Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2019-04-18 10:08:54 // 9258
Az igen :-) Vigyazzatok egymásra :-D Gratula!
esvé2019-04-18 06:56:23 // 9257
piece of art..gratulálok hozzá:)
zgi5212019-04-18 05:40:22 // 9256
Gratula Zoli! egész jók az illesztési hézagok és rsz. is kivételesen szépen került fel az első lökösre! Aztán prémiumot tankolni ám, hogy jól fusson ez a paripa! :)
RomeoOne2019-04-17 23:34:47 // 9255
Akkor már a tied is olyan, hogy D-ben is nyit a szelep. Zsír.
R33Z2019-04-17 23:12:38 // 9254
Race mode aktivalas es a kapcsolo is megvaltozott tavaly ota :) szerintem lesz majd 1-2 tulajnal vinnyogas. Azt gondoltam R le van tiltva. Aztan kesobb rajottem, h nem eleg tovabbtekerni, ott is kell tartani 2-3 mp-ig csak akkor aktivalodik. Es erzesre a futomu kemenysegenel is nagyobb kulonbseg van, mint a tesztauton. D-ben a nullason lerazta a vesemet, atraktam soft mode-ba es tokeletesen kisimitotta a keresztbordakat. Illetve meg a kipuffon is tuti van valtozas, mashogy szol, de szerencsere nem lett halkabb. N-ben halk, D-ben viszont nyitnak a plusz pillangok kb. 3000 korul, onnan mar durrog reszterhelesen is. Szoval tenyleg alom, egy gepcsoda.
R33Z2019-04-17 22:45:34 // 9253
Koszonom mindenkinek!

@RomeoOne
Egyedi rendszam: 112.450,- szerencsenkre a "Q" nincs forgalomban, de egyedileg kikerheto, eleg sok a szabad kombo.
Ez az alap feknyereg es igen, piros felirattal. A felirat reszet nem lehet valsztani. Nagyon kis diszkret izleses dolog igy.
Kazes☻2019-04-17 22:03:47 // 9252
Hű, de szép... grat! Sok boldog km-t kívánok vele! :)
ALFA1592019-04-17 21:50:18 // 9251
Gratula! :-)))
RomeoOne2019-04-17 21:13:41 // 9250
Ahh, végre! Gyönyörű! Vidd fel az adatlapodra is, ha lesz időd :) Jól látom, hogy a fekete féknyergen piros az írás? Az alapból ilyen vagy annak a színét is lehet kérni?
Ja, meg ha nem titok, mennyi az egyedi rendszám ára?
Szabolcs 1592019-04-17 20:14:07 // 9248
Gratulálok csak óvatosan 😉😉
Sporter2019-04-17 20:00:40 // 9247
Gyönyörű, gratulálok 🙂
R33Z2019-04-17 19:48:59 // 9246
Ahogy egy regi dakotakozmondas tartja: "There's no replacement for displacement". Hat gyerekek, meg a konnyem is kicsordult, pedig meg csak simogatom.



Szabolcs 1592019-04-17 19:06:59 // 9245
teli tankkal indultam
Szabolcs 1592019-04-17 19:02:24 // 9244
És ugyan azzal a tempóval autozom
Szabolcs 1592019-04-17 19:01:48 // 9243
Stelviom ugyan azon a körön 10 liter 100 km en Giulia 5.5 Rosenheim Sárvár otthon kocsikázás és vissza
Invisible2019-04-17 16:46:36 // 9242
Lehet. Motoromon Akrapovič van és az eredmény össze sem hasonlítható az alapból röhejes "zörgő" kipufogóhanggal. Illetve élőben teljesen másképp szól ez is, mint a honlapon meghallgatható. Az biztos, hogy túlárazott az összes, mert nem a benne lévő anyagmennyiség alapján árazzák be a termékeiket, hanem, hogy milyen járműhöz készül. (Kisebb köbcentis motorhoz olcsóbban kapsz teljes titánium rendszert, mint egy nagyvasra slipon dobot) De ezt is, mint mindent, maga dönti el az ember, kinek mi jön be, mire esküszik stb.
RomeoOne2019-04-17 15:59:58 // 9241
Engem annyira nem győzött meg, szerintem a gyárinak szebb a hangja. Az meg vicc, hogy odaírják, hogy 14,3 Nm-rel nő a nyomaték, a részletes leírásban meg kiderül, hogy a csúcsnyomaték csak 3 Nm-rel nő, és az 3000 rpm felett van mindkét kipufogó rendszerrel. De valahol 2800 rpm körül van 14,3 Nm differencia is. Már az ilyen hülyének nézős dolgok miatt sem szimpatikus...
