WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 19:55:59 // 37042
Látom nem hiszel nekem. Ez egy Maserati Grecale 2.0 gyári dob..😄
SD2024-09-13 19:13:16 // 37041
mert eladó, honnan van?:D
SD2024-09-13 19:12:38 // 37040
hogy lenne gyári dupla kivezetéssel?:D Ez egy QV dob szerintem megkókányolva:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 19:12:20 // 37039
De az sem kizárt hogy valóban QV dob az alapja.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 19:11:24 // 37038
Mondom hogy ez így gyári! Okkal van leosztva kétfelé a cső, az ott egy plusz rezonátor lehet.
SD2024-09-13 18:51:17 // 37037
egyértelműen jobb a csővel, viszont kifele az a kis röfi meg jó, szóval azért jó akipu, csak a véget kell megoldani:) hhúú mos még lelkesenn lettem csak az a baj még a hónap fele hátra van és ha az alfa vízmentes hónapot mond akkor én benzinmentest tartok, legközeleb majd nem kötekednek:D
jó azért beröffenteni be lehet:)
jó azért beröffenteni be lehet:)
SD2024-09-13 18:48:13 // 37036
Ez brutál tényleg hallható fülhallgatóval ez jelentős különbség, mondtam magamnak az elején ja nem olyan vész ez az enyém mellett hidegen kint nem lehet meglenni:D
Erre kiszedet a csövet full meg van az az agydaráló brummogás:D
Jó lesz király:)
Erre kiszedet a csövet full meg van az az agydaráló brummogás:D
Jó lesz király:)
SD2024-09-13 18:41:23 // 37035
de mit akarsz vele 50k-ért lehet venni használtan, ha meg kell visszaraknom honnan szerezzek:D akkor nyilván nem lesz már:D pl: veterán vizsgára :D:D:D
SD2024-09-13 18:37:17 // 37034
ráhergelték e QV dobot a 2.0 csőre? húde kókány:D
SD2024-09-13 18:36:25 // 37033
Azért mert egy jóakaród itt az amoren, aki be van oda drótozva odatelefonált nyilván:) Közösség van:) Hajrá:)
zsoltee832024-09-13 18:07:55 // 37032
ez így van a 2000es évek eleje óta, csak a gyakorlatban meg mégse. :)
Közben csoda történt, felhívtak a Carnettől. Kérdezték mit szeretnék is mikor. Mondtam jövő szerda reggel? Oké, várnak. Ezekszerint annyira még sincsenek fullon melóval. Kíváncsi leszek mi lesz az olajszint szenzorral.
Közben csoda történt, felhívtak a Carnettől. Kérdezték mit szeretnék is mikor. Mondtam jövő szerda reggel? Oké, várnak. Ezekszerint annyira még sincsenek fullon melóval. Kíváncsi leszek mi lesz az olajszint szenzorral.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:59:55 // 37031
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:58:39 // 37030
Nem kell az már neked, csak elrozsdásodik. Vigyázok én majd rá, fűtött helyen tartom majd XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:57:54 // 37029
Ha leveszed a toldó csövet, akkor a 40Hz körüli brummogás felerősödik. A hangfalaimon nagyon hallható.
Shadin2024-09-13 17:52:11 // 37028
Nálad mihez képest?
SD2024-09-13 17:41:01 // 37027
Ne is mond ledugóztam a gyári kipu-t és most azon parázok hogy háta még bemelegedetlenül víz volt benne és megpálik..
De a pók ne menjen bele:D
De a pók ne menjen bele:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:31:53 // 37026
Megvárom amíg megküzdetek ezzel XD Ugyanitt gyári hátsódobot vas árban felvásárolok. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 17:28:18 // 37025
SD2024-09-13 17:19:15 // 37024
ha már mindenáron carbon, küldjük el a lökösbe épített véget karbonoztatni GT-nek:)))
Nekem elég volt csak a lökös fekete betétjét alulról megbontani, semmi egyebet nem bántottam annak kiakasztottam pár pattiintójás és hozzáfértam a kipuhoz
igaz emelőn
Nekem elég volt csak a lökös fekete betétjét alulról megbontani, semmi egyebet nem bántottam annak kiakasztottam pár pattiintójás és hozzáfértam a kipuhoz
igaz emelőn
Shadin2024-09-13 16:48:17 // 37023
A 101 mm-es méret csak akkor játszik, ha a gyári keretet kiszedem, de az elég türhő szerintem. Ha ez így nem jó akkor ki kell venni mégis a gyári gyűrűt és egy rendes véget kell feltenni, de sztem az is 89-es lenne max. és nem feltűnő, hasonló mint a gyári.
Pl. egy ilyet ami nem csak egy sima lemez. Esetleg egy jó kamu karbont :-)
Vagy visszamegy a gyári dob, mert, ha ezeket a hangokat is elnyomom, mint amik hozzám beszélnek, akkor meg mi értelme? :-D
Pl. egy ilyet ami nem csak egy sima lemez. Esetleg egy jó kamu karbont :-)
Vagy visszamegy a gyári dob, mert, ha ezeket a hangokat is elnyomom, mint amik hozzám beszélnek, akkor meg mi értelme? :-D
Shadin2024-09-13 16:41:59 // 37022
Én vettem egy ilyet 57/89mm-es verzióban, elvileg csak fel kell neki dugni és az alsó burkolat levétele után alulról hozzá lehet férni a bilincshez. A gyári dísz belseje 95mm, a perem szűkebb, de a 89mm-es vég befér rajta elvileg. Vagy nem, mert 88.7mm a peremnél a nyílás, és akkor mégis le kell szedni a lököst :-(
SD2024-09-13 16:28:38 // 37021
Kiváncsivá tettél én is modellezem valahogy ezt a kipufogó hosszabbítást:)
https://i.pinimg.com/736x/71/a3/09/71a309250fcabc20c3788c4b9288acd2.jpg
Ez foglalkoztat hogy esetleg egy mini valami perforáció, meg egy kis tölcséres vég hogy ne exponálja hogy keskenyebb a belső cső:)
És megvan a klasszik racse car kidörrentő:)
Mert a sima tölcsér meg projektálná úgy a hangot hogy azonnal kiszedne a rendőr:D de ha van egy kis luggatás, kvázi mini dob?:)
https://i.pinimg.com/736x/71/a3/09/71a309250fcabc20c3788c4b9288acd2.jpg
Ez foglalkoztat hogy esetleg egy mini valami perforáció, meg egy kis tölcséres vég hogy ne exponálja hogy keskenyebb a belső cső:)
És megvan a klasszik racse car kidörrentő:)
Mert a sima tölcsér meg projektálná úgy a hangot hogy azonnal kiszedne a rendőr:D de ha van egy kis luggatás, kvázi mini dob?:)
Shadin2024-09-13 16:04:01 // 37020
Szabóék válaszolnak web-es bejelentkezésre is.
Shadin2024-09-13 16:03:14 // 37019
Megejtettem a tesztet az illesztett hosszabbítással, szignifikáns a különbség, kell valami cső a végére. Tettem fel videót a korábbi megosztásra.
SD2024-09-13 15:28:45 // 37018
fiat szabó ha nem szimpi a carnet, de egy telefont megereszthetsz még
a szomszéd szerelőm azt állítja amúgy nem is lenne kötelező márkaszervízbe gordani a gépsárkányt, csak megfelelő képesítéssel rendelkező szerelőhöz aki pecsételhet..
de persze próbálgassa aki akarja ha 10m egy új motor:D
a szomszéd szerelőm azt állítja amúgy nem is lenne kötelező márkaszervízbe gordani a gépsárkányt, csak megfelelő képesítéssel rendelkező szerelőhöz aki pecsételhet..
de persze próbálgassa aki akarja ha 10m egy új motor:D
Piritu - 1.000.0002024-09-13 15:15:46 // 37017
A győri (most Carnet) Rieglerhez járok már 2003-óta.
Eddig csak telefonon beszéltem velük, azzal mindig sikerült így más módszerrel még nem is próbálkoztam :-)
Eddig csak telefonon beszéltem velük, azzal mindig sikerült így más módszerrel még nem is próbálkoztam :-)
zsoltee832024-09-13 15:14:55 // 37016
Van rajtuk kívül olyan márkaszerviz, ahova érdemes fordulni?
SD2024-09-13 15:14:18 // 37015
ne is:)
nálam hagyhatod:))
nálam hagyhatod:))
zsoltee832024-09-13 15:03:18 // 37014
nem könyörgök senkinek, hogy pénzt hagyhassak nála. :)
SD2024-09-13 14:35:05 // 37013
próbáld meg felhívni őket:) én csak telefonon jelentkeztem be.
Shadin2024-09-13 14:07:25 // 37012
A Budaörsiek egyetlen egy online megkeresésre sem válaszoltak nekem.
Navi vásárlás, időszakos szerviz, sw. frissítés stb. különböző időpontokban, de semmi válasz.
Navi vásárlás, időszakos szerviz, sw. frissítés stb. különböző időpontokban, de semmi válasz.
zsoltee832024-09-13 13:27:24 // 37011
Carnethez hordja valaki az autót amíg garis? Biztos én vagyok szellemileg visszamaradott, beismerem. DE. Kaptam az autóhoz egy névjegykártyát, amin rajta van a munkafelvevő neve, emailcíme. írtam neki. 2 hete. 0 válasz. Kitöltöttem a Carnet oldalon a szervizbe bejelentkezős űrlapot. 3 hete. Semmi válasz. Kitöltöttem újra, a hét elején. 0 válasz. Értem én, hogy telefonálni is lehet, de én is vállalkozó vagyok. HA ír egy ügyfél messengeren, emailben, én azonnal válaszolok, főleg ha pénzt akar hagyni nálam. A Carnetnek ennyire jól megy, hogy éves szerviz bejelentkezésre 0 reakció? Tudom, hogy telefonálni is lehet, de akkor minek van a feleletválasztós, bejelentkező űrlap? Vagy lehet, hogy azért ghostolnak, mert gariban jeleztem az olajszenzor problémát? :D Azért kérdeztem a minap, mennyibe kerül a szenzor, mert az is megfordult a fejemben, hogy ha a márkaszerviz kutyába se vesz, akkor én meg elengedem a visszalévő pár hónap garit, aztán nem autózok emiatt 400km, meg rámegy az egész napom. Elviszem helyben szervizbe, megveszem a szenzort, aztán jónapot.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 13:25:50 // 37010
És megbízhatóbb. Látod, ennyi 😆
SD2024-09-13 12:52:08 // 37009
fújhatnál buborékot:D
én meg örülök hogy ma is rávettem magam a biciklizésre így a száraz garázskájában pihen a tiszta giulia:)))
jó reggel megúsztam az esőt, de délután, este?:D
Shadin2024-09-13 12:49:04 // 37008
Szakad az eső reggel óta, nem tudok próbálni :-)
SD2024-09-13 09:54:25 // 37007
Hát műnő is olcsóbb:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-13 09:00:42 // 37006
Látod, mégis lehet jo dolog a műhang :-)
SD2024-09-12 22:44:39 // 37005
Nekem az a baj ami ma teszik az a holnapi légnyomáson nem:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-12 20:50:23 // 37004
Megoldható fülre, a Te füledhez 😄 Szerencse is kell hozzá és kísérletezés. Hangfalat is sokan építenek fülre, és elégedettek vele.
SD2024-09-12 19:08:28 // 37003
Tök jó:D végig görgettem, jó lesz aza gyári inkább:D
1. ezt vlaaki megírta
2. ezt valaki évekig tanulta
3. éveket kísérletezett vele..
ha ennek a 90%-át, de ha csak a 70-et... 2x 30km autózás után backprocessben megoldom fülre, akkor most én vagyok a hülye?:D
1. ezt vlaaki megírta
2. ezt valaki évekig tanulta
3. éveket kísérletezett vele..
ha ennek a 90%-át, de ha csak a 70-et... 2x 30km autózás után backprocessben megoldom fülre, akkor most én vagyok a hülye?:D
SD2024-09-12 19:05:42 // 37002
Én azt nem todom hogy egy ilyen gyengébb szerkezetű cső nem inkább berezonál ugyan úgy azon a frekin ami kivágódik a kipuból, ezért csak részben csillapít?
de meg kéne próbálni hogy egy felvételen ugyan azon stream-ben lehúzni a végéről és megmérni mi a különbség
amúgy nekem is azt a bubogó frekit ami sztem ilyen 10-20hz tartományban lehet nem is veszi fel a mikrofon.. mert azt a kaszni apró torzulásaiból adódó testhang hullámok keltik a belső térben..
erre jó az a csü:)
de meg kéne próbálni hogy egy felvételen ugyan azon stream-ben lehúzni a végéről és megmérni mi a különbség
amúgy nekem is azt a bubogó frekit ami sztem ilyen 10-20hz tartományban lehet nem is veszi fel a mikrofon.. mert azt a kaszni apró torzulásaiból adódó testhang hullámok keltik a belső térben..
erre jó az a csü:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-12 18:33:52 // 37001
Annak "shell noise" problémája lesz. Tényleg ennyire féltek a kipufogósoktól? Már rég csináltattam volna két sliccelt toldót amit bele lehet nyomni a cső végébe. A Shadin féle kísérlet nekem tetszik, a különböző csőhosszakkal szépen be lehet játszani a tartományt ahol pont jó. Aztán csak csináltatnék megfelelő szögben megvágott toldót amit pár centit lehet ki be tologatni, hogy a végső csőhossz meglegyen. Aztán ha minden a helyén, fel lehet pöttyinteni. Ha még továbbra is van búgó hang, be kell mérni a frekit és építeni egy Helmholtz rezonátort (á'lá sörösüveg). XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-12 18:28:46 // 37000
Hát oké....
Akkor tessék, az end correction résznél találsz olyasmit ami ide kell, ha nagyon elméletezni akarsz XDDD
Akkor tessék, az end correction résznél találsz olyasmit ami ide kell, ha nagyon elméletezni akarsz XDDD
SD2024-09-12 17:59:59 // 36999
levágok otthon két 50ft-os sörösdobozt:D
Bár az lehet nem fékezi meg:D
Bár az lehet nem fékezi meg:D
SD2024-09-12 17:58:57 // 36998
Én úgy elméleti fizikuskodom:)
Jönnek a lökéshullámok a motor felől, kb. mint az optikai kábelben a fény, pattog.
A dobnál mindenképp abszorbeálódik, ezért a dob után lévő cső kimeneti nyílásánál,
180 fok irányban elindul (ez valóban minél hosszabb annyival iránítottabb már), ha kilépésnél közeli alkatrészt talál, esetleg saját frekvenciával akkor erős doboz hangot produkál a kaszniban, ez egy ideig, és egyétől függően lehet wow, de fárasztó is.
A kipufogó vég lökösön kívül vezetése azért tűnik jó megoldásnak mert így nem tudja berázni a kasznit, csak a gumi tartókon keresztül illetve amit maga a dob és a cső rezgése kelt.
Jönnek a lökéshullámok a motor felől, kb. mint az optikai kábelben a fény, pattog.
A dobnál mindenképp abszorbeálódik, ezért a dob után lévő cső kimeneti nyílásánál,
180 fok irányban elindul (ez valóban minél hosszabb annyival iránítottabb már), ha kilépésnél közeli alkatrészt talál, esetleg saját frekvenciával akkor erős doboz hangot produkál a kaszniban, ez egy ideig, és egyétől függően lehet wow, de fárasztó is.
A kipufogó vég lökösön kívül vezetése azért tűnik jó megoldásnak mert így nem tudja berázni a kasznit, csak a gumi tartókon keresztül illetve amit maga a dob és a cső rezgése kelt.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-12 17:23:22 // 36997
Ha a vége felé vastagodik a cső, az hangosít. Hogy mennyit, az teljesen kísérleti dolog, de tapasztalat. Igaz még Waresz érából, de akkor volt leghalkabb ha állandó keresztmetszeten és hosszan jött a gáz a végdobból.
G-MANN🍀2024-09-12 17:17:31 // 36996
zsoltee832024-09-12 16:45:52 // 36995
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget!
Shadin2024-09-12 16:11:58 // 36994
A holnap reggeli indítás 90 mp-ét még felveszem.
Shadin2024-09-12 15:59:38 // 36993
Valóban :-) Ha levágja valaki a gyári végét, akkor lehet akár verbális tuning is belőle :-)
A bajom az, hogy nem akarok kilógatni egy am. brutál véget aminek más a szöge.
Olyasmi felé hajlok, hogy egy ilyesmi véget teszek rá a gyári kamugyűrűn belülre a megfelelő letörésre korrigálva.
A bajom az, hogy nem akarok kilógatni egy am. brutál véget aminek más a szöge.
Olyasmi felé hajlok, hogy egy ilyesmi véget teszek rá a gyári kamugyűrűn belülre a megfelelő letörésre korrigálva.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.