Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN2019-08-20 19:47:08 // 10506
Csomagrögzítő csomag, plusz 65eFt

Rögzítő fülek
Csomagrögzítő háló, dupla zsebes
Plusz akasztó

Eddig mindegyik autómban kértem, nekem bejött. :-)
Piritu2019-08-20 19:24:34 // 10505
Ma körbejártam a képernyőtükrözés + másik teló kihangosítás kérdést.
Nem működik :-)
Mindenképp a rádugott telefonon akar telefonálni, még akkor is ha nincs benne kártya.

Másik. A Waze és a Google utasításait is "elvágja". Annyit hallasz hogy "200m múlva" és a többit nem. Ez mi a fittyfenétől lehet? Tapasztaltatok más ilyet?

A hangutasításos címkeresés tényleg működik :-)
Ha a gugli van a képernyőt és az navigál, de megy a Waze is, akkor bemondja a trafit a Waze :-)
R33Z2019-08-20 17:22:09 // 10504
Miskolc oda-vissza, "N"ői mode. Az érzés utasként is megfizethetetlen, bezzeg a fogyasztás 🍀

farki2019-08-19 22:45:38 // 10503
Akkor most van 100Km/h guthabened! 😁😁
Még jól jön az valamikor...🤓🤓
Piritu2019-08-19 22:04:59 // 10502
Ausztriában készült egy trafipax fotó amin Júlia rajta van :-)
Piritu2019-08-19 22:03:14 // 10501
Azt mondták hogy utólag is meg lehet rendelni cikkszám alapján.
Jó lenne tudni hogy hogyan néz ki.
R33Z2019-08-19 22:00:06 // 10500
Olyan kis kellemeset autoztam ma egy RS5 es egy Cayman tarsasagaban :) Az Audis jo fej volt, amikor egymas mellett mentunk elismeroen atintett. Nem is gondoltam, hogy a Cayman ilyen kis vadoc hangos gep. A vegen az M3 bevezeton egymas mellett a harom kocsi eleg jol nezhezetett ki.

Augusztus 20. margojara:
Sporter2019-08-19 21:48:14 // 10499
Ha nincs benne az un. csomagrogzito csomag, akkor nincs.
Piritu2019-08-19 21:46:55 // 10498
A csomagtartómban nincsenek rögzítő fülek amihez a hálót kapcsolni lehetne.
Van ilyen valakinek? Ha igen hol vannak?
Piritu2019-08-19 21:45:46 // 10497
Észrevettem egy érdekeset az automata lámpafelkapcsolóval kapcsolatban.
Ha bemegyek egy alagútba felkapcsolja a lámpát - ez eddig az elvárt - és az Android Autoval csatlakoztatott telefon navigációs felületét is éjszakai színekre kapcsolja. Az alagútból kiérve visszaáll a nappalira...
tdemeter2019-08-19 21:29:24 // 10496
Én a julcsival még nem akadtam fel sehol, ott sem ahol a 159-el rendszeresen. Pedig nekem nem ti volt
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-19 11:01:54 // 10494
A Ti-nek én megpróbáltam megmérni, sehogy nem jött össze a névleges 106mm :-) A haspáncél középen nincs 10 centire valójában, de lehet hogy új korában megvolt a 106mm. Hogy azon a 6mm-en mi múlik, felhasználás függő. Egyébként viszonylag jól használható, pláne amíg főbb utakon közlekedsz. Sőt, addig meglepően komfortos tud lenni. Vicces volt, hogy Csengerbe leszaladtunk, és após panaszkodott (cx-3), hogy milyen vacak lett az út Mátészalka után. Így szemre láttam, hogy foltosabb mint rég, de nem döcögtünk, komfortban nem tűnt föl. Nem kell végletekben gondolkodni (szántóföld?) :-), én tudom, hogy nekem, nekünk ennél lényegesen több hasmagasság kell. Szeretünk eljutni érdekes helyekre, és ennek sokszor része a nyolcadrendű útmaradványon való autózás. Tele csomagtartóval, tele utastérrel. Persze, nem ez a felhasználás nagy része, túl lehet élni ezzel is, de azért elszidtam a nénikéjét (is) amikor 20-szal gurulva csak felhasalt egy amúgy gyönyörű bakonyi útszakaszon. Aztán hazafelé Veszprém környékén már a főúton (és át a városon is) átvágytam az előttem guruló Macan-ba. Hogy ott mekkora szar utak vannak...Soha sehol semmilyen úton nem akarták a gödrök így kiszedni alólam a futóművet eddig. Ott inkább Stelvioban ültem volna. Lassan mentünk, megoldottuk.
Ettől függetlenül never again. Tudom milyen fellélegzés átülni a másikba és csak simán bárhol autózni anélkül, hogy hogy az útra ragadt tekintettel, összeszorított hátsóval próbálom az út fázisterén megkeresni a bejárható trajektóriát :-DD
A sima Giulia kb 13cm ha jól emlékszem, a Veloce ennél 2.5cm-rel magasabb, bár abból sem minden évjárat, nem tudtam eligazodni ebben. Nekem majd egyszer egy ilyen magasabb Veloce kell. Vagy feladom az elveimet, becsukom a szemem és Stelvio. Úgyis benne ülök, nem kívül nézegetem... Bár nagyon szeretem nézegetni a szép autóimat :-) De hogy fogunk a Transzfogarason sátorozni egyébként? :-D Az egyik autónak messze van, sok volna (pláne fék ügyileg), a másik meg nem tud letérni a főútról :-)
ALFA1592019-08-19 08:13:33 // 10492
Giulia hasmagassága nálam 11cm körül.Ahol a 159 leért ott ez most még elkúszik.Magasabb a qv mint a 159ti.
farki2019-08-19 00:23:09 // 10491
Egy formás, nem elnagyolt, nem egy überdimenzionált, bumfordi kasztni...
Csak ez az apróság hibádzik!😂😂
Giuntini2019-08-18 23:54:46 // 10490
Egy off kép....
A Mergánál is szeretnek lopni. Alfa felnik, competizione rosso fényezés. Mi kell ennél több...
Liquid2019-08-18 23:41:24 // 10489
Szerintem teljesen jól használható a TI a mindennapokban is, persze szántóföldre járni nem való.. :)
Viszont ha tényleg 6mm-rel van lejjebb a QV, akkor az már valóban komprommiszumos lehet, olyan mint a TI 225/50R17-tel.
Messziről nézve nem sok a 6mm, de saját tapasztalatom szerint is a használhatóság múlik rajta. Mennyi a "sima" Giulia?
G-MANN2019-08-18 22:16:06 // 10488
Itt is egy piros, csak az előtető árnyékában 😂:-):-)

Gyönyörű a piros szín!
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-18 22:12:12 // 10487
A QV hasmagassága kb 100mm. A 159 2.4Ti 106mm. Átérzem :-) Egy bakonyi körúton voltunk, kétszer ért le a műanyag haspáncél csak, de nem jó érzés így autózni. Nekem daily driver ezzel a magassággal, mindent megoldott eddig, szeretem is, de a következő autóm 150+ - os lesz :-) Az öreg autóm 165mm, azzal pár hete vidáman mentem a hegyoldalon fel-le a Bihar hegységben. Élveztem, kell a hasmagasság. :-)
Piritu2019-08-18 21:38:19 // 10486
:-)
Mire odaértem már volt benne ezer. Nagyon lájtosan 7,6-os átlaggal futottuk meg a teljes távot oda-vissza.
Csabi2019-08-18 21:34:42 // 10485
Ismerős, nem a Großglockner árnyékában ?
Az első pár kilométereken kímélni illene... :)
Piritu2019-08-18 21:15:47 // 10484
Bejárattuk Júliát :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-18 14:24:55 // 10483
Ohh vannak epoxi gyurmák is... tökéletes lesz...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-18 14:12:54 // 10482
Lekrtam az első rendszám keretet kétoldalival szépen felfexik az ívre viszont maradt két csodaszép lyuk a lökös rácson... gumigittet kell szerezni az szépen betömíti
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-18 14:10:04 // 10481
Na jah már a 159ti-vel is állandóan bűvészkedni kellett hát akkor még a QV-vel... ezért jó a Stelvio... Bulgáriában a bundeszen volt olyan szakasz ahol repült párszor és nem volt messze az alja :)))
R33Z2019-08-18 10:27:09 // 10480
QV, mint daily driver...
A heten befogtam napi hasznalatra a gepet, tapasztalatok:
XIV. Szuglo utca felol Angol utca elso fekvorendor, leert az alja, de ugy rendesen...
XIX. Kisfaludy utcaban (Ulloi sarok) probaltam felparkolni egy artalmatlannak tuno lankasan magasitott parkolohelyre. A kocsi felakadt. Vicces volt, a merevsege miatt egyik hatsokerek a levegoben forgott. Ugy tudtam lejonni, hogy az elso lokos alja leert.
Arkad parkolo lefele Kerepesi utra, leert az eleje...
XVI. Hosok fasora, eloztem egy balfaszt, egy utborda eppen akkor dobta meg a hatuljat, amikor raengedte a 600Nm-t, check torque vectoring hibakod...

Szoval inkabb nem, legszivesebben a sarokig is ezzel mennek, de sajnalom napi hasznalatban. A 2.0 elmegy mindenhol, Qval viszont nagyon meg kell gondolni mindent. Szerencsere nem lett baj, egy-ket kisebb karc lett csak az aljan, a lokoson egy csunyabb, diffit pedig ujrainditas megoldotta. Ennyit a hibakodokrol amit ugy szeretnek felfujni, mindennek oka van, altalaban felhasznalo altal. Szoval nem Ferrari, de azert kompromisszumos hetkoznapra. A 2018 evjaratnak lehet nem veletlen voltak hosszabb rugoi.

esvé2019-08-17 23:51:32 // 10479
srácok,
mostanában elég sok autópályán vannak útfelújítások, forgalom elterelések. Nagyon vigyázzatok ezeknél a helyeknél, legfőképpen ahol sávelhúzás vagy a szembejövő oldalra sávelterelés van.
Egyik este egy ilyen terelésnél az M1-n két autóval előttem egy német rendszámú MiniMorris a terelés kezdetekor, amikor a sávot átviszik a szembejövő oldalra, nyomott egy satuféket. Megállt nézelődni. Nem lassított, hanem megállt. Éppenhogy jobbra el tudtuk kerülni, persze már a terelő bolyákon átvágva, baromi nagy szerencsével hogy nem jött a külső sávban senki.
Az a jó, hogy talán háromszor is jelezve van, mikor jön a terelés.

Szóval a tereléseknél az átlagosnál is jobban figyeljetek, hagyjatok nagyobb követési távolságot és legyenek melegek a fékek:)
tdemeter2019-08-16 20:15:41 // 10478
Feltettem a nagy kérdést a linkelt fórumon és tök sokan válaszoltak. Azt írják, hogy tök normális ez és ne aggódjak miatta.
Másoknak tök más márkáknál is ugyanilyen.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 17:48:20 // 10477
nem tudom, nem voltam ott szerintem nem nagy durrantás kiszedni a helyéről... 2 óra volt kb
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 17:47:08 // 10476
próbáljátok ki egyszer nem prémiummal lehet az a baj én sosem töltök bele azt :)))
tdemeter2019-08-16 15:31:07 // 10475
Ahogyan mások is írják, az első 200 méteren csinálja nekem is...
Prémium detto itt is
R33Z2019-08-16 15:05:52 // 10474
Éppen a héten csinálta a 2.0, de betudtam annak, hogy előtte kb. 1 hétig be sem indítottuk.
Egyszer fordult csak elő, következő nap már nem rángatott.
Benzin biztosan nem probléma, mert prémiumot használok mindkét Giu-ba.
zgi5212019-08-16 13:20:32 // 10472
nagyon szét kellett bombázni a műszarfalat, vagy Luigi viszonylagosan plug ang play -re tervezte? :) minta anno a fejegységeket pl..
zgi5212019-08-16 13:15:36 // 10471
3 fokozata van az érzékenységnek egyébként..
esvé2019-08-16 12:22:20 // 10470
nekem sem volt még ilyen
tdemeter2019-08-16 11:54:02 // 10468
Újabban azt veszem észre, hogy julcsa hidegen, az elinduláskor rángat néhányat. Ha finoman indulok vele akkor is. Aztán pár gyorsítás és kanyar után már semmi ilyen nincs.

Valaki tapasztalt ilyet már?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 11:34:53 // 10467
ne keresd nem lehet kikapcsolni sötétedés után ... ráadásul annyira érzékeny, hogy én még be sem kapcsolnám amikor már feltolja a pilácsot
Piritu2019-08-16 10:25:31 // 10466
Hmmm...
Ma délelőtt se találtam a menüpontot...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-16 08:26:38 // 10465
hát jah mindenki magából indul ki, ne egyél annyi krumplit, mert nem nősz tőle :DDD Én konkrétan az esti határátkelésre gondoltam akár mikor csak gyújtáson van az autó, mert várni kell órákat de világítás nélkül nem lehet megoldani :PPP
esvé2019-08-15 23:45:57 // 10464
Nemrég vasúti átjáróban szerettem volna megkönyörülni a szemben álló autóson...lekapcsoltam, de már adta is rá DRL-t
Nem tudom melyikkel égettem jobban a retináját?;) ott hasznos lett volna ha le tudom kapcsolni...
RomeoOne2019-08-15 21:42:55 // 10463
Persze, persze. Megvetted a telekjárót, hogy éjszaka ki tudj menni a határba krumplit lopni, erre nem lehet lekapcsolni a lámpát... Pech!

:DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-15 21:27:44 // 10462
Mondjuk basztatom a garázsban gyújtásnál...
Piritu2019-08-15 21:27:02 // 10461
Kipróbáltam, belevilágítottam a szenzorba, akkor se jött vissza a menü...
Piritu2019-08-15 21:16:02 // 10460
Kipróbáltam, kiszállok az autóból, becsukom és tadáám :-DD
Mondjuk tényleg érdekes hogy miért tűnik el a menüpont.
Piritu2019-08-15 21:14:46 // 10459
Miért akarod éjjel kikapcsolni? Lopakodó üzemmód? :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-15 21:08:58 // 10458
Próbáld meg este kikapcsolni... szólj ha sikerült
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.