Invisible2019-04-17 15:53:15 // 9240
Fincsi Akrapovič rendszer QV-ra, ha nem elég a gyári :)
RomeoOne2019-04-17 15:52:52 // 9239
De én úgy emlékszem, hogy pont emiatt vezették be az E6D-t. De ugye ennek flotta szinten kell teljesülnie, nem minden egyes autóra, szóval lehet a tied több, ez még magában nem jelent semmit.
tdemeter2019-04-17 15:45:28 // 9238
Szerintem egyébként emiatt jönnek majd az ilyen 1.4-es julisok, mással nem tudnak ők sem spórolni úgy sem.
Szépen visszaüt most a dízel alázás mindenkinek. Izgalmas lesz meggyőzni a vásárlókat, hogy újra dízelt kéne venni :)
tdemeter2019-04-17 15:42:07 // 9237
Hát az enyém a gyári adatok szerint sokkal több ennél, ezért erősen kétlem.
RomeoOne2019-04-17 15:32:59 // 9236
A következő egy-másfél évben számíthatunk hasonló változásokra más gyártók palettáján is: mivel a 2020-tól bevezetésre kerülő 95 g/km-es szén-dioxid-kibocsátási átlag-előírás már a lehetőségek határait feszegeti, a gyártók egyszerűen nem kínálhatnak Európában olyan autót, amely túl sokat fogyaszt, függetlenül attól, hogy mit kívánna a piac. Az első áldozatok az erős, hibridhajtás nélküli benzinmotoros típusok lesznek: ha marad is ilyen a piacon, csak olyan áron kínálhatják, hogy meg ne kívánja valaki.

Az E6D már erre van felkészítve nem? Tehát az E6D motoros Giulia Q-t már nem kell félteni és a kisebb Giuliák sem lesznek már tovább gyötörve, jól tudom?
tdemeter2019-04-17 14:59:17 // 9235
Bár elég offtopic, de idevágó téma..
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-17 12:49:06 // 9234
Na örülök, ha haszna is volt :-)
Jani72122019-04-17 12:45:50 // 9233
Inkább nem folytatom, mindenki a saját lovát dicséri :) A Szabi legalább meg merte mutatni a trip B-t :) bár annak meg nagy a légellenálása XD
RomeoOne2019-04-17 12:04:28 // 9232
Szerintem ez nem egymásnak feszülés, csak ne mondjunk már irreális különbségeket a dízel meg a benzines fogyasztására. De láthatod, hogy dízelvédés is ment a részünkről, amikor az vetődött fel, hogy nem is olyan nagy a különbség az üzemanyagköltségben a kettő között.
Én örülnék már a Fiat meg Alfa e-autóknak. Le lehetne vele nyomni a flotta CO2 kibocsátását, amire ezek a világtalan EU politikusok rá vannak cuppanva (jó lenne, ha idén májusban minél kevesebb sötétzöld barmot szavaznának be a németek az EU parlamentbe). És akkor a belsőégésűeket sem kéne minden szar kütyüvel megfojtani, hanem lehetnének még rendes autóink.
zgi5212019-04-17 11:55:55 // 9231
de jó, hogy én csak a nyomaték miatt választottam a dízelt! nem linkelem a képet még1x, hogy a TRIP B mire betonozta magát, bármit csinálok vele.. :) akár tél akár nyár van?

Jani, kint is ilyen egymásnak feszülés van a két tábor között?
pedig lassan jön a hibrid, meg az E-Giulia :) mi lesz itt? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 11:49:57 // 9230
annyira nem mozgatnak egyenlőre elérhetetlen árban vannak, rövid hatótávval, brutális töltésidővel szóval sokáig belsőégésű autóm marad...
Norby2019-04-17 11:18:55 // 9229
Köszönöm. Jól leírtad. Meg fogok hallgatni egy gázolajost. Ha nem eiaszt el nagyon, akkor inkább az lesz.
RomeoOne2019-04-17 11:00:46 // 9228
Meg nézzetek be az Erőforrás alternatívák topikba is. Pár szót írtam erről az új Audi E-Tron videóról. Vannak még ott bajok. Érdekes dolgok hangzanak el a videóban is.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 10:56:53 // 9227
azért az áram teljesen más jellegű erőforrás, mint a fosszilis... pl a tárolása lehetetlen küldetés, mindig az adott igényt kell megtermelni stb, stb....
tdemeter2019-04-17 10:37:44 // 9226
Ez biztosan igaz, de akár hogy is, ha nem lenne igény az üzemanyagra, akkor az ára sem annyi lenne mint most.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 10:35:57 // 9225
majd pár 100 év múlva, mint a Riddickben mikor akkora egy akku, mint egy kisebb táska és csak kiveszed, beteszed és elrepülhetsz galaxisokon át :DDD
Jani72122019-04-17 10:35:24 // 9224
Én nem hasonlítottam semmit semmihez a kérdés volt körte vagy alma! Leirtam a tapasztalatomat es ez nem arra vonatkozott, hogy valakit is meggyőzzek! Benzinesem volt, és nehezen is szoktam meg ujra a dizelt, de a fogyasztása miatt nem bánom, itt olcsóbb a dizel üzemanyag mint a benzin. Vettem viszont egy benzinest is, mert hiányzik a feeling :) Részemről itt lezárnám ezt a kérdéskört! Vegyen mindenki olyat amilyet akar...
