg nincs igazam, akkor majd kereshetek hengerfejet és valami más magyarázatot, hogy mitől megy jobban kisebb fogyasztással :-) Addig is az egy liter mínusszal megspóroljuk 50e alatt az alkatrész árát :-)
Zsolt1552018-05-26 20:51:38 // 109017
Azért akad néhány. :-)
Zsolt1552018-05-26 20:50:23 // 109016
Az 1,9 16V-vel mi a gond?
Giuntini2018-05-26 20:32:28 // 109015
Elmondom Neked! Mindegyik meg van repedve! Az tény hogy a facelift előtt vannak a sorozatos hf repedések .
Csabi2018-05-26 20:31:46 // 109014
Kevés méteres tényleg nincs, de szerencsére nem is halnak meg 200-nál. Szerintem inkább 400körül kezd köhögni...az órát meg hagyjuk mit mutat...
gecsa2018-05-26 20:23:43 // 109013
Az enyémben 165 van... ;)

Nem a méter számít, hanem az állapot...

Liquid gépe miért nem hengerfejes? Pedig van benne már annyi...
Giuntini2018-05-26 20:16:12 // 109012
Nincs már kevés méteres! Felejtsed el! Az összes 2.4 hf megreped 200 ezernél legkésőbb. Időzített bomba! Jó hír! Csak egyszer kell megcsinálni! Normálisan! Ha nem normális, kétszer!
Laczkog2018-05-26 19:50:10 // 109011
A xenonra a vételi átvizsgáláskor a diag műszer hibát jelzett. A nyelvet az írott szövegekre megtaláltam, viszont az autó szóban továbbra is franciául beszélget. Lehet én bénázok.
A középső panel aktiválását sem találtam meg. Szóval ez igazi sikersztori :) De azért köszönöm :)
Giuntini2018-05-26 19:47:31 // 109010
Csatlakozom! Én ennyi szívás után csakis 2.4-et vennék és automata váltóval!. Kétféle 2.4 van! Szívás előtt és után. A szívás utánit viszomt nehéz kiszűrni...
Haddel2018-05-26 19:31:35 // 109009
Az a lényeg,olyat vegyél ami kevés kilométeres ,karbantartott.200e km felett kezdődik a szopókanyalóka😃
gecsa2018-05-26 16:51:46 // 109008
Legyen v6! :)

Ha nem kell az erő, akkor valamelyik kicsi benzines, vagy dízel. Ezek közül is az 1.8 mpi a legmegbízhatóbb szerintem. Rendre futják meg a 400ezer km-t különösebb hiba nélkül.
Zolibácsi2018-05-26 15:59:03 // 109007
mondanám, hogy egy jó 2,4 is sok örömet tud okozni, de mostanában te sem én én sem vagyok boldog :-)
Shadin2018-05-26 14:27:58 // 109006
Esetleg egy jó TBi !
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-26 14:21:01 // 109005
Vagy 1.8 mpi Opel (=sosemkopel) technik :-)
Don Gombóc2018-05-26 14:06:05 // 109004
Így igaz.
Közben meg dzsipós lettél? Akkor már az agyzsugorításon is túl vagy nem? :-)
Zolibácsi2018-05-26 13:57:06 // 109003
1,9 8v jtdm és 2.0 jtdm, én ezek közül vennék, ha 159-et néznék.
Kigyo662018-05-26 13:24:31 // 109002
üdv!
147-es Alfámat szeretném nagyobb 159 vagy késői 166-os alfára cserélniElső sorban a 159 es érdekelne és hogy Ti tulajok milyen vélemennyel vagytok róla? melyik motorral szerelt változat megbízható futómű tartossága es a rozsdásodásra való hajlam esetleges tipushibák .
Shadin2018-05-26 13:02:25 // 109001
Ja csak már rászoktam az itthon ivásra amióta a patkányt szerelem :-)
Don Gombóc2018-05-26 12:47:27 // 109000
A frászt ! Sőt ez teszi csak igazán békéssé a családi életet. :-) Amíg a garázsba vagy addig anya nyugodt. Nálunk is így van, persze nem tudja hogy már a kocsmában vagyok hazafelé jövet. :-)
AdiArsenal2018-05-26 12:30:50 // 108999
Neked ez csak jó, nagyobb alapárra ugyannyi árrés több haszonot hoz :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-26 12:04:05 // 108998
meg nem csak ezért nem, ha nem okádékul néz ki az összes főleg belül, vicckategória
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-26 11:56:38 // 108997
Én meg ebből élek és elég nagy árkülönbségek vannak, pl 159-hez ablakemelő szerkezet 15e vegyél Accordhoz jah hogy nincs hozzá csak gyári jah Mazda 6-hoz sincs... mondjak még példákat? Lancer okoskerekes láncszett 200e felett de még az 1,3 hoki Colté sem megy el 100e-et, Mazda 6-hoz pl kerestek spirálrugót 2013-as nincs hozzá csak gyári, nincs hozzá kuplungszett, csak gyári.... nem sorolom tovább... ezért nem kéne sose japán autó.
AdiArsenal2018-05-26 11:44:40 // 108996
Amerikai forumokon nagyon kevés hibárol olvasni a skyactivokrol, pedig már 7évesek, ellenben a 1,5 éve létező benzines Giuliákkal elég sok bajuk van. Egyébként egyik mai autót sem arra terveznek, hogy hiba nélkül kimenjen a világból, lehet az bmw,mazda vagy alfa, tele vannak elektronikával, amit 2-3 gyártótól vesz mindegyik gyár, Giulia is 60 százalékban német beszállító portékájából van összerakva. Komoly ár különbség meg nincs az alkatrészek között, legalábbis én nem tapasztaltam, pedig szoktam nézni különböző autók alkatrész árait.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-26 11:30:56 // 108995
szerintem is japcsi autót kell venni az a jó benne, hogy sokan azt hiszik nincs velük szopás, pedig van és számomra az a jó benne, hogy rohadt drága az alkatrész hozzájuk pl szinte az összes láncos és meg is kotlik 100e környékén :)))
droberto2018-05-26 10:07:34 // 108994
Az jut róla eszembe, hogy az Alfákból összeollózott Lacetti ihhlette.
droberto2018-05-26 10:06:03 // 108993
Ez inkább csajozós mint családi.
Vagy pont ezért linkelted? :))))

SZVSZ:
Kívül belül undorító. A belseje akár L200 is lehetne.
Egyedül a front rész kelt némi érzelmet bennem.
Shadin2018-05-26 09:49:24 // 108992
Simán!
Shadin2018-05-26 09:42:15 // 108991
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak