Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-09-17 18:15:55 // 37092
A zár sem állítható az ajtón.
A zárnyelvet megpróbáltam kalapálni ill elforgatni egy csavarhúzóval, de nem engedett és nem mertem tovább erőszakolni :-(
SD2024-09-17 17:13:54 // 37091
De mi a baj, lóg az ajtó?
Fogod megemeled, 20cm-re kinyitva míg jó nem lesz kb. A szervízben is így csinálnák meg.
Opció kettő a zsanéroknál lehet elől állítási lehetőség, de én csak a rángatós módot láttam addig.
De nehogy letört:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-17 14:28:39 // 37090
Igen! Szerintem a zár pozíciója állítható az ajtóban.
Kazes☻2024-09-17 14:25:52 // 37089
A képeket nézve, van körülötte három ponthegesztési nyom, tehát eléggé rögzítve van... de ettől még lehet, hogy lenne némi játéka és csak a festék, ill. a túl szoros helyzetben tartás állja az utadat, ugyanakkor az is lehet, hogy fixre van hegesztve (ha már kalapácsolásra sem mozdult) és a záron és/vagy az ajtón lehet/kell állítani.
SD2024-09-17 13:21:02 // 37088
Hehe kisorolt előlem a porsche:D
Nem voltam egyáltalán offenzív:D
De biztos megilyedt:D A sport auspufftól:D

Amúgy 140 felett elhagyja a hangját akkor lesz szerintem akkora a nyomás a kis tölcsérben hogy már kifele távozik a leszakadó áramlattal a hang lökéshullám.

A városi mormolás továbbra is kicsit tudning gófos:D
De ha kap csüvet:)))
Shadin2024-09-17 13:04:53 // 37087
Valaki erősítse, vagy cáfolja meg lsz.,
hogy az ajtózsanér nem állítható a Giulia-n :-(





Nyilván faxság, mert kellene annak mozognia,
de kalapáccsal sem mozdult el az anya :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-17 11:40:21 // 37086
Lehet. Az tuti, hogy az autóm gyári fékbetét anyaga más mint a korábbi évjáratokon, de nem találtam egyelőre semmi pontosabbat.
RomeoOne2024-09-17 11:10:53 // 37085
Erről a rézről eddig még csak az USA-val kapcsolatban hallottam. Az EU-ban is így van?
link
Shadin2024-09-17 11:03:31 // 37084
Kiváncsi leszek az eredményre.
Shadin2024-09-17 11:01:15 // 37083
Szűken illesztem a tágítóval :-)
A Remus külső átmérője 57mm, arra passzintom a rozsdamentes csövet aminek a végét gérbe vágom kb. abban a hosszban ahogy a gyári volt, az ~10cm.
Szerintem ha jól csinálom akkor nem kell bilincs, max teszek kis cementes ragasztót az illesztésbe, de elhagyni nem fogom sehogy se. 35° a gér.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-17 10:13:04 // 37082
Rotinger T1 mart tárcsát fogok kipróbálni. Sosem voltam rajongója ezeknek a fúrt mart izéknek, de egy rövid levélváltásom volt a Tarox emberével. A Tarox Zero-ról kérdezgettem, és finoman visszakérdezett, hogy figyelembevéve hogy megégett a tárcsa, nem gondolkozok e mart vagy fúrt megoldáson, ami segít a fékbetéteknek pl hegyi autózáskor? A fúrtat én nem komálom, az nagyon megbontja az anyag integritását. Igen, a marás is, de jobban kihőkezelhetőek a belső feszültségek, ez saját alkatrészgyártási tapasztalat. Szóval a mart verziónak találtam több pozitívumát. Meglátjuk.

A betétek megint érdekes sztori. Semmilyen gyártói jelölés nincs rajta, csak az Alfa Romeo felirat. A betét anyaga viszont más mint ami most az autón van. A mostani GA 900x, ez pedig GA8135. Az ITT Inc. gyártja az anyagot olaszországban, nagyjából mindegy ki viszi fel a hordozó vasra. Sajnos a mostani adatlapját nem találom, de arra rájöttem, hogy 2021-ben környezetvédelmi szigorítás volt, és lecsökkentették a réz tartalmat a fékbetétekben max 5%-ra (2025-től 0.5%). A rezet, ami a hőátadást segíti..
Az akciós fékbetét amit vettem, viszont 2018-as, 10-30% közti réz tartalommal. Gondolom ettől akciós, új autóba nem építhető már. Nekem meg lehet hogy kapóra jön, egyelőre örülök neki nagyon. Hátha a jobb hőelvezetésű fékbetét a jobb hőelvezetésű tárcsával egy jó kombó lesz.
SD2024-09-16 23:46:39 // 37081
Vagy fel slicceled, bilincs és gérbe vágod?
SD2024-09-16 20:52:39 // 37080
a passzdarab mit jelent? Csőtágítóval megmókolod?
Nem lenne jobb a a vége szélesebb lenne mint a cső?
SD2024-09-16 20:51:52 // 37079
Na pont nekem is 30k van benne és a Stelviót én is kihagytam mert úgy voltam vele hogy jó lenne még egy évet menne ez a fékbetét:D
Shadin2024-09-16 20:49:57 // 37078
Végül Rotinger lesz a tárcsa?
A betétek márkája ismert?
Shadin2024-09-16 20:46:25 // 37077
Meghosszabbítom a csövet, csinálok egy passzdarabot az elején tokkal, a végére egy 35°-os lecsapást. Fullgyári.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 19:27:51 // 37076
Kiwi leszek 😄
Én meg a féktárcsákat várom, remélem a héten itt lesznek. Ez már betárazva:

Sok kedvem nincs hozzá.. De a lekotlott fékemhez sem, nagyon utálom már ahogy rezeg.
És már túl sok helyre nem mentem el a rossz fék miatt, lemaradtam egy Transzfogaras túráról is. Nem mertem elindulni a 30e km-es autómmal. :-( #bekaphatjaazalfaromeo
SD2024-09-16 19:23:34 // 37075
Na akkor mi a terv? Én még agyalok hogy ez a spray flankonból ideiglenesen annyi meló mint megcsinálni rendesen:D

Mi a szitu?
Shadin2024-09-16 18:11:13 // 37074
Szerdára itt a cső meg a tágító, gyártok egy szűk illesztést meg a végére egy jó gért és uccu neki :-D
SD2024-09-16 17:40:53 // 37073
amikor azt a kanyart sodrósan vettem az még nem garivesztés ugye?:D
SD2024-09-16 17:40:26 // 37072
Na ez vagány:) Meg vagyunk figyelve jó értelemben:))))
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 16:43:00 // 37071
A videók alapján nekem is a Remus tetszett legjobban, egyszer meghallgatom majd élőben :-)
Shadin2024-09-16 16:16:48 // 37070
Remus a hosszabbítással pont azt a pici pluszt adja amit hiányoltam belőle, nagyon nem egy erősködő sportdob.
Shadin2024-09-16 16:07:16 // 37069
Hát én amíg jön Aliról a cucc, addig rendeltem egy 55-ös tágítót, meg 60 cm d57-es rozsdamentes csövet :-)
Marad belőle :-)
Rohodi Mihály2024-09-16 15:45:56 // 37068
Szia Zsolt, nem csoda történt, olvassuk a fórumot :-) még ha sajna ritkán is.
Ha ilyen hibát látunk (látok), külön rászólok a kollégákra, hogy mi történhetett? Illetve próbálok segíteni, ha tudok róla, hogy hibáztunk valamiben.
Az érdeklődő formod 08.25 18:57-kor landolt nálunk, munkafelvevőnk másnap, 08.26-án reggel 08:47-kor hívott a ...7938 végű számról, a megadott számodon (...554), de nem ért el, mivel nem vetted fel.
Hibázott, sajnos nem hívott még több alkalommal, ezért elnézést kérek, a nevében is.
(Azt, hogy a veszprémi kollégák megkapták-e a formod, nem tudom, csak láttam, hogy oda is tudtál volna menni a form szerint.)
Az, hogy mikor tudunk valakit fogadni, nem csak annak a függvénye, hogy "tele vagyunk-e melóval", hanem az adott munka sajátosságától is függ, illetve a fenti hibát orvosolandó igyekszünk mihamarabb fogadni az autód.
Alfás üdvözlettel
Rohodi Mihály
SD2024-09-16 14:28:09 // 37067
Én azt vettem észre hogy hidegen sokkal életszerűbb a motor fordulatszám vesztése.
Igaz hidegen nem szokta rúgdosni az ember de szinte már már autó szerű:D

Itt ugye az volt a feladata hogy meg nem elolvadt műanyagcsővel hangot teszteljek, de nézd meg ugyan az az autó hogy veszi a fordulatot:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 14:08:53 // 37066
Szerintem nincs fake sound, néztem több videót, de egyelőre nem én leszek aki bevásárol egy ilyen hátsó dobot XD Én azért hiszek még a gyári tervezésben, biztos volt abban munkaóra, hogy Maseratihoz méltó legyen valamennyire (szerintem így se XD), mégis megfeleljen minden előírásnak, igénynek.
Néha megkísért a dolog, hogy kéne sportosabb hang, aztán megnézek egy tonna videót, végigfülelem, és egyik se tetszik. És ennek alapvető oka, hogy ez egy modern motor, sosem fog rendesen szólni. Rárúgsz a gázra, elnyávogja magát, és fél óra mire visszatalál alapjáratra. Automata váltó, gpf, kibocsájtási normák.. Ha van bármi amit nem szeretek az autómban, akkor az pont ez. Rémes. Az összes sportkipufogó videón pedig a másik számomra fülgyilkos dolog ahllható, az a gyorsra hangolt hagyományos automata és a lassan fordulatot vesztő motor koprodukciója: dünnyög, purrog, dünnyög. XDD
SD2024-09-16 13:08:45 // 37065
Itt két dolgot hallok ebből, biztos hogy van benne elektronikus hormonfokozó, ez nem csak a motor hangja vagy akkor csapágyas:D

A SUV-val csapatás hát... ez ugyan ez a 2.0 GME motor?

Na most a durrogó váltások, én nekem mos supersprinttel is csak egyszer egyszer sikerül úgy váltani... most akkor ez a fékezett habzású szoftver miatt van?
SD2024-09-16 12:49:31 // 37064
ezt a mai napig nem értem hogy utána tervezték át az autóban a szék helyét amikor már le volt adva kínába a rendelés a szőnyegre?:D vagy hogy sikerült rövidebrre?:D

amúgy lehet méretre gyártatni patentos szőnyeget sztem..

én végül a gumi szőnyegre tettem le a voksot, ez bődületes mennyiségű szemtéttől óvja meg a gyári kárpitot.. ez nekem nagoyn bejött:)

még úgy is hogy a Q4-hez valót vettem mart az olcsóbb volt:D:D:D, és a Q4 osztóműve miatt van az anyós lábtérnél egy beharapás benne, de nem zavaró
attila_l2024-09-16 10:06:31 // 37063
Ha esetleg valakit zavar a tökéletlen gyári szőnyeg és esetleg nézte ezt, gondolván most eljött a megváltás, el kell, hogy szomorítsam. Kicsivel jobb mint a gyári (utóbbival ellentétben, ez néhol túl nagy), de távolról sem az igazi.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-16 10:02:38 // 37062
Gondolom a csőhossz az értelme, lehet hatása a hangra, és az hogy egy Maserati mégis négy kidörgős legyen már. :-) Egyébként szerintem így videó alapján ez egy jó megoldás.
Érdekes élmény nézni ezt a videót amúgy is, a 40 millás alap Grecale olyan ismerős valahonnan, csak csúnyább belül XDD
SD2024-09-15 16:47:03 // 37061
Ahha abarth tuningos Giuliák készülnek:D
SD2024-09-15 16:46:22 // 37060
Ma vettem klíma tisztító spray-t a flakonja miatt h majd szétvágom, meg 40-60mm fém bilincset hogy forgalomban is kipróbálhassam:D

Igaz ennyiért már aliról kipu véget is vehettem volna:D
De este lehet elmegyek egy körre a műanyag tuninggal:D

A kipufogó tuning, tuningja:D
RomeoOne2024-09-15 15:39:40 // 37059
A Q dobjából 4 cső jön ki. Ez nem az. Nem is igazán értem, hogy ennek így mi értelme, ez ilyen kamu 4 csőnek tűnik, mint anno pl. a Brera-n.
G-MANN🍀2024-09-15 11:41:07 // 37056
Feleségem Abarth 595-je után nekem tetszik ez a verzió, persze, ha a belső cső pereme is kidolgozott 😁
Shadin2024-09-15 10:49:28 // 37055
Egy bolond százat csinál :-D

Kezdem megszokni a látványt :-)

SD2024-09-14 15:08:37 // 37054
a 75 vs 67Hz az ahogy ejti a fordulatot mire kiszállok, beszeállok de dB az sok..

gyak belül a kaszniban olyan mintha ott állnál a kipu mögött:D
SD2024-09-14 15:07:39 // 37053
75Hz -43dB back seat with end tube
65Hz -25dB back seat without end tube

elkéne ezt küldeni a Supersprint-nek is hátha adnak kedvezményes véget:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-14 14:22:25 // 37051
Spectroid a neve, egész hasznos. Nyilván a mobil mikrofonja messze áll a jótól, azért úgy is használható.
SD2024-09-14 14:18:30 // 37050
Amúgy szerintem az a lépcsős lefolyó csatlakozó konyhai cucc rá is menne:D
Rövid uti tesztet is lehetne vele csinálni csak 1db. van:D
SD2024-09-14 14:17:21 // 37049
talán a leginkább referencia értékű az 1-3k és a back seat.. honnan kell találni ilyen hang spektrum app-ot?:)
SD2024-09-14 14:09:23 // 37048
Na ezzel megküzdöttem:)

Van különbség de most a hangszórón hangnyomáss már már clip-be hajlóan...
Füllel viszont varacskosabb cső nélkül..

Persze nyilván ha nem szűkíteném le, akkor jobb lenne.
Szerintem a fő baj hogy a gyári vég befele visszahajlik, azt tépi a huzat..

T1A: 0:33
T2B: 1:27
T2A: 2:19
T2B: 3:51
T3A: 2:30
T3B: 3:36
T4 bonus:)

0:05 Cold start
0:28 Radio off
0:33 Back seat, exhaust extender tube ON
1:03 Where are the fuckn kexs, where are the keys aaaaa, where is it where where!!!!!
1:21 Key is back! Meow
1:27Back seat, exhaust extender tube OFF

Extender tubes precisely built back:)

2:05 Second start, radio off
2:19 Back seat, exhaust extender tube ON REVS
2:30 Dash, 1k-3k tube ON

Extender tubes dismounted:) And throw them away:D

3:36 Dash, 1k-3k tube OFF
3:51 Back seat, exhaust extender tube OFF REVS
SD2024-09-14 13:09:44 // 37047
Precízen lemérjük a méretet, majd találunk egy bármilyen csövet és KITÁGÍTJUK!! :D

SD2024-09-14 13:07:25 // 37046
PVC kipufogó tuning: 1.0

WarbiRunner (Gyuri)2024-09-14 12:43:35 // 37045
A freki mérést azért szúrtam be, onnan látszik hogy a csőhossz elhangolja 3Hz-el. Biztos nem atom pontos, de arra utal, hogy a 40Hz körüli rezonancia a rezonátor és a csővég interakciójának az eredménye.
Shadin2024-09-14 12:12:42 // 37044
Valóban fejhallgatón átjön a különbség. Élőben még inkább hallani.
SD2024-09-14 11:38:49 // 37043
Ob+:D
Jabocsánat:)

Amúgy pont a Maserati Ghibli 2.0 hibrid kipufját néztem az is gyarilag 4 csövű, ugyan az a padlólemez, ugyan az a motor… szóval azt mondanamám a Giu-ra PnP kéne legyen:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.