TtK2019-04-17 10:35:08 // 9223
Szerintem lesz erre infrastruktúra. Mikor az autót feltalálták, benzint se lehetett kapni csak a gyógyszertárban, max. egyliteres kiszerelésben. Most meg minden sarkon van egy benzinkút. A töltőhálózat is szépen ki fog épülni és ha én lennék Jockey Ewing, az olajcégem nyereségét már el is kezdeném befektetni ebbe. :) Persze csak miután legurítottam egy whiskyt. :))
TtK2019-04-17 10:31:06 // 9222
Szerintem nem az áramot fogják adóztatni, mert az technikailag nehezen kivitelezhető (pl. van egy napelemem, meg egy töltőm és azzal töltöm a villanyautómat), hanem lesz valami más kreatív megoldás (termékdíj az akkumulátorra, villanyautó-adó, töltő-telepítési-illeték, stb..).
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-17 10:30:05 // 9221
El is süllyedhet egyébként, benne van erősen szerintem is. De ennek nem. szabad kiderülnie amíg az utolsó buborék fel nem jött.. addig nyomni kell a hype-ot, eladni eladni . Aztán majd lesz valami :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-17 10:26:30 // 9219
A háznál töltést nem tudom mire írtam XD
TtK2019-04-17 10:26:14 // 9218
A benzin/gázolaj árat nem elsősorban a kereslet határozza meg, hanem az állam, mert a végső ár több, mint fele adó. Ráadásul a jövedéki adó nem is százalékban, hanem fix összegben van meghatározva. Ami még növekszik is, ha az olajár 50$/hordó alá megy..
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 10:24:39 // 9217
jah vagy mint a Titanic el is süllyed... nem tudom elképzelni, hogy pl Szvárott ahol a lakosság 3/4-e panelban lakik kiépítenek több 10e töltőt vagy mindenkinek lóg kifelé a hosszabbító az ablakán :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 10:22:41 // 9216
még sok év, egyenlőre nem lesz ingyenes töltés, aztán jön a teljesítmény adó, az átírási illeték...aztán ha minden fogalomba helyezett autó 1/3-a ződrendszámos lesz akkor majd kitalálják, hogy mennyi az otthoni töltés, hány kw és azután adó... persze ehhez kéne Paks 3 is, mert nincs ekkora kapacítás ...
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-17 10:22:13 // 9215
Már most rengetegen vágynak villanyautóra. A termék eladás a lényeg, a hype megvan. A háznál töltés meg szerintem nem is cél. Majd megoldják valahogy. Minél többet költenek erre a gyárak, annál biztosabb, hogy eröltetni fogják a dolgot. Villanyautó nem azért lesz, mert feltétlen az a jó megoldás bármire is. Túl sok penzt toltak már bele, egy iparág nyomul ebbe az irányba teljes gőzzel. A nagy hajó lassan fordul, de ha már elkezdett fordulni, bármit csinálsz fordul, nem lehet hipsz hopsz iranyt váltani :-) De majd meglátjuk, hosszú távú dolgok ezek. :-)
RomeoOne2019-04-17 10:18:21 // 9214
Kíváncsi leszek, hogy mikor jön el a pillanat, hogy jövedéki adót tesznek az áramra.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 10:15:44 // 9213
maga az üzemanyag nem drága a jó kis adók ... ami természetesen rá fog rakódni a következő üzemanyag forrásra is szóval sosem lesz olcsó autókázás...
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-17 09:55:08 // 9212
Az stimmel, de egy kis manipuláció bele fog férni, de ez csak magán vélemény. :-)
tdemeter2019-04-17 09:48:37 // 9211
Egyetértünk abban, hogy a dízel kevesebbet fogyaszt, ha pusztán a litereket nézed.
Viszont ha mondjuk megnézed a spiritmonitort,simán találsz olyat pl aki 7.7-es átlaggal furikázik. Tehát azt gondolom, hogy kár ilyet állítani, ez ember függő erősen.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 09:46:05 // 9210
"mindenki át akar ülni majd villanyosba" ez is sántít, akinek nem megoldható a töltése pl családi ház eleve kudarc sok helyen minden megkezdett töltés 2500ft, azaz egy pug in hibrid esetében 6,25L benya pl egy Ampera 4,7L-et kér szóval abban a faramuci helyzetben vagyunk olcsóbb benyával tölteni az akkut, mint árammal :DDD
Érdekes dolgok ezek....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-17 09:41:11 // 9209
engem nem érdekel mit mutat koppig tankolom és utána jön a matek ... nekem meg a csodifogyik unalmasak elég sok dízelem volt 8-10 évig csak az és elmaradtak a csodák...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.