Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 10:13:16 // 9045
ott lehet de nem hinném, hogy a QV ESP kikapcsolós Race szoftvere futna az összes új Alfán és csak egy DNA kapcsolóval ezt meg lehetne oldani... tempomat lehetséges csak szoftver bekapcs, csak egy fajta hardver van előre ... az egy próbát megér
tdemeter2019-03-18 09:57:00 // 9044
Pedig 159-nél a tempomathoz az is elég volt.
Igazából szoftveres kérdés ez mind szerintem. Tök felesleges 6 különböző hardverrel gyártani egy autót, egyszerűbb szoftveresen engedélyezni/tiltani mindent.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-18 08:24:34 // 9043
ez kicsit gyanús nem hinném, hogy egy kapcsoló csere megoldaná a race üzemmódot vagy a tempomat kérdést is teljesen más a távolság tartónak a szenzora, mint a simának nem csak szoftver különbség van....
Szabolcs 1592019-03-18 04:35:57 // 9042
Az alany egy stelvio 2,0 280 le volt ahogy irta a tulajdonos
Szabolcs 1592019-03-18 04:33:49 // 9041
Svájci forum on akadtam rá, utólag be lehet tenni adaptív tempomatot és a race modot dna kapcsolo csere és kalibrálás plusz proxy rendezés
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 20:59:01 // 9039
nekem nem tetszik a csicsa az legyen a japókon így már jó, következő 7végén jön a scudetto :)))
RomeoOne2019-03-17 20:55:38 // 9038
Nem lesz így nagyon műanyag hatása? Szerintem pont jól nézett ki az a fém ott. Most a képen lehet, hogy nem jön át az, mint élőben, de így eléggé beleolvad a környező fekete műanyagba, amitől inkább olyan semmilyenebb lesz. Na majd VTT-n megnézzük
Petya19682019-03-17 20:27:56 // 9036
Szia!

Segítenél? Mi a neve ennek a folyékony fóliának?
A tükörházat szeretném átfújni vele.

Köszi a segítséget előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 13:21:11 // 9035
Jah maszkolni nem kell a felesleges részről simán le lehet húzni...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-17 13:20:07 // 9034
Folyékony fólia projekt, első próba...


Sajnos le kell húzni a zsirtalanítót nem mostam le gondosan és pár hely még is folyott, de már legalább tudom hogyan kell fújni a flakon fele sem fogyott el.
RomeoOne2019-03-16 18:30:51 // 9033
Viccelsz, már végsebességen robognék Németország felé, cashben perkálnám le az összeget, ha ilyen létezne :DDD
Először azt hittem, hogy a google viccel meg, mert a kocsi minden paramétere olyan volt, amilyet magamnak konfiguráltam. Mondom, ez a köcsög google még ezt is tuti kikémkedte és ez valami vevőcsalogató. De sehogy sem jött ki a matek, úgyhogy valószínűleg csak tényleg véletlen volt :D
ALFA1592019-03-16 18:25:28 // 9032
Érdekelne.Lecserélném az asszonyét akkor. :-))
RomeoOne2019-03-16 18:21:59 // 9031
Biztos jelentették már. De tuti lesz fent másik. 14k eur-ért 4000 km-t futott 2017-es QV. Stock fotókkal :DDD
ALFA1592019-03-16 17:49:22 // 9030
Már nem elérhető.Nekem azt írja.
RomeoOne2019-03-16 14:33:05 // 9029
Gondolom ez a "Biztos, hogy nem átbaszás" kategória :DDD
QV hirdetés
Jani72122019-03-16 11:58:27 // 9028
A hátsó sajnos azért kopik jobban, mert a 450Nm-t kordában szeretné tartani
Stef2019-03-16 11:46:43 // 9027
A fékfogyásnak elképzelhető, hogy a mindenféle elektronika (kipörgésgátló, menetstabilizáló, adaptív tempómat) az oka. Titokban fékezget a kis sunyi... :)
Szabolcs 1592019-03-16 06:31:34 // 9026
Nem kevés pénzbe kerül maga a kocsi, és erre alá raknak szar minőségű tárcsákat vicc, vagy csak mi csinálunk valamit szarul , ha jól emlékszem akkor a 159 gyári tárcsa jóval többet el ment, kb olyan volt a tárcsám mint amit a mélytelepen lehet kukázni
R33Z2019-03-15 23:09:05 // 9025
38000km eredeti betet es tarcsa, a 45ezresnel lesz cseres a gyari betet. Nekem teljesen jonak tunik, es elmelegiteni sem sikerult.
G-MANN2019-03-15 21:31:24 // 9024
Igen, Veloce azzal jön alapban :-)
oldrepublic2019-03-15 20:25:31 // 9023
van olyan fórumtag, aki A Giulia-hoz megrendelte a nagyobb féktárcsákat előre? Gondolkodtam rajta, de nem fért bele a keretbe. Úgy tudom, hogy a Veloce alapból azzal jön ki.
oldrepublic2019-03-15 20:23:03 // 9022
Ez így is tűnhet, de a többit is pont így használtam. Szerencsés vagy az M6-tal! Az egy örömautózás! Én az M1-en tolom majdnem minden nap. Annak kicsit más a feeling-je. Távolról meg tudom mondani, hogy román, bolgár, vagy szerb a belső sávban b---kolódó, vagy ott alvó autós! Sokszor kell fékezni, mert a külső sáv csak egy fal napközben tele kamionokkal. És napi 1-2 nagy fékezés is benne van. 2017 decemberben pont egy ilyennél szált belém hátulról egy Volvó.... :-(
Húsvétkor, ortodox karácsonykor, meg hasonló balcan tourist vonulásokkor meg agyhalál.
RomeoOne2019-03-15 20:02:05 // 9021
De ez nem meglepő, pont ez a logikus. Pályàn pörögnek bele a kilométerek, fékezni meg nem kell, nem kopik annyira. Én is megyek BP-ig M6-on pályàn úgy 110 km-t, hogy fékhez hozzá sem èrek
oldrepublic2019-03-15 19:23:48 // 9020
Kicsit félve írom le, de nekem 45 e mentek az első tárcsák......... lehet, hogy valamit nem jól csinálok? :-O
A korábbi kocsiknál, főleg a Mondeo-nál már tudta a szerviz, hogy van a 20e karbantartás olajcserével, de 15e kilométerenkénti a féktárcsa csere!
A Mazda 6 is elvolt az olajcsere+féktárcsa+betét kombóval az üzemeltetésekor.

Pedig kb. 80%ban autópályázok vele. És hát.. szeretem hajtani.......................................

De ki nem, ki nem?????:-):-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-15 18:53:00 // 9019
én is azon vagyok...ez nem normális
ALFA1592019-03-15 18:42:45 // 9018
Én azt csodálom,hogy az enyém így 16.000km-nél még nem kopott nullára.
Jani72122019-03-15 16:20:26 // 9016
Valamiert a Stelvion még hamarabb hal meg. A Szabolcsnak is cserélték gariban
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-15 16:16:13 // 9015
Milyen 40e km? Papásan vezettek :))) Nálam 15e-nél cserés a tárcsa
Jani72122019-03-15 16:06:36 // 9014
A gyári fékek szerintem elég gyenge minőségüek! Mióta kicseréltem őket zimmermannra èg és föld a különbség. A hátsók 40000 km-nél teljesen lefogytak, szóval tempósabb közlekedésnél ajánlatos hamar cserélni a gyári puding fékeket
droberto2019-03-15 15:37:24 // 9013
Megint a TC lehúzás. Én nem emlékszem, hogy a szürke pulcsis valaha is mondott ilyet vagy hasonlót, hogy a Giuliából 2018-ben 400.000-et adnak el. És miért pont akkor? Vicc.
A Race módban pedig kikapcsol mindent tudomásom szerint.
Kazes☻2019-03-15 15:16:00 // 9012
Ja, értem... hát ez igazi telivér! :)))
droberto2019-03-15 15:15:47 // 9011
Nah... végre csak odaadták a legnagyobb online médiumnak is. Csoda.
Gondolom, az feltétele volt az FCA CEE-nek, hogy a Winkler a közelébe sem mehet. :)
ALFA1592019-03-15 14:57:56 // 9010
:-)
Azért furcsa mert pl a 159 messze nem volt ilyen meleg.
Nem kell nagyon meghajtani és már dől belőle a meleg.Mondjuk a motor ugyan ez.
Furcsa mert jó pár autót használtam már de ez a legtüzesebb. :-)
Kazes☻2019-03-15 14:33:06 // 9009
Ez csoda?! Biztos van nálatok homlokcsiszoló... tolj neki erősebben egy deszkát, vagy bútorlap darabot... meglátod! :)
ALFA1592019-03-15 14:27:36 // 9008
Féknyergek egyébként tényleg rövid úton is nagyon durván be tudnak melegedni.Néha ha kiszállok a garázsban attól félek,hogy kigyullad valami mert úgy nyomja a meleget.
Fékhatása viszont brutál jó.
VV62019-03-15 13:21:41 // 9007
Eddig sosem gondoltam rá, hogy a féknyereg és fékbetét mérete is számít a túlmelegedésnél, de okos ötletnek tűnik.
R33Z2019-03-15 12:37:04 // 9006
Mór Csaba nem újságíró, GT versenyző. Hobbiból, felkérésre szokott tesztelni. Szóval ez egy nagyon reális szakértői vélemény.
Stílus persze nem mérhető Karotta vagy Csikós magassághoz, de ez természetes.

Szóval tökjó ez.

Remélem jövőhéten már én is átvehetem...
RomeoOne2019-03-15 12:19:20 // 9005
Még két dolog merült fel bennem a cikkel kapcsolatban:

1. "Ehhez hozzátesz, hogy a kipörgésgátló-stabilitáskontroll duó kikapcsolhatatlan a tudomány mai állása szerint"
Mi van? Pont az a lényeg, hogy a QV ezt race módban kikapcsolja, nem? Úgy tudom, csak a QV alatti modellekben kikapcsolhatatlan
2. "Ugyanígy nem segít a 2018. augusztusa után az európai piacra gyártott autók esetében kötelező tartozék részecskeszűrő, amely a a turbómotort hangjának maradékát tovább halkítja. "
Ez szintén WTF? Nem úgy volt, hogy csak a kisebb Giuliákba kerül részecskeszűrő, a QV-be továbbra sem tesznek?
Ott valami más technológiáról írt egyszer valaki, valami a befecskendezéssel, porlasztókkal talán.
ALFA1592019-03-15 11:50:32 // 9004
Nehezen de ki lehet bírni. :-)))
RomeoOne2019-03-15 11:31:01 // 9003
A középső bekezdéssel tökéletesen leírtad, hogy mi az RWD és AWD közti különbség.
De ha 280 sok hátra, akkor mi van az 510-el? :D Sztem csak lehet azzal is élni ;)
RomeoOne2019-03-15 11:28:34 // 9002
Totalcar-nál Csikós vagy Karotta stílusa a megszokott, meg van néhány fiatalabb titán. Ennek az újságírónak kicsit idegen stílusa van a totalcar-hoz, de attól függetlenül jó cikk, meg korrekt sztem. Érdekes ez az első fék dolog. A múltkor valamelyik, talán a speedzone-os videótesztben is a fékre panaszkodott a tesztelő. Mondjuk itt nem a fékerőt kevesellte az újságíró, hanem azt, hogy pályán hamar elfogyhat, ami azért nem ugyanaz.
VKG624 (4x156)2019-03-15 11:25:26 // 9001
Ez a cikk borzasztó :D
Whiteshark2019-03-15 11:13:03 // 9000
Köszi! Igazán frappáns vélemény. Valahogy magam is így gondolkodtam! 😊
oldrepublic2019-03-15 10:53:08 // 8999
Szia!

Próbáld ki mind a kettőt, utána dönts!

Nem csak motorerőben van különbség. Két különböző modell. Én 200LE Supert hajtok. Már 66e km van mögöttem. Egy hónapja volt nálam 2 napig egy Veloce. A kollégámnak egy 280LE Stelviója van, azt is hajtottam párszor.

Nem ugyanaz a két Giu. ha szeretsz vezetni és élvezed minden másodpercét, továbbá nem az Alpokban laksz, szerintem nincs szükség többre. Finomabb és élesebb így. Néha, ha szereted, egy egy pillanatra meg tudod tolni a seggét a kereszteződésekben. Könnyebb és fürge is, kevés az ellenfél így is, de nem is kell őrültként közlekedni. A Veloce, na az másabb. nekem feszesebb és összeszedettebb volt, viszont sterilebb is. nincs meg a kormányzásnak a tiszta érzése annyira. nem úgy fordul, szerintem a geometria sem ugyanaz a futómű beállításokban. Viszont a gép megdöbbentően stabil. Már félelmetesen is.

De ezt csak nagy sebességnél venni észre. nagyon nagy sebességeknél, meg esőben. Kisebb játék, nagyobb menés. De munkába járásnál a 200LE hátsó keréken, oda-vissza úton feldob. Egyébként szerintem a 280 már sok lenne csak hátra. Szétesne az összhang. Olyan, mintha egy párbajtőrt hasonlítasz össze egy szamuráj karddal. Az egyikkel jót szórakozhatsz, a másik lecsapja az ellenfelek végtagjait.
vzsiros2019-03-15 10:49:43 // 8998
totalcar QV teszt

néhol fura, néhol összevissza van...
Szabolcs 1592019-03-14 20:23:50 // 8997
Az ember, kreativ 🍀
Szabolcs 1592019-03-14 20:11:28 // 8996
a neten mire nem bukkan az ö
